abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:12:41 #51
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39596706
Oja, wat ik hier al de hele tijd kwijt wil. Ik was laatst bij een voorlichtingsavond en daar vertelde ze dat maar 10% van alle bevallingen beginnen met het breken van de vliezen, dat verbaasde me zo. Ik zag dat echt als HET teken. Maar meestal is dat niet zo dus.
Lekker douchen!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:17:07 #52
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39596782
Gewoon je laptop meenemen Sjeen. En je mobiel. En je hele familie je wachtwoord geven.

Dat heb ik ook gelezen sjak en ik vond het wel een geruststelling, dat de kans klein is dat je een plens vruchtwater verliest in de supermarkt. Al snap ik daardoor het verschrikkelijke gehamer op zeiltjes in je bed wekenlang minder goed. Bij een vriendin zijn een paar maanden terug wel als eerste de vliezen gebroken, maar dat ging nog maar met drupjes. Tijd zat om nog een berg zeiltjes te installeren.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39596821
Om tien uur kunnen we terecht voor een echo...

Sjak: ik vond dat ook zo vreemd! Kan je nagaan hoe sterk we beïnvloed worden door tv-series waarin er eerst een stortvloed vruchtwater naar beneden valt en mevrouw vervolgens van het ene op het andere moment helse pijnen moet doorstaan. Om tien minuten later weer keurig gekapt met een tienponder in de armen te liggen

Yppy: mijn vlos zei ook dat een dikke baddoek onder je laken voldoende is, je merkt snel genoeg als je vliezen breken en áls ze al eerder breken dan dat je weeën hebt en áls je dan ook nog toevallig in bed ligt dan zal het eerder een sijpelen zijn dan een storten.
Zij vond dat je beter goed uitgerust kan zijn met een heeeeel kleine kans op een nat bed dan helemaal beschermd vijf weken lang je bed uit zweten!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:20:26 #54
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39596847
Dat is wel zo op tv, hun haar zit meteen goed en ze zweten niet. En hebben schone en gestreken kleren aan. En als ik dan irl foto's zie lijkt het toch echt wat anders.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:24:12 #55
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39596933
Aan de ene kant wel een geruststelling Yppy, aan de andere kant...ik wil zo graag het startsein krijgen. Nu voel ik soms 's nachts wat krampjes, dat gaat even door en dan plots is het weer over. Dat voelt zo oneerlijk, snap je. Een duidelijk teken van: NU BEGINNEN WE HOOR, zou echt heel fijn zijn. Ook voor de achterban.

Ik wil er trouwens ook wel mooi uitzien in mijn kraambed hoor, ik hoop dat ik snel kan (en wil) douchen. Ik kan me daar allemaal nog niets van voorstellen. Zo raar, straks lig je dan gewoon met een baby in je armen

Oja, BE, zou jij cattie niet kunnen mailen. Ik zie geen mailadres in d'r profiel staan maar kom wel een topic tegen waaruit zou kunnen blijken dat jij het wel hebt (het esta topic). Ik zou het echt fijn vinden om iets van haar te horen.
Lekker douchen!
pi_39596954
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:10 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jamaar, ik lag in ziekenhuis enzo
Smoesjes!

If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:26:35 #57
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39596970
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:09 schreef YPPY het volgende:

Bij mij krijgen jullie een live verslag (al zal het niet in dit topic zijn) en anders zal het ook niet vreselijk lang duren.
Waarom in een ander topic? Kan het niet simultaan geplaatst worden, pfff, welk topic dan
Lekker douchen!
pi_39596984
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:19 schreef owlet het volgende:
Om tien uur kunnen we terecht voor een echo...

Sjak: ik vond dat ook zo vreemd! Kan je nagaan hoe sterk we beïnvloed worden door tv-series waarin er eerst een stortvloed vruchtwater naar beneden valt en mevrouw vervolgens van het ene op het andere moment helse pijnen moet doorstaan. Om tien minuten later weer keurig gekapt met een tienponder in de armen te liggen

Yppy: mijn vlos zei ook dat een dikke baddoek onder je laken voldoende is, je merkt snel genoeg als je vliezen breken en áls ze al eerder breken dan dat je weeën hebt en áls je dan ook nog toevallig in bed ligt dan zal het eerder een sijpelen zijn dan een storten.Zij vond dat je beter goed uitgerust kan zijn met een heeeeel kleine kans op een nat bed dan helemaal beschermd vijf weken lang je bed uit zweten!
Idd. Ik heb beide keren een *knap-sssj*-erlebnis gehad met die vliezen, niks geen stromende bergbeken en geklater. Heb het ook gered met een handdoek
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:27:53 #59
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39596991
Dat zou inderdaad wel handig zijn, nu moet je maar wachten of het echt is. Al durf ik echt niemand te bellen als ik denk dat het echt begint. Worden ze alleen maar bezorgd en ongeduldig van. Ben benieuwd hoe J. zich gaat houden als ik voor de 28e vertel dat het nu wel echt is.
Mijn man weet ook dat hij na de bevalling niet meteen rond mag gaan bellen (z'n moeder staat dan binnen 4,5 minuten op de stoep). Eerst bijkomen inderdaad en douchen en wennen aan het idee van een echte baby. Of dat nu thuis is of in het ziekenhuis.
*OUD heilige*
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:30:21 #60
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39597038
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:27 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. Ik heb beide keren een *knap-sssj*-erlebnis gehad met die vliezen, niks geen stromende bergbeken en geklater. Heb het ook gered met een handdoek
Wat gek he, bij die voorlichtingsavond werd nog eens gezegd dat als je vliezen breken je dan echt een plons water verliest. Anders zijn het je vliezen niet werd er nog leuk bijgezegd.
Ach, ik geloof niet dat ik bij die 10% hoor, in mijn familie zijn alle vliezen gebroken, dus ik maak me er maar niet al te veel zorgen over.
Lekker douchen!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:31:39 #61
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39597055
Fa’s kunnen ook een mailadres achterhalen. Toen ik nog mod was, hebben ze verschillende keren iets voor me doorgestuurd als het adres verborgen was.

Sjak, hij gaat hier echt niet zitten posten, dag reputatie. Dat komt dan in onzin ofzo ergens.

Dat klinkt een stuk beter Mwanatabu. Het is ook zo verschrikkelijk zweterig nu met zo’n stuk plastic. We hebben met de Kerst veel nieuwe handdoeken gehad en de oude heb ik bewaard voor de bevalling. Die leg ik dan gewoon een stapel in bed. Lig ik nog hoger.
*OUD heilige*
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:33:03 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39597077
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef sjak het volgende:
Oja, BE, zou jij cattie niet kunnen mailen. Ik zie geen mailadres in d'r profiel staan maar kom wel een topic tegen waaruit zou kunnen blijken dat jij het wel hebt (het esta topic). Ik zou het echt fijn vinden om iets van haar te horen.
Oh ja, dat was ik even helemaal vergeten. Maar ergens vind ik het ook wel brutaal. Als zij wil dat we iets weten dan komt ze dat toch zelf wel melden? Anders had ze toch wel iets met iemand afgesproken? Of een mailadres in d'r profiel achter gelaten of zo.
Iig heb ik het adres niet hier maar thuis. Ik denk er nog even over na ok?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:34:52 #63
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39597104
Ja, je hebt ook wel gelijk. Je hoeft ook niet gelijk te bellen ofzo. Maar een mailtje met een heel kort: is alles goed? is toch niet te brutaal maar medelevend.
Ach, ik weet het eerlijk gezegd ook niet. Kijk maar wat je wil doen.
Lekker douchen!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:36:03 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39597116
Yppy, ik moet nu steeds zo nadenken wie je ook al weer bent in het lijstje. Mag ik het aanpassen?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:43:16 #65
62233 Jelief
ikke lief!
pi_39597238
Belaan en Sjak, morgen is wel een mooie datum, gaan jullie eens even tonic drinken en ananashart etenenlaat de mannen maar even thuiskomen voor wilde sex (há met een dikke buik zeker ) Dan kunnen we zondag jullie beebjes bewonderen.

* Jelief heel hard denkt aanCattie en hoopt dat alles goed is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:47:34 #66
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39597321
Vanochtend om een uur of vijf lichte spierpijnachtige krampjes. Even plassen, toen weer verder slapen. Rond een uur of acht iets van menstruatieachtige krampjes die kwamen en gingen. Nu houdt het een beetje aan en heb ik een strakke buik. Ik had eigenlijk geen trek, maar was wel misselijk. Dus toch maar ontbeten met twee beschuitjes met pindakaas en een glas limonade.
Ik zoek er maar niet teveel achter...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_39597338
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef sjak het volgende:
Aan de ene kant wel een geruststelling Yppy, aan de andere kant...ik wil zo graag het startsein krijgen. Nu voel ik soms 's nachts wat krampjes, dat gaat even door en dan plots is het weer over. Dat voelt zo oneerlijk, snap je. Een duidelijk teken van: NU BEGINNEN WE HOOR, zou echt heel fijn zijn. Ook voor de achterban.
Sjak ook hier geen vliezen gebroken, ze werden pas gebroken in het ziekenhuis en toen had ik al 6 cm ontsluiting ofzo, Toen ze eenmaal gebroken waren ging de bevalling ook ineeens snel.

Gerustelling, op een gegeven moment voel je precies hoor wanneer het begint, ik kon het ook niet geloven, maar het is echt zo
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:49:48 #68
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39597365
Gelukkig, de hitte is weg.

Ik denk dat Cattie gewoon nog in het zkh is? En dat we daarom nog niets gehoord hebben?

Chacama, jij hebt dus ook "de knikker" !! Heb er nu geen last van soms heel lichtjes, maar nog niets gebruikt ertegen. Blij te lezen dat ik niet de enige ben.

Karin, welkom hier!! Naar de huisarts gaan zou ik je zelfs afraden, want het is een grote desillusie, er wordt niets getest of onderzocht en 1 miinuut later sta je weer buiten met wat folders....

Ik heb nog een gekke vraag waar ik me eigenlik best zorgen over maak, ieniemienie beweegt best veel.
Gisterenavond leek het wel alsof ie onder stroom stond, hij schudde echt in mijn buik, elke 2 minuten ofzo. Herkent iemand dit?
Daarbij is gisteren onze hond (teckel dus niet zo groot) op mijn buik geland, op zich voel ik wel voldoende en duidelijk leven maar ik vond dat schudden zo vreemd, dacht een beetje aan epilepsie?
Heb het idee dat als ik de vk bel ze dan vraagt of ik leven voel en als dat zo is er niets aan de hand is. Zal ook wel zo zijn, maar vind het wel akelig.

Gisteren trouwens controle gehad ('s morgens dus) en alles ok, mijn indaling was bbbi???
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:50:14 #69
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39597375
@Paradijsvogeltje: een om je alvast een beetje te plagen
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 juli 2006 @ 09:50:57 #70
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39597397
Ik mag mijn wachtwoord niet verspreiden Policy enzo... Ik heb trouwens helemaal niemand laten weten dat de bvevalling begonnen was, behalve vriendje en Fok! Alleen heeft vriendje 's morgens mijn moeder en zijn baas gebeld. Mijn moeder om een afspraak af te zeggen en de baas van vriendje uiteraard om te vertellen dat hij niet kwam werken.

Nu heb ik natuurlijk een smsbuddy hier op Fok!, dus zal het allemaal niet zolang duren... Wat lul ik nu, ik ben niet eens zwanger en weet niet of ik ooit nog zwanger ga worden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:51:55 #71
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39597410
PM: voelde het aan alsof er iemand in de plumpudding plenst? (Zo voelt het bij mij wel eens nl... )
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:53:08 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39597443
Sjeen, ik zat al helemaal te lezen.
Jij bent echt wel aan een 2e toe!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:53:28 #73
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39597450
Hier wel gebroken vliezen en goed ook. Zonder zeiltje was ons matras echt onbruikbaar geweest. Maar goed, ik ben ook precies op de uitgerekende datum bevallen. Ik ga gewoon voor de kleine percentages
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_39597466
PM-Girl, herken ik hoor!! Ik noemde het 'fladderen'. Na de geboorte deed mijn dochter dat nog, en wat deed ze dan dus? Heel snel met haar handjes 'fladderen'.

(b)bbi= beweeglijk op bekkeningang voor zover ik weet. Nog niet ingedaald is dat.

Ik hoor trouwens ook tot die 10% en mooi dat het stroomde
Variety is the spice of life
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:54:59 #75
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39597470
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:50 schreef Neuk het volgende:
@Paradijsvogeltje: een om je alvast een beetje te plagen
Joepie da poepieeeee!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')