Smoesjes!quote:
Waarom in een ander topic? Kan het niet simultaan geplaatst worden, pfff, welk topic danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:09 schreef YPPY het volgende:
Bij mij krijgen jullie een live verslag (al zal het niet in dit topic zijn) en anders zal het ook niet vreselijk lang duren.![]()
Idd. Ik heb beide keren een *knap-sssj*-erlebnis gehad met die vliezen, niks geen stromende bergbeken en geklater. Heb het ook gered met een handdoekquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:19 schreef owlet het volgende:
Om tien uur kunnen we terecht voor een echo...
Sjak: ik vond dat ook zo vreemd! Kan je nagaan hoe sterk we beïnvloed worden door tv-series waarin er eerst een stortvloed vruchtwater naar beneden valt en mevrouw vervolgens van het ene op het andere moment helse pijnen moet doorstaan. Om tien minuten later weer keurig gekapt met een tienponder in de armen te liggen
Yppy: mijn vlos zei ook dat een dikke baddoek onder je laken voldoende is, je merkt snel genoeg als je vliezen breken en áls ze al eerder breken dan dat je weeën hebt en áls je dan ook nog toevallig in bed ligt dan zal het eerder een sijpelen zijn dan een storten.Zij vond dat je beter goed uitgerust kan zijn met een heeeeel kleine kans op een nat bed dan helemaal beschermd vijf weken lang je bed uit zweten!
Wat gek he, bij die voorlichtingsavond werd nog eens gezegd dat als je vliezen breken je dan echt een plons water verliest. Anders zijn het je vliezen niet werd er nog leuk bijgezegd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Ik heb beide keren een *knap-sssj*-erlebnis gehad met die vliezen, niks geen stromende bergbeken en geklater. Heb het ook gered met een handdoek
Oh ja, dat was ik even helemaal vergeten. Maar ergens vind ik het ook wel brutaal. Als zij wil dat we iets weten dan komt ze dat toch zelf wel melden? Anders had ze toch wel iets met iemand afgesproken? Of een mailadres in d'r profiel achter gelaten of zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef sjak het volgende:
Oja, BE, zou jij cattie niet kunnen mailen. Ik zie geen mailadres in d'r profiel staan maar kom wel een topic tegen waaruit zou kunnen blijken dat jij het wel hebt (het esta topic). Ik zou het echt fijn vinden om iets van haar te horen.
Sjak ook hier geen vliezen gebroken, ze werden pas gebroken in het ziekenhuis en toen had ik al 6 cm ontsluiting ofzo, Toen ze eenmaal gebroken waren ging de bevalling ook ineeens snel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef sjak het volgende:
Aan de ene kant wel een geruststelling Yppy, aan de andere kant...ik wil zo graag het startsein krijgen. Nu voel ik soms 's nachts wat krampjes, dat gaat even door en dan plots is het weer over. Dat voelt zo oneerlijk, snap je. Een duidelijk teken van: NU BEGINNEN WE HOOR, zou echt heel fijn zijn. Ook voor de achterban.
Joepie da poepieeeee!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:50 schreef Neuk het volgende:
@Paradijsvogeltje: eenom je alvast een beetje te plagen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |