oewww spannend Belana!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:58 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik zit hier wel met een enorme harde buik ja![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:01 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Hmmm... wat heb ik nog meer voor schokkends....
Xebro wordt mijn opvolger?
Ik zal iig mijn best doen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:02 schreef Belana het volgende:
hij is alweer weg
Net als BEIk ga je echt missen wijffie. wordt dan maar gewoon snel zwanger ok?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wel heerlijk om te zien dat er alweer een heleboel mensen onder mij staan.
Foto!?!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:27 schreef Belana het volgende: en ook heb ik nu een plofkop
Het enige wat ijzertabletjes bij mij vervoeren, is mijn darminhoud...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef sjak het volgende:
Hb heeft te maken met het ijzergehalte in je bloed. Het zegt iets over de mogelijkheid van je bloed om zuurstof te vervoeren. Als je te weinig hebt ben je dus sneller moe enz. Door ijzer tabletjes te slikken wordt het snel weer aangemaakt en voel je je dus ook behoorlijk snel weer fit.
...
ga je naar fysio o.i.d. ? er zijn tegenwoordig wel speciale bekken therapeuten. Uiteindelijk doe je er niet heel veel aan, maar toch. sterkte ermee meid!quote:
Ik bedoel dat ik dacht op te maken uit voorgaande posts dat je stopt met modden oidquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh... ik snap niet wat je bedoelt?
Of hap ik nu weer en doe ik weer iets heel doms?
Klopt: Er is een tijd van komen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:57 schreef Vivi het volgende:
Ik bedoel dat ik dacht op te maken uit voorgaande posts dat je stopt met modden oid
Jamaar, ik lag in ziekenhuis enzoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:09 schreef YPPY het volgende:
Twee dagen is ook al veel te lang Sjeen!
Cattie is vast veel te druk met het afkoelen van de baby en de slapeloze nachten en kraamhulpen dat ze geen tijd en zin heeft om achter de pc te kruipen. Hoop ik.
Bij mij krijgen jullie een live verslag (al zal het niet in dit topic zijn) en anders zal het ook niet vreselijk lang duren.![]()
Smoesjes!quote:
Waarom in een ander topic? Kan het niet simultaan geplaatst worden, pfff, welk topic danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:09 schreef YPPY het volgende:
Bij mij krijgen jullie een live verslag (al zal het niet in dit topic zijn) en anders zal het ook niet vreselijk lang duren.![]()
Idd. Ik heb beide keren een *knap-sssj*-erlebnis gehad met die vliezen, niks geen stromende bergbeken en geklater. Heb het ook gered met een handdoekquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:19 schreef owlet het volgende:
Om tien uur kunnen we terecht voor een echo...
Sjak: ik vond dat ook zo vreemd! Kan je nagaan hoe sterk we beïnvloed worden door tv-series waarin er eerst een stortvloed vruchtwater naar beneden valt en mevrouw vervolgens van het ene op het andere moment helse pijnen moet doorstaan. Om tien minuten later weer keurig gekapt met een tienponder in de armen te liggen
Yppy: mijn vlos zei ook dat een dikke baddoek onder je laken voldoende is, je merkt snel genoeg als je vliezen breken en áls ze al eerder breken dan dat je weeën hebt en áls je dan ook nog toevallig in bed ligt dan zal het eerder een sijpelen zijn dan een storten.Zij vond dat je beter goed uitgerust kan zijn met een heeeeel kleine kans op een nat bed dan helemaal beschermd vijf weken lang je bed uit zweten!
Wat gek he, bij die voorlichtingsavond werd nog eens gezegd dat als je vliezen breken je dan echt een plons water verliest. Anders zijn het je vliezen niet werd er nog leuk bijgezegd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Ik heb beide keren een *knap-sssj*-erlebnis gehad met die vliezen, niks geen stromende bergbeken en geklater. Heb het ook gered met een handdoek
Oh ja, dat was ik even helemaal vergeten. Maar ergens vind ik het ook wel brutaal. Als zij wil dat we iets weten dan komt ze dat toch zelf wel melden? Anders had ze toch wel iets met iemand afgesproken? Of een mailadres in d'r profiel achter gelaten of zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef sjak het volgende:
Oja, BE, zou jij cattie niet kunnen mailen. Ik zie geen mailadres in d'r profiel staan maar kom wel een topic tegen waaruit zou kunnen blijken dat jij het wel hebt (het esta topic). Ik zou het echt fijn vinden om iets van haar te horen.
Sjak ook hier geen vliezen gebroken, ze werden pas gebroken in het ziekenhuis en toen had ik al 6 cm ontsluiting ofzo, Toen ze eenmaal gebroken waren ging de bevalling ook ineeens snel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef sjak het volgende:
Aan de ene kant wel een geruststelling Yppy, aan de andere kant...ik wil zo graag het startsein krijgen. Nu voel ik soms 's nachts wat krampjes, dat gaat even door en dan plots is het weer over. Dat voelt zo oneerlijk, snap je. Een duidelijk teken van: NU BEGINNEN WE HOOR, zou echt heel fijn zijn. Ook voor de achterban.
Joepie da poepieeeee!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:50 schreef Neuk het volgende:
@Paradijsvogeltje: eenom je alvast een beetje te plagen
![]()
Het wordt me ook echt niet gemakkelijk gemaakt. Ben zondag op kraamvisite geweest, ga komende zondag weer en moet er dan nog twee op korte termijn. En elke keer smelt ik weer...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Sjeen, ik zat al helemaalte lezen.
Jij bent echt wel aan een 2e toe!
Ben niet de enige vreemde dus!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:58 schreef nebelung het volgende:
Ja toch voelde ik dat dus ook dagelijks PM-Girl en weet nog wel dat ik me ook ongerust erover maakte, maar na de geboorte herkende ik dat dus gewoon
(zelfs die epilepsiegedachte heb ik ook gehad!)
Ja, ik ken dat ook. Je telt 1 en 1 en 1 bij elkaar op en dan wordt dat 10 of zoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:00 schreef PM-girl het volgende:
O en daarom is dit forum zo fijn, herkenning! Ik maak me vooral zorgen vanwege de hondencrash op mijn buik (al viel die ook wel mee denk ik) en dat ik me stiekem toch nog druk maak om die dikke nekplooi en nu dan die bewegingen erbij. Maar goed om te lezen dat meer mensen het herkennen!
Idd!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:02 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat ook. Je telt 1 en 1 en 1 bij elkaar op en dan wordt dat 10 of zo![]()
Zo, nóg een geruststelling; die van mij doet dat ook! Ik vind het juist heel schattigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:57 schreef PM-girl het volgende:
Het voelt alsof je in het zwembad ligt te spartelen en iemand aan het natspatten bent. Best wel snelle bewegingen en ik heb nog nooit een klein babytje zulke bewegingen zien maken.
Het gebeurde ook een keer of 4 of 5, om de paar minuten.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:17 schreef Jelief het volgende:
PV zullen we het maar op serieus voorwerk houden?
* Jelief denkt toch stiekum dat het iets meer is dan dat![]()
Dan houden we het toch maar op voorwerk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]Euh nou.... mag het nog eventjes wachten? Morgen gaat ook pas meldplicht in....
De "gezonde" trek is trouwens weergekeerd.
Maak je geen zorgen sjak. Waarschijnlijk denk je tot die tijd nog 20 keer "zou dit het begin zijn?", om uiteindelijk te weten "oooooh, dit is het begin". Waarop de achterban je nog niet gelooftquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef sjak het volgende:
Een duidelijk teken van: NU BEGINNEN WE HOOR, zou echt heel fijn zijn. Ook voor de achterban.
Maar het staat ook wel weer heel gaaf!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:28 schreef YPPY het volgende:
BE, toestemming is gegeven. Zal wel gek staan. Dan ben ik het ineens echt zelf.
Oeh, dit beschrijf je mooi.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:28 schreef Gaoxing het volgende:
Alsof je opeens de moed bij elkaar hebt om van de hoge duikplank te springen (zo'n moment is er bij het persen ook nog een keer, trouwens. Dat je al je moed bij elkaar moet schrapen om ervoor de gaan. Niet zozeer vanwege de pijn, maar omdat je daarmee opeens moeder wordt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |