Nu ik eraan denk... van de week had ik ook zoiets. Er lag toen een A4'tje op mijn buik en dat schudde toen helemaal mee. Ik vond het wel grappig. En wat je hondje betreft..... Bobby kwam ook op mijn buik terecht. Toen zat ik op ongeveer 27 weken. Bobby is een engelse cocker spaniel, geen teckelquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:31 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb de hik nog niet gevoeld maar dit is het niet denk ik. Dit is ongeveer 10 sec. achtereen spartelen op een rap tempo, zonder echt regelmaat erin zoals bij de hik.
oeh! zie je hem, zie je hem?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe herken je de slijmprop... hoe ziet het eruit?
Wat ze ook vertelde op de gym, vruchtwater verliezen lijkt op broekplassenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oh, okee.... nou in elk geval... ik verlies steeds wat slijm bij het plassen. En mijn spieren verslappen een beetje daar beneden... Telkens als ik ben geweest, loop ik terug en lek ik weer wat, grmbl!
O dat is wel wat groter! Het was eigenlijk ook wel grappig, we waren bij familie en ik ga net lekker even op de bank liggen en binnen een seconde racet de teckel uit de hoek vandaag en landt heerlijk op mijn buik, zo van: Yessss samen op de bank slapen!! Haha, hij lag er ook net zo vlug weer af!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Nu ik eraan denk... van de week had ik ook zoiets. Er lag toen een A4'tje op mijn buik en dat schudde toen helemaal mee. Ik vond het wel grappig. En wat je hondje betreft..... Bobby kwam ook op mijn buik terecht. Toen zat ik op ongeveer 27 weken. Bobby is een engelse cocker spaniel, geen teckel
Zondag! Met een mooi cadeau: Stoomstrijkijzerquote:
De andere helft landde op mijn arm die behoorlijk toegetakeld werd. Gelukkig niet vol op mijn buik.quote:
Dit heb ik echt 6 keer moeten lezen Ypquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:46 schreef YPPY het volgende:
Nu ben ik echt zwanger.![]()
Ik heb een halve kat op m'n buik gehad (schrok zo erg vandat ze van de kast viel) en dat vond ik al eng. Ben blij dat we geen hond hebben.
quote:
Als je die 'plas' niet kan ophouden, dan is het volgens mij vruchtwater.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oh, okee.... nou in elk geval... ik verlies steeds wat slijm bij het plassen. En mijn spieren verslappen een beetje daar beneden... Telkens als ik ben geweest, loop ik terug en lek ik weer wat, grmbl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |