Ik zat met net al weer af te vragen wie dat ook al weer was! Maar dat was Beefcake idd!quote:
Toen ik zo rustig aan het zwembad lag in Griekenland met mijn boekje deed deze gedachte mij ook wel eens 'quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
hele fijne vakantie samen slaapmeisje ....
realiseer je je dat dit ws voorlopig de laatste vakantie met zijn tweetjes is, en jullie volgende vakantie met je gezinnetje zal zijn ....
Werk: 2 dagen na de positieve test aan 3 naaste collega's (waaronder mijn baas), omdat ik tot midden in de nacht bij een bijeenkomst zou blijven, en dat echt niet trok....Ik vond dat ze daar wel een goede reden voor mochten horenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tjonge wat een druk bezet forum is dit! Hebben jullie altijd zoveel te melden? wel leuk hoor zo´n forum, ik wil het behalve aan de onze ouders verder nog niet bekend maken, maar hier kan ik het er wel over hebben en erover lezen. Erg fijn. Wanneer hebben jullie het verder bekend gemaakt dat er een kindje op komst is? Aan vrienden enz...en op het werk?
Slaapmeisje veel plezier op vakantie! Heerlijk hoor, egypte!!
O, en je moet toch wat als je eigenlijk zou moeten werkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tjonge wat een druk bezet forum is dit! Hebben jullie altijd zoveel te melden?
Oeh, die vaginale tabletten branden vreselijk kan ik me herinneren!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:05 schreef MeNicole het volgende:
Zoals ik zelf al dacht is het een schimmelinfectie jah. Heb een zalfje gekregen en vaginale tabletten. Nu maar hopen dat het snel gaat werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |