uhuh...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Kroeg. Ooit.
Chueca. Wat voorheen de (Wolken)Krabber was, in Utrecht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
welke kroeg, want ik ben nog niet daar
wat andere fokkers zitten onze zusters te helpen het topic gaande te houdenquote:
Ook hoi/quote:
Ja goed heur.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Hoe is het ermeeeeee. ^^
Dat is fijn.quote:
Dat klinkt eng!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat is fijn.
Ik moest vandaag getuigenverklaring doen.
Nee, het was grappig. Er was een dikke man die Jan-Willem heet en hij werd boos omdat mijn verhaal zo afweek van het verhaal dat mijn vriendjes vertelde over een soort incidentje 3 maanden geleden.quote:
had dat met die automobilist te maken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het was grappig. Er was een dikke man die Jan-Willem heet en hij werd boos omdat mijn verhaal zo afweek van het verhaal dat mijn vriendjes vertelde over een soort incidentje 3 maanden geleden.
Waarom duurde het 3 maanden voordat ik verhoord kon worden?
precies als je alles toch moest onthoudenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het was grappig. Er was een dikke man die Jan-Willem heet en hij werd boos omdat mijn verhaal zo afweek van het verhaal dat mijn vriendjes vertelde over een soort incidentje 3 maanden geleden.
Waarom duurde het 3 maanden voordat ik verhoord kon worden?
het was toch een gewoon verhoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies als je alles toch moest onthouden
er is al genoeg om je druk over te maken
haarband of geen haarband
welke schoenen bij welk shirt
en zo![]()
Nee, die zei lief sorry en kon er niks aan doen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had dat met die automobilist te maken?
Hahah de chueca, moet ik nog steeds naar toe komt er elke keer niet vanquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Chueca. Wat voorheen de (Wolken)Krabber was, in Utrecht.
'k Wist niet eens dat de krabber weer open was...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Hahah de chueca, moet ik nog steeds naar toe komt er elke keer niet van
dus die carriereswitch heeft je wel goed gedaan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, nog een dagje.
'k Was vergeten dat werkweken voorbij vliegen.
Of Ome Luiksquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is het zeker ook oom Louks in plaats van ome Loeks z'n peerd![]()
Voorbij vliegen deden ze daarvoor ook al, maar deze week op een leuke manier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
dus die carriereswitch heeft je wel goed gedaan?
Klinkt als nogal wat meer afwisseling dan eerstquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Voorbij vliegen deden ze daarvoor ook al, maar deze week op een leuke manier.
'k Moet ineens o.a. marketing-achtige dingen doen blijkbaar... nadenken over teksten op posters bv, gisteren de halve dag bij reclamebureau gezeten. Nadenken over nieuwe campagne voor bepaalde klantengroep. Erg geinig allemaal..
Mja, niet per se. 'k Zat voorheen vrij diep in het operationele proces, veel IT, veel data, veel processen, veel contact met klanten. Erg interessant wel, maar ook erg frustrerend als je telkens tegen onoplosbare (te weinig capaciteit en te slecht management) problemen aanloopt en klanten teleur moet stellen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:18 schreef Stroekie het volgende:
Klinkt als nogal wat meer afwisseling dan eerst
je had zo mijn werk kunnen beschrijvenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
. Erg interessant wel, maar ook erg frustrerend als je telkens tegen onoplosbare (te weinig capaciteit en te slecht management) problemen aanloopt en klanten teleur moet stellen.
Marketing is leukquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Voorbij vliegen deden ze daarvoor ook al, maar deze week op een leuke manier.
'k Moet ineens o.a. marketing-achtige dingen doen blijkbaar... nadenken over teksten op posters bv, gisteren de halve dag bij reclamebureau gezeten. Nadenken over nieuwe campagne voor bepaalde klantengroep. Erg geinig allemaal..
Ik zie dat wij niet het enige bedrijf zijn waar het management een struisvogel-mentaliteit heeftquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:30 schreef Stroekie het volgende:
Dus aan de voordeur 10 nieuwe klanten binnenhalen is geweldig nieuws voor heel de unit maar dat er via de achterdeur 15 zijn weggelopen nee dat is de schuld van de helpdesk
Ach welnee! Zeiden ze vandaag ook..quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Morgen niet fietsen he, het gaat onweren!
Slaap lekker man!
Ja maar daarom!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach welnee! Zeiden ze vandaag ook..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil je wel een keer meesleuren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Hahah de chueca, moet ik nog steeds naar toe komt er elke keer niet van
"As time goes by"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
vraagje:
You must remember this a just is just a kiss a smile is just a smile
wat is de titel van dat nr?
Hoi Madcatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:44 schreef madcat het volgende:
Hoi, ik lees hier nu af en toe ook mee, dus ik zal me ook eens voorstellen.
Ik ben 27, en na gestudeerd te hebben in Enschede woon al twee jaar samen met mijn vriend in Den Haag; bevalt prima! Naast mijn werk (IT consultant) houd ik van sporten, tijd besteden met vrienden/familie en op vakantie gaan.
Nou, ik lees wel weer mee verder in dit topic, mochten er vragen zijn dan hoor ik 't wel![]()
Arbeiden zult ge!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:43 schreef NathaN het volgende:
En jullie zijn ook saai.
Ik doe al heel de ochtend verwoede pogingen, maar er wil geen zegen op rustenquote:
Niet echt goede Service Management, neequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik doe al heel de ochtend verwoede pogingen, maar er wil geen zegen op rusten
Heerlijk systeembeheerders die geen backup gemaakt hebben van hun produktie omgeving
te kleine oracle tabellen hebben, en toch op eigen initiatief besluiten om nieuwe versies te installeren![]()
en dat noemt zich dan systeembeheerderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Niet echt goede Service Management, nee
Hangt er vanaf of het teveel of te weinig is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:14 schreef Stroekie het volgende:
en dat noemt zich dan systeembeheerder![]()
maar ik vrees dat deze meneer volgende week wel wat aan z'n collega's heeft uit te leggen als de salarissen niet kloppn![]()
zolang er geen mutaties ingestuurd worden worden de bedragen van de vorige maand gehanteerdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het teveel of te weinig is.
en dat laatste natuurlijk ook stiekum in het fietsenhokquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:38 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb vandaag gedroomd dat ik aan t zoenen was met een jongen van mn school die stiekem bi is en die ik stiekem wel leuk vindO ja, we deden zelfs meer dan zoenen
![]()
Kun je dat staande doen? Ik weet het niet, ik heb dat nooit gedaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat laatste natuurlijk ook stiekum in het fietsenhok![]()
Brommers kiek'nquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:38 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb vandaag gedroomd dat ik aan t zoenen was met een jongen van mn school die stiekem bi is en die ik stiekem wel leuk vindO ja, we deden zelfs meer dan zoenen
![]()
en volgens mij had je dat ook wel eens nodigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Môgge, ik heb schandalig lang uitgeslapen.
Ja, na gisteren al vanaf 4.00 op te zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en volgens mij had je dat ook wel eens nodig![]()
en het is nu ook niet meer zo warm/klam/vochtig dus gewoon wat achterstallige uurtjes ingehaald![]()
'k Heb mien Kreidler ook opvoert jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh da's wel een hele mooie watergekoelde Zundapp KS 80![]()
wow, wou dat ik dat nog kon, maar hoe laat ik het de avond tevoren ook maak, ik ben nooit later dan 8 uur wakkerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, na gisteren al vanaf 4.00 op te zijn.
Maar vannacht werd ik alweer wakker (helse jeuk, kutmuggen), en toen ben ik na een paar uur weer in slaap gevallen, tot half twee.
Ik kan het normaal ook niet, en ik schrok gewoon toen ik de klok vanochtend zagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:04 schreef madcat het volgende:
[..]
wow, wou dat ik dat nog kon, maar hoe laat ik het de avond tevoren ook maak, ik ben nooit later dan 8 uur wakker![]()
ik zulke gevallen ga ik met het lampje op het nachtkastje aan een spannend boek lezen en meestal haal ik dan net het einde van 1 pagina en soms val ik al eerder in slaapquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, na gisteren al vanaf 4.00 op te zijn.
Maar vannacht werd ik alweer wakker (helse jeuk, kutmuggen), en toen ben ik na een paar uur weer in slaap gevallen, tot half twee.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrommmmers!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat brommers/scooters/brommobiles/en aanverwanten![]()
.
Ow, ik dacht over banden plakken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef BB_Koning het volgende:
Kun je dat staande doen? Ik weet het niet, ik heb dat nooit gedaan.
Ieuwwwww, we praten over seks![]()
![]()
Lach maar om mijn jeugdtrauma'squote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrommmmers!
That's all we ask. For now.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:57 schreef madcat het volgende:
nee, niemand haalt het in stoerheid bij mijn user-name en avatar. Maar ik doe mijn best!![]()
dat waren nog eens machines heel wat beter dan die Honda MT en MB50 dingenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Heb mien Kreidler ook opvoert ja
ja die dingen van nu mag je ook geen brommers meer noemenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat brommers/scooters/brommobiles/en aanverwanten![]()
.
Ik lach mijn eigen jeugdtrauma's weg, hoor. (hoewel er brommers en brommers zijn, natuurlijk)quote:
Ja wacht maar tot jullie ook de magische grens van die 3 gepasseerd zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik lach mijn eigen jeugdtrauma's weg, hoor. (hoewel er brommers en brommers zijn, natuurlijk)
Nooitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja wacht maar tot jullie ook de magische grens van die 3 gepasseerd zijn
dan worden jeugtrauma's juist gekoesterd![]()
![]()
Ontkent is met een Tquote:
dank jequote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:22 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
"As time goes by"
You must remember this,
A kiss is just a kiss,
A sigh is just a sigh,
The fundamental things apply,
As time goes by.
And when two lovers woo,
They still say "I love you,"
On that you can rely,
No matter what the future brings,
As time goes by.
Moonlight and love songs,
Never out of date,
Hearts full of passion,
Jealousy and hate,
Woman needs man, and man must have his mate,
There's no one can deny.
It's still the same old story,
A fight for love and glory,
A case of do or die,
The world will always welcome lovers,
As time goes by.
Behalve dat ik bijna in slaap val, best ok.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoest leven hier?
wehe ik ook, moest al om 8 uur op vanmorgen!!! kun je je dat voorstellen, om ACHT!! uur!!11!éeénquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Behalve dat ik bijna in slaap val, best ok.
Toen strompelde ik ook uit m'n bed ongeveer. Ben niet veel wakkerder, nu...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
wehe ik ook, moest al om 8 uur op vanmorgen!!! kun je je dat voorstellen, om ACHT!! uur!!11!éeén
Je woont in Wassenaar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
lol mensen aan de deur, die mijn beuren schijnen te zijn.. gelukkig deed ik niet als eerste open anders had ik heel erg voor lul gestaan..
En zo leren we steeds meer mensen kennen in dit heerlijke leven.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
omdat ik ze al wel eens eerder gesproken had maar geen flauw idee had wie het waren.. maar er was nu ook een jongen bij die bij die meiden in is getrokken..
Nee hoor, dat waait wel weer overquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:23 schreef NanKing het volgende:
Moet ik nu bang worden van DennisMoore en zijn taalpurisme.
Stel die vraag eens aan Waxxerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:23 schreef NanKing het volgende:
Moet ik nu bang worden van DennisMoore en zijn taalpurisme.
Whehe, die begon meteen wild om zich heen te slaan en te schelden toen hij als journalist in opleiding fijntjes op een taalfout gewezen werd.quote:
Je moet ook niet het onmogelijke van haar verlangenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whehe, die begon meteen wild om zich heen te slaan en te schelden toen hij als journalist in opleiding fijntjes op een taalfout gewezen werd..
Denk niet dat NanKing zo snel op d'r pik getrapt zal zijn... al was het alleen maar om ehm... nouja..
Nou wat zeggen ze dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Je weet wat ze zeggen van mannen vrouwen met kleine voeten...
Dat ze kleine schoenen hebben.quote:
Ik ontken alles.quote:
Ja, dat gaat nog op mijn leeftijdquote:
ik heb die in het duits op mn pc staan.. klinkt echt heel naarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Ik ben vandaag zo vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
zo vrolijk was ik nooit
Ik was wel vaker vrolijk
heel vrolijk, heel vrolijk
maar zo behoorlijk vrolijk
was ik tot nog toe nooit
En zo ja, dan wil je bij hem wel voor lul staan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
volgens mij is mijn buurman heaumeaux.. vanavond maar eens inspecteren
Tja, als je dacht dat niets zúúrder kan zijn dan accuzuur, dan heb je het mis, Nanking.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij dezen, Waxxer moet ik nu bang worden van het taalpurisme van DennisMoore![]()
ssst niet zo luidquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Oh zoetheid!
Ik kan eindelijk mijn ontwerpen fatsoenlijk implementeren in code!
Ik ben ZO blij dat ik niet weet wie dat is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
Herman van idols komt maandag op de kermis hier optreden....
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, als je dacht dat niets zúúrder kan zijn dan accuzuur, dan heb je het mis, Nanking.
Komt Bassie ook? Zo ja, wil je hem dan een rotschop geven?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
Herman van idols komt maandag op de kermis hier optreden....
Oeh, dan zal ik maar ophouden over Interrupts, , Multithreading, MUTEXes PropertyChangeEventListeners en Data Flow Diagrams en Sequential Function Chartsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ssst niet zo luid
een paar regels code en BB_Koning komt hier alweer glibberend voorbij omdat hij jargon geroken heeft
en net nu hij een dagje niet kan fokken![]()
Pas op hoor, vooral Waxxer niet op z'n lul gaan staan met je kleine voetjes, anders begint ie te schelden en je voor allerlei dingen uit te maken.quote:
Da's wat anders dan je code implementeren in ontwerpen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:55 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Oh zoetheid!
Ik kan eindelijk mijn ontwerpen op een fantsoenlijke wijze implementeren in code!
Doe dat maar een keer als ik niet kan slapen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Oeh, dan zal ik maar ophouden over Interrupts, , Multithreading, MUTEXes PropertyChangeEventListeners en Data Flow Diagrams en Sequential Function Charts
enzo.
Ik durf meteen niet meer in de buurt van zijn lul te komenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pas op hoor, vooral Waxxer niet op z'n lul gaan staan met je kleine voetjes, anders begint ie te schelden en je voor allerlei dingen uit te maken..
Eigenlijk ben ik nu te gaar voor een rel... eerste werkweek enzo..
Dat moest dus voorheen voor propere documentatie (áls ik al proper documenteerdequote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's wat anders dan je code implementeren in ontwerpen?
Lullig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:05 schreef NanKing het volgende:
Ik durf meteen niet meer in de buurt van zijn lul te komen.
Propere?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:06 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Dat moest dus voorheen voor propere documentatie
Ja, je moeder, SCH-in-de-dop.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:09 schreef Waxxer het volgende:
Rellen met DM is net zo kansloos als forel vissen in het riool, plus dat hij zichzelf dermate heeft laten kennen dat elk beetje energie dat je in hem steekt volkomen waardeloos is.Dus ik heb nu al te veel gezegd.
Enfin, ik moet er toch vandoor.![]()
Ik kus ook mannenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*dartel*
[..]
Jij bent alleen op papier homo..
Hoe archaďsch van je.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:15 schreef DennisMoore het volgende:
A gentleman will walk but never run.
Een gruwelijk experiment in origami met Cazman als gevolg...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:16 schreef NanKing het volgende:
Een papierhomo?
Tegelijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:16 schreef Cazman het volgende:
Nee, maar ik heb er meerdere gekust jaren geleden
Een soort van te ver geëvalueerde origami zwaanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een gruwelijk experiment in origami met Cazman als gevolg...
Er kwamen kattenharen op het kunstwerk :/.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een gruwelijk experiment in origami met Cazman als gevolg...
Iets dergelijks.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:21 schreef NanKing het volgende:
Een soort van te ver geëvolueerde origami zwaan.
je ziet het hem ook verwoed en vergeefs proberen eraf te schudden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:21 schreef Cazman het volgende:
Er kwamen kattenharen op het kunstwerk :/.
Maar helaas. Daardoor gaan ze vermenigvuldigenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
je ziet het hem ook verwoed en vergeefs proberen eraf te schudden.
[afbeelding]
Beargumenteer.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:23 schreef DennisMoore het volgende:
Blijkbaar niet.
De functie van deze 'headshake' is het in model brengen van zijn haarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
je ziet het hem ook verwoed en vergeefs proberen eraf te schudden.
[afbeelding]
Ik heb al HEEL lang geen lang haar meerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:26 schreef fulco- het volgende:
[..]
De functie van deze 'headshake' is het in model brengen van zijn haar.
Teveel moeite als je toch discussies zo gaat mijden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:24 schreef DennisMoore het volgende:
Jij eerst. Hint: 'zeer oud tijdperk'.
Niet doen, zo'n potje maak je er nou ook weer niet van...quote:
Discussie? Waar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:32 schreef NathaN het volgende:
Teveel moeite als je toch discussies zo gaat mijden.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
Discussie? Waar?.
Had niet het idee dat er een discussie gaande was eigenlijk.
ar·cha·ďsch (bn.)
1 behorend tot of betrekking hebbend op een zeer oud tijdperk
Als jij Sting archaďsch vindt, dan mag je dat onderbouwen. Zo niet, dan niet. I don't care, really.
hey lekker ding!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:26 schreef fulco- het volgende:
[..]
De functie van deze 'headshake' is het in model brengen van zijn haar.
Met quotes verneuken is alles een inkopper.quote:
Wat heeft je rij-instructeur hiermee te maken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik kan vrij goed een sprint trekken, goed genoeg voor mijn rij-instructeur om er een opmerking destijds over te maken, en goed genoeg om mijn docent gymnastiek te laten twijfelen aan de uitkomst van een toets... waarop ik het opnieuw moest doen om te bewijzen dat het resultaat wel echt van mij afkwam.
Stomme klootzak dat het was.
Alleen omdat ik nooit enige motivatie toonde voor het vak, dat ik mensen tijdens de lessen fysiek letsel heb toegebracht, en omdat het enige onderdeel dat ik wel leuk vond softbal was... wil niet zeggen dat ik niet hard kan rennen.
is dit niet meer iets om te beginnen met: "lief dagboek....." ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik kan vrij goed een sprint trekken, goed genoeg voor mijn rij-instructeur om er een opmerking destijds over te maken, en goed genoeg om mijn docent gymnastiek te laten twijfelen aan de uitkomst van een toets... waarop ik het opnieuw moest doen om te bewijzen dat het resultaat wel echt van mij afkwam.
Stomme klootzak dat het was.
Alleen omdat ik nooit enige motivatie toonde voor het vak, dat ik mensen tijdens de lessen fysiek letsel heb toegebracht, en omdat het enige onderdeel dat ik wel leuk vond softbal was... wil niet zeggen dat ik niet hard kan rennen.
Lief Dagboek...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:00 schreef error het volgende:
[..]
is dit niet meer iets om te beginnen met: "lief dagboek....." ?
Ik ben met de fiets gegaan.. vanmorgen bewolkt en wind mee.. vanmiddag zon en wind tegenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar daarom!!
Je gaat met de bus!!!![]()
Tot zover je docent gymnastiek?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Lief Dagboek...
Het begon zo onschuldig, hij zat vredig vastgebonden op een stoel, hij kon geen kant meer uit. Ik pakte een schilmesje en probeerde zijn grote teen eraf te snijden. Hij schreeuwde en krijste en hij smeekte om zijn vrijheid, maar helaas ben ik Oost-indisch doof en kon ik rustig verder gaan.
Het schilmes bleek geen succes, de eerste teen duurde erg lang voordat die los kwam, dus pakte is een wat groter mes, maar blijkbaar is een broodmes ook geen daverend succes. Met flink wat wilskracht wist ik de overgbleven tenen te verwijderen. "Ach," grapte ik tegen de onfortuinlijke lelijkerd, "nu ze eraf zijn hoef je niet meer bang te zijn voor een ingegroeide teennagel."
Helaas kon hij er niet om lachen, hij had het bewustzijn al lang verloren.
ja we zijn natuurlijk veel meer benieuwd naar dat verhaal over fysiek geweld, een sprint trekken en de rij-instrukteur. En nee nu niet beginnen over platte grappen zoals achteruit inparkerenquote:
was is er mis met een glas ijskoude Spa Rood ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
DOE MIJ EEN TOPPERTJE EN EEN BREEZER ANNANAS
klinkt uit jouw mond als een minder plezierige ervaringquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou Stroek ik heb een HELE vreemde avond gehad
extreem bizarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt uit jouw mond als een minder plezierige ervaring
Jemig wat een verhaalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
extreem bizar
ik had een opdracht in biest houtakker, nog nooit van gehoord
ze wilden voor 3 25 jarige bruidsparen een pastoor die dronken een mis deed en daarna een onuitgenodigde nicht
daar heb ik een extreem ranzig figuur in een gaas shirt neergezet
geloof me het was extreem bizar
nou waren er 200 gasten, met in een hoek een groep jongeren waar de meiden gesplitst waren, ik, nicht als ik was ging wel op jacht natuurlijk, maar die boeren reageerden heeeeel anders dan verwacht, in no time had ik de jongens aan me hangen waarvan er 1 mij me naar buiten nam, en het is dat ik daadkrachtig was, anders had ik daar ter plekke plattelandssex beleefd
daar kwam ook nog bij dat die jongens het nodig vonden om mij vol te gieten met bier wat ik vervolgens in 1 teug moest leegdrinken, ik drink zelden bier
vreemde gasten die plattelanders
[afbeelding]
beetje dit idee maar dan met kort haar
maar wacht nou het wordt nog veel bizarderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
extreem bizar
ik had een opdracht in biest houtakker, nog nooit van gehoord
ze wilden voor 3 25 jarige bruidsparen een pastoor die dronken een mis deed en daarna een onuitgenodigde nicht
daar heb ik een extreem ranzig figuur in een gaas shirt neergezet
geloof me het was extreem bizar
nou waren er 200 gasten, met in een hoek een groep jongeren waar de meiden gesplitst waren, ik, nicht als ik was ging wel op jacht natuurlijk, maar die boeren reageerden heeeeel anders dan verwacht, in no time had ik de jongens aan me hangen waarvan er 1 mij me naar buiten nam, en het is dat ik daadkrachtig was, anders had ik daar ter plekke plattelandssex beleefd
daar kwam ook nog bij dat die jongens het nodig vonden om mij vol te gieten met bier wat ik vervolgens in 1 teug moest leegdrinken, ik drink zelden bier
vreemde gasten die plattelanders
[afbeelding]
beetje dit idee maar dan met kort haar
Je vergeet eeen openvallende donkerblauwe overall met niks eronder aanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:04 schreef wonderer het volgende:
Plattelandsseks... hooi en koeienvlaaien
logt volluk????quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:02 schreef Stroekie het volgende:
Maar was het ook een feest van wat we in brabant wel eens als logt volluk omschrijven??
Ja hallo het is weer eens oneerlijk verdeeltquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar wacht nou het wordt nog veel bizarder
een van die meiden daar vroeg of ik ook op haar examenfeestje wilde komen
best zei ik, ze vroeg mijn telefoonnr, dat gaf ik
wordt ik nu net al gebeld door Tim, die zich voortdurend timmyboy noemde, met de vraag of ik op het examenfeest zijn ijsje wilde likken![]()
ja er was daar ook een buffet met ijs waar hij erg leuke dingen mee kon
zijn ouders die daar ook waren vonden mij de ideale schoonzoon, zijn vader zei zelfs het al aan hebben zien komen
waarom maak ik dat normaal nou nooit mee
combi van kampers, sjonnie en anita dus wel rauw en het niet zo spits nemen maar meestal wel met de beste bedoelingenquote:
precies is ook altijd een heimelijke fantasie geweestquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je vergeet eeen openvallende donkerblauwe overall met niks eronder aan![]()
want daar is het nu veel de warm voor
ja maar wel heel vreemd hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hallo het is weer eens oneerlijk verdeelt
de een slooft zich een eind zonder gewenst resultaat en de andere krijgt ze gewoon toegeworpen als rijpe kersen![]()
maar dat is dan een amerikaanse overall die zie je hier niet bij de plattelanders hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies is ook altijd een heimelijke fantasie geweest
[afbeelding]
alleen timmyboy is wel donker
en in dat stadium meestal ook niet echt subtiel met opmerkingenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar wel heel vreemd hoor
en dat boerenvolk daar ben ik normaal wel huiverig voor
psv suporters, kampers, boeren, vaak dronken en luidruchtig
daarom vond ik het toch wel heel vreemd dat snap jequote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en in dat stadium meestal ook niet echt subtiel met opmerkingen
Je zou haast aan opzet gaan denkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarom vond ik het toch wel heel vreemd dat snap je
ik denk dat het voornamenlijk de drank was en dat ik morgen erg veel spijt heb van het afgeven van mijn nrquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zou haast aan opzet gaan denken
de coming out of the closet moet een feestelijks iets zijn voor onze Tim ???
en dan doen we het in een keer maar groot dan weet gelijk iedereen het ?
Ja maar Tim staat er dan ten opzichte van z'n vrienden/familie toch ook redelijk ge out voor?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk dat het voornamenlijk de drank was en dat ik morgen erg veel spijt heb van het afgeven van mijn nr
ik denk dat Timmyboy echt hetero is,de drank doet soms rare dingen met jongensquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar Tim staat er dan ten opzichte van z'n vrienden/familie toch ook redelijk ge out voor?
ja het zet mij ook voor raadselenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:06 schreef wonderer het volgende:
Voor het laatst wat??
Je was te laat..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Doe de groetjes aan de blonde jongen bij de kassa (zeg maar van kim).
Eej man.. ga slapen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 05:12 schreef Jerruh het volgende:
mogguh!!!
Gister afscheid genomen van 1 van m'n beste vriendinnen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:44 schreef NathaN het volgende:
Mogguh. Why so glum?
Och toch, hoe komt 't?quote:
Kweenie... Lag maar wakker enzo... zo nog maar es even proberen.quote:
Ik dacht dat jij een contract voor onbepaalde tijd had gekregen als kluskampioen bij een andere Fokkerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef Ryan_R het volgende:
Nou het zit er alweer op hoor. Mamma Mia! is gestopt, alle decor onderweg naar Moskou en iedereen naar huis. Ik zal maar weer eens ergens gaan solliciteren
Werkte jij bij Mamma Mia! dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef Ryan_R het volgende:
Nou het zit er alweer op hoor. Mamma Mia! is gestopt, alle decor onderweg naar Moskou en iedereen naar huis. Ik zal maar weer eens ergens gaan solliciteren
Je verliest geen vriendin, je wint een logeeradres in het buitenland.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Gister afscheid genomen van 1 van m'n beste vriendinnen.
Eerst ff een krabbel gezet om haar weg te geven ana een ander (ik was getuige op haar bruiloft) en aan het eind heel erg omhelst (want ze vertrekt naar Australië,voor minimaal ene jaar)
speelde je daar in mee dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef Ryan_R het volgende:
Ja, dat ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je verliest geen vriendin, je wint een logeeradres in het buitenland.
Ik ben net teug uit de stad. 3-disc box van Eternal Sunshine... gekocht en wat cadeautjes voor 't vriendje. Nu op naar de AH voor cola...quote:
Wat voor soort werk zoek/doe/deed je dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef Ryan_R het volgende:
OP tv klonk het nog beterquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Holy fucking unbelievable christ:
http://youtube.com/watch?v=FjVIHGXPt04&search=amazing%20singer%2011%20year%20oldit's not natural
En dat jurycommentaar dan ook
En nu zal CDP wel komen met "Die's oud" maarvboor mij is ie nieuw want ik volg die crap normaal nooit
Rembrandt niks?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef Ryan_R het volgende:
Ja daar werkte ik en nee ik speelde er niet in mee. Ik was de assistent company manager, kantoorbaan dus. Half jaartje in Antwerpen gezeten en nu eerst maar eens afstuderen.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja daar werkte ik en nee ik speelde er niet in mee. Ik was de assistent company manager, kantoorbaan dus. Half jaartje in Antwerpen gezeten en nu eerst maar eens afstuderen.
Wat is er nou weer van de piano afgezaagd, om het door de deur te krijgen?quote:
Waarop ga je afstuderen? Je doet dezelfde opleiding die ik gedaan heb.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:29 schreef Ryan_R het volgende:
Ja daar werkte ik en nee ik speelde er niet in mee. Ik was de assistent company manager, kantoorbaan dus. Half jaartje in Antwerpen gezeten en nu eerst maar eens afstuderen.
Film en televisie wetenschappen, klinkt logisch hequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarop ga je afstuderen? Je doet dezelfde opleiding die ik gedaan heb.
Like, duh.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:58 schreef Ryan_R het volgende:
Film en televisie wetenschappen, klinkt logisch he![]()
Dat is mijn specialisatie. Ik heb theater laten vallen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Like, duh.
Welke richting daarbinnen, bedoelde ik.
En toch bij Mama Mia werken?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:17 schreef Ryan_R het volgende:
Dat is mijn specialisatie. Ik heb theater laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |