Oeh, dan zal ik maar ophouden over Interrupts, , Multithreading, MUTEXes PropertyChangeEventListeners en Data Flow Diagrams en Sequential Function Chartsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ssst niet zo luid
een paar regels code en BB_Koning komt hier alweer glibberend voorbij omdat hij jargon geroken heeft
en net nu hij een dagje niet kan fokken![]()
Pas op hoor, vooral Waxxer niet op z'n lul gaan staan met je kleine voetjes, anders begint ie te schelden en je voor allerlei dingen uit te maken.quote:
Da's wat anders dan je code implementeren in ontwerpen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:55 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Oh zoetheid!
Ik kan eindelijk mijn ontwerpen op een fantsoenlijke wijze implementeren in code!
Doe dat maar een keer als ik niet kan slapen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Oeh, dan zal ik maar ophouden over Interrupts, , Multithreading, MUTEXes PropertyChangeEventListeners en Data Flow Diagrams en Sequential Function Charts
enzo.
Ik durf meteen niet meer in de buurt van zijn lul te komenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pas op hoor, vooral Waxxer niet op z'n lul gaan staan met je kleine voetjes, anders begint ie te schelden en je voor allerlei dingen uit te maken..
Eigenlijk ben ik nu te gaar voor een rel... eerste werkweek enzo..
Dat moest dus voorheen voor propere documentatie (áls ik al proper documenteerdequote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's wat anders dan je code implementeren in ontwerpen?
Lullig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:05 schreef NanKing het volgende:
Ik durf meteen niet meer in de buurt van zijn lul te komen.
Propere?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:06 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Dat moest dus voorheen voor propere documentatie
Ja, je moeder, SCH-in-de-dop.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:09 schreef Waxxer het volgende:
Rellen met DM is net zo kansloos als forel vissen in het riool, plus dat hij zichzelf dermate heeft laten kennen dat elk beetje energie dat je in hem steekt volkomen waardeloos is.Dus ik heb nu al te veel gezegd.
Enfin, ik moet er toch vandoor.![]()
Ik kus ook mannenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*dartel*
[..]
Jij bent alleen op papier homo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |