Lesbeauquote:
Bah wat een vies meisje ben jij zeg!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:45 schreef NanKing het volgende:
Alicy wat heb je een euhz...interessante ondertitel. Kun je daar misschien iets verder over uitwijden?
* NanKing ontkend allesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bah wat een vies meisje ben jij zeg!
Niks ontglipt de klauwen van de roddeltantes van [HOMO]quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is nooit te laat for een good ol' fashion ontkenningsfase.
Daar is de ontkenningsfase voor uitgevondenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Niks ontglipt de klauwen van de roddeltantes van [HOMO]
en ook niet in groningenquote:
't staat nochtans zwart op witquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar is de ontkenningsfase voor uitgevonden![]()
Zelfs dat ontken ikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't staat nochtans zwart op wit
Nou, ehh uhh *stamel...*stotter...IK HEB OOK GEVOELENS HOORquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, NanKing, probeer jezelf hier nog maar eens uit te lullen.
LOL Bij warm weer zoals de afgelopen dagen heb ik weinig kleding om het lijf binnenshuis, laten we het daar op houden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:45 schreef NanKing het volgende:
Alicy wat heb je een euhz...interessante ondertitel. Kun je daar misschien iets verder over uitwijden?
Gelukkigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou, ehh uhh *stamel...*stotter...IK HEB OOK GEVOELENS HOOR![]()
Als jullie zo beginnen ben ik straks niet meer weg te krijgenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Welke mannen vinden jullie eigenlijk hot? Of zijn er geen hotte mannen?
Ik vind Matthew Fox (Party of Five, Lost) echt een poepie
[afbeelding]
Een hotte man heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als jullie zo beginnen ben ik straks niet meer weg te krijgen.
dies wel lekkerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
wie is dat dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:03 schreef NanKing het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik nou echt een leuke gozer om te zien.
Oh en Erik, Monica doet het niet ;'(.
Is dat die gozer van Scrubs?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:03 schreef NanKing het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik nou echt een leuke gozer om te zien.
Oh en Erik, Monica doet het niet ;'(.
Ik weet zo even niet waar ik m van kenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat die gozer van Scrubs?
En ik heb Monica even vervangen door een ander plaatje.
Wel! Dat is Zach Braff!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik weet zo even niet waar ik m van ken. Maar niet van scrubs.
Cathrina zeta-jonesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:07 schreef wonderer het volgende:
Ik vind Catharina zeta-Jones een mooie vrouw, en Nicole Kidman
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:07 schreef NanKing het volgende:
Oh en viking de rede dat ik die lesbo's in de op had gezet was eigenlijk meer om de vooroordelen maar gelijk te bevestigen.
Nou, hitsig...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet ook wel vrouwen die ik mooi vind, maar dat ik nou hitsig van wordt, nee, totaal niet.
Sandra Bullock,
[afbeelding]
Ja maar als ze lesbo zijn dan is er tenminste nog een kans dat je ze kunt krijgenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat me trouwens opvalt, is dat er vaak lesbische vrouwen worden gepost in een lesbotopic. Waarom niet gewoon heterovrouwen, joh. We kunnen ze toch allemaal niet krijgen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |