Ontkent is met een Tquote:
dank jequote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:22 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
"As time goes by"
You must remember this,
A kiss is just a kiss,
A sigh is just a sigh,
The fundamental things apply,
As time goes by.
And when two lovers woo,
They still say "I love you,"
On that you can rely,
No matter what the future brings,
As time goes by.
Moonlight and love songs,
Never out of date,
Hearts full of passion,
Jealousy and hate,
Woman needs man, and man must have his mate,
There's no one can deny.
It's still the same old story,
A fight for love and glory,
A case of do or die,
The world will always welcome lovers,
As time goes by.
Behalve dat ik bijna in slaap val, best ok.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoest leven hier?
wehe ik ook, moest al om 8 uur op vanmorgen!!! kun je je dat voorstellen, om ACHT!! uur!!11!éeénquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Behalve dat ik bijna in slaap val, best ok.
Toen strompelde ik ook uit m'n bed ongeveer. Ben niet veel wakkerder, nu...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
wehe ik ook, moest al om 8 uur op vanmorgen!!! kun je je dat voorstellen, om ACHT!! uur!!11!éeén
Je woont in Wassenaar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
lol mensen aan de deur, die mijn beuren schijnen te zijn.. gelukkig deed ik niet als eerste open anders had ik heel erg voor lul gestaan..
En zo leren we steeds meer mensen kennen in dit heerlijke leven.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
omdat ik ze al wel eens eerder gesproken had maar geen flauw idee had wie het waren.. maar er was nu ook een jongen bij die bij die meiden in is getrokken..
Nee hoor, dat waait wel weer overquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:23 schreef NanKing het volgende:
Moet ik nu bang worden van DennisMoore en zijn taalpurisme.
Stel die vraag eens aan Waxxerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:23 schreef NanKing het volgende:
Moet ik nu bang worden van DennisMoore en zijn taalpurisme.
Whehe, die begon meteen wild om zich heen te slaan en te schelden toen hij als journalist in opleiding fijntjes op een taalfout gewezen werd.quote:
Je moet ook niet het onmogelijke van haar verlangenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whehe, die begon meteen wild om zich heen te slaan en te schelden toen hij als journalist in opleiding fijntjes op een taalfout gewezen werd..
Denk niet dat NanKing zo snel op d'r pik getrapt zal zijn... al was het alleen maar om ehm... nouja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |