Ja maar daarom!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach welnee! Zeiden ze vandaag ook..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil je wel een keer meesleuren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Hahah de chueca, moet ik nog steeds naar toe komt er elke keer niet van
"As time goes by"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
vraagje:
You must remember this a just is just a kiss a smile is just a smile
wat is de titel van dat nr?
Hoi Madcatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:44 schreef madcat het volgende:
Hoi, ik lees hier nu af en toe ook mee, dus ik zal me ook eens voorstellen.
Ik ben 27, en na gestudeerd te hebben in Enschede woon al twee jaar samen met mijn vriend in Den Haag; bevalt prima! Naast mijn werk (IT consultant) houd ik van sporten, tijd besteden met vrienden/familie en op vakantie gaan.
Nou, ik lees wel weer mee verder in dit topic, mochten er vragen zijn dan hoor ik 't wel![]()
Arbeiden zult ge!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:43 schreef NathaN het volgende:
En jullie zijn ook saai.
Ik doe al heel de ochtend verwoede pogingen, maar er wil geen zegen op rustenquote:
Niet echt goede Service Management, neequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik doe al heel de ochtend verwoede pogingen, maar er wil geen zegen op rusten
Heerlijk systeembeheerders die geen backup gemaakt hebben van hun produktie omgeving
te kleine oracle tabellen hebben, en toch op eigen initiatief besluiten om nieuwe versies te installeren![]()
en dat noemt zich dan systeembeheerderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Niet echt goede Service Management, nee
Hangt er vanaf of het teveel of te weinig is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:14 schreef Stroekie het volgende:
en dat noemt zich dan systeembeheerder![]()
maar ik vrees dat deze meneer volgende week wel wat aan z'n collega's heeft uit te leggen als de salarissen niet kloppn![]()
zolang er geen mutaties ingestuurd worden worden de bedragen van de vorige maand gehanteerdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het teveel of te weinig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |