uhuh...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Kroeg. Ooit.
Chueca. Wat voorheen de (Wolken)Krabber was, in Utrecht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
welke kroeg, want ik ben nog niet daar
wat andere fokkers zitten onze zusters te helpen het topic gaande te houdenquote:
Ook hoi/quote:
Ja goed heur.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Hoe is het ermeeeeee. ^^
Dat is fijn.quote:
Dat klinkt eng!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat is fijn.
Ik moest vandaag getuigenverklaring doen.
Nee, het was grappig. Er was een dikke man die Jan-Willem heet en hij werd boos omdat mijn verhaal zo afweek van het verhaal dat mijn vriendjes vertelde over een soort incidentje 3 maanden geleden.quote:
had dat met die automobilist te maken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het was grappig. Er was een dikke man die Jan-Willem heet en hij werd boos omdat mijn verhaal zo afweek van het verhaal dat mijn vriendjes vertelde over een soort incidentje 3 maanden geleden.
Waarom duurde het 3 maanden voordat ik verhoord kon worden?
precies als je alles toch moest onthoudenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het was grappig. Er was een dikke man die Jan-Willem heet en hij werd boos omdat mijn verhaal zo afweek van het verhaal dat mijn vriendjes vertelde over een soort incidentje 3 maanden geleden.
Waarom duurde het 3 maanden voordat ik verhoord kon worden?
het was toch een gewoon verhoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies als je alles toch moest onthouden
er is al genoeg om je druk over te maken
haarband of geen haarband
welke schoenen bij welk shirt
en zo![]()
Nee, die zei lief sorry en kon er niks aan doen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had dat met die automobilist te maken?
Hahah de chueca, moet ik nog steeds naar toe komt er elke keer niet vanquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Chueca. Wat voorheen de (Wolken)Krabber was, in Utrecht.
'k Wist niet eens dat de krabber weer open was...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Hahah de chueca, moet ik nog steeds naar toe komt er elke keer niet van
dus die carriereswitch heeft je wel goed gedaan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, nog een dagje.
'k Was vergeten dat werkweken voorbij vliegen.
Of Ome Luiksquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is het zeker ook oom Louks in plaats van ome Loeks z'n peerd![]()
Voorbij vliegen deden ze daarvoor ook al, maar deze week op een leuke manier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
dus die carriereswitch heeft je wel goed gedaan?
Klinkt als nogal wat meer afwisseling dan eerstquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Voorbij vliegen deden ze daarvoor ook al, maar deze week op een leuke manier.
'k Moet ineens o.a. marketing-achtige dingen doen blijkbaar... nadenken over teksten op posters bv, gisteren de halve dag bij reclamebureau gezeten. Nadenken over nieuwe campagne voor bepaalde klantengroep. Erg geinig allemaal..
Mja, niet per se. 'k Zat voorheen vrij diep in het operationele proces, veel IT, veel data, veel processen, veel contact met klanten. Erg interessant wel, maar ook erg frustrerend als je telkens tegen onoplosbare (te weinig capaciteit en te slecht management) problemen aanloopt en klanten teleur moet stellen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:18 schreef Stroekie het volgende:
Klinkt als nogal wat meer afwisseling dan eerst
je had zo mijn werk kunnen beschrijvenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
. Erg interessant wel, maar ook erg frustrerend als je telkens tegen onoplosbare (te weinig capaciteit en te slecht management) problemen aanloopt en klanten teleur moet stellen.
Marketing is leukquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Voorbij vliegen deden ze daarvoor ook al, maar deze week op een leuke manier.
'k Moet ineens o.a. marketing-achtige dingen doen blijkbaar... nadenken over teksten op posters bv, gisteren de halve dag bij reclamebureau gezeten. Nadenken over nieuwe campagne voor bepaalde klantengroep. Erg geinig allemaal..
Ik zie dat wij niet het enige bedrijf zijn waar het management een struisvogel-mentaliteit heeftquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:30 schreef Stroekie het volgende:
Dus aan de voordeur 10 nieuwe klanten binnenhalen is geweldig nieuws voor heel de unit maar dat er via de achterdeur 15 zijn weggelopen nee dat is de schuld van de helpdesk
Ach welnee! Zeiden ze vandaag ook..quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Morgen niet fietsen he, het gaat onweren!
Slaap lekker man!
Ja maar daarom!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach welnee! Zeiden ze vandaag ook..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil je wel een keer meesleuren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Hahah de chueca, moet ik nog steeds naar toe komt er elke keer niet van
"As time goes by"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
vraagje:
You must remember this a just is just a kiss a smile is just a smile
wat is de titel van dat nr?
Hoi Madcatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:44 schreef madcat het volgende:
Hoi, ik lees hier nu af en toe ook mee, dus ik zal me ook eens voorstellen.
Ik ben 27, en na gestudeerd te hebben in Enschede woon al twee jaar samen met mijn vriend in Den Haag; bevalt prima! Naast mijn werk (IT consultant) houd ik van sporten, tijd besteden met vrienden/familie en op vakantie gaan.
Nou, ik lees wel weer mee verder in dit topic, mochten er vragen zijn dan hoor ik 't wel![]()
Arbeiden zult ge!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:43 schreef NathaN het volgende:
En jullie zijn ook saai.
Ik doe al heel de ochtend verwoede pogingen, maar er wil geen zegen op rustenquote:
Niet echt goede Service Management, neequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik doe al heel de ochtend verwoede pogingen, maar er wil geen zegen op rusten
Heerlijk systeembeheerders die geen backup gemaakt hebben van hun produktie omgeving
te kleine oracle tabellen hebben, en toch op eigen initiatief besluiten om nieuwe versies te installeren![]()
en dat noemt zich dan systeembeheerderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Niet echt goede Service Management, nee
Hangt er vanaf of het teveel of te weinig is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:14 schreef Stroekie het volgende:
en dat noemt zich dan systeembeheerder![]()
maar ik vrees dat deze meneer volgende week wel wat aan z'n collega's heeft uit te leggen als de salarissen niet kloppn![]()
zolang er geen mutaties ingestuurd worden worden de bedragen van de vorige maand gehanteerdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het teveel of te weinig is.
en dat laatste natuurlijk ook stiekum in het fietsenhokquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:38 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb vandaag gedroomd dat ik aan t zoenen was met een jongen van mn school die stiekem bi is en die ik stiekem wel leuk vindO ja, we deden zelfs meer dan zoenen
![]()
Kun je dat staande doen? Ik weet het niet, ik heb dat nooit gedaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat laatste natuurlijk ook stiekum in het fietsenhok![]()
Brommers kiek'nquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:38 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb vandaag gedroomd dat ik aan t zoenen was met een jongen van mn school die stiekem bi is en die ik stiekem wel leuk vindO ja, we deden zelfs meer dan zoenen
![]()
en volgens mij had je dat ook wel eens nodigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Môgge, ik heb schandalig lang uitgeslapen.
Ja, na gisteren al vanaf 4.00 op te zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en volgens mij had je dat ook wel eens nodig![]()
en het is nu ook niet meer zo warm/klam/vochtig dus gewoon wat achterstallige uurtjes ingehaald![]()
'k Heb mien Kreidler ook opvoert jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh da's wel een hele mooie watergekoelde Zundapp KS 80![]()
wow, wou dat ik dat nog kon, maar hoe laat ik het de avond tevoren ook maak, ik ben nooit later dan 8 uur wakkerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, na gisteren al vanaf 4.00 op te zijn.
Maar vannacht werd ik alweer wakker (helse jeuk, kutmuggen), en toen ben ik na een paar uur weer in slaap gevallen, tot half twee.
Ik kan het normaal ook niet, en ik schrok gewoon toen ik de klok vanochtend zagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:04 schreef madcat het volgende:
[..]
wow, wou dat ik dat nog kon, maar hoe laat ik het de avond tevoren ook maak, ik ben nooit later dan 8 uur wakker![]()
ik zulke gevallen ga ik met het lampje op het nachtkastje aan een spannend boek lezen en meestal haal ik dan net het einde van 1 pagina en soms val ik al eerder in slaapquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, na gisteren al vanaf 4.00 op te zijn.
Maar vannacht werd ik alweer wakker (helse jeuk, kutmuggen), en toen ben ik na een paar uur weer in slaap gevallen, tot half twee.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrommmmers!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat brommers/scooters/brommobiles/en aanverwanten![]()
.
Ow, ik dacht over banden plakken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef BB_Koning het volgende:
Kun je dat staande doen? Ik weet het niet, ik heb dat nooit gedaan.
Ieuwwwww, we praten over seks![]()
![]()
Lach maar om mijn jeugdtrauma'squote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrommmmers!
That's all we ask. For now.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:57 schreef madcat het volgende:
nee, niemand haalt het in stoerheid bij mijn user-name en avatar. Maar ik doe mijn best!![]()
dat waren nog eens machines heel wat beter dan die Honda MT en MB50 dingenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Heb mien Kreidler ook opvoert ja
ja die dingen van nu mag je ook geen brommers meer noemenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat brommers/scooters/brommobiles/en aanverwanten![]()
.
Ik lach mijn eigen jeugdtrauma's weg, hoor. (hoewel er brommers en brommers zijn, natuurlijk)quote:
Ja wacht maar tot jullie ook de magische grens van die 3 gepasseerd zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik lach mijn eigen jeugdtrauma's weg, hoor. (hoewel er brommers en brommers zijn, natuurlijk)
Nooitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja wacht maar tot jullie ook de magische grens van die 3 gepasseerd zijn
dan worden jeugtrauma's juist gekoesterd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |