en dat laatste natuurlijk ook stiekum in het fietsenhokquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:38 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb vandaag gedroomd dat ik aan t zoenen was met een jongen van mn school die stiekem bi is en die ik stiekem wel leuk vindO ja, we deden zelfs meer dan zoenen
![]()
Kun je dat staande doen? Ik weet het niet, ik heb dat nooit gedaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat laatste natuurlijk ook stiekum in het fietsenhok![]()
Brommers kiek'nquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:38 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb vandaag gedroomd dat ik aan t zoenen was met een jongen van mn school die stiekem bi is en die ik stiekem wel leuk vindO ja, we deden zelfs meer dan zoenen
![]()
en volgens mij had je dat ook wel eens nodigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Môgge, ik heb schandalig lang uitgeslapen.
Ja, na gisteren al vanaf 4.00 op te zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en volgens mij had je dat ook wel eens nodig![]()
en het is nu ook niet meer zo warm/klam/vochtig dus gewoon wat achterstallige uurtjes ingehaald![]()
'k Heb mien Kreidler ook opvoert jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh da's wel een hele mooie watergekoelde Zundapp KS 80![]()
wow, wou dat ik dat nog kon, maar hoe laat ik het de avond tevoren ook maak, ik ben nooit later dan 8 uur wakkerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, na gisteren al vanaf 4.00 op te zijn.
Maar vannacht werd ik alweer wakker (helse jeuk, kutmuggen), en toen ben ik na een paar uur weer in slaap gevallen, tot half twee.
Ik kan het normaal ook niet, en ik schrok gewoon toen ik de klok vanochtend zagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:04 schreef madcat het volgende:
[..]
wow, wou dat ik dat nog kon, maar hoe laat ik het de avond tevoren ook maak, ik ben nooit later dan 8 uur wakker![]()
ik zulke gevallen ga ik met het lampje op het nachtkastje aan een spannend boek lezen en meestal haal ik dan net het einde van 1 pagina en soms val ik al eerder in slaapquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, na gisteren al vanaf 4.00 op te zijn.
Maar vannacht werd ik alweer wakker (helse jeuk, kutmuggen), en toen ben ik na een paar uur weer in slaap gevallen, tot half twee.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrommmmers!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat brommers/scooters/brommobiles/en aanverwanten![]()
.
Ow, ik dacht over banden plakken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef BB_Koning het volgende:
Kun je dat staande doen? Ik weet het niet, ik heb dat nooit gedaan.
Ieuwwwww, we praten over seks![]()
![]()
Lach maar om mijn jeugdtrauma'squote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrommmmers!
That's all we ask. For now.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:57 schreef madcat het volgende:
nee, niemand haalt het in stoerheid bij mijn user-name en avatar. Maar ik doe mijn best!![]()
dat waren nog eens machines heel wat beter dan die Honda MT en MB50 dingenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Heb mien Kreidler ook opvoert ja
ja die dingen van nu mag je ook geen brommers meer noemenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat brommers/scooters/brommobiles/en aanverwanten![]()
.
Ik lach mijn eigen jeugdtrauma's weg, hoor. (hoewel er brommers en brommers zijn, natuurlijk)quote:
Ja wacht maar tot jullie ook de magische grens van die 3 gepasseerd zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik lach mijn eigen jeugdtrauma's weg, hoor. (hoewel er brommers en brommers zijn, natuurlijk)
Nooitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja wacht maar tot jullie ook de magische grens van die 3 gepasseerd zijn
dan worden jeugtrauma's juist gekoesterd![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |