uhuh...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Kroeg. Ooit.
Chueca. Wat voorheen de (Wolken)Krabber was, in Utrecht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
welke kroeg, want ik ben nog niet daar
wat andere fokkers zitten onze zusters te helpen het topic gaande te houdenquote:
Ook hoi/quote:
Ja goed heur.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Hoe is het ermeeeeee. ^^
Dat is fijn.quote:
Dat klinkt eng!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat is fijn.
Ik moest vandaag getuigenverklaring doen.
Nee, het was grappig. Er was een dikke man die Jan-Willem heet en hij werd boos omdat mijn verhaal zo afweek van het verhaal dat mijn vriendjes vertelde over een soort incidentje 3 maanden geleden.quote:
had dat met die automobilist te maken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het was grappig. Er was een dikke man die Jan-Willem heet en hij werd boos omdat mijn verhaal zo afweek van het verhaal dat mijn vriendjes vertelde over een soort incidentje 3 maanden geleden.
Waarom duurde het 3 maanden voordat ik verhoord kon worden?
precies als je alles toch moest onthoudenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het was grappig. Er was een dikke man die Jan-Willem heet en hij werd boos omdat mijn verhaal zo afweek van het verhaal dat mijn vriendjes vertelde over een soort incidentje 3 maanden geleden.
Waarom duurde het 3 maanden voordat ik verhoord kon worden?
het was toch een gewoon verhoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies als je alles toch moest onthouden
er is al genoeg om je druk over te maken
haarband of geen haarband
welke schoenen bij welk shirt
en zo![]()
Nee, die zei lief sorry en kon er niks aan doen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had dat met die automobilist te maken?
Hahah de chueca, moet ik nog steeds naar toe komt er elke keer niet vanquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Chueca. Wat voorheen de (Wolken)Krabber was, in Utrecht.
'k Wist niet eens dat de krabber weer open was...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Hahah de chueca, moet ik nog steeds naar toe komt er elke keer niet van
dus die carriereswitch heeft je wel goed gedaan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, nog een dagje.
'k Was vergeten dat werkweken voorbij vliegen.
Of Ome Luiksquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is het zeker ook oom Louks in plaats van ome Loeks z'n peerd![]()
Voorbij vliegen deden ze daarvoor ook al, maar deze week op een leuke manier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
dus die carriereswitch heeft je wel goed gedaan?
Klinkt als nogal wat meer afwisseling dan eerstquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Voorbij vliegen deden ze daarvoor ook al, maar deze week op een leuke manier.
'k Moet ineens o.a. marketing-achtige dingen doen blijkbaar... nadenken over teksten op posters bv, gisteren de halve dag bij reclamebureau gezeten. Nadenken over nieuwe campagne voor bepaalde klantengroep. Erg geinig allemaal..
Mja, niet per se. 'k Zat voorheen vrij diep in het operationele proces, veel IT, veel data, veel processen, veel contact met klanten. Erg interessant wel, maar ook erg frustrerend als je telkens tegen onoplosbare (te weinig capaciteit en te slecht management) problemen aanloopt en klanten teleur moet stellen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:18 schreef Stroekie het volgende:
Klinkt als nogal wat meer afwisseling dan eerst
je had zo mijn werk kunnen beschrijvenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
. Erg interessant wel, maar ook erg frustrerend als je telkens tegen onoplosbare (te weinig capaciteit en te slecht management) problemen aanloopt en klanten teleur moet stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |