hey lekker ding!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:26 schreef fulco- het volgende:
[..]
De functie van deze 'headshake' is het in model brengen van zijn haar.
Met quotes verneuken is alles een inkopper.quote:
Wat heeft je rij-instructeur hiermee te maken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik kan vrij goed een sprint trekken, goed genoeg voor mijn rij-instructeur om er een opmerking destijds over te maken, en goed genoeg om mijn docent gymnastiek te laten twijfelen aan de uitkomst van een toets... waarop ik het opnieuw moest doen om te bewijzen dat het resultaat wel echt van mij afkwam.
Stomme klootzak dat het was.
Alleen omdat ik nooit enige motivatie toonde voor het vak, dat ik mensen tijdens de lessen fysiek letsel heb toegebracht, en omdat het enige onderdeel dat ik wel leuk vond softbal was... wil niet zeggen dat ik niet hard kan rennen.
is dit niet meer iets om te beginnen met: "lief dagboek....." ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik kan vrij goed een sprint trekken, goed genoeg voor mijn rij-instructeur om er een opmerking destijds over te maken, en goed genoeg om mijn docent gymnastiek te laten twijfelen aan de uitkomst van een toets... waarop ik het opnieuw moest doen om te bewijzen dat het resultaat wel echt van mij afkwam.
Stomme klootzak dat het was.
Alleen omdat ik nooit enige motivatie toonde voor het vak, dat ik mensen tijdens de lessen fysiek letsel heb toegebracht, en omdat het enige onderdeel dat ik wel leuk vond softbal was... wil niet zeggen dat ik niet hard kan rennen.
Lief Dagboek...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:00 schreef error het volgende:
[..]
is dit niet meer iets om te beginnen met: "lief dagboek....." ?
Ik ben met de fiets gegaan.. vanmorgen bewolkt en wind mee.. vanmiddag zon en wind tegenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar daarom!!
Je gaat met de bus!!!![]()
Tot zover je docent gymnastiek?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Lief Dagboek...
Het begon zo onschuldig, hij zat vredig vastgebonden op een stoel, hij kon geen kant meer uit. Ik pakte een schilmesje en probeerde zijn grote teen eraf te snijden. Hij schreeuwde en krijste en hij smeekte om zijn vrijheid, maar helaas ben ik Oost-indisch doof en kon ik rustig verder gaan.
Het schilmes bleek geen succes, de eerste teen duurde erg lang voordat die los kwam, dus pakte is een wat groter mes, maar blijkbaar is een broodmes ook geen daverend succes. Met flink wat wilskracht wist ik de overgbleven tenen te verwijderen. "Ach," grapte ik tegen de onfortuinlijke lelijkerd, "nu ze eraf zijn hoef je niet meer bang te zijn voor een ingegroeide teennagel."
Helaas kon hij er niet om lachen, hij had het bewustzijn al lang verloren.
ja we zijn natuurlijk veel meer benieuwd naar dat verhaal over fysiek geweld, een sprint trekken en de rij-instrukteur. En nee nu niet beginnen over platte grappen zoals achteruit inparkerenquote:
was is er mis met een glas ijskoude Spa Rood ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
DOE MIJ EEN TOPPERTJE EN EEN BREEZER ANNANAS
klinkt uit jouw mond als een minder plezierige ervaringquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou Stroek ik heb een HELE vreemde avond gehad
extreem bizarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt uit jouw mond als een minder plezierige ervaring
Jemig wat een verhaalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
extreem bizar
ik had een opdracht in biest houtakker, nog nooit van gehoord
ze wilden voor 3 25 jarige bruidsparen een pastoor die dronken een mis deed en daarna een onuitgenodigde nicht
daar heb ik een extreem ranzig figuur in een gaas shirt neergezet
geloof me het was extreem bizar
nou waren er 200 gasten, met in een hoek een groep jongeren waar de meiden gesplitst waren, ik, nicht als ik was ging wel op jacht natuurlijk, maar die boeren reageerden heeeeel anders dan verwacht, in no time had ik de jongens aan me hangen waarvan er 1 mij me naar buiten nam, en het is dat ik daadkrachtig was, anders had ik daar ter plekke plattelandssex beleefd
daar kwam ook nog bij dat die jongens het nodig vonden om mij vol te gieten met bier wat ik vervolgens in 1 teug moest leegdrinken, ik drink zelden bier
vreemde gasten die plattelanders
[afbeelding]
beetje dit idee maar dan met kort haar
maar wacht nou het wordt nog veel bizarderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
extreem bizar
ik had een opdracht in biest houtakker, nog nooit van gehoord
ze wilden voor 3 25 jarige bruidsparen een pastoor die dronken een mis deed en daarna een onuitgenodigde nicht
daar heb ik een extreem ranzig figuur in een gaas shirt neergezet
geloof me het was extreem bizar
nou waren er 200 gasten, met in een hoek een groep jongeren waar de meiden gesplitst waren, ik, nicht als ik was ging wel op jacht natuurlijk, maar die boeren reageerden heeeeel anders dan verwacht, in no time had ik de jongens aan me hangen waarvan er 1 mij me naar buiten nam, en het is dat ik daadkrachtig was, anders had ik daar ter plekke plattelandssex beleefd
daar kwam ook nog bij dat die jongens het nodig vonden om mij vol te gieten met bier wat ik vervolgens in 1 teug moest leegdrinken, ik drink zelden bier
vreemde gasten die plattelanders
[afbeelding]
beetje dit idee maar dan met kort haar
Je vergeet eeen openvallende donkerblauwe overall met niks eronder aanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:04 schreef wonderer het volgende:
Plattelandsseks... hooi en koeienvlaaien
logt volluk????quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:02 schreef Stroekie het volgende:
Maar was het ook een feest van wat we in brabant wel eens als logt volluk omschrijven??
Ja hallo het is weer eens oneerlijk verdeeltquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar wacht nou het wordt nog veel bizarder
een van die meiden daar vroeg of ik ook op haar examenfeestje wilde komen
best zei ik, ze vroeg mijn telefoonnr, dat gaf ik
wordt ik nu net al gebeld door Tim, die zich voortdurend timmyboy noemde, met de vraag of ik op het examenfeest zijn ijsje wilde likken![]()
ja er was daar ook een buffet met ijs waar hij erg leuke dingen mee kon
zijn ouders die daar ook waren vonden mij de ideale schoonzoon, zijn vader zei zelfs het al aan hebben zien komen
waarom maak ik dat normaal nou nooit mee
combi van kampers, sjonnie en anita dus wel rauw en het niet zo spits nemen maar meestal wel met de beste bedoelingenquote:
precies is ook altijd een heimelijke fantasie geweestquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je vergeet eeen openvallende donkerblauwe overall met niks eronder aan![]()
want daar is het nu veel de warm voor
ja maar wel heel vreemd hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hallo het is weer eens oneerlijk verdeelt
de een slooft zich een eind zonder gewenst resultaat en de andere krijgt ze gewoon toegeworpen als rijpe kersen![]()
maar dat is dan een amerikaanse overall die zie je hier niet bij de plattelanders hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies is ook altijd een heimelijke fantasie geweest
[afbeelding]
alleen timmyboy is wel donker
en in dat stadium meestal ook niet echt subtiel met opmerkingenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar wel heel vreemd hoor
en dat boerenvolk daar ben ik normaal wel huiverig voor
psv suporters, kampers, boeren, vaak dronken en luidruchtig
daarom vond ik het toch wel heel vreemd dat snap jequote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en in dat stadium meestal ook niet echt subtiel met opmerkingen
Je zou haast aan opzet gaan denkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarom vond ik het toch wel heel vreemd dat snap je
ik denk dat het voornamenlijk de drank was en dat ik morgen erg veel spijt heb van het afgeven van mijn nrquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zou haast aan opzet gaan denken
de coming out of the closet moet een feestelijks iets zijn voor onze Tim ???
en dan doen we het in een keer maar groot dan weet gelijk iedereen het ?
Ja maar Tim staat er dan ten opzichte van z'n vrienden/familie toch ook redelijk ge out voor?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk dat het voornamenlijk de drank was en dat ik morgen erg veel spijt heb van het afgeven van mijn nr
ik denk dat Timmyboy echt hetero is,de drank doet soms rare dingen met jongensquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar Tim staat er dan ten opzichte van z'n vrienden/familie toch ook redelijk ge out voor?
ja het zet mij ook voor raadselenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:06 schreef wonderer het volgende:
Voor het laatst wat??
Je was te laat..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Doe de groetjes aan de blonde jongen bij de kassa (zeg maar van kim).
Eej man.. ga slapen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 05:12 schreef Jerruh het volgende:
mogguh!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |