Gister afscheid genomen van 1 van m'n beste vriendinnen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:44 schreef NathaN het volgende:
Mogguh. Why so glum?
Och toch, hoe komt 't?quote:
Kweenie... Lag maar wakker enzo... zo nog maar es even proberen.quote:
Ik dacht dat jij een contract voor onbepaalde tijd had gekregen als kluskampioen bij een andere Fokkerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef Ryan_R het volgende:
Nou het zit er alweer op hoor. Mamma Mia! is gestopt, alle decor onderweg naar Moskou en iedereen naar huis. Ik zal maar weer eens ergens gaan solliciteren
Werkte jij bij Mamma Mia! dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef Ryan_R het volgende:
Nou het zit er alweer op hoor. Mamma Mia! is gestopt, alle decor onderweg naar Moskou en iedereen naar huis. Ik zal maar weer eens ergens gaan solliciteren
Je verliest geen vriendin, je wint een logeeradres in het buitenland.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Gister afscheid genomen van 1 van m'n beste vriendinnen.
Eerst ff een krabbel gezet om haar weg te geven ana een ander (ik was getuige op haar bruiloft) en aan het eind heel erg omhelst (want ze vertrekt naar Australië,voor minimaal ene jaar)
speelde je daar in mee dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef Ryan_R het volgende:
Ja, dat ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je verliest geen vriendin, je wint een logeeradres in het buitenland.
Ik ben net teug uit de stad. 3-disc box van Eternal Sunshine... gekocht en wat cadeautjes voor 't vriendje. Nu op naar de AH voor cola...quote:
Wat voor soort werk zoek/doe/deed je dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef Ryan_R het volgende:
OP tv klonk het nog beterquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Holy fucking unbelievable christ:
http://youtube.com/watch?v=FjVIHGXPt04&search=amazing%20singer%2011%20year%20oldit's not natural
En dat jurycommentaar dan ook
En nu zal CDP wel komen met "Die's oud" maarvboor mij is ie nieuw want ik volg die crap normaal nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |