quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:30 schreef Eilanden het volgende:
Slechte titel!
Titel had moeten zijn:
Wir fahren ohne Deutschland nach Berlin!
Ofquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:30 schreef Eilanden het volgende:
Slechte titel!
Titel had moeten zijn:
Wir fahren ohne Deutschland nach Berlin!
riep daar iemand carnavalquote:
volkomen verdiend. Ben blij dat Italie nu eens heeft laten zien gewoon een dominante wedstrijd te kunnen spelen. Want dat kunnen ze.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:31 schreef borisz het volgende:
tis verdiend
Als Frankrijk wint van Portugal is mijn finale geslaagdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:32 schreef clauwheee het volgende:
Verdiende overwinning inderdaadEn jankende Duitsers zijn dan ook wel weer ok. Ik hoop alleen nu zo zo zo erg dat Portugal niet in de finale komt. Frankrijk, please.
quote:
jij weer....quote:
En dan moet Frankrijk winnenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als Frankrijk wint van Portugal is mijn finale geslaagd
geen Ballack vind ik nog het beste.quote:
vind ik best, ik ben deze keer niet van plan om tijdens het feestvieren door Parijs te vieren zoals afgelopen zaterdagquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:37 schreef VoreG het volgende:
Ik heb Kahn niet zien janken, heb ik nog geen leuke avond
Inderdaad, daar hoop ik ook op.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef Againzender het volgende:
Ga je mond spoelen viezerik...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:39 schreef DutchGooner het volgende:
En nu dus Hup Frankrijk,of beter gezegd,Hup Thierry,gun geen van de 3 overgebleven landen de titel eik
Ik had liever Ghana - Togo gezien.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen Ballack vind ik nog het beste.
He, mijn finale is dus al geslaagd eigenlijk!
dan komt de hamvraag, voor wie ben je bij Portugal - Duitslandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:39 schreef VoreG het volgende:
M'n vader belde net uit Egypte.
Zegt hij moet je horen:
*doodse stilte*
Ja ik zit in de hal te kijken met allemaal Duitsers. Genieten! Ik neem er nog eentje op
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:39 schreef VoreG het volgende:
M'n vader belde net uit Egypte.
Zegt hij moet je horen:
*doodse stilte*
Ja ik zit in de hal te kijken met allemaal Duitsers. Genieten! Ik neem er nog eentje op
Nee hoor,Portugal zijn teringzakken,Italianen zijn vuile spaghettivreters en Fransen moet ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen viezerik...
Hup Henry
ik hoop op zoveel mogelijk slachtoffersquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan komt de hamvraag, voor wie ben je bij Portugal - Duitsland
juichen voor de grootste hond die er isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,Portugal zijn teringzakken,Italianen zijn vuile spaghettivreters en Fransen moet ik ook niet.
Er is echter 1 persoon die ik het absoluut gun van de 60+ overgebleven spelers en dat isTHIERRY HENRY
VA VA VOOM!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juichen voor de grootste hond die er is
Puma bedoel je. Dat is de huidige sponsor van Italie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef Eilanden het volgende:
Zak Quick blij mee zijn dat hij voor Kappa reclame zit te maken
als ze de finale zo spelen als vandaag heb ik daar vrede mee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef Suijk het volgende:
Verdiende overwinning. Nu maar kampioen ook.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef borisz het volgende:
het ziet er naar uit dat dit deel snel vol is![]()
Hij heeft een kappa shirt aanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Puma bedoel je. Dat is de huidige sponsor van Italie.
Nee, Kappa bedoel ik, tenzij Puma en Kappa hun logo hebben geruildquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Puma bedoel je. Dat is de huidige sponsor van Italie.
Ik bedoelde dat hun huidige sponsor, Puma, niet blij zal zijn dat hij met dat Kappa-shirt aanzit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:48 schreef Eilanden het volgende:
Nee, Kappa bedoel ik, tenzij Puma en Kappa hun logo hebben geruild
alleen als DIGGER zich binnenkort meldtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef borisz het volgende:
het ziet er naar uit dat dit deel snel vol is![]()
dan stroomt het café leegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
alleen als DIGGER zich binnenkort meldt
En dan zal Quick wel weer een klacht naar Puma sturen, dat ze zich niet met personen moeten bemoeien, waarmee Quick een sponsordeal heeftquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hun huidige sponsor, Puma, niet blij zal zijn dat hij met dat Kappa-shirt aanzit.
Slaapse Clau!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef clauwheee het volgende:
Nu maar hopen dat mijn collega morgen nog nepziek is.
Ik ga proberen in slaap te vallen in deze sauna!
Slaapsequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:53 schreef Againzender het volgende:
ik ga ook pitten
Mooi trouwens, dat duitse commentaar nog even
ik tel er 2quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:08 schreef AirRaid het volgende:lol als meer dan de helft van je msnlijst teksten heeft als Schde Deutschland alles ist vorbei
Prachtig is dat inderdaad! En dan het bellen en sms'en eroverquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:08 schreef AirRaid het volgende:lol als meer dan de helft van je msnlijst teksten heeft als Schde Deutschland alles ist vorbei
Ook naar Valkenburg geweest en was ook op tijd maar heb waarschijnlijk een stuk harder moeten rijden dan jij om dat te bewerkstelligenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:19 schreef DarkShine het volgende:
Hoi, vanmiddag naar Valkenburg geweest en net op tijd thuis om de wedstrijd te zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
5 minuten bus en 10 minuten trein en ik was er. Waar stond je? Wij stonden onderaan de Cauberg...quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook naar Valkenburg geweest en was ook op tijd maar heb waarschijnlijk een stuk harder moeten rijden dan jij om dat te bewerkstelligen
Ik stond zo'n 100 meter van de top, min of meer ten hoogte van Thermea 2000quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
5 minuten bus en 10 minuten trein en ik was er. Waar stond je? Wij stonden onderaan de Cauberg...
Links tegenover mij was het enige voorval van vandaag (hartaanval)...quote:
Dat wordt een unieke ervaring met die finale dan.quote:
Waar precies? Ik stond ook aan de voet, tenminste, in de laatste bocht voor de voet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Links tegenover mij was het enige voorval van vandaag (hartaanval)...
Tegenover die, afgesloten, zijweg die je vanaf het parcours gezien rechts kon inslaan...quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar precies? Ik stond ook aan de voet, tenminste, in de laatste bocht voor de voet.
Tegenover die schoenenzaak?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tegenover die, afgesloten, zijweg die je vanaf het parcours gezien rechts kon inslaan...
Vlak nadat de laatste renners voorbij waren...quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegenover die schoenenzaak?
Stond ik vlakbij, maar heb het niet gezien, hoe laat was het?
Toen was ik al richting stationquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vlak nadat de laatste renners voorbij waren...
Zat je in zo'n stampvol ding richting Maastricht?quote:
Nee, net niet, er kwam er net één aanrijden toen we bijna bij het station aankwamen, even aangezet, we waren net voor de drukte weg. Heen wel ongeveer dood gegaan tussen Sittard en Maastricht, stoptrein zonder airco mannetje aan mannetje staan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zat je in zo'n stampvol ding richting Maastricht?
Dat waren alle treinen tussen Heerlen-Valkenburg-Maastricht...quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, net niet, er kwam er net één aanrijden toen we bijna bij het station aankwamen, even aangezet, we waren net voor de drukte weg. Heen wel ongeveer dood gegaan tussen Sittard en Maastricht, stoptrein zonder airco mannetje aan mannetje staan.
Dan hebben we twee keer geluk gehad bij Maastricht - Valkenburg en terug.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat waren alle treinen tussen Heerlen-Valkenburg-Maastricht...
Veel mensen ook de Intercity naar Heerlen gepakt en daar de stoptrein naar Valkenburg gepakt...
Eind februari met Feyenoord-KVM had ik de Intercity Heerlen-Haarlem tot Eindhoven. Vanwege de opgelopen vertraging op dat traject reed hij ook al niet meer verder dan Eindhoven... Wij toen alleen de aansluiting in Eindhoven gemist door de vertragingquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan hebben we twee keer geluk gehad bij Maastricht - Valkenburg en terug.
Die intercity naar Heerlen hadden we ook, maar we moesten eruit in Sittard, omdat de trein op tijd weer terug moest naar Haarlem. Alle mensen van een lange intercity in een kleine stoptrein
.
Dat was dan ook een mooie historische wedstrijd, die jij waarschijnlijk alleen van de herhalingen kent en die ik live heb bekeken met De Saedeleer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:57 schreef tong80 het volgende:
Klaas en ik kijken nog even nar de verlening van het WK 1970. Hij is net zo gek als ik
Ja ik geniet ook altijd van je verhalen over de eerste werelkdoorlog.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was dan ook een mooie historische wedstrijd, die jij waarschijnlijk alleen van de herhalingen kent en die ik live heb bekeken met De Saedeleer.
Ik heb die werelkdoorlog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:02 schreef tong80 het volgende:
Ja ik geniet ook altijd van je verhalen over de eerste werelkdoorlog.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:53 schreef clauwheee het volgende:
Als Frankrijk vanavond in de finale zit zal het aan mn reet roesten. Jankende Duitsers zijn ook mooiIk hoop nu echt dat Zidane kampioen wordt.
Frankrijk kampioenquote:
Nee joh het is gewoon erg druk op school en internet ik heel weinigquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik je hier gezien heb (zal wel aan mij liggen trouwens...)
Stemming hier opperbest. Allemaal een ijsje van Cannavaro.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:51 schreef Bjoro het volgende:
de stemming zal wel gelaten zijn hier....iedereen wilde immers dat de duitsers zouden winnen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stemming hier opperbest. Allemaal een ijsje van Cannavaro.
kun je dan een halve nacht blijven slapenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:54 schreef borisz het volgende:
LOL ik heb een prijs gewonnen van bnn, ik had een puzzel opgelost en heb nu een hotelwaardebon gewonnen van 40 eurotjes![]()
ja dat zal welquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je dan een halve nacht blijven slapen
Je bent aan de vroege kant....quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Gut ja, ik lig voor op schema. Daar ga ik van profiteren!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je bent aan de vroege kant....
Maar ook een goedemorgen
sterkte dan maarquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gut ja, ik lig voor op schema. Daar ga ik van profiteren!
Altijd een vooruitgang dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:55 schreef Cruoninga het volgende:
Rondje voor de hele zaak!
Toelatingstest voor nieuwe opleiding gehaaldDus nu vertrek ik uit Groningen
![]()
Mja, ach... met een OV ben je zo op station Kempkensberg. En voor uitwedstrijden is het alleen maar makkelijker.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:57 schreef clauwheee het volgende:
Cruooooooooooooooo!![]()
Feli joh!!! Maarre...dus echt weg...datkannatuurlijknie
Hij komt uit Groningen, niet uit Amsterdamquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij wordt nu voor een andere club, toch?
Amsterdam (groet F.C. Groningen)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:02 schreef SCH het volgende:
Waar ga je heen Cruo?
Vak 410 kon mijn salaris niet betalen dus heb ik besloten van de overstap af te zien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij wordt nu voor een andere club, toch?
Heb genoten, heb de mensen in de buurt die om 23.26 uur lagen te slapen wakker geschreeuwd, heb er de hele wedstrijd wel een goed gevoel over gehad ook en het was echt dik en dik verdiend.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:31 schreef golfer het volgende:
Schade, schade Deutschland. Alles ist vorbei
DIGGER en EW gefeliciteerd. Dit was een verdiende overwinning van Italië.
Waar is 'hier'? Hier hier liggen de mussen al lang in verregaande staat van ontbinding in de goot.quote:
Iraanse StaatsTV heeft de rechten, dus Ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]Een vriend van mij zit nu in Teheran, met een hoop Duitsers. Geen idee of ze daar het WK uberhaupt kunnen zien, maar het lijkt mij niet het recept voor een feestje
Hier = werkie = Utreg.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:17 schreef Cruoninga het volgende:
Waar is 'hier'? Hier hier liggen de mussen al lang in verregaande staat van ontbinding in de goot.
Ik zou zeggen, boek op tijd een plekje op 1 van de pleinen in Siena, Firenze, Pisa of waar je ook moge zijn.quote:
Ik zit hier de hele dag al met een big smile die zelden groter en langduriger is geweest. Eigenlijk alleen op m'n trouwdagquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, boek op tijd een plekje op 1 van de pleinen in Siena, Firenze, Pisa of waar je ook moge zijn.
overloper !!!!!!quote:
gisteren liep je nog te schreeuwen dat de duitsers doormoesten en nu dit....quote:
Lezen Bjoortje. Er staat duidelijk: omdat jij het bent, Digger. Tja en het was verdiend, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gisteren liep je nog te schreeuwen dat de duitsers doormoesten en nu dit....
heb je mij gefeliciteerd met het behalen van de voorrronde CL ?
Vast en zeker een Perenijsjequote:Op woensdag 5 juli 2006 12:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lezen Bjoortje. Er staat duidelijk: omdat jij het bent, Digger. Tja en het was verdiend, zo ben ik dan ook wel weer
Ik ga een ijsje scoren in mn lunchpauzeOw, en geen Italiaanse, denk ik
PC thuis ligt al 2 weken in de lappenmand (en mailadres is gewoon het bekende)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Digger EW en kids, feli
en stuur mij es EW's mailadres sievoeplee![]()
maakt niet uit waar je bent, elk dorp/stad heeft wel een plein, daar moet je gewoon wezen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wou je net vragen waar ik het beste heen kon gaan, nu manlief nog meeslepen. Ben vooral in de buurt van Pisa en Pontadera.
Dat hoef je me na de derby in Rome niet meer uit te leggenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:31 schreef DIGGER het volgende:
En oppassen voor scootertjes die over je tenen rijden
Jah, en dat heb ik dus nergensquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:30 schreef DIGGER het volgende:
PC thuis ligt al 2 weken in de lappenmand (en mailadres is gewoon het bekende)
Kutmod heeft die alweer gesloten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Davids: 'Van Basten overschreed grens van goed fatsoen' VI
overal waar jij komt tochquote:
Ik heb tussen de middag maar een nieuw shirtje gekocht, die iets luchtiger isquote:
prrquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag maar een nieuw shirtje gekocht, die iets luchtiger isSerieus
Het is echt, echt, echt fokking warm in Grunn
hij gaat al rond hier op kantoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:04 schreef VoreG het volgende:
En we zingen:
http://www.youtube.com/watch?v=9wAZORTHVHE&eurlDuitsland
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag maar een nieuw shirtje gekocht, die iets luchtiger isSerieus
Het is echt, echt, echt fokking warm in Grunn
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:04 schreef VoreG het volgende:
En we zingen:
http://www.youtube.com/watch?v=9wAZORTHVHE&eurlDuitsland
de Katharijnesingel vanaf vanmiddag ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
Heb ik twee volle AH-tassen aan mijn stuur hangen - knappen ze allebeide
Whiskas all over the Catharijnesingel![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:36 schreef VoreG het volgende:
de wolken van vanochtend zijn verdwenen en de zon schijnt weer
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
Heb ik twee volle AH-tassen aan mijn stuur hangen - knappen ze allebeide
Whiskas all over the Catharijnesingel![]()
Ben je weg van mij?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben dr wegvan. Voor vanavond, allez les bluezz....
Graag pas als ik thuis ben aub.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef Cruoninga het volgende:
Er schijnen onweerswolken aan te komen nu. Verkoeling lonkt...
niet teveel drinken he, als je het druk hebt !quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:23 schreef clauwheee het volgende:
Zal ie echt komen, Suarez![]()
Cassis graaaag!
Na 19 uur graag, ik mot nog met een strandstoel op de fietsquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef Cruoninga het volgende:
dat nummer wordt wel zo vaak gedraaitquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:32 schreef borisz het volgende:
ik was vanmorgen in een winkel waar ze radio10gold aan hadden staan, welke plaat draaide ze? Bob Sinclar - love generation![]()
ligt er nogal aan waar je woontquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef Cruoninga het volgende:
Als je taaie kip wil welquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:52 schreef VoreG het volgende:
Kan je een stuk kipfilet zomaar in de frituur gooien en daarna opeten?
Jij verkracht je ! toets, barbaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:55 schreef DeTolk het volgende:
Kipfilet in de frituur !!!!!!!!!!!!
Cultuurbarbaar!
proberen danquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:59 schreef VoreG het volgende:
Niks barbaar. Die kip mag blij zijn dat ik het overwogen heb om hem/haar in deFrituurpan
te gooien!.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:52 schreef VoreG het volgende:
Kan je een stuk kipfilet zomaar in de frituur gooien en daarna opeten?
Cewlquote:
quote:Winnaar vandaag werd Zwansen, toevallig ook nog FOK!sportcrewlid, met 162 punten. TheCliffhanger eindigde als tweede met 143 punten. appelsientje en isolde-marie eindigden op een gedeelde derde plaats met 121 punten
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:10 schreef Eilanden het volgende:
Een rubbereend in de frituurpan gooien werkt zeker niet
quote:
Gewoon net als in de echte sauna helemaal in je blootje dus maar rondlopen en flink uitzweten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:34 schreef clauwheee het volgende:
Ik wil regen, nu! Goeiedag zeg wat een sauna. Tis ook nooit goed
Alsof falen bij dit kabinet iets te betekenen heeftquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:38 schreef rubbereend het volgende:
prachtig voorbeeld van je hoe je in het kabinet beloond wordt voor pruts werk; Nicolaï mag Pechthold vervangenik dacht dat het falen bij het referendum hem toch wel de kop zou kosten
Ik ben moe en vind het veel te warm, maar verderquote:
Ik vind het weer ook niet prettig, maar voor de rest is het ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben moe en vind het veel te warm, maar verder
en met jou?
mooi, werk je nog bij de koekproducent?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het weer ook niet prettig, maar voor de rest is het ook![]()
Het zijn echt zeldzame plucheplakkers dit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof falen bij dit kabinet iets te betekenen heeft![]()
Ja, (niet fulltime, maar wel een paar dagen per week). Helaas dus nog niks anders gevonden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
mooi, werk je nog bij de koekproducent?
Jammerquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, (niet fulltime, maar wel een paar dagen per week). Helaas dus nog niks anders gevonden.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn echt zeldzame plucheplakkers dit.
Watvoor functie?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:56 schreef VoreG het volgende:
Sollicitatie is gemaild. Afwachten of ik kans heb op de baan
.
Ga je werkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:56 schreef VoreG het volgende:
Sollicitatie is gemaild. Afwachten of ik kans heb op de baan
.
hehe dat is leuk werkquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:00 schreef VoreG het volgende:
Nachtreceptionist bij een of ander hotel
Ja, maar goed, ik ben blij dat ik teminste iets heb op dit moment. Natuurlijk blijf ik ondertussen doorzoeken.quote:
Gaaf man!quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:00 schreef VoreG het volgende:
Nachtreceptionist bij een of ander hotel
Wat is er mis met mijn tongquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Appelsap, je zou kunnen overwegen je tong eens binnenboord te houden.
Opvliegers?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:06 schreef SCH het volgende:
Pft, heb het nu echt even heel warm
Dat was ook mijn reden op hier naar op zoek te gaan. Gelijk gevonden ook nog.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn tong![]()
maar Serieus het ljikt me echt wel relax werk. Niet te druk, je kan nog wat aan je studie doen, ideaal.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof falen bij dit kabinet iets te betekenen heeft![]()
Nee, heb mijn blaas net geleegd.quote:
Sommige willen maar niet beseffen dat het GEEN gokspel isquote:
Je hebt geen controle over de kaarten dus in weze is het wel gokken wat je doet. Je neemt de gok om verder te spelen zonder te weten wat er zou kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sommige willen maar niet beseffen dat het GEEN gokspel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |