Ben je weg van mij?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben dr wegvan. Voor vanavond, allez les bluezz....
Graag pas als ik thuis ben aub.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef Cruoninga het volgende:
Er schijnen onweerswolken aan te komen nu. Verkoeling lonkt...
niet teveel drinken he, als je het druk hebt !quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:23 schreef clauwheee het volgende:
Zal ie echt komen, Suarez![]()
Cassis graaaag!
Na 19 uur graag, ik mot nog met een strandstoel op de fietsquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef Cruoninga het volgende:
dat nummer wordt wel zo vaak gedraaitquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:32 schreef borisz het volgende:
ik was vanmorgen in een winkel waar ze radio10gold aan hadden staan, welke plaat draaide ze? Bob Sinclar - love generation![]()
ligt er nogal aan waar je woontquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef Cruoninga het volgende:
Als je taaie kip wil welquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:52 schreef VoreG het volgende:
Kan je een stuk kipfilet zomaar in de frituur gooien en daarna opeten?
Jij verkracht je ! toets, barbaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:55 schreef DeTolk het volgende:
Kipfilet in de frituur !!!!!!!!!!!!
Cultuurbarbaar!
proberen danquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:59 schreef VoreG het volgende:
Niks barbaar. Die kip mag blij zijn dat ik het overwogen heb om hem/haar in deFrituurpan
te gooien!.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:52 schreef VoreG het volgende:
Kan je een stuk kipfilet zomaar in de frituur gooien en daarna opeten?
Cewlquote:
quote:Winnaar vandaag werd Zwansen, toevallig ook nog FOK!sportcrewlid, met 162 punten. TheCliffhanger eindigde als tweede met 143 punten. appelsientje en isolde-marie eindigden op een gedeelde derde plaats met 121 punten
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:10 schreef Eilanden het volgende:
Een rubbereend in de frituurpan gooien werkt zeker niet
quote:
Gewoon net als in de echte sauna helemaal in je blootje dus maar rondlopen en flink uitzweten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:34 schreef clauwheee het volgende:
Ik wil regen, nu! Goeiedag zeg wat een sauna. Tis ook nooit goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |