dat nummer wordt wel zo vaak gedraaitquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:32 schreef borisz het volgende:
ik was vanmorgen in een winkel waar ze radio10gold aan hadden staan, welke plaat draaide ze? Bob Sinclar - love generation![]()
ligt er nogal aan waar je woontquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef Cruoninga het volgende:
Er schijnen onweerswolken aan te komen nu. Verkoeling lonkt...
Als je taaie kip wil welquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:52 schreef VoreG het volgende:
Kan je een stuk kipfilet zomaar in de frituur gooien en daarna opeten?
Jij verkracht je ! toets, barbaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:55 schreef DeTolk het volgende:
Kipfilet in de frituur !!!!!!!!!!!!
Cultuurbarbaar!
proberen danquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:59 schreef VoreG het volgende:
Niks barbaar. Die kip mag blij zijn dat ik het overwogen heb om hem/haar in deFrituurpan
te gooien!.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:52 schreef VoreG het volgende:
Kan je een stuk kipfilet zomaar in de frituur gooien en daarna opeten?
Cewlquote:
quote:Winnaar vandaag werd Zwansen, toevallig ook nog FOK!sportcrewlid, met 162 punten. TheCliffhanger eindigde als tweede met 143 punten. appelsientje en isolde-marie eindigden op een gedeelde derde plaats met 121 punten
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:10 schreef Eilanden het volgende:
Een rubbereend in de frituurpan gooien werkt zeker niet
quote:
Gewoon net als in de echte sauna helemaal in je blootje dus maar rondlopen en flink uitzweten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:34 schreef clauwheee het volgende:
Ik wil regen, nu! Goeiedag zeg wat een sauna. Tis ook nooit goed
Alsof falen bij dit kabinet iets te betekenen heeftquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:38 schreef rubbereend het volgende:
prachtig voorbeeld van je hoe je in het kabinet beloond wordt voor pruts werk; Nicolaï mag Pechthold vervangenik dacht dat het falen bij het referendum hem toch wel de kop zou kosten
Ik ben moe en vind het veel te warm, maar verderquote:
Ik vind het weer ook niet prettig, maar voor de rest is het ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben moe en vind het veel te warm, maar verder
en met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |