Ik zit hier de hele dag al met een big smile die zelden groter en langduriger is geweest. Eigenlijk alleen op m'n trouwdagquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, boek op tijd een plekje op 1 van de pleinen in Siena, Firenze, Pisa of waar je ook moge zijn.
overloper !!!!!!quote:
gisteren liep je nog te schreeuwen dat de duitsers doormoesten en nu dit....quote:
Lezen Bjoortje. Er staat duidelijk: omdat jij het bent, Digger. Tja en het was verdiend, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gisteren liep je nog te schreeuwen dat de duitsers doormoesten en nu dit....
heb je mij gefeliciteerd met het behalen van de voorrronde CL ?
Vast en zeker een Perenijsjequote:Op woensdag 5 juli 2006 12:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lezen Bjoortje. Er staat duidelijk: omdat jij het bent, Digger. Tja en het was verdiend, zo ben ik dan ook wel weer
Ik ga een ijsje scoren in mn lunchpauzeOw, en geen Italiaanse, denk ik
PC thuis ligt al 2 weken in de lappenmand (en mailadres is gewoon het bekende)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Digger EW en kids, feli
en stuur mij es EW's mailadres sievoeplee![]()
maakt niet uit waar je bent, elk dorp/stad heeft wel een plein, daar moet je gewoon wezen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wou je net vragen waar ik het beste heen kon gaan, nu manlief nog meeslepen. Ben vooral in de buurt van Pisa en Pontadera.
Dat hoef je me na de derby in Rome niet meer uit te leggenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:31 schreef DIGGER het volgende:
En oppassen voor scootertjes die over je tenen rijden
Jah, en dat heb ik dus nergensquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:30 schreef DIGGER het volgende:
PC thuis ligt al 2 weken in de lappenmand (en mailadres is gewoon het bekende)
Kutmod heeft die alweer gesloten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Davids: 'Van Basten overschreed grens van goed fatsoen' VI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |