kun je dan een halve nacht blijven slapenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:54 schreef borisz het volgende:
LOL ik heb een prijs gewonnen van bnn, ik had een puzzel opgelost en heb nu een hotelwaardebon gewonnen van 40 eurotjes![]()
ja dat zal welquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je dan een halve nacht blijven slapen
Je bent aan de vroege kant....quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Gut ja, ik lig voor op schema. Daar ga ik van profiteren!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je bent aan de vroege kant....
Maar ook een goedemorgen
sterkte dan maarquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gut ja, ik lig voor op schema. Daar ga ik van profiteren!
Altijd een vooruitgang dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:55 schreef Cruoninga het volgende:
Rondje voor de hele zaak!
Toelatingstest voor nieuwe opleiding gehaaldDus nu vertrek ik uit Groningen
![]()
Mja, ach... met een OV ben je zo op station Kempkensberg. En voor uitwedstrijden is het alleen maar makkelijker.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:57 schreef clauwheee het volgende:
Cruooooooooooooooo!![]()
Feli joh!!! Maarre...dus echt weg...datkannatuurlijknie
Hij komt uit Groningen, niet uit Amsterdamquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij wordt nu voor een andere club, toch?
Amsterdam (groet F.C. Groningen)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:02 schreef SCH het volgende:
Waar ga je heen Cruo?
Vak 410 kon mijn salaris niet betalen dus heb ik besloten van de overstap af te zien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij wordt nu voor een andere club, toch?
Heb genoten, heb de mensen in de buurt die om 23.26 uur lagen te slapen wakker geschreeuwd, heb er de hele wedstrijd wel een goed gevoel over gehad ook en het was echt dik en dik verdiend.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:31 schreef golfer het volgende:
Schade, schade Deutschland. Alles ist vorbei
DIGGER en EW gefeliciteerd. Dit was een verdiende overwinning van Italië.
Waar is 'hier'? Hier hier liggen de mussen al lang in verregaande staat van ontbinding in de goot.quote:
Iraanse StaatsTV heeft de rechten, dus Ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]Een vriend van mij zit nu in Teheran, met een hoop Duitsers. Geen idee of ze daar het WK uberhaupt kunnen zien, maar het lijkt mij niet het recept voor een feestje
Hier = werkie = Utreg.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:17 schreef Cruoninga het volgende:
Waar is 'hier'? Hier hier liggen de mussen al lang in verregaande staat van ontbinding in de goot.
Ik zou zeggen, boek op tijd een plekje op 1 van de pleinen in Siena, Firenze, Pisa of waar je ook moge zijn.quote:
Ik zit hier de hele dag al met een big smile die zelden groter en langduriger is geweest. Eigenlijk alleen op m'n trouwdagquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, boek op tijd een plekje op 1 van de pleinen in Siena, Firenze, Pisa of waar je ook moge zijn.
overloper !!!!!!quote:
gisteren liep je nog te schreeuwen dat de duitsers doormoesten en nu dit....quote:
Lezen Bjoortje. Er staat duidelijk: omdat jij het bent, Digger. Tja en het was verdiend, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gisteren liep je nog te schreeuwen dat de duitsers doormoesten en nu dit....
heb je mij gefeliciteerd met het behalen van de voorrronde CL ?
Vast en zeker een Perenijsjequote:Op woensdag 5 juli 2006 12:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lezen Bjoortje. Er staat duidelijk: omdat jij het bent, Digger. Tja en het was verdiend, zo ben ik dan ook wel weer
Ik ga een ijsje scoren in mn lunchpauzeOw, en geen Italiaanse, denk ik
PC thuis ligt al 2 weken in de lappenmand (en mailadres is gewoon het bekende)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Digger EW en kids, feli
en stuur mij es EW's mailadres sievoeplee![]()
maakt niet uit waar je bent, elk dorp/stad heeft wel een plein, daar moet je gewoon wezen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wou je net vragen waar ik het beste heen kon gaan, nu manlief nog meeslepen. Ben vooral in de buurt van Pisa en Pontadera.
Dat hoef je me na de derby in Rome niet meer uit te leggenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:31 schreef DIGGER het volgende:
En oppassen voor scootertjes die over je tenen rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |