Nee hoor,Portugal zijn teringzakken,Italianen zijn vuile spaghettivreters en Fransen moet ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen viezerik...
Hup Henry
ik hoop op zoveel mogelijk slachtoffersquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan komt de hamvraag, voor wie ben je bij Portugal - Duitsland
juichen voor de grootste hond die er isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,Portugal zijn teringzakken,Italianen zijn vuile spaghettivreters en Fransen moet ik ook niet.
Er is echter 1 persoon die ik het absoluut gun van de 60+ overgebleven spelers en dat isTHIERRY HENRY
VA VA VOOM!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juichen voor de grootste hond die er is
Puma bedoel je. Dat is de huidige sponsor van Italie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef Eilanden het volgende:
Zak Quick blij mee zijn dat hij voor Kappa reclame zit te maken
als ze de finale zo spelen als vandaag heb ik daar vrede mee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef Suijk het volgende:
Verdiende overwinning. Nu maar kampioen ook.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef borisz het volgende:
het ziet er naar uit dat dit deel snel vol is![]()
Hij heeft een kappa shirt aanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Puma bedoel je. Dat is de huidige sponsor van Italie.
Nee, Kappa bedoel ik, tenzij Puma en Kappa hun logo hebben geruildquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Puma bedoel je. Dat is de huidige sponsor van Italie.
Ik bedoelde dat hun huidige sponsor, Puma, niet blij zal zijn dat hij met dat Kappa-shirt aanzit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:48 schreef Eilanden het volgende:
Nee, Kappa bedoel ik, tenzij Puma en Kappa hun logo hebben geruild
alleen als DIGGER zich binnenkort meldtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef borisz het volgende:
het ziet er naar uit dat dit deel snel vol is![]()
dan stroomt het café leegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
alleen als DIGGER zich binnenkort meldt
En dan zal Quick wel weer een klacht naar Puma sturen, dat ze zich niet met personen moeten bemoeien, waarmee Quick een sponsordeal heeftquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hun huidige sponsor, Puma, niet blij zal zijn dat hij met dat Kappa-shirt aanzit.
Slaapse Clau!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef clauwheee het volgende:
Nu maar hopen dat mijn collega morgen nog nepziek is.
Ik ga proberen in slaap te vallen in deze sauna!
Slaapsequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:53 schreef Againzender het volgende:
ik ga ook pitten
Mooi trouwens, dat duitse commentaar nog even
ik tel er 2quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:08 schreef AirRaid het volgende:lol als meer dan de helft van je msnlijst teksten heeft als Schde Deutschland alles ist vorbei
Prachtig is dat inderdaad! En dan het bellen en sms'en eroverquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:08 schreef AirRaid het volgende:lol als meer dan de helft van je msnlijst teksten heeft als Schde Deutschland alles ist vorbei
Ook naar Valkenburg geweest en was ook op tijd maar heb waarschijnlijk een stuk harder moeten rijden dan jij om dat te bewerkstelligenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:19 schreef DarkShine het volgende:
Hoi, vanmiddag naar Valkenburg geweest en net op tijd thuis om de wedstrijd te zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
5 minuten bus en 10 minuten trein en ik was er. Waar stond je? Wij stonden onderaan de Cauberg...quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook naar Valkenburg geweest en was ook op tijd maar heb waarschijnlijk een stuk harder moeten rijden dan jij om dat te bewerkstelligen
Ik stond zo'n 100 meter van de top, min of meer ten hoogte van Thermea 2000quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
5 minuten bus en 10 minuten trein en ik was er. Waar stond je? Wij stonden onderaan de Cauberg...
Links tegenover mij was het enige voorval van vandaag (hartaanval)...quote:
Dat wordt een unieke ervaring met die finale dan.quote:
Waar precies? Ik stond ook aan de voet, tenminste, in de laatste bocht voor de voet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Links tegenover mij was het enige voorval van vandaag (hartaanval)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |