Nee hoor,Portugal zijn teringzakken,Italianen zijn vuile spaghettivreters en Fransen moet ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen viezerik...
Hup Henry
ik hoop op zoveel mogelijk slachtoffersquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan komt de hamvraag, voor wie ben je bij Portugal - Duitsland
juichen voor de grootste hond die er isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,Portugal zijn teringzakken,Italianen zijn vuile spaghettivreters en Fransen moet ik ook niet.
Er is echter 1 persoon die ik het absoluut gun van de 60+ overgebleven spelers en dat isTHIERRY HENRY
VA VA VOOM!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juichen voor de grootste hond die er is
Puma bedoel je. Dat is de huidige sponsor van Italie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef Eilanden het volgende:
Zak Quick blij mee zijn dat hij voor Kappa reclame zit te maken
als ze de finale zo spelen als vandaag heb ik daar vrede mee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef Suijk het volgende:
Verdiende overwinning. Nu maar kampioen ook.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef borisz het volgende:
het ziet er naar uit dat dit deel snel vol is![]()
Hij heeft een kappa shirt aanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Puma bedoel je. Dat is de huidige sponsor van Italie.
Nee, Kappa bedoel ik, tenzij Puma en Kappa hun logo hebben geruildquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Puma bedoel je. Dat is de huidige sponsor van Italie.
Ik bedoelde dat hun huidige sponsor, Puma, niet blij zal zijn dat hij met dat Kappa-shirt aanzit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:48 schreef Eilanden het volgende:
Nee, Kappa bedoel ik, tenzij Puma en Kappa hun logo hebben geruild
alleen als DIGGER zich binnenkort meldtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef borisz het volgende:
het ziet er naar uit dat dit deel snel vol is![]()
dan stroomt het café leegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
alleen als DIGGER zich binnenkort meldt
En dan zal Quick wel weer een klacht naar Puma sturen, dat ze zich niet met personen moeten bemoeien, waarmee Quick een sponsordeal heeftquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hun huidige sponsor, Puma, niet blij zal zijn dat hij met dat Kappa-shirt aanzit.
Slaapse Clau!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef clauwheee het volgende:
Nu maar hopen dat mijn collega morgen nog nepziek is.
Ik ga proberen in slaap te vallen in deze sauna!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |