abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39535564
heeft iemand hier ervaring met die navraagformulieren die je dan in moet vullen en opsturen naar Leeuwarden???

Wij hebben 7 juni een diploma opgestuurd naar onze zoon in Australië, maar is er nog niet
Hopelijk komt het nog goed.
pi_39535952
Ik heb vanwege het omgekeerde geinformeerd. Maar je moet een service nummer hebben, dat schijn je gekregen te hebben bij het versturen van het pakketje.

Met dat nummer kun je naar een 50ct per minuut telefoonnummer bellen, en het service nummer wordt dan gebruikt om te kijken waar het pakje voor het laatst is gezien.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_39536087
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:02 schreef Skinkie het volgende:
Ik heb vanwege het omgekeerde geinformeerd. Maar je moet een service nummer hebben, dat schijn je gekregen te hebben bij het versturen van het pakketje.

Met dat nummer kun je naar een 50ct per minuut telefoonnummer bellen, en het service nummer wordt dan gebruikt om te kijken waar het pakje voor het laatst is gezien.
je kunt het ook op internet volgen (track & trace)
pi_39536171
Zover was ik al
Het nummer hebben we gechecked op tracktrace.
De status is wél verwerkt bij TGP post de volgende dag, maar nooit aangekomen of zoiets.

We hadden al kopieën van zijn diploma opgestuurd, maar daar nam die school geen genoegen mee.
(die zijn wel aangekomen trouwens)
pi_39536268
ik mag hopen dat jullie zoiets belangerijks als een diploma toch wel aangetekend verstuurd hebben? (blijkbaar niet dus, want dan had je toch al iets moeten horen?)

[ Bericht 12% gewijzigd door sociologist op 05-07-2006 13:25:52 (schandalige taalfout :() ]
pi_39536302
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:14 schreef sociologist het volgende:
ik mag hopen dat jullie zoiets belangerijks als een diploma toch wel aangetekend verstuurt hebben? (blijkbaar niet dus, want dan had je toch al iets moeten horen?)
Zijn paps heeft dat dus niet gedaan, wel met spoed, maar niet aangetekend
pi_39536375
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ik zou maar vast contact op nemen met de school die het diploma heeft uitgegeven...
pi_39536417
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:17 schreef sociologist het volgende:

ik zou maar vast contact op nemen met de school die het diploma heeft uitgegeven...
Okidoki, dat is een idee
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:21:24 #9
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_39536495
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:19 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Okidoki, dat is een idee
De oude school kan er niets mee, je moet een nieuw document aanvragen bij de IBG. IBG
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_39536626
soms kan het gewoon lang duren. mijn broer had een kaartje gestuurd van peru naar singapore (waar ik woon). dat kwam pas 3,5 maand later aan. toevallig precies op de dag dat hij hier aankwam voor vakantie.

en we hebben 1 keer meegemaakt dat het later aankwam en erop stond: per abuis verzonden naar solomons eilanden...
pi_39536751
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:25 schreef 19patje72 het volgende:
soms kan het gewoon lang duren. mijn broer had een kaartje gestuurd van peru naar singapore (waar ik woon). dat kwam pas 3,5 maand later aan. toevallig precies op de dag dat hij hier aankwam voor vakantie.

en we hebben 1 keer meegemaakt dat het later aankwam en erop stond: per abuis verzonden naar solomons eilanden...
Dat soort dingen gebeuren inderdaad. Ik ben zelf zaterdagwerker bij de post en ik kwam een tijdje geleden een kaartje half in een enveloppe gestoken tegen. De enveloppe was voor Nederland, het kaartje voor australie.... (ik geloof dat ze beiden afkomstig waren uit de states) Op die manier duurt het nogal lang .
pi_39536926
Ik bel wel even naar school, dan hoor ik het wel.

En dat het lang kan duren, ok, maar alle brieven en andere kopieën die we in de loop der tijd naar hem sturen doen er gewoon 1-2 weken over.
Behalve dat diploma dus
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:36:40 #13
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_39536985
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik bel wel even naar school, dan hoor ik het wel.

En dat het lang kan duren, ok, maar alle brieven en andere kopieën die we in de loop der tijd naar hem sturen doen er gewoon 1-2 weken over.
Behalve dat diploma dus
Ben je een beetje eigenwijs? Je school kan je alleen een cijferlijst geven.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_39537290
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef Herkauwer het volgende:

Ben je een beetje eigenwijs? Je school kan je alleen een cijferlijst geven.
Ja, ik ben eigenwijs
Sorry
Maar ik heb in jouw linkje al gelezen hoe of wat, bedankt, ik denk dat we dat maar moeten doen ipv afwachten of TGP het ooit nog vind.
De school in aus. moet het z.s.m. hebben namelijk.
pi_39538479
Het is TPG.

Volgens mij kan je via klantenservice een navraag laten doen. Dat wil trouwens niet zeggen dat er ook veel mee gebeurt...
pi_39538582
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oi, dan ben je wel een "beetje dom", het diploma van je zoon niet aangetekend naar Australie sturen .

Laten we hopen dat het jong meer naar zijn moeder neigt .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39538660
Waar in Australie, als ik vragen mag?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_39538993
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:27 schreef AlphaOmega het volgende:
Waar in Australie, als ik vragen mag?
Why?
Cairns
pi_39539076
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Oi, dan ben je wel een "beetje dom", het diploma van je zoon niet aangetekend naar Australie sturen .

pi_39539816
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Why?
Cairns
Nee, dan is het niet afgelegen of heeft het een waardeloze afhandeling van de post. Rockhampton was namelijk een ramp toen ik daar zat. In Cairns ging de postafhandeling wel ok.

Een maand. Weet je zeker dat het poststuk ook met luchtpost is gegaan, en niet om de een of andere reden per ongeluk met de zeepost is gegaan...
pi_39542912
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:02 schreef AlphaOmega het volgende:

Nee, dan is het niet afgelegen of heeft het een waardeloze afhandeling van de post. Rockhampton was namelijk een ramp toen ik daar zat. In Cairns ging de postafhandeling wel ok.

Een maand. Weet je zeker dat het poststuk ook met luchtpost is gegaan, en niet om de een of andere reden per ongeluk met de zeepost is gegaan...
Geen idee.
Voorgaande post is wel aangekomen (het is een p.o.box trouwens) dus het zal wel ergens zoekgeraakt zijn o.i.d.
pi_39547248
Let erop dat zeepost rustig twee a drie maanden kan duren... is er expliciet aangegeven dat het luchtpost was? Was het tarief daar ook naar?
pi_39549988
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:04 schreef AlphaOmega het volgende:
Let erop dat zeepost rustig twee a drie maanden kan duren... is er expliciet aangegeven dat het luchtpost was? Was het tarief daar ook naar?
Het was 'met spoed' verzonden. En daar was het tarief ook naar, luchtpost dus ook
pi_39551839
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:12 schreef deedeetee het volgende:
Wat betekent dat TGP ? Te Goedertrouw Post ofsow
Van de site, een stukje geschiedenis
quote:
1996 - Splitsing post en telecom
In december 1996 nam Koninklijke PTT Nederland (KPN) het Australische bedrijf 'Thomas Nationwide Transport' (TNT) over en voegde dit toe aan haar werkmaatschappij PTT Post. In juni 1998 werden PTT Post en PTT Telecom gesplitst. Samen met TNT werd PTT Post onderdeel van TNT Post Groep (TPG). PTT Telecom ging zelfstandig verder en werd Koninklijke KPN NV.
  donderdag 6 juli 2006 @ 08:31:09 #25
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_39563586
TT gefiixt en de rommel opgeruimd
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')