je kunt het ook op internet volgen (track & trace)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:02 schreef Skinkie het volgende:
Ik heb vanwege het omgekeerde geinformeerd. Maar je moet een service nummer hebben, dat schijn je gekregen te hebben bij het versturen van het pakketje.
Met dat nummer kun je naar een 50ct per minuut telefoonnummer bellen, en het service nummer wordt dan gebruikt om te kijken waar het pakje voor het laatst is gezien.
Zijn paps heeft dat dus niet gedaan, wel met spoed, maar niet aangetekendquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:14 schreef sociologist het volgende:
ik mag hopen dat jullie zoiets belangerijks als een diploma toch wel aangetekend verstuurt hebben? (blijkbaar niet dus, want dan had je toch al iets moeten horen?)
ik zou maar vast contact op nemen met de school die het diploma heeft uitgegeven...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn paps heeft dat dus niet gedaan, wel met spoed, maar niet aangetekend![]()
Okidoki, dat is een ideequote:Op woensdag 5 juli 2006 12:17 schreef sociologist het volgende:
ik zou maar vast contact op nemen met de school die het diploma heeft uitgegeven...
De oude school kan er niets mee, je moet een nieuw document aanvragen bij de IBG. IBGquote:
Dat soort dingen gebeuren inderdaad. Ik ben zelf zaterdagwerker bij de post en ik kwam een tijdje geleden een kaartje half in een enveloppe gestoken tegen. De enveloppe was voor Nederland, het kaartje voor australie.... (ik geloof dat ze beiden afkomstig waren uit de states) Op die manier duurt het nogal langquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:25 schreef 19patje72 het volgende:
soms kan het gewoon lang duren. mijn broer had een kaartje gestuurd van peru naar singapore (waar ik woon). dat kwam pas 3,5 maand later aan. toevallig precies op de dag dat hij hier aankwam voor vakantie.
en we hebben 1 keer meegemaakt dat het later aankwam en erop stond: per abuis verzonden naar solomons eilanden...
Ben je een beetje eigenwijs?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik bel wel even naar school, dan hoor ik het wel.
En dat het lang kan duren, ok, maar alle brieven en andere kopieën die we in de loop der tijd naar hem sturen doen er gewoon 1-2 weken over.
Behalve dat diploma dus
Ja, ik ben eigenwijsquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef Herkauwer het volgende:
Ben je een beetje eigenwijs?Je school kan je alleen een cijferlijst geven.
Oi, dan ben je wel een "beetje dom", het diploma van je zoon niet aangetekend naar Australie sturenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn paps heeft dat dus niet gedaan, wel met spoed, maar niet aangetekend![]()
Why?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:27 schreef AlphaOmega het volgende:
Waar in Australie, als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oi, dan ben je wel een "beetje dom", het diploma van je zoon niet aangetekend naar Australie sturen.
Nee, dan is het niet afgelegen of heeft het een waardeloze afhandeling van de post. Rockhampton was namelijk een ramp toen ik daar zat. In Cairns ging de postafhandeling wel ok.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:02 schreef AlphaOmega het volgende:
Nee, dan is het niet afgelegen of heeft het een waardeloze afhandeling van de post. Rockhampton was namelijk een ramp toen ik daar zat. In Cairns ging de postafhandeling wel ok.
Een maand. Weet je zeker dat het poststuk ook met luchtpost is gegaan, en niet om de een of andere reden per ongeluk met de zeepost is gegaan...
Het was 'met spoed' verzonden. En daar was het tarief ook naar, luchtpost dus ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:04 schreef AlphaOmega het volgende:
Let erop dat zeepost rustig twee a drie maanden kan duren... is er expliciet aangegeven dat het luchtpost was? Was het tarief daar ook naar?
Van de site, een stukje geschiedenisquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:12 schreef deedeetee het volgende:
Wat betekent dat TGP ? Te Goedertrouw Post ofsow![]()
quote:1996 - Splitsing post en telecom
In december 1996 nam Koninklijke PTT Nederland (KPN) het Australische bedrijf 'Thomas Nationwide Transport' (TNT) over en voegde dit toe aan haar werkmaatschappij PTT Post. In juni 1998 werden PTT Post en PTT Telecom gesplitst. Samen met TNT werd PTT Post onderdeel van TNT Post Groep (TPG). PTT Telecom ging zelfstandig verder en werd Koninklijke KPN NV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |