Tegenover die, afgesloten, zijweg die je vanaf het parcours gezien rechts kon inslaan...quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar precies? Ik stond ook aan de voet, tenminste, in de laatste bocht voor de voet.
Tegenover die schoenenzaak?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tegenover die, afgesloten, zijweg die je vanaf het parcours gezien rechts kon inslaan...
Vlak nadat de laatste renners voorbij waren...quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegenover die schoenenzaak?
Stond ik vlakbij, maar heb het niet gezien, hoe laat was het?
Toen was ik al richting stationquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vlak nadat de laatste renners voorbij waren...
Zat je in zo'n stampvol ding richting Maastricht?quote:
Nee, net niet, er kwam er net één aanrijden toen we bijna bij het station aankwamen, even aangezet, we waren net voor de drukte weg. Heen wel ongeveer dood gegaan tussen Sittard en Maastricht, stoptrein zonder airco mannetje aan mannetje staan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zat je in zo'n stampvol ding richting Maastricht?
Dat waren alle treinen tussen Heerlen-Valkenburg-Maastricht...quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, net niet, er kwam er net één aanrijden toen we bijna bij het station aankwamen, even aangezet, we waren net voor de drukte weg. Heen wel ongeveer dood gegaan tussen Sittard en Maastricht, stoptrein zonder airco mannetje aan mannetje staan.
Dan hebben we twee keer geluk gehad bij Maastricht - Valkenburg en terug.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat waren alle treinen tussen Heerlen-Valkenburg-Maastricht...
Veel mensen ook de Intercity naar Heerlen gepakt en daar de stoptrein naar Valkenburg gepakt...
Eind februari met Feyenoord-KVM had ik de Intercity Heerlen-Haarlem tot Eindhoven. Vanwege de opgelopen vertraging op dat traject reed hij ook al niet meer verder dan Eindhoven... Wij toen alleen de aansluiting in Eindhoven gemist door de vertragingquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan hebben we twee keer geluk gehad bij Maastricht - Valkenburg en terug.
Die intercity naar Heerlen hadden we ook, maar we moesten eruit in Sittard, omdat de trein op tijd weer terug moest naar Haarlem. Alle mensen van een lange intercity in een kleine stoptrein
.
Dat was dan ook een mooie historische wedstrijd, die jij waarschijnlijk alleen van de herhalingen kent en die ik live heb bekeken met De Saedeleer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:57 schreef tong80 het volgende:
Klaas en ik kijken nog even nar de verlening van het WK 1970. Hij is net zo gek als ik
Ja ik geniet ook altijd van je verhalen over de eerste werelkdoorlog.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was dan ook een mooie historische wedstrijd, die jij waarschijnlijk alleen van de herhalingen kent en die ik live heb bekeken met De Saedeleer.
Ik heb die werelkdoorlog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:02 schreef tong80 het volgende:
Ja ik geniet ook altijd van je verhalen over de eerste werelkdoorlog.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:53 schreef clauwheee het volgende:
Als Frankrijk vanavond in de finale zit zal het aan mn reet roesten. Jankende Duitsers zijn ook mooiIk hoop nu echt dat Zidane kampioen wordt.
Frankrijk kampioenquote:
Nee joh het is gewoon erg druk op school en internet ik heel weinigquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik je hier gezien heb (zal wel aan mij liggen trouwens...)
Stemming hier opperbest. Allemaal een ijsje van Cannavaro.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:51 schreef Bjoro het volgende:
de stemming zal wel gelaten zijn hier....iedereen wilde immers dat de duitsers zouden winnen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stemming hier opperbest. Allemaal een ijsje van Cannavaro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |