Factuur van FedEx komt altijd achteraf, kan wel een tijdje duren. M'n record staat op 3,5 maand na ontvangst van het pakketje..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:37 schreef philipnorth het volgende:
Ok, gewoon ff goed rekening mee houden dus, komt die afrekening nog achteraf echt van de douane?
Of krijg ik gelijk een acceptgiro oid bij het pakketje?
En idd mooie kleur die polo zo
Tsja ik heb twee paar shorts van A&F. Draag normaal een 30 of 31 waist (om en nabij). Van A&F heb ik tweemaal 30, maar die is wel iets wijder. Dus ik zou gaan voor één maatje kleiner dan normaal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef Puik het volgende:
Vraagje; Heeft iemand hier een broek van A&F?
Ik wil immers een broek van ze bestellen via de site maar ik weet niet hoe de broeken vallen i.v.m. de maten, enzo.
De broek die ik nu aanheb is 33/34 en ik heb in de kast nog een replay van 32/34
Ik zou graag willen weten of de maten op de site overeenkomen met de maten die hier gehanteerd worden.
Alvast bedankt!![]()
kasjmier hequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:23 schreef Puik het volgende:
Dat vest is inderdaad erg mooi, ik vind die navy het mooist.
Maar potver, wat is die pullover duur zeg!
180 dollar.![]()
Idd, ik ben en blijf er huiverig over, maar ik vind die broeken zo gaaf.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef amokjeeh het volgende:
Broeken en internet blijft toch wel een beetje eng![]()
Mooie zwembroek! En die combinatie met die polo is ook cool.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef amokjeeh het volgende:
Net mijn nieuwe zwembroek binnen, brakkig fotootje
[afbeelding]
Mooiiiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef amokjeeh het volgende:
Net mijn nieuwe zwembroek binnen, brakkig fotootje
[afbeelding]
quote:
Thx, jammer dat die stomme picserver over z'n nek gaatquote:Mooie zwembroek! En die combinatie met die polo is ook cool.![]()
Broeken ga ik ook niet aan beginnen over internet. Vind ik te groot risico(helemaal met mijn maat, 36 lengte 31 breedte maar bij elk model anders), ook al zijn ze zo tof.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:39 schreef Puik het volgende:
[..]
Idd, ik ben en blijf er huiverig over, maar ik vind die broeken zo gaaf.![]()
Volgens mij heb ik dat shirt ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:50 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Broeken ga ik ook niet aan beginnen over internet. Vind ik te groot risico(helemaal met mijn maat, 36 lengte 31 breedte maar bij elk model anders), ook al zijn ze zo tof.
Foto van je zwembroek doet het nu idd niet meer..
Trouwens, nog foto van mij met shirt dat ik tijdje geleden gekocht heb. Details zijn niet echt zichtbaar, maar gaat om idee.. Ja, ben brak op die foto daar(tijdens RHCP @ rock werchter).
[afbeelding]
Houdt er rekening mee dat op het Internet ook veel nepperts aangeboden worden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef woeeiiii het volgende:
Moet je dit is zien:
Die kobuc belted cargo jeans voor maar 49.95
http://koopjes.marktplaat(...)verige/41085484.html
Heb gelijk gemaild
Iddquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:04 schreef Version1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat shirt ookRechtsonder staat er nog 92 en op de achterkant staat er nog een moose.
Wat voor stof is dat? Ziet er heel erg glinsterend uit..quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef woeeiiii het volgende:
Moet je dit is zien:
Heb gelijk gemaild
Ja maar, in de advertentie staat toch dat hij origineel is?quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:15 schreef mwuhaha het volgende:
Houdt er rekening mee dat op het Internet ook veel nepperts aangeboden worden.
Ja en mensen op het internet spreken altijd de waarheid ik heb net bijvoorbeeld mijn pc aan iemand in Nigeria verkocht charmante man, voor zijn dochter. Met western union krijg ik nu betaaldquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:55 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ja maar, in de advertentie staat toch dat hij origineel is?![]()
Hehequote:Op donderdag 6 juli 2006 12:34 schreef CrookedEye het volgende:
Ja en mensen op het internet spreken altijd de waarheid ik heb net bijvoorbeeld mijn pc aan iemand in Nigeria verkocht charmante man, voor zijn dochter. Met western union krijg ik nu betaald![]()
![]()
Ik heb van diezelfde actie in Utrecht een roze en gele A&F shirt gekocht.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:51 schreef Whoho het volgende:
trouwens.. bij de america today in groningen hebben ze massa's a&f shirtjes tegen hele redelijke prijzen (2 voor 25 meen ik). ikzelf zag alleen jammergenoeg niet iets wat ik per se wilde
Ik vind het zowiezo mooier als je iets hebt met een klein merkje erop en zoals het spreekwoord luidt: 'over smaak valt niet te twisten'.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:48 schreef men_in_red het volgende:
Mooi spul inderdaad, maar hoe kan het nou dat een `saai` wit overhemd nog zo gaaf kan zijn?Alleen omdat het van A&F is?
Heb hem zelf ook, alleen dan via www.brandsforu.nl. Mooie broek, alleen de kleur is iets anders dan op de foto's van A&F;quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef woeeiiii het volgende:
Moet je dit is zien:
Heb gelijk gemaild
Had het haar dan gevraagdquote:Op maandag 10 juli 2006 15:57 schreef Ruehl het volgende:
Zag vandaag een meisje (mooi meisje overigens) op metro station Beurs in R'dam lopen met zo'n kartonnen tas van A&F. Dit doet mij vermoeden dat er in de buurt een A&F winkel zit?
Iemand meer info misschien?
Misschien dat het van een winkel komt die een paar A&F t-shirtjes verkopen, zoals America Today (in de buurt van Beurs).quote:After the London store opens next spring, Lennox said the next location could be elsewhere in Europe or the Far East.
Ja daar dacht ik ook aan, ik weet dat er wel meer (sport) zaakjes zijn waar ze een (zeer kleine) A&F collectie hebben. Maar het lijkt me zo sterk dat ze dan wel die redelijk luxe tassen hebben? Normaal hebben zulke winkels gewoon hun eigen plastic tassen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:33 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Had het haar dan gevraagd
Zover ik weet zal de eerste winkel in Europa pas volgend jaar komen, en dat is in Londen. Bron: http://www.dispatch.com/b(...)/20060505-G1-00.html
[..]
Misschien dat het van een winkel komt die een paar A&F t-shirtjes verkopen, zoals America Today (in de buurt van Beurs).
Ik heb catalogus ook al paar keer aangevraagd maar krijg maar niet, moet je daar een 'regelmatige koper' voor zijn ofzo?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag de nieuwe catalogus binnen gehadStaan zeker weer leuke dingen in
Ik heb nu eenmaal wat gekocht, voor 180 eu (excl heffingen enzo), dat is ongeveer 2.5 maand geleden...quote:Op maandag 10 juli 2006 18:10 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik heb catalogus ook al paar keer aangevraagd maar krijg maar niet, moet je daar een 'regelmatige koper' voor zijn ofzo?
vraagje, welke maten bestel je die overhemd en polo en hoe valt de maat (vooral geintereseerd is in pasmaat overhemd)?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:10 schreef Spider_NL het volgende:
2 juli besteld, vanochtend binnen gekregen
[afbeelding]
[ code verwijderd ]
[afbeelding]
Die trui is vet! Kostie?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:40 schreef Adelante het volgende:
qua lengte zijn de overhemden ongeveer gelijk aan europese modellen, alleen het muscle fit zorgt voor een meer getailleerd overhemd.
gisteren weer eens een bestelling bij A&F geplaatst:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
en natuurlijk nog wat voor mevrouw A., dus die verzendkosten vielen al met al reuze mee
79 dollar$quote:
Ja die vond ik ook erg apart...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef kikoooooo het volgende:
ik vind die vale polo lelijk
T is net of je de hele dag in de lente tussen de berkenbomen hebt gestaan... lijkt alsof er stuifmeel op ligtquote:
Die is nog wel te doen, maar ik vraag me af of het `vuil` echt helemaal bestendig is tegen wasmachine/dfroger en dergelijke.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:33 schreef Proper_fucked het volgende:
Kreeg de nieuwe mail van abercrombie met daarin shirts voor dames en deze polo voor heren:
[afbeelding]
Weet niet of ik dat wel mooi vind..
Jas en polo erg mooi idd, die sweater vind ik beetje simpel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:25 schreef men_in_red het volgende:
Mijn top 3 op dit moment:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die jas is zowieso veel te duur, 200 dollar en dan moet hij nog hier komen.
Het simpele aan die hoodie is vaak hetgene wat men er juist zo leuk aan vind, daarnaast is het dan nog belangrijk wat er op staat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Jas en polo erg mooi idd, die sweater vind ik beetje simpel.
Hoe krijg je het voor elkaar dat je het daar koopt maar toch niet goed is, niet gepast ofzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
Ik heb deze in New York gekocht (in wit/grijs) maar kwam er thuis achter dat het mijn maat niet is.
[afbeelding]
Het is een L en is gewoon nog splinternieuw. Alle kaartjes eraan, nooit gedragen.
Enig idee wat dat hier moet opbrengen? Iemand interesse?
Gepast, toch weer doorgelopen maar ik wilde em toch hebben. Dus toen heb ik er weer eentje uit het schap gegrist en afgerekend. In het hotel kwam ik erachter dat het een L was. Vandaag was mijn laatste dag daar en ik zou hem even gaan ruilen, maar ik stond voor een dichte deur helaas.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:33 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar dat je het daar koopt maar toch niet goed is, niet gepast ofzo?
Maar denk zeker wel 60/70 euro. Ik ga daar volgende week zelf shoppen, dus sorry.
Er is er net eentje geweest toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:21 schreef ryan_atwood het volgende:
wanneer is de volgende inkoopactie eigenlijk??
Bijna alle polo's en tees zijn Muscle Fit en dan heb jij aan een L genoeg.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Kan iemand mij helpen met welke maat ik nodig heb van de A&F polo's?
Ik ben 1.85m en behoorlijk mager. Maar ik heb geen idee hoe die maten vallen, en aangezien het op bestelling gaat is dat nogal lastig.
Alvast bedankt.
Ik wil hem wel van je overnemen voor 50euquote:Op maandag 24 juli 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
Ik heb deze in New York gekocht (in wit/grijs) maar kwam er thuis achter dat het mijn maat niet is.
[afbeelding]
Het is een L en is gewoon nog splinternieuw. Alle kaartjes eraan, nooit gedragen.
Hmmz, bij de meeste merken is L te groot. En dan vooral bij de schouders, ik ben niet echt breed namelijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Bijna alle polo's en tees zijn Muscle Fit en dan heb jij aan een L genoeg.
Die past je gegarandeerd, maar bij andere kledingstukken moet je absoluut oppassen, want bij de vesten en truien ligt dat heel anders (die vallen véél groter).
Dan gok je op een M, stel dat het toch niet goed is kan je het hier wel verkopen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:08 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hmmz, bij de meeste merken is L te groot. En dan vooral bij de schouders, ik ben niet echt breed namelijk.
Ik heb zeker belang, kun je mij mailenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Dan ben je hopelijk wel langer dan 1.85, en vrij breed, want ik heb via de Inkoop actie een M besteld en hij valt vrij groot uit. Hij past perfect, maar zit wel iets ruim. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd hebtquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb zeker belang, kun je mij mailen
Jawel ik zit eerder op M dan op L denk ik. Ik zit nu na het kijken van dat tabel zelfs te twijfelen tussen S en Mquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:11 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Dan gok je op een M, stel dat het toch niet goed is kan je het hier wel verkopen.
Kan je niets met die sizechart btw?
Het is meer te vergelijken met Custom Fit van Ralph Lauren, gewoon getailleerd en aan de schouders wat smaller, zodat ie wat strakker zit...quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:00 schreef Rekkie het volgende:
Muscle Fit.... wat moet ik me daar bij voorstellen?
Is het erg strak/niet zo heel erg strak?
In vergelijking met bijvoorbeeld Lacoste polo's?
Oke dat zit ideaal bij mij. M is dan goed als het ongeveer gelijk valt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is meer te vergelijken met Custom Fit van Ralph Lauren, gewoon getailleerd en aan de schouders wat smaller, zodat ie wat strakker zit...
*Check en check...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:05 schreef Joncho het volgende:
[..]
Dan ben je hopelijk wel langer dan 1.85, en vrij breed, want ik heb via de Inkoop actie een M besteld en hij valt vrij groot uit. Hij past perfect, maar zit wel iets ruim. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd hebt![]()
Veel ruimer, vooral aan de schouders. Ze verschillen alleen in lengte maar heel weinig, dus je kan makkelijk een maatje kleiner nemen zonder dat ie te kort wordt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:01 schreef ChRoNiC het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met niet custom fit Ralph Lauren dingen uit de VS? Hoe zit dat?
Dus de classic fit zegmaar.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van je overnemen voor 50eu
ik denk dat een M goed voor je is. ik ben zelf 1.84, wat breder dan normaal en een m zit prima. bij jou zal ie dus ook wel goed zittenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Kan iemand mij helpen met welke maat ik nodig heb van de A&F polo's?
Ik ben 1.85m en behoorlijk mager. Maar ik heb geen idee hoe die maten vallen, en aangezien het op bestelling gaat is dat nogal lastig.
Alvast bedankt.
Ik vind die polo's van RL sowieso vaak heel breed vallenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Veel ruimer, vooral aan de schouders. Ze verschillen alleen in lengte maar heel weinig, dus je kan makkelijk een maatje kleiner nemen zonder dat ie te kort wordt.
Ik heb zo'n Lumber Road vest van iemand anders op dit forum overgenomen, maar de maatgeving is echt belachelijk. Hier in Nederland moet ik niet proberen een maat S aan te trekken, maar deze zit gewoon perfect. (1.90 en niet echt breed) Ik vraag me echt af aan wie ze die L en XL's willen gaan slijten. Ze hebben het wel altijd over grote dikke Amerikanen, maar volgens mij is dat toch niet echt de doelgroep van A&F...
Die heb ik ook en ik ben 1,90quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:16 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vind die polo's van RL sowieso vaak heel breed vallen, dat vind ik niet bepaald mooi.
Maar dan zou ik S nodig hebben van de classic fit, dat is wel klein.
Als ik dit zo lees kan ik het beste een m bestellen van polo.... als die krengen maar niet te strak worden en te kort.... en ook weer niet te lang.... net over de riem heen zeg maarquote:
Geen probleem. verzendkosten van NL naar BE zijn enkel ietsjes hoger.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:37 schreef gent het volgende:
jajaja (en liefst eentje waar belgjes ook mee mogen doen)
-------------------quote:
heb je misschien een plaatje waarbij je het wel mooi vindt staan, ik kan het me maar moeilijk voor me halen.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:23 schreef marcos87 het volgende:
[..]
-------------------
Juist die kraag is stijlvol. Moet natuurlijk niet als een sloeber veel te wijd zitten, maar verder mooi shirt!
Wil je dat vest nou nog?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:13 schreef Rekkie het volgende:
*meldt voor IA
Zou mooi wezenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:42 schreef postman het volgende:
ik zal kijken wanneer ik weer een nieuwe IA kan doen. Ik denk ergens begin volgende week. Hou LIF maar in de gaten
Graagquote:Op maandag 31 juli 2006 19:42 schreef postman het volgende:
ik zal kijken wanneer ik weer een nieuwe IA kan doen. Ik denk ergens begin volgende week. Hou LIF maar in de gaten
* Malo doet datquote:Op maandag 31 juli 2006 19:42 schreef postman het volgende:
Wat vind je van ¤85?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eh ja, maar moet je me even helpen herinneren wat je er voor wil vangen
Ook ongedragen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:51 schreef Molluck het volgende:
Mag ik even stoken?
Ik heb dit vest voor ¤70 inclusief overgenomen van een andere user hier.
[afbeelding]
Ik vind 85 echt te veel als het om hetzelfde vest gaat
begin volgend jaar, in londen. Maar niemand die dat vest hierboven in maat S heeft?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:40 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik ben erg benieuwd wanneer het merk hier in Europa met een winkel komt
Ja duh, als ik gedragen kleding wil hebben dan ga ik wel naar Het Leger Des Heils.quote:
Anders doe je even normaal? Dat vest kost $80, dus zo raar vind ik een vraagprijs van ¤85 niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:02 schreef Molluck het volgende:
Ja duh, als ik gedragen kleding wil hebben dan ga ik wel naar Het Leger Des Heils.
Imo mag hij blij zijn als hij nog een deel van zijn kosten terugkrijgt, want als hij een te grote maat bestelt is dat zijn eigen 'probleem'. Als hij hem niet verkoopt is zijn verlies nog groter.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:06 schreef Coconut het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal? Dat vest kost $80, dus zo raar vind ik een vraagprijs van ¤85 niet.
Ik hoop dat ik er op tijd bij ben danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:09 schreef postman het volgende:
Goed mogelijk dat ik morgen in een rustig momentje een nieuwe IA start kinders
Blijft checkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:09 schreef postman het volgende:
Goed mogelijk dat ik morgen in een rustig momentje een nieuwe IA start kinders
Ben jij bekend met de wisselkoers?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:06 schreef Coconut het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal? Dat vest kost $80, dus zo raar vind ik een vraagprijs van ¤85 niet.
Ben jij bekend met de btw, invoerbelastingen en hoge verzendkostern vanuit de VS? Dat maakt die lage wisselkoers meer dan goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:43 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ben jij bekend met de wisselkoers?
Dat snap ik ook wel, druif.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:46 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Ben jij bekend met de btw, invoerbelastingen en hoge verzendkostern vanuit de VS? Dat maakt die lage wisselkoers meer dan goed.
Ik zal nog is een keer zeggen dat je een mooi overhemd hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:50 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, druif.
Een echte kindervriend staat voor iedereen klaar!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Molluck het volgende:
Ik dank u, exact mijn mening.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:55 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Een echte kindervriend staat voor iedereen klaar!
Frontrunner heeft alleen collectie 2005 of ouder, dus niet zo vreemd dat die prijzen lager zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:50 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, druif.
Maar je moet je prijzen aanpassen aan 'de markt' en niet aan je eigen situatie. Dat jij toevallig invoerrechten en dergelijke hebt moeten betalen is je eigen schuld... ik vind het belachelijk om die kosten mee te nemen in de prijs waar je 'm tweedehands voor verkoopt.
Dergelijke A&F vesten liggen bijvoorbeeld bij Front Runner in A'dam voor een euro of 79 in de winkel. Ze zijn iets anders, maar qua model en kwaliteit identiek.
Voor 85 slijt je zo'n ding echt niet hoor.
Rekkie zegt verkopen die hap...... maar niet aan mij voor 85 euroquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
We wachten even af wat Rekkie zegt
exactquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Coconut het volgende:
[..]
Frontrunner heeft alleen collectie 2005 of ouder, dus niet zo vreemd dat die prijzen lager zijnEn ik ben zeker bekend met de wisselkoers maar ook inderdaad met verzendkosten, btw en invoerrechten. Het betreffende vest is, als je er 85 euro voor betaald alsnog goedkoper dan wanneer je hem zelf bij A&F zou bestellen. Bovendien leek er wel aardige vraag naar dit vest, dus ik vind dat de verkoper deze prijs er best voor kan vragen. Dat doet hij namelijk ook: vragen wat de potentiele koper vindt van deze prijs.
heb jij ook nog andere kleding dan A&Fquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:48 schreef Coconut het volgende:
Net ook weer wat besteld![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Hehe, het is 50/50 denk ik. Ik heb ook aparte stapels met alleen A&F in m'n kastquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:40 schreef mic_forever het volgende:
heb jij ook nog andere kleding dan A&F
Ik wil je gehele collectie wel is een x op foto zien :p
ik heb daar ook last vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:33 schreef Coconut het volgende:
[..]
Hehe, het is 50/50 denk ik. Ik heb ook aparte stapels met alleen A&F in m'n kast![]()
Ik zal er idd eens een foto van maken![]()
Deze bestelling is trouwens backordered tot 4/9, dus nog even een maandje wachten![]()
Damn, die hoodie! Hebben!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:38 schreef men_in_red het volgende:
Zijn er meer mensen ook geintresseerd in de abercrombie Kids collectie? Ik heb even de size chart bekeken, en denk dat ik wel XL ga passen. Voordeel is dat de kids collectie een stuk goedkoper is dan de `grote` collectie.
Wat plaatjes:
hele mooie hoodie imo, 40 dollar
[afbeelding]
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
Ik heb zelf een week geleden het Lumber Road vest binnengekregen. Zoals bekend valt deze nogal ruim, ik hou hier niet van en ben der dus niet tevreden mee. Ik dacht misschien is iemand anders geinteresseerd om deze over te nemen. Het gaat om het volgende vest:
[afbeelding]
In maat M
Reageer hier of mail me op duijvenvoorde [at] wanadoo punt nl
Ik heb normaal een S heren, maar een kids polo XL is exact dezelfde maatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:38 schreef men_in_red het volgende:
Zijn er meer mensen ook geintresseerd in de abercrombie Kids collectie? Ik heb even de size chart bekeken, en denk dat ik wel XL ga passen. Voordeel is dat de kids collectie een stuk goedkoper is dan de `grote` collectie.
Wat plaatjes:
jas, voor de kids 100 dollar, en op abercrombie.com 200.
[afbeelding]
hele mooie hoodie imo, 40 dollar
[afbeelding]
mooie trui, 25 dollar
[afbeelding]
rugby shirt, 40 dollar
[afbeelding]
goed om te weten, bedankt!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:49 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik heb normaal een S heren, maar een kids polo XL is exact dezelfde maat
You are welcome. In de shops in Amerika kan je zelf kiezen uit verschillende kleurtjes mooses op je polo. Grappig detailquote:
Maar als ik de matentabellen bekijk van mannen S, en jongens XL verschilt dat wel iets van elkaar. Of is dat te verwaarlozen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:49 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik heb normaal een S heren, maar een kids polo XL is exact dezelfde maat
hoe ruim valt die uit dan ruim genoeg om een oude A&F L maat te zijn of dat ook weer net niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
Ik heb zelf een week geleden het Lumber Road vest binnengekregen. Zoals bekend valt deze nogal ruim, ik hou hier niet van en ben der dus niet tevreden mee. Ik dacht misschien is iemand anders geinteresseerd om deze over te nemen. Het gaat om het volgende vest:
[afbeelding]
In maat M
Bij polo's is het in ieder geval te verwaarlozen. Zal hem er vandaag even naast leggen voor de exacte verschillenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:10 schreef Domenica het volgende:
[..]
Maar als ik de matentabellen bekijk van mannen S, en jongens XL verschilt dat wel iets van elkaar. Of is dat te verwaarlozen?
Die wil ik ook kopen. Normaal heb ik L/XL. Hangt van het merk af. Alleen die verzendkosten vind ik echt bizar duur om voor alleen zoiets daar te bestellenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
[afbeelding]
In maat M
Wat is je vraagprijs? Heb hem nu in het navyblauw, maar zo eentje is ook mooi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
[afbeelding]
In maat M
Trui is mooi , overhemd iets minder (doet me een beetje denken aan een theedoekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb net deze besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooi kleren, laat je even weten hoe het valt? Ik wil misschien ook wel een keer iets bestellen van de kids collectie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb net deze besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kreeg ietsje later nog een reply waarin gezegd werd dat de kleding in die maten goed zou zitten bij mij. dus...ik hoop het!quote:I ordered that shirt in size L and XL, the longsleeve knit in size L and the hoodie in size XL. Now let's hope they fit nicely.
I have A&F polos in size S and M, and tees in size M because S is too tight. The Abercrombie kids stuff in size XL is for me and the size L stuff is for someone else that wears A&F tees in size S that fit nicely, but an A&F polo in size S is too big for his liking.
I'm really hoping these kids sizes fit good.
My height is around 5'4 (1.76m) by the way.
Nou wou ik ze gaan bestellen... staat de 2e niet meer op de site :Squote:Op zondag 6 augustus 2006 18:27 schreef Ace1 het volgende:
Ik ben van plan deze dingen te bestellen:
$24.50
[afbeelding]
$24.50
[afbeelding]
Hoeveel zal ik in totaal kwijt zijn? Het is dus een bestelling van ongeveer 50 dollar... Hoeveel euro word dat incl verzendkosten?
Ik heb wel interesse...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
[afbeelding]
In maat M
voilaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:28 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nou wou ik ze gaan bestellen... staat de 2e niet meer op de site :S
Is er een manier om hem toch nog te bestellen?![]()
Is al verkocht trouwensch!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
[afbeelding]
In maat M
ligt een beetje op z'n gat dat systeem, mijn 2 orders doen het ook niet, vanmiddag nog wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:47 schreef Ace1 het volgende:
Ik kreeg 2 dagen geleden een mailtje dat mijn order shipped was, nu probeer ik "track your order" op de A&F site, maar na een lange tijd "please wait" krijg ik dit te zien:
Invalid Order
You have entered an invalid order number or zip code.
Meer mensen met dit probleem...?
Ik heb het als ik handmatig het ordernummer invoer, maar ook als ik gewoon op "track your order" in mjin mailtje klik.
Ik heb de bestelling vandaag binnen gekregen en maat XL van de kids collectie zit echt als gegoten. Ik ben ongeveer 1.76m en rond de 70 kg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:42 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Erg mooi kleren, laat je even weten hoe het valt? Ik wil misschien ook wel een keer iets bestellen van de kids collectie.
Mooi vest, ik hoop voor je dat hij goed zit want ze vallen erg groot uit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:18 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Net deze voor 70 euro overgenomen. Originele koper paste hem niet, dus jeuh!
Vind A&F spul sowieso erg mooi, in Utrecht zag ik ook enkele polo's liggen. Toch maar eens gaan overwegen om te kopen.
Waar in Utrecht? Dan hop ik er ook nog ff langs namelijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:18 schreef Nosh het volgende:
Vind A&F spul sowieso erg mooi, in Utrecht zag ik ook enkele polo's liggen. Toch maar eens gaan overwegen om te kopen.
America Today heeft zo nu en dan restpartijen van A&F in de winkel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:49 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Waar in Utrecht? Dan hop ik er ook nog ff langs namelijk
Geen idee hoe ie heet, sneakerstore in hetzelfde straatje als de Van Leest enzo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:49 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Waar in Utrecht? Dan hop ik er ook nog ff langs namelijk
Pas je die spullen? Mijn broertje(en die is klein) is namelijk naar een Abercrombie kids store in Tuscon geweest en bijna alles was te klein.quote:
Ik heb dus een bestelling geplaatst op abercrombiekids.com en heb het gisteren binnen gekregen. Ik heb een overhemd en een hoodie in de maat XL besteld en ze zitten allebei perfect. Ik ben ongeveer 1.76m en ongeveer 70kg. Er zat ook nog een "Longsleeve knit" van het type "baxter mountain" bij die voor iemand anders was in de maat L, en die zat ook perfect.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Pas je die spullen? Mijn broertje(en die is klein) is namelijk naar een Abercrombie kids store in Tuscon geweest en bijna alles was te klein.
Valt bij mij eigenlijk allemaal hetzelfde als een Sje heren. Ben wel lang, maar absoluut niet dik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Pas je die spullen? Mijn broertje(en die is klein) is namelijk naar een Abercrombie kids store in Tuscon geweest en bijna alles was te klein.
Ik heb hetzelfde, ik heb bijvoorbeeld bij Classic Fit polo's van Ralph Lauren dat S rond de mouwen een beetje flubbert, zou een S polo van A&F wel passen, of zou ik dan ook een XL kids moeten hebben?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:39 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Valt bij mij eigenlijk allemaal hetzelfde als een Sje heren. Ben wel lang, maar absoluut niet dik.
http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/html/sizechart1.htmlquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:32 schreef Mark_a het volgende:
Ik wil ook het een en ander bestellen maar ik zit een beetje te twijfelen over de maat. Ik heb de size chart wel gezien maar dat valt toch altijd weer wat anders uit. Misschien kan iemand me helpen.
Ik ben 1.79 en weeg 70 kilo.
Ik heb normaal van Ralph Lauren polo's een S en van de custom fit lijn een M.
Van de classic sweaters van H&M (met V-Hals) heb ik ook een S.
T-Shirt heb ik of een S of een M.
Broeken zo rond de 31x31
Kan iemand mij vertellen welke maat ik van Abercrombie & Fitch ik zal moeten hebben voor overhemd, polo en classic sweaters, t-shirt en misschien ook jeans. Meestal vallen amerikaanse merken wat groter?
Bedankt alvast
Ik heb in mijn bericht gezegd dat ik de size chart al heb bekeken. En ik weet dat een inch 2.54 centimer is. Iemand nog een reactie aan de hand van eigen bevindingen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:06 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/html/sizechart1.html
http://www.manuelsweb.com/in_cm.htm
en het een en ander even meten en je weet het.
Polo's kun je in maat M hebben, overhemden in maat S, t-shirts in maat M, de rest weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef Mark_a het volgende:
[..]
Ik heb in mijn bericht gezegd dat ik de size chart al heb bekeken. En ik weet dat een inch 2.54 centimer is. Iemand nog een reactie aan de hand van eigen bevindingen.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe gekocht heb:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe zijn de mouwen van dit grijze vest? Bij mij waren ze namelijk wel 10 cm te lang ofzoquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:18 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Net deze voor 70 euro overgenomen. Originele koper paste hem niet, dus jeuh!
Bij mij ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
hoe zijn de mouwen van dit grijze vest? Bij mij waren ze namelijk wel 10 cm te lang ofzo
Bedankt! En zitten die polo's en shirts dan een beetje strak?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:27 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Polo's kun je in maat M hebben, overhemden in maat S, t-shirts in maat M, de rest weet ik niet zeker.
ligt aan je bouw...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:01 schreef Mark_a het volgende:
[..]
Bedankt! En zitten die polo's en shirts dan een beetje strak?
Ik ben in ieder geval niet smal iets breder (bij me schouders) dan normaal is. Dan zitten ze dus strak?quote:
Ik ben ongeveer 1.76m en ongeveer 70kg, ik heb polo's in maat M en in S, maat S zit wel wat strakker en dan vooral bij de mouwen, het uiteinde van zo'n mouw voel ik gewoon op mijn spieren zitten, bij maat M voel ik ze helemaal niet. Ik denk dat je beter maat M kan hebben voor polo's. Voor t-shirts zeker weten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:46 schreef Mark_a het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet smal iets breder (bij me schouders) dan normaal is. Dan zitten ze dus strak?
Dank je!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 1.76m en ongeveer 70kg, ik heb polo's in maat M en in S, maat S zit wel wat strakker en dan vooral bij de mouwen, het uiteinde van zo'n mouw voel ik gewoon op mijn spieren zitten, bij maat M voel ik ze helemaal niet. Ik denk dat je beter maat M kan hebben voor polo's. Voor t-shirts zeker weten.
Ze spreken idd Engels. Er werd mij ook verteld dat mailen eigenlijk geen zin heeft; ze krijgen zoveel mails binnen iedere dag dat ze het beantwoorden daarvan niet aan kunnen. Bellen werkt beter!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef wht het volgende:
Ik neem aan dat ze engels spreken?
Want ik denk dat ik ze ook maar eens moet gaan bellen want hun reageren niet echt op mijn emails.
Ik had 2 dingen return gestuurd vanwege foute maat en 2 nieuwe items op dat lijstje gezet. Is nu al dikke week geleden.
Heb het terug gestuurd met priority mail van de tpg... Iemand idee hoelang dat duurt? Ik had gedacht zo'n 4 dagen ofzo..
Lekkere chick.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:51 schreef ryan_atwood het volgende:
geil filmpje:
klik hier
dat meisje dan he![]()
dat zou wel wat zijn, maar dat gaat niet gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:49 schreef nelisb het volgende:
zou het wat zijn als er een nl webshop komt met alle kleren van A&F of een winkel in nederland?
Op lange termijn misschien, maar ik zou er voorlopig maar niet op rekenen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:44 schreef nelisb het volgende:
waarom niet denk je?
ze komen ook naar londen, dus europa lonkt wel voor ze
dat bedoel ik dus ja. ze zijn namelijk heel erg terughoudend om het buiten Amerika te verkopen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:11 schreef Coconut het volgende:
[..]
Op lange termijn misschien, maar ik zou er voorlopig maar niet op rekenen.
Ja, dan wordt het ook té duur denk ik. Als je ze voor consumentenprijzen moet inkopen. De verzendkosten/invoerrechten betalen en dan ook nog een winstmarge erop.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
Of je moet zelf gaan importeren, dus gewoon vanaf de abercrombie.com website bestellen, en dan dus "duur" op je iegen webshop te koop zetten om toch nog wat winst te maken, maar volgens mij mag dit officieel niet eens. Per bestelling mag je ook maar 2 dezelfde items bestellen in dezelfde maat.
zonde zonde, maar goed dan maar wachten tot ze ooit komen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:46 schreef men_in_red het volgende:
Je zult gewoon moeten wachten tot Abercrombie meer winkels gaat openen in Europa, misschien komt er ooit wel een in Amsterdam. Als retailer verkopen gaat niet werken inderdaad, A&F wil de verkoop volledig in de hand houden, daarom is ook gelijk alle kleding die je niet koopt bij een officile A&F (online) winkel verdacht. Als de winkel in Londen open is kan je ook daar wel een keer naartoe gaan, Met easyjet betaal je als je goedkoop plant maar 70 euro voor een retourtje incl. belastingen enzo. Als je daar een dagje londen aan vast maakt is het wel goed te doen vind ik.
Ik denk eerder dat zo'n polo dan rond de 70 euro gaat kosten, maar ook al zal het 80+ worden, je hebt in ieder geval de gelegenheid om ze in het echt te zien en te passen voordat je ze koopt. En je hoeft niet op je bestelling te wachten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:55 schreef Repeat het volgende:
de prijzen zullen hier dan wel veel hoger komen te liggen denk ik. In de VS betaal je 50 dollar voor een polo, die zal hier dan zo 80+ worden om het exclusief te houden, aangezien alle kleding in de VS goedkoper is.
Ik in ieder geval wel, en ik ben vast niet de enige.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:30 schreef nelisb het volgende:
maar mensen willen dus wel extra betalen als ze het kunnen passen en gelijk meenemen?
dat klopt, hier nog 1tje namelijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel, en ik ben vast niet de enige.
Dit ben ik wel met je eens....en Ellemieke ziet er weer lekker uit trouwens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:12 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel hip dat ze alleen daar verkopen... zou het niet leuk vinden als hier in elke Men At Work A&F verkocht... Of er een A&F winkel in A'dam komt... loopt iedereen er mee...
Ik kwam deze trouwens net tegen...
[afbeelding]
Goh zou dat komen doordat smaken verschillen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:18 schreef Obnx het volgende:
Zag een jongen er mee lopen vandaag in de stad. Zo geel t-shirtje. Ik vond het maar goedkoop een saai uitzien.
Dat was er vast één die hij bij de America Today heeft gekocht voor een schamele ¤20,-.....die zijn inderdaad ook aardig karig kwa kwaliteit en dat is er ook van af te zien, die shit van de America Today is B-kwaliteit afkomstig van outlets.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:18 schreef Obnx het volgende:
Zag een jongen er mee lopen vandaag in de stad. Zo geel t-shirtje. Ik vond het maar goedkoop een saai uitzien.
Zag een jongen er mee lopen vandaag in de stad. Zo geel t-shirtje. Ik vond het maar goedkoop een saai uitzien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goh zou dat komen doordat smaken verschillen?
Och poppie... dat vind je al lomp?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:02 schreef Obnx het volgende:
[..]
Hou die lompe opmerkingen maar voortaan voor je.![]()
Ain't all clothesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:33 schreef Chriz2k het volgende:
Het ziet eruit als Zeemankleding, maar dan met een merknaam erop.
Ik zou het niet weten, ik kom er nooit, jij blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:33 schreef Chriz2k het volgende:
Uh nee, vind ik niet.quote:
Goede grapquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:44 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik kom er nooit, jij blijkbaar wel.
Nee hoor, maak maar even een foto van een zeeman shirt uit je kast, en zoek er een foto van A&F bij waarvan je vindt dat het op elkaar lijkt, dan kijken wij wel of we vinden dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:47 schreef Chriz2k het volgende:
Inhoudelijk erop ingaan is teveel gevraagd zeker.
Ach, met een Compton pet erop bem je weer helemaal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:33 schreef Chriz2k het volgende:
mooiquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:41 schreef marciemarcs het volgende:
NIeuwe kleren gekocht afgelopen week in de states
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ze afgelopen 2 jaar nooit op de website en in de catalogus zien staan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:02 schreef woeeiiii het volgende:
Zijn deze shirts ooit in de collectie van A&F geweest, of is nep spul? Ze komen mij niet echt bekend voor?
[afbeelding]
De mouwen zijn inderdaad erg lang, heb al een XL vest dus trok daar gewoon een XL aan maar die was, vooral bij de mouwen, te groot. Nu dus een L die goed zit, maar mouwen nog steeds lang, maar dit is wel mooi.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
hoe zijn de mouwen van dit grijze vest? Bij mij waren ze namelijk wel 10 cm te lang ofzo
Is gewoon prima kwaliteit hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:57 schreef Domenica het volgende:
Lekkere kwaliteit stof zal dat zijn dan, 12 euro![]()
Inderdaad. Dat de prijs nu zo laag is, komt door de opruiming.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is gewoon prima kwaliteit hoor![]()
* Enchanter heeft er ook 1![]()
Waar heb je dat vandaan? Ik kan het nergens terugvinden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:33 schreef Silentium het volgende:
Lieverds, de Makro heeft nog maar een paar () A&F polo's. Ik vind het doodzonde dat ik niet eerder wist dat ze ze hadden...
Anyhow, 11.90,- per polo!![]()
Zijn natuurlijk echt van die brakke, gare dingen die echt 5 jaar geleden in het assortiment zaten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:33 schreef Silentium het volgende:
Lieverds, de Makro heeft nog maar een paar () A&F polo's. Ik vind het doodzonde dat ik niet eerder wist dat ze ze hadden...
Anyhow, 11.90,- per polo!![]()
Ja, maar ook veel van hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:21 schreef roburt het volgende:
hebben ze in zo'n shop alles hangen?
Het heeft een paar maanden geleden een keer in de folder gestaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:44 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vraag me nog steeds af bij welke Macro je het kunt kopen en hoe jullie daar bij komen. Want ik kan het in de folder niet terugvinden.
Je moet wat hè, als je niet zo 1,2,3 in een A&F winkel komt. Ik vrees dat als die winkel in Londen geopend is, ik heel wat weekendjes per jaar in Londen zal zittenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:20 schreef Miguel het volgende:
Het is ook belachelijk om te laten verzenden, ik snap niet dat mensen dat er voor over hebben, zo geweldig is het ook weer niet qua kwaliteit of designs.
Ik koop het dan ook alleen in de winkels.
Nee, die staan daar alleen mooi te wezenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef Ace1 het volgende:
Staan er ook echt chicks als verkoopsters daar in die winkels?
Ja, en niet te zuinig...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef Ace1 het volgende:
Staan er ook echt chicks als verkoopsters daar in die winkels?
Incl. bestellingen van onsquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:02 schreef Coconut het volgende:
[..]
Je moet wat hè, als je niet zo 1,2,3 in een A&F winkel komt. Ik vrees dat als die winkel in Londen geopend is, ik heel wat weekendjes per jaar in Londen zal zitten![]()
jaa ben ik ook geweest, heb ze ook gezien:) zijn hele mooie winkels ook van binnen, en het ruikt er inderdaad echt super lekker!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef Proper_fucked het volgende:
Wat foto's van winkels:
San Francisco
[afbeelding]
L.A.
[afbeelding]
[afbeelding]
Las Vegas(drive by foto)
[afbeelding]
Het is wel mooi trouwens dat je die zaken echt van een afstand kan ruiken, zoveel van dat luchtje wordt er gebruikt. Wel lekker luchtje trouwens, zat er over na te denken om mee te nemen maar heb nog voldoende. Als je zo'n flesje koopt via internet, betaal je er dan net zoveel kosten bij als met kleding?
En heb van die mooie kartonnen tassen, kan je uitvouwen en als poster ophangen dus morgen een mooie van Yesica Toscanini ophangen![]()
sfeer...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef Repeat het volgende:
wel erg donker daarbinnen...
En dat is ook wel geslaagd, maar ik vind persoonlijk dat het toch wel iets te donker is op sommige plekken. Als je de kleren in 'normaal' licht ziet is het toch anders, in het schemer staat alles wel beter...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:38 schreef Proper_fucked het volgende:
sfeer...
Zeker waar, het gaat daar allemaal alleen maar om de beleving(geur, muziek, werknemers, kleren, uitstraling, foto's en dan die verlichting). Ik klaag nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:54 schreef Miguel het volgende:
[..]
En dat is ook wel geslaagd, maar ik vind persoonlijk dat het toch wel iets te donker is op sommige plekken. Als je de kleren in 'normaal' licht ziet is het toch anders, in het schemer staat alles wel beter...
afaik hebben ze hier in die uitverkoopwinkels ook niet de hipste modellen liggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:03 schreef Undergod het volgende:
Bij AT in Utrecht ook 2 A&F of hollister tshirts voor 15 of 25 (weet niet meer).
Niet echt schokkend spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |