Ik zal nog is een keer zeggen dat je een mooi overhemd hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:50 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, druif.
Een echte kindervriend staat voor iedereen klaar!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Molluck het volgende:
Ik dank u, exact mijn mening.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:55 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Een echte kindervriend staat voor iedereen klaar!
Frontrunner heeft alleen collectie 2005 of ouder, dus niet zo vreemd dat die prijzen lager zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:50 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, druif.
Maar je moet je prijzen aanpassen aan 'de markt' en niet aan je eigen situatie. Dat jij toevallig invoerrechten en dergelijke hebt moeten betalen is je eigen schuld... ik vind het belachelijk om die kosten mee te nemen in de prijs waar je 'm tweedehands voor verkoopt.
Dergelijke A&F vesten liggen bijvoorbeeld bij Front Runner in A'dam voor een euro of 79 in de winkel. Ze zijn iets anders, maar qua model en kwaliteit identiek.
Voor 85 slijt je zo'n ding echt niet hoor.
Rekkie zegt verkopen die hap...... maar niet aan mij voor 85 euroquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
We wachten even af wat Rekkie zegt
exactquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Coconut het volgende:
[..]
Frontrunner heeft alleen collectie 2005 of ouder, dus niet zo vreemd dat die prijzen lager zijnEn ik ben zeker bekend met de wisselkoers maar ook inderdaad met verzendkosten, btw en invoerrechten. Het betreffende vest is, als je er 85 euro voor betaald alsnog goedkoper dan wanneer je hem zelf bij A&F zou bestellen. Bovendien leek er wel aardige vraag naar dit vest, dus ik vind dat de verkoper deze prijs er best voor kan vragen. Dat doet hij namelijk ook: vragen wat de potentiele koper vindt van deze prijs.
heb jij ook nog andere kleding dan A&Fquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:48 schreef Coconut het volgende:
Net ook weer wat besteld![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Hehe, het is 50/50 denk ik. Ik heb ook aparte stapels met alleen A&F in m'n kastquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:40 schreef mic_forever het volgende:
heb jij ook nog andere kleding dan A&F
Ik wil je gehele collectie wel is een x op foto zien :p
ik heb daar ook last vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:33 schreef Coconut het volgende:
[..]
Hehe, het is 50/50 denk ik. Ik heb ook aparte stapels met alleen A&F in m'n kast![]()
Ik zal er idd eens een foto van maken![]()
Deze bestelling is trouwens backordered tot 4/9, dus nog even een maandje wachten![]()
Damn, die hoodie! Hebben!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:38 schreef men_in_red het volgende:
Zijn er meer mensen ook geintresseerd in de abercrombie Kids collectie? Ik heb even de size chart bekeken, en denk dat ik wel XL ga passen. Voordeel is dat de kids collectie een stuk goedkoper is dan de `grote` collectie.
Wat plaatjes:
hele mooie hoodie imo, 40 dollar
[afbeelding]
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
Ik heb zelf een week geleden het Lumber Road vest binnengekregen. Zoals bekend valt deze nogal ruim, ik hou hier niet van en ben der dus niet tevreden mee. Ik dacht misschien is iemand anders geinteresseerd om deze over te nemen. Het gaat om het volgende vest:
[afbeelding]
In maat M
Reageer hier of mail me op duijvenvoorde [at] wanadoo punt nl
Ik heb normaal een S heren, maar een kids polo XL is exact dezelfde maatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:38 schreef men_in_red het volgende:
Zijn er meer mensen ook geintresseerd in de abercrombie Kids collectie? Ik heb even de size chart bekeken, en denk dat ik wel XL ga passen. Voordeel is dat de kids collectie een stuk goedkoper is dan de `grote` collectie.
Wat plaatjes:
jas, voor de kids 100 dollar, en op abercrombie.com 200.
[afbeelding]
hele mooie hoodie imo, 40 dollar
[afbeelding]
mooie trui, 25 dollar
[afbeelding]
rugby shirt, 40 dollar
[afbeelding]
goed om te weten, bedankt!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:49 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik heb normaal een S heren, maar een kids polo XL is exact dezelfde maat
You are welcome. In de shops in Amerika kan je zelf kiezen uit verschillende kleurtjes mooses op je polo. Grappig detailquote:
Maar als ik de matentabellen bekijk van mannen S, en jongens XL verschilt dat wel iets van elkaar. Of is dat te verwaarlozen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:49 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik heb normaal een S heren, maar een kids polo XL is exact dezelfde maat
hoe ruim valt die uit dan ruim genoeg om een oude A&F L maat te zijn of dat ook weer net niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
Ik heb zelf een week geleden het Lumber Road vest binnengekregen. Zoals bekend valt deze nogal ruim, ik hou hier niet van en ben der dus niet tevreden mee. Ik dacht misschien is iemand anders geinteresseerd om deze over te nemen. Het gaat om het volgende vest:
[afbeelding]
In maat M
Bij polo's is het in ieder geval te verwaarlozen. Zal hem er vandaag even naast leggen voor de exacte verschillenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:10 schreef Domenica het volgende:
[..]
Maar als ik de matentabellen bekijk van mannen S, en jongens XL verschilt dat wel iets van elkaar. Of is dat te verwaarlozen?
Die wil ik ook kopen. Normaal heb ik L/XL. Hangt van het merk af. Alleen die verzendkosten vind ik echt bizar duur om voor alleen zoiets daar te bestellenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
[afbeelding]
In maat M
Wat is je vraagprijs? Heb hem nu in het navyblauw, maar zo eentje is ook mooi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
[afbeelding]
In maat M
Trui is mooi , overhemd iets minder (doet me een beetje denken aan een theedoekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb net deze besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooi kleren, laat je even weten hoe het valt? Ik wil misschien ook wel een keer iets bestellen van de kids collectie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb net deze besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kreeg ietsje later nog een reply waarin gezegd werd dat de kleding in die maten goed zou zitten bij mij. dus...ik hoop het!quote:I ordered that shirt in size L and XL, the longsleeve knit in size L and the hoodie in size XL. Now let's hope they fit nicely.
I have A&F polos in size S and M, and tees in size M because S is too tight. The Abercrombie kids stuff in size XL is for me and the size L stuff is for someone else that wears A&F tees in size S that fit nicely, but an A&F polo in size S is too big for his liking.
I'm really hoping these kids sizes fit good.
My height is around 5'4 (1.76m) by the way.
Nou wou ik ze gaan bestellen... staat de 2e niet meer op de site :Squote:Op zondag 6 augustus 2006 18:27 schreef Ace1 het volgende:
Ik ben van plan deze dingen te bestellen:
$24.50
[afbeelding]
$24.50
[afbeelding]
Hoeveel zal ik in totaal kwijt zijn? Het is dus een bestelling van ongeveer 50 dollar... Hoeveel euro word dat incl verzendkosten?
Ik heb wel interesse...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
[afbeelding]
In maat M
voilaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:28 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nou wou ik ze gaan bestellen... staat de 2e niet meer op de site :S
Is er een manier om hem toch nog te bestellen?![]()
Is al verkocht trouwensch!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
[afbeelding]
In maat M
ligt een beetje op z'n gat dat systeem, mijn 2 orders doen het ook niet, vanmiddag nog wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:47 schreef Ace1 het volgende:
Ik kreeg 2 dagen geleden een mailtje dat mijn order shipped was, nu probeer ik "track your order" op de A&F site, maar na een lange tijd "please wait" krijg ik dit te zien:
Invalid Order
You have entered an invalid order number or zip code.
Meer mensen met dit probleem...?
Ik heb het als ik handmatig het ordernummer invoer, maar ook als ik gewoon op "track your order" in mjin mailtje klik.
Ik heb de bestelling vandaag binnen gekregen en maat XL van de kids collectie zit echt als gegoten. Ik ben ongeveer 1.76m en rond de 70 kg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:42 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Erg mooi kleren, laat je even weten hoe het valt? Ik wil misschien ook wel een keer iets bestellen van de kids collectie.
Mooi vest, ik hoop voor je dat hij goed zit want ze vallen erg groot uit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:18 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Net deze voor 70 euro overgenomen. Originele koper paste hem niet, dus jeuh!
Vind A&F spul sowieso erg mooi, in Utrecht zag ik ook enkele polo's liggen. Toch maar eens gaan overwegen om te kopen.
Waar in Utrecht? Dan hop ik er ook nog ff langs namelijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:18 schreef Nosh het volgende:
Vind A&F spul sowieso erg mooi, in Utrecht zag ik ook enkele polo's liggen. Toch maar eens gaan overwegen om te kopen.
America Today heeft zo nu en dan restpartijen van A&F in de winkel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:49 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Waar in Utrecht? Dan hop ik er ook nog ff langs namelijk
Geen idee hoe ie heet, sneakerstore in hetzelfde straatje als de Van Leest enzo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:49 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Waar in Utrecht? Dan hop ik er ook nog ff langs namelijk
Pas je die spullen? Mijn broertje(en die is klein) is namelijk naar een Abercrombie kids store in Tuscon geweest en bijna alles was te klein.quote:
Ik heb dus een bestelling geplaatst op abercrombiekids.com en heb het gisteren binnen gekregen. Ik heb een overhemd en een hoodie in de maat XL besteld en ze zitten allebei perfect. Ik ben ongeveer 1.76m en ongeveer 70kg. Er zat ook nog een "Longsleeve knit" van het type "baxter mountain" bij die voor iemand anders was in de maat L, en die zat ook perfect.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Pas je die spullen? Mijn broertje(en die is klein) is namelijk naar een Abercrombie kids store in Tuscon geweest en bijna alles was te klein.
Valt bij mij eigenlijk allemaal hetzelfde als een Sje heren. Ben wel lang, maar absoluut niet dik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Pas je die spullen? Mijn broertje(en die is klein) is namelijk naar een Abercrombie kids store in Tuscon geweest en bijna alles was te klein.
Ik heb hetzelfde, ik heb bijvoorbeeld bij Classic Fit polo's van Ralph Lauren dat S rond de mouwen een beetje flubbert, zou een S polo van A&F wel passen, of zou ik dan ook een XL kids moeten hebben?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:39 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Valt bij mij eigenlijk allemaal hetzelfde als een Sje heren. Ben wel lang, maar absoluut niet dik.
http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/html/sizechart1.htmlquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:32 schreef Mark_a het volgende:
Ik wil ook het een en ander bestellen maar ik zit een beetje te twijfelen over de maat. Ik heb de size chart wel gezien maar dat valt toch altijd weer wat anders uit. Misschien kan iemand me helpen.
Ik ben 1.79 en weeg 70 kilo.
Ik heb normaal van Ralph Lauren polo's een S en van de custom fit lijn een M.
Van de classic sweaters van H&M (met V-Hals) heb ik ook een S.
T-Shirt heb ik of een S of een M.
Broeken zo rond de 31x31
Kan iemand mij vertellen welke maat ik van Abercrombie & Fitch ik zal moeten hebben voor overhemd, polo en classic sweaters, t-shirt en misschien ook jeans. Meestal vallen amerikaanse merken wat groter?
Bedankt alvast
Ik heb in mijn bericht gezegd dat ik de size chart al heb bekeken. En ik weet dat een inch 2.54 centimer is. Iemand nog een reactie aan de hand van eigen bevindingen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:06 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/html/sizechart1.html
http://www.manuelsweb.com/in_cm.htm
en het een en ander even meten en je weet het.
Polo's kun je in maat M hebben, overhemden in maat S, t-shirts in maat M, de rest weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef Mark_a het volgende:
[..]
Ik heb in mijn bericht gezegd dat ik de size chart al heb bekeken. En ik weet dat een inch 2.54 centimer is. Iemand nog een reactie aan de hand van eigen bevindingen.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe gekocht heb:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe zijn de mouwen van dit grijze vest? Bij mij waren ze namelijk wel 10 cm te lang ofzoquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:18 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Net deze voor 70 euro overgenomen. Originele koper paste hem niet, dus jeuh!
Bij mij ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
hoe zijn de mouwen van dit grijze vest? Bij mij waren ze namelijk wel 10 cm te lang ofzo
Bedankt! En zitten die polo's en shirts dan een beetje strak?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:27 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Polo's kun je in maat M hebben, overhemden in maat S, t-shirts in maat M, de rest weet ik niet zeker.
ligt aan je bouw...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:01 schreef Mark_a het volgende:
[..]
Bedankt! En zitten die polo's en shirts dan een beetje strak?
Ik ben in ieder geval niet smal iets breder (bij me schouders) dan normaal is. Dan zitten ze dus strak?quote:
Ik ben ongeveer 1.76m en ongeveer 70kg, ik heb polo's in maat M en in S, maat S zit wel wat strakker en dan vooral bij de mouwen, het uiteinde van zo'n mouw voel ik gewoon op mijn spieren zitten, bij maat M voel ik ze helemaal niet. Ik denk dat je beter maat M kan hebben voor polo's. Voor t-shirts zeker weten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:46 schreef Mark_a het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet smal iets breder (bij me schouders) dan normaal is. Dan zitten ze dus strak?
Dank je!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 1.76m en ongeveer 70kg, ik heb polo's in maat M en in S, maat S zit wel wat strakker en dan vooral bij de mouwen, het uiteinde van zo'n mouw voel ik gewoon op mijn spieren zitten, bij maat M voel ik ze helemaal niet. Ik denk dat je beter maat M kan hebben voor polo's. Voor t-shirts zeker weten.
Ze spreken idd Engels. Er werd mij ook verteld dat mailen eigenlijk geen zin heeft; ze krijgen zoveel mails binnen iedere dag dat ze het beantwoorden daarvan niet aan kunnen. Bellen werkt beter!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef wht het volgende:
Ik neem aan dat ze engels spreken?
Want ik denk dat ik ze ook maar eens moet gaan bellen want hun reageren niet echt op mijn emails.
Ik had 2 dingen return gestuurd vanwege foute maat en 2 nieuwe items op dat lijstje gezet. Is nu al dikke week geleden.
Heb het terug gestuurd met priority mail van de tpg... Iemand idee hoelang dat duurt? Ik had gedacht zo'n 4 dagen ofzo..
Lekkere chick.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:51 schreef ryan_atwood het volgende:
geil filmpje:
klik hier
dat meisje dan he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |