Geen probleem. verzendkosten van NL naar BE zijn enkel ietsjes hoger.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:37 schreef gent het volgende:
jajaja (en liefst eentje waar belgjes ook mee mogen doen)
-------------------quote:
heb je misschien een plaatje waarbij je het wel mooi vindt staan, ik kan het me maar moeilijk voor me halen.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:23 schreef marcos87 het volgende:
[..]
-------------------
Juist die kraag is stijlvol. Moet natuurlijk niet als een sloeber veel te wijd zitten, maar verder mooi shirt!
Wil je dat vest nou nog?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:13 schreef Rekkie het volgende:
*meldt voor IA
Zou mooi wezenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:42 schreef postman het volgende:
ik zal kijken wanneer ik weer een nieuwe IA kan doen. Ik denk ergens begin volgende week. Hou LIF maar in de gaten
Graagquote:Op maandag 31 juli 2006 19:42 schreef postman het volgende:
ik zal kijken wanneer ik weer een nieuwe IA kan doen. Ik denk ergens begin volgende week. Hou LIF maar in de gaten
* Malo doet datquote:Op maandag 31 juli 2006 19:42 schreef postman het volgende:
Wat vind je van ¤85?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eh ja, maar moet je me even helpen herinneren wat je er voor wil vangen
Ook ongedragen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:51 schreef Molluck het volgende:
Mag ik even stoken?
Ik heb dit vest voor ¤70 inclusief overgenomen van een andere user hier.
[afbeelding]
Ik vind 85 echt te veel als het om hetzelfde vest gaat
begin volgend jaar, in londen. Maar niemand die dat vest hierboven in maat S heeft?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:40 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik ben erg benieuwd wanneer het merk hier in Europa met een winkel komt
Ja duh, als ik gedragen kleding wil hebben dan ga ik wel naar Het Leger Des Heils.quote:
Anders doe je even normaal? Dat vest kost $80, dus zo raar vind ik een vraagprijs van ¤85 niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:02 schreef Molluck het volgende:
Ja duh, als ik gedragen kleding wil hebben dan ga ik wel naar Het Leger Des Heils.
Imo mag hij blij zijn als hij nog een deel van zijn kosten terugkrijgt, want als hij een te grote maat bestelt is dat zijn eigen 'probleem'. Als hij hem niet verkoopt is zijn verlies nog groter.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:06 schreef Coconut het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal? Dat vest kost $80, dus zo raar vind ik een vraagprijs van ¤85 niet.
Ik hoop dat ik er op tijd bij ben danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:09 schreef postman het volgende:
Goed mogelijk dat ik morgen in een rustig momentje een nieuwe IA start kinders
Blijft checkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:09 schreef postman het volgende:
Goed mogelijk dat ik morgen in een rustig momentje een nieuwe IA start kinders
Ben jij bekend met de wisselkoers?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:06 schreef Coconut het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal? Dat vest kost $80, dus zo raar vind ik een vraagprijs van ¤85 niet.
Ben jij bekend met de btw, invoerbelastingen en hoge verzendkostern vanuit de VS? Dat maakt die lage wisselkoers meer dan goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:43 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ben jij bekend met de wisselkoers?
Dat snap ik ook wel, druif.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:46 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Ben jij bekend met de btw, invoerbelastingen en hoge verzendkostern vanuit de VS? Dat maakt die lage wisselkoers meer dan goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |