vraagje, welke maten bestel je die overhemd en polo en hoe valt de maat (vooral geintereseerd is in pasmaat overhemd)?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:10 schreef Spider_NL het volgende:
2 juli besteld, vanochtend binnen gekregen
[afbeelding]
[ code verwijderd ]
[afbeelding]
Die trui is vet! Kostie?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:40 schreef Adelante het volgende:
qua lengte zijn de overhemden ongeveer gelijk aan europese modellen, alleen het muscle fit zorgt voor een meer getailleerd overhemd.
gisteren weer eens een bestelling bij A&F geplaatst:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
en natuurlijk nog wat voor mevrouw A., dus die verzendkosten vielen al met al reuze mee
79 dollar$quote:
Ja die vond ik ook erg apart...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef kikoooooo het volgende:
ik vind die vale polo lelijk
T is net of je de hele dag in de lente tussen de berkenbomen hebt gestaan... lijkt alsof er stuifmeel op ligtquote:
Die is nog wel te doen, maar ik vraag me af of het `vuil` echt helemaal bestendig is tegen wasmachine/dfroger en dergelijke.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:33 schreef Proper_fucked het volgende:
Kreeg de nieuwe mail van abercrombie met daarin shirts voor dames en deze polo voor heren:
[afbeelding]
Weet niet of ik dat wel mooi vind..
Jas en polo erg mooi idd, die sweater vind ik beetje simpel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:25 schreef men_in_red het volgende:
Mijn top 3 op dit moment:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die jas is zowieso veel te duur, 200 dollar en dan moet hij nog hier komen.
Het simpele aan die hoodie is vaak hetgene wat men er juist zo leuk aan vind, daarnaast is het dan nog belangrijk wat er op staat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Jas en polo erg mooi idd, die sweater vind ik beetje simpel.
Hoe krijg je het voor elkaar dat je het daar koopt maar toch niet goed is, niet gepast ofzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
Ik heb deze in New York gekocht (in wit/grijs) maar kwam er thuis achter dat het mijn maat niet is.
[afbeelding]
Het is een L en is gewoon nog splinternieuw. Alle kaartjes eraan, nooit gedragen.
Enig idee wat dat hier moet opbrengen? Iemand interesse?
Gepast, toch weer doorgelopen maar ik wilde em toch hebben. Dus toen heb ik er weer eentje uit het schap gegrist en afgerekend. In het hotel kwam ik erachter dat het een L was. Vandaag was mijn laatste dag daar en ik zou hem even gaan ruilen, maar ik stond voor een dichte deur helaas.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:33 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar dat je het daar koopt maar toch niet goed is, niet gepast ofzo?
Maar denk zeker wel 60/70 euro. Ik ga daar volgende week zelf shoppen, dus sorry.
Er is er net eentje geweest toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:21 schreef ryan_atwood het volgende:
wanneer is de volgende inkoopactie eigenlijk??
Bijna alle polo's en tees zijn Muscle Fit en dan heb jij aan een L genoeg.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Kan iemand mij helpen met welke maat ik nodig heb van de A&F polo's?
Ik ben 1.85m en behoorlijk mager. Maar ik heb geen idee hoe die maten vallen, en aangezien het op bestelling gaat is dat nogal lastig.
Alvast bedankt.
Ik wil hem wel van je overnemen voor 50euquote:Op maandag 24 juli 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
Ik heb deze in New York gekocht (in wit/grijs) maar kwam er thuis achter dat het mijn maat niet is.
[afbeelding]
Het is een L en is gewoon nog splinternieuw. Alle kaartjes eraan, nooit gedragen.
Hmmz, bij de meeste merken is L te groot. En dan vooral bij de schouders, ik ben niet echt breed namelijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Bijna alle polo's en tees zijn Muscle Fit en dan heb jij aan een L genoeg.
Die past je gegarandeerd, maar bij andere kledingstukken moet je absoluut oppassen, want bij de vesten en truien ligt dat heel anders (die vallen véél groter).
Dan gok je op een M, stel dat het toch niet goed is kan je het hier wel verkopen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:08 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hmmz, bij de meeste merken is L te groot. En dan vooral bij de schouders, ik ben niet echt breed namelijk.
Ik heb zeker belang, kun je mij mailenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Dan ben je hopelijk wel langer dan 1.85, en vrij breed, want ik heb via de Inkoop actie een M besteld en hij valt vrij groot uit. Hij past perfect, maar zit wel iets ruim. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd hebtquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb zeker belang, kun je mij mailen
Jawel ik zit eerder op M dan op L denk ik. Ik zit nu na het kijken van dat tabel zelfs te twijfelen tussen S en Mquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:11 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Dan gok je op een M, stel dat het toch niet goed is kan je het hier wel verkopen.
Kan je niets met die sizechart btw?
Het is meer te vergelijken met Custom Fit van Ralph Lauren, gewoon getailleerd en aan de schouders wat smaller, zodat ie wat strakker zit...quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:00 schreef Rekkie het volgende:
Muscle Fit.... wat moet ik me daar bij voorstellen?
Is het erg strak/niet zo heel erg strak?
In vergelijking met bijvoorbeeld Lacoste polo's?
Oke dat zit ideaal bij mij. M is dan goed als het ongeveer gelijk valt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is meer te vergelijken met Custom Fit van Ralph Lauren, gewoon getailleerd en aan de schouders wat smaller, zodat ie wat strakker zit...
*Check en check...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:05 schreef Joncho het volgende:
[..]
Dan ben je hopelijk wel langer dan 1.85, en vrij breed, want ik heb via de Inkoop actie een M besteld en hij valt vrij groot uit. Hij past perfect, maar zit wel iets ruim. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd hebt![]()
Veel ruimer, vooral aan de schouders. Ze verschillen alleen in lengte maar heel weinig, dus je kan makkelijk een maatje kleiner nemen zonder dat ie te kort wordt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:01 schreef ChRoNiC het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met niet custom fit Ralph Lauren dingen uit de VS? Hoe zit dat?
Dus de classic fit zegmaar.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van je overnemen voor 50eu
ik denk dat een M goed voor je is. ik ben zelf 1.84, wat breder dan normaal en een m zit prima. bij jou zal ie dus ook wel goed zittenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Kan iemand mij helpen met welke maat ik nodig heb van de A&F polo's?
Ik ben 1.85m en behoorlijk mager. Maar ik heb geen idee hoe die maten vallen, en aangezien het op bestelling gaat is dat nogal lastig.
Alvast bedankt.
Ik vind die polo's van RL sowieso vaak heel breed vallenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Veel ruimer, vooral aan de schouders. Ze verschillen alleen in lengte maar heel weinig, dus je kan makkelijk een maatje kleiner nemen zonder dat ie te kort wordt.
Ik heb zo'n Lumber Road vest van iemand anders op dit forum overgenomen, maar de maatgeving is echt belachelijk. Hier in Nederland moet ik niet proberen een maat S aan te trekken, maar deze zit gewoon perfect. (1.90 en niet echt breed) Ik vraag me echt af aan wie ze die L en XL's willen gaan slijten. Ze hebben het wel altijd over grote dikke Amerikanen, maar volgens mij is dat toch niet echt de doelgroep van A&F...
Die heb ik ook en ik ben 1,90quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:16 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vind die polo's van RL sowieso vaak heel breed vallen, dat vind ik niet bepaald mooi.
Maar dan zou ik S nodig hebben van de classic fit, dat is wel klein.
Als ik dit zo lees kan ik het beste een m bestellen van polo.... als die krengen maar niet te strak worden en te kort.... en ook weer niet te lang.... net over de riem heen zeg maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |