abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40803729
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:49 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Waar in Utrecht? Dan hop ik er ook nog ff langs namelijk
America Today heeft zo nu en dan restpartijen van A&F in de winkel.
pi_40805865
America Today in Nijmegen heeft momenteel ook een hoop A&F zooi in de aanbieding. Vandaag 2 shirtjes van A&F voor een schamele 20 euro aangeschaft
pi_40807538
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:49 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Waar in Utrecht? Dan hop ik er ook nog ff langs namelijk
Geen idee hoe ie heet, sneakerstore in hetzelfde straatje als de Van Leest enzo.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_40811294
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:33 schreef amokjeeh het volgende:
Leve de kids A&F

[afbeelding]
Pas je die spullen? Mijn broertje(en die is klein) is namelijk naar een Abercrombie kids store in Tuscon geweest en bijna alles was te klein.

Wat ik tot nu toe gekocht heb:

Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 01:10:44 #205
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_40817435
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Pas je die spullen? Mijn broertje(en die is klein) is namelijk naar een Abercrombie kids store in Tuscon geweest en bijna alles was te klein.
Ik heb dus een bestelling geplaatst op abercrombiekids.com en heb het gisteren binnen gekregen. Ik heb een overhemd en een hoodie in de maat XL besteld en ze zitten allebei perfect. Ik ben ongeveer 1.76m en ongeveer 70kg. Er zat ook nog een "Longsleeve knit" van het type "baxter mountain" bij die voor iemand anders was in de maat L, en die zat ook perfect.
The truth is relative, pick one that works!
pi_40821834
quote:

[..]

Valt bij mij eigenlijk allemaal hetzelfde als een Sje heren. Ben wel lang, maar absoluut niet dik.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:19:34 #207
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_40822570
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:39 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Valt bij mij eigenlijk allemaal hetzelfde als een Sje heren. Ben wel lang, maar absoluut niet dik.
Ik heb hetzelfde, ik heb bijvoorbeeld bij Classic Fit polo's van Ralph Lauren dat S rond de mouwen een beetje flubbert, zou een S polo van A&F wel passen, of zou ik dan ook een XL kids moeten hebben?
pi_40846115
Ik wil ook het een en ander bestellen maar ik zit een beetje te twijfelen over de maat. Ik heb de size chart wel gezien maar dat valt toch altijd weer wat anders uit. Misschien kan iemand me helpen.

Ik ben 1.79 en weeg 70 kilo.

Ik heb normaal van Ralph Lauren polo's een S en van de custom fit lijn een M.
Van de classic sweaters van H&M (met V-Hals) heb ik ook een S.
T-Shirt heb ik of een S of een M.
Broeken zo rond de 31x31

Kan iemand mij vertellen welke maat ik van Abercrombie & Fitch ik zal moeten hebben voor overhemd, polo en classic sweaters, t-shirt en misschien ook jeans. Meestal vallen amerikaanse merken wat groter?

Bedankt alvast
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:06:50 #209
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_40850632
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:32 schreef Mark_a het volgende:
Ik wil ook het een en ander bestellen maar ik zit een beetje te twijfelen over de maat. Ik heb de size chart wel gezien maar dat valt toch altijd weer wat anders uit. Misschien kan iemand me helpen.

Ik ben 1.79 en weeg 70 kilo.

Ik heb normaal van Ralph Lauren polo's een S en van de custom fit lijn een M.
Van de classic sweaters van H&M (met V-Hals) heb ik ook een S.
T-Shirt heb ik of een S of een M.
Broeken zo rond de 31x31

Kan iemand mij vertellen welke maat ik van Abercrombie & Fitch ik zal moeten hebben voor overhemd, polo en classic sweaters, t-shirt en misschien ook jeans. Meestal vallen amerikaanse merken wat groter?

Bedankt alvast
http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/html/sizechart1.html

http://www.manuelsweb.com/in_cm.htm

en het een en ander even meten en je weet het.

[ Bericht 1% gewijzigd door CrookedEye op 16-08-2006 00:13:27 ]
"Veni, vidi, vici."
pi_40851569
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:06 schreef CrookedEye het volgende:

[..]

http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/html/sizechart1.html

http://www.manuelsweb.com/in_cm.htm

en het een en ander even meten en je weet het.
Ik heb in mijn bericht gezegd dat ik de size chart al heb bekeken. En ik weet dat een inch 2.54 centimer is. Iemand nog een reactie aan de hand van eigen bevindingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mark_a op 16-08-2006 00:31:39 ]
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:27:49 #211
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_40863229
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef Mark_a het volgende:

[..]

Ik heb in mijn bericht gezegd dat ik de size chart al heb bekeken. En ik weet dat een inch 2.54 centimer is. Iemand nog een reactie aan de hand van eigen bevindingen.
Polo's kun je in maat M hebben, overhemden in maat S, t-shirts in maat M, de rest weet ik niet zeker.
pi_40870500
quote:

[..]

Wat ik tot nu toe gekocht heb:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:18 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Net deze voor 70 euro overgenomen. Originele koper paste hem niet, dus jeuh!

Vind A&F spul sowieso erg mooi, in Utrecht zag ik ook enkele polo's liggen. Toch maar eens gaan overwegen om te kopen.
hoe zijn de mouwen van dit grijze vest? Bij mij waren ze namelijk wel 10 cm te lang ofzo
pi_40870707
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:52 schreef Repeat het volgende:

[..]

[..]

hoe zijn de mouwen van dit grijze vest? Bij mij waren ze namelijk wel 10 cm te lang ofzo
Bij mij ook.
Lengte en breedte is prima (iets aan de lange kant, maar ik houd wel van baggy), maar de mouwen zijn toch een paar centimeter te lang. Even kijken of ik het kan innemen, en anders pech want hij zit wel echt gewedig.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_40874608
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:27 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Polo's kun je in maat M hebben, overhemden in maat S, t-shirts in maat M, de rest weet ik niet zeker.
Bedankt! En zitten die polo's en shirts dan een beetje strak?
pi_40878639
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:01 schreef Mark_a het volgende:

[..]

Bedankt! En zitten die polo's en shirts dan een beetje strak?
ligt aan je bouw...
pi_40885000
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:18 schreef Repeat het volgende:

[..]

ligt aan je bouw...
Ik ben in ieder geval niet smal iets breder (bij me schouders) dan normaal is. Dan zitten ze dus strak?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 01:31:02 #217
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_40891136
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:46 schreef Mark_a het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval niet smal iets breder (bij me schouders) dan normaal is. Dan zitten ze dus strak?
Ik ben ongeveer 1.76m en ongeveer 70kg, ik heb polo's in maat M en in S, maat S zit wel wat strakker en dan vooral bij de mouwen, het uiteinde van zo'n mouw voel ik gewoon op mijn spieren zitten, bij maat M voel ik ze helemaal niet. Ik denk dat je beter maat M kan hebben voor polo's. Voor t-shirts zeker weten.
pi_40891373
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:31 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ik ben ongeveer 1.76m en ongeveer 70kg, ik heb polo's in maat M en in S, maat S zit wel wat strakker en dan vooral bij de mouwen, het uiteinde van zo'n mouw voel ik gewoon op mijn spieren zitten, bij maat M voel ik ze helemaal niet. Ik denk dat je beter maat M kan hebben voor polo's. Voor t-shirts zeker weten.
Dank je!
pi_40899123
Mijn pakketje wordt ook zo bezorgd

Heeft alleen wel heel wat moeite gekost. Voor het eerst veel gezeur gehad met A&F.

- Op 1 augustus een bestelling gedaan van 7 items. Orderconfirmation gehad. Order# 1
- Op 5 augustus een mail van A&F gekregen dat er een aantal dingen backordered waren, dus bestelling vertraagd tot 4 september. Ik mag de bestelling cancellen.
- Op 9 augustus bestelling gecancelled. (omdat ik 1 item in de verkeerde maat had besteld en er intussen wat nieuwe dingen op de site waren gekomen wat ik wilde hebben)

- Op 9 augustus een nieuwe bestelling gedaan van 9 items. Orderconfirmation gehad. Order# 2

Intussen nog geen bevestiging gehad dat de 1e bestelling was gecancelled. De status van de orders kon ik ook niet zien in m'n account omdat het systeem van A&F raar deed. En de track codes in de orderconfirmations gaven aan dat ze ongeldig waren.

- Op 11 augustus A&F een mail + fax gestuurd wat de status van beide orders is (#1 gecancelled en #2 verzonden?).

- Op 12 augustus krijg ik opeens een orderconfirmation van een bestelling van 8 items. Order# 3
Maar ik heb deze bestelling helemaal niet gedaan Bovendien waren het precies dezelfde items -1 als in order# 2

- Op 14 augustus gebeld met A&F omdat het niet helemaal goed lijkt te gaan. Meisje gesproken die zegt dat alle 3 de orders al onderweg zijn. Ze weet niks van de gecancelde order# 1 en waar order# 3 opeens vandaan komt weet ze ook niet; die bestelling heb ik volgens haar gewoon zelf gedaan. Ze kan niks voor me doen.

Meteen maar m'n CC geblokkeerd omdat daar gelukkig nog niks van afgeschreven was. 's Avonds nog maar een keer gebeld met A&F met de hoop iemand te spreken die iets meer wilde meewerken. Hele verhaal weer uitgelegd; zij begreep gelukkig wel dat ik nu 3x dezelfde items zou krijgen. Wist alleen ook niet hoe order# 3 is ontstaan. Maar ze ging even kijken wat ze nog kon doen, dus 10 minuten in de wacht gestaan en toen zei ze dat ze de eerste 2 orders nog had kunnen cancellen. Een bevestiging hiervan kon ze echter niet mailen. Dus hier maar op vertrouwd.

Gisteren kreeg ik een mail dat order# 3 onderweg is en ik zag in m'n account dat de eerste 2 orders inderdaad gecancelled zijn.
Alleen hebben ze nu een probleem, want ze kunnen het geld voor order# 3 niet van m'n CC afhalen want die is nog geblokkeerd. Dus ik heb wel m'n kleding straks, maar hun geen geld Ik had eerst wel een mailtje verwacht voordat ze het pakket zouden opsturen, dat ze problemen hebben met m'n CC, maar niet dus.

CC deblokkeer ik wel weer hoor, maar ik wil eerst zeker weten dat ik echt maar 1 bestelling krijg, voordat er opeens 3x $500 wordt afgeschreven.
amokaapjeeh O+
pi_40899634
Ik neem aan dat ze engels spreken?
Want ik denk dat ik ze ook maar eens moet gaan bellen want hun reageren niet echt op mijn emails.
Ik had 2 dingen return gestuurd vanwege foute maat en 2 nieuwe items op dat lijstje gezet. Is nu al dikke week geleden.
Heb het terug gestuurd met priority mail van de tpg... Iemand idee hoelang dat duurt? Ik had gedacht zo'n 4 dagen ofzo..
pi_40899912
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef wht het volgende:
Ik neem aan dat ze engels spreken?
Want ik denk dat ik ze ook maar eens moet gaan bellen want hun reageren niet echt op mijn emails.
Ik had 2 dingen return gestuurd vanwege foute maat en 2 nieuwe items op dat lijstje gezet. Is nu al dikke week geleden.
Heb het terug gestuurd met priority mail van de tpg... Iemand idee hoelang dat duurt? Ik had gedacht zo'n 4 dagen ofzo..
Ze spreken idd Engels. Er werd mij ook verteld dat mailen eigenlijk geen zin heeft; ze krijgen zoveel mails binnen iedere dag dat ze het beantwoorden daarvan niet aan kunnen. Bellen werkt beter!
Op de TPG site staat dat priority post naar Amerika er 4-6 werkdagen over doet, maar het moet bij A&F natuurlijk ook nog verwerkt worden...
amokaapjeeh O+
pi_40907480
Ik zie net dat ik hem op 02-08-2006 heb verstuurd.
Komende week maar even bellen, hoop toch niet dat het pakketje kwijt is want dan baal ik echt
pi_40907726
geil filmpje:

klik hier

dat meisje dan he

[ Bericht 17% gewijzigd door Mylene op 17-08-2006 19:55:41 (linkje aangepast i.v.m. lay-out) ]
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:48:21 #224
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_40912603
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:51 schreef ryan_atwood het volgende:
geil filmpje:

klik hier

dat meisje dan he
Lekkere chick.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mylene op 17-08-2006 19:56:12 (linkje aangepast i.v.m. lay-out) ]
pi_40932302
zou het wat zijn als er een nl webshop komt met alle kleren van A&F of een winkel in nederland?
pi_40933720
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:49 schreef nelisb het volgende:
zou het wat zijn als er een nl webshop komt met alle kleren van A&F of een winkel in nederland?
dat zou wel wat zijn, maar dat gaat niet gebeuren denk ik
pi_40934202
waarom niet denk je?
ze komen ook naar londen, dus europa lonkt wel voor ze
pi_40934898
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:44 schreef nelisb het volgende:
waarom niet denk je?
ze komen ook naar londen, dus europa lonkt wel voor ze
Op lange termijn misschien, maar ik zou er voorlopig maar niet op rekenen.
amokaapjeeh O+
pi_40934997
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:11 schreef Coconut het volgende:

[..]

Op lange termijn misschien, maar ik zou er voorlopig maar niet op rekenen.
dat bedoel ik dus ja. ze zijn namelijk heel erg terughoudend om het buiten Amerika te verkopen.
pi_40935307
das jammer.
europa is een goede markt denk ik voor ze. veel vraag naar als ik zo een beetje kijk op internet
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:35:23 #231
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_40935515
Of je moet zelf gaan importeren, dus gewoon vanaf de abercrombie.com website bestellen, en dan dus "duur" op je iegen webshop te koop zetten om toch nog wat winst te maken, maar volgens mij mag dit officieel niet eens. Per bestelling mag je ook maar 2 dezelfde items bestellen in dezelfde maat.
pi_40935978
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
Of je moet zelf gaan importeren, dus gewoon vanaf de abercrombie.com website bestellen, en dan dus "duur" op je iegen webshop te koop zetten om toch nog wat winst te maken, maar volgens mij mag dit officieel niet eens. Per bestelling mag je ook maar 2 dezelfde items bestellen in dezelfde maat.
Ja, dan wordt het ook té duur denk ik. Als je ze voor consumentenprijzen moet inkopen. De verzendkosten/invoerrechten betalen en dan ook nog een winstmarge erop.
pi_40937317
Ik vind A&F trouwens wel een beetje belabberd de laatste tijd. Bij m'n vorige bestelling zat in een lichtblauw shirtje een redelijk grote zwarte vlek op de schoudernaad, die ik er met allerlei soorten middeltjes nog steeds niet helemaal uit heb.
Gisteren weer een bestelling ontvangen, zit er in een bermuda gewoon een gat (het is geen vintage)
amokaapjeeh O+
pi_40937481
Je zult gewoon moeten wachten tot Abercrombie meer winkels gaat openen in Europa, misschien komt er ooit wel een in Amsterdam. Als retailer verkopen gaat niet werken inderdaad, A&F wil de verkoop volledig in de hand houden, daarom is ook gelijk alle kleding die je niet koopt bij een officile A&F (online) winkel verdacht. Als de winkel in Londen open is kan je ook daar wel een keer naartoe gaan, Met easyjet betaal je als je goedkoop plant maar 70 euro voor een retourtje incl. belastingen enzo. Als je daar een dagje londen aan vast maakt is het wel goed te doen vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door men_in_red op 18-08-2006 14:54:02 ]
pi_40938331
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:46 schreef men_in_red het volgende:
Je zult gewoon moeten wachten tot Abercrombie meer winkels gaat openen in Europa, misschien komt er ooit wel een in Amsterdam. Als retailer verkopen gaat niet werken inderdaad, A&F wil de verkoop volledig in de hand houden, daarom is ook gelijk alle kleding die je niet koopt bij een officile A&F (online) winkel verdacht. Als de winkel in Londen open is kan je ook daar wel een keer naartoe gaan, Met easyjet betaal je als je goedkoop plant maar 70 euro voor een retourtje incl. belastingen enzo. Als je daar een dagje londen aan vast maakt is het wel goed te doen vind ik.
zonde zonde, maar goed dan maar wachten tot ze ooit komen.
denk nog steeds een gemiste kans voor ze aangezien er veel nederlanders a&f wel willen kopen
pi_40939480
de prijzen zullen hier dan wel veel hoger komen te liggen denk ik. In de VS betaal je 50 dollar voor een polo, die zal hier dan zo 80+ worden om het exclusief te houden, aangezien alle kleding in de VS goedkoper is.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:21:30 #237
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_40940156
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:55 schreef Repeat het volgende:
de prijzen zullen hier dan wel veel hoger komen te liggen denk ik. In de VS betaal je 50 dollar voor een polo, die zal hier dan zo 80+ worden om het exclusief te houden, aangezien alle kleding in de VS goedkoper is.
Ik denk eerder dat zo'n polo dan rond de 70 euro gaat kosten, maar ook al zal het 80+ worden, je hebt in ieder geval de gelegenheid om ze in het echt te zien en te passen voordat je ze koopt. En je hoeft niet op je bestelling te wachten. Het duurt meestal zo'n 7 dagen voordat je bestelling geleverd wordt, maar zelfs dat vind ik nog te lang.
pi_40940360
idd we moeten echt wachten. dit komt van de site.

Does Abercrombie franchise its stores?
No, we do not franchise. We believe strongly that the only way to
provide the genuine Abercrombie & Fitch experience is to do it ourselves. We just couldn't trust it to anyone else.

maar mensen willen dus wel extra betalen als ze het kunnen passen en gelijk meenemen?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:47:43 #239
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_40940765
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:30 schreef nelisb het volgende:
maar mensen willen dus wel extra betalen als ze het kunnen passen en gelijk meenemen?
Ik in ieder geval wel, en ik ben vast niet de enige.
pi_40940911
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ik in ieder geval wel, en ik ben vast niet de enige.
dat klopt, hier nog 1tje namelijk
pi_40947906
Ik vind het eigenlijk wel hip dat ze alleen daar verkopen... zou het niet leuk vinden als hier in elke Men At Work A&F verkocht... Of er een A&F winkel in A'dam komt... loopt iedereen er mee...

Ik kwam deze trouwens net tegen...

[ Bericht 38% gewijzigd door Ace1 op 18-08-2006 23:27:12 ]
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:46:06 #242
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_40954225
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:12 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel hip dat ze alleen daar verkopen... zou het niet leuk vinden als hier in elke Men At Work A&F verkocht... Of er een A&F winkel in A'dam komt... loopt iedereen er mee...

Ik kwam deze trouwens net tegen...

[afbeelding]
Dit ben ik wel met je eens....en Ellemieke ziet er weer lekker uit trouwens.
pi_40957480
Zag een jongen er mee lopen vandaag in de stad. Zo geel t-shirtje. Ik vond het maar goedkoop een saai uitzien.
pi_40957839
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:18 schreef Obnx het volgende:
Zag een jongen er mee lopen vandaag in de stad. Zo geel t-shirtje. Ik vond het maar goedkoop een saai uitzien.
Goh zou dat komen doordat smaken verschillen?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:55:50 #245
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_40960283
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:18 schreef Obnx het volgende:
Dat was er vast één die hij bij de America Today heeft gekocht voor een schamele ¤20,-.....die zijn inderdaad ook aardig karig kwa kwaliteit en dat is er ook van af te zien, die shit van de America Today is B-kwaliteit afkomstig van outlets.
pi_40963924
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:32 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Goh zou dat komen doordat smaken verschillen?

Hou die lompe opmerkingen maar voortaan voor je.
pi_40967711
ik heb ook liever dat er geen winkels in Nederland komen, laat het maar lekker exclusief blijven
pi_40967748
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:02 schreef Obnx het volgende:

[..]

Hou die lompe opmerkingen maar voortaan voor je.
Och poppie... dat vind je al lomp?
pi_40967809
Het ziet eruit als Zeemankleding, maar dan met een merknaam erop .
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:33:52 #250
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_40967831
Ben tijdens de UIT mijn groene A&F trui ergens (waarschijnlijk amsterdamsestraatweg) kwijt geraakt
Noise is all relative to the silence preceding it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')