abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40933720
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:49 schreef nelisb het volgende:
zou het wat zijn als er een nl webshop komt met alle kleren van A&F of een winkel in nederland?
dat zou wel wat zijn, maar dat gaat niet gebeuren denk ik
pi_40934202
waarom niet denk je?
ze komen ook naar londen, dus europa lonkt wel voor ze
pi_40934898
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:44 schreef nelisb het volgende:
waarom niet denk je?
ze komen ook naar londen, dus europa lonkt wel voor ze
Op lange termijn misschien, maar ik zou er voorlopig maar niet op rekenen.
amokaapjeeh O+
pi_40934997
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:11 schreef Coconut het volgende:

[..]

Op lange termijn misschien, maar ik zou er voorlopig maar niet op rekenen.
dat bedoel ik dus ja. ze zijn namelijk heel erg terughoudend om het buiten Amerika te verkopen.
pi_40935307
das jammer.
europa is een goede markt denk ik voor ze. veel vraag naar als ik zo een beetje kijk op internet
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:35:23 #231
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_40935515
Of je moet zelf gaan importeren, dus gewoon vanaf de abercrombie.com website bestellen, en dan dus "duur" op je iegen webshop te koop zetten om toch nog wat winst te maken, maar volgens mij mag dit officieel niet eens. Per bestelling mag je ook maar 2 dezelfde items bestellen in dezelfde maat.
The truth is relative, pick one that works!
pi_40935978
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
Of je moet zelf gaan importeren, dus gewoon vanaf de abercrombie.com website bestellen, en dan dus "duur" op je iegen webshop te koop zetten om toch nog wat winst te maken, maar volgens mij mag dit officieel niet eens. Per bestelling mag je ook maar 2 dezelfde items bestellen in dezelfde maat.
Ja, dan wordt het ook té duur denk ik. Als je ze voor consumentenprijzen moet inkopen. De verzendkosten/invoerrechten betalen en dan ook nog een winstmarge erop.
pi_40937317
Ik vind A&F trouwens wel een beetje belabberd de laatste tijd. Bij m'n vorige bestelling zat in een lichtblauw shirtje een redelijk grote zwarte vlek op de schoudernaad, die ik er met allerlei soorten middeltjes nog steeds niet helemaal uit heb.
Gisteren weer een bestelling ontvangen, zit er in een bermuda gewoon een gat (het is geen vintage)
amokaapjeeh O+
pi_40937481
Je zult gewoon moeten wachten tot Abercrombie meer winkels gaat openen in Europa, misschien komt er ooit wel een in Amsterdam. Als retailer verkopen gaat niet werken inderdaad, A&F wil de verkoop volledig in de hand houden, daarom is ook gelijk alle kleding die je niet koopt bij een officile A&F (online) winkel verdacht. Als de winkel in Londen open is kan je ook daar wel een keer naartoe gaan, Met easyjet betaal je als je goedkoop plant maar 70 euro voor een retourtje incl. belastingen enzo. Als je daar een dagje londen aan vast maakt is het wel goed te doen vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door men_in_red op 18-08-2006 14:54:02 ]
pi_40938331
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:46 schreef men_in_red het volgende:
Je zult gewoon moeten wachten tot Abercrombie meer winkels gaat openen in Europa, misschien komt er ooit wel een in Amsterdam. Als retailer verkopen gaat niet werken inderdaad, A&F wil de verkoop volledig in de hand houden, daarom is ook gelijk alle kleding die je niet koopt bij een officile A&F (online) winkel verdacht. Als de winkel in Londen open is kan je ook daar wel een keer naartoe gaan, Met easyjet betaal je als je goedkoop plant maar 70 euro voor een retourtje incl. belastingen enzo. Als je daar een dagje londen aan vast maakt is het wel goed te doen vind ik.
zonde zonde, maar goed dan maar wachten tot ze ooit komen.
denk nog steeds een gemiste kans voor ze aangezien er veel nederlanders a&f wel willen kopen
pi_40939480
de prijzen zullen hier dan wel veel hoger komen te liggen denk ik. In de VS betaal je 50 dollar voor een polo, die zal hier dan zo 80+ worden om het exclusief te houden, aangezien alle kleding in de VS goedkoper is.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:21:30 #237
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_40940156
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:55 schreef Repeat het volgende:
de prijzen zullen hier dan wel veel hoger komen te liggen denk ik. In de VS betaal je 50 dollar voor een polo, die zal hier dan zo 80+ worden om het exclusief te houden, aangezien alle kleding in de VS goedkoper is.
Ik denk eerder dat zo'n polo dan rond de 70 euro gaat kosten, maar ook al zal het 80+ worden, je hebt in ieder geval de gelegenheid om ze in het echt te zien en te passen voordat je ze koopt. En je hoeft niet op je bestelling te wachten. Het duurt meestal zo'n 7 dagen voordat je bestelling geleverd wordt, maar zelfs dat vind ik nog te lang.
pi_40940360
idd we moeten echt wachten. dit komt van de site.

Does Abercrombie franchise its stores?
No, we do not franchise. We believe strongly that the only way to
provide the genuine Abercrombie & Fitch experience is to do it ourselves. We just couldn't trust it to anyone else.

maar mensen willen dus wel extra betalen als ze het kunnen passen en gelijk meenemen?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:47:43 #239
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_40940765
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:30 schreef nelisb het volgende:
maar mensen willen dus wel extra betalen als ze het kunnen passen en gelijk meenemen?
Ik in ieder geval wel, en ik ben vast niet de enige.
pi_40940911
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ik in ieder geval wel, en ik ben vast niet de enige.
dat klopt, hier nog 1tje namelijk
pi_40947906
Ik vind het eigenlijk wel hip dat ze alleen daar verkopen... zou het niet leuk vinden als hier in elke Men At Work A&F verkocht... Of er een A&F winkel in A'dam komt... loopt iedereen er mee...

Ik kwam deze trouwens net tegen...

[ Bericht 38% gewijzigd door Ace1 op 18-08-2006 23:27:12 ]
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:46:06 #242
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_40954225
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:12 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel hip dat ze alleen daar verkopen... zou het niet leuk vinden als hier in elke Men At Work A&F verkocht... Of er een A&F winkel in A'dam komt... loopt iedereen er mee...

Ik kwam deze trouwens net tegen...

[afbeelding]
Dit ben ik wel met je eens....en Ellemieke ziet er weer lekker uit trouwens.
pi_40957480
Zag een jongen er mee lopen vandaag in de stad. Zo geel t-shirtje. Ik vond het maar goedkoop een saai uitzien.
pi_40957839
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:18 schreef Obnx het volgende:
Zag een jongen er mee lopen vandaag in de stad. Zo geel t-shirtje. Ik vond het maar goedkoop een saai uitzien.
Goh zou dat komen doordat smaken verschillen?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:55:50 #245
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_40960283
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:18 schreef Obnx het volgende:
Dat was er vast één die hij bij de America Today heeft gekocht voor een schamele ¤20,-.....die zijn inderdaad ook aardig karig kwa kwaliteit en dat is er ook van af te zien, die shit van de America Today is B-kwaliteit afkomstig van outlets.
pi_40963924
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:32 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Goh zou dat komen doordat smaken verschillen?

Hou die lompe opmerkingen maar voortaan voor je.
pi_40967711
ik heb ook liever dat er geen winkels in Nederland komen, laat het maar lekker exclusief blijven
pi_40967748
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:02 schreef Obnx het volgende:

[..]

Hou die lompe opmerkingen maar voortaan voor je.
Och poppie... dat vind je al lomp?
pi_40967809
Het ziet eruit als Zeemankleding, maar dan met een merknaam erop .
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:33:52 #250
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_40967831
Ben tijdens de UIT mijn groene A&F trui ergens (waarschijnlijk amsterdamsestraatweg) kwijt geraakt
Noise is all relative to the silence preceding it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')