dat zou wel wat zijn, maar dat gaat niet gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:49 schreef nelisb het volgende:
zou het wat zijn als er een nl webshop komt met alle kleren van A&F of een winkel in nederland?
Op lange termijn misschien, maar ik zou er voorlopig maar niet op rekenen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:44 schreef nelisb het volgende:
waarom niet denk je?
ze komen ook naar londen, dus europa lonkt wel voor ze
dat bedoel ik dus ja. ze zijn namelijk heel erg terughoudend om het buiten Amerika te verkopen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:11 schreef Coconut het volgende:
[..]
Op lange termijn misschien, maar ik zou er voorlopig maar niet op rekenen.
Ja, dan wordt het ook té duur denk ik. Als je ze voor consumentenprijzen moet inkopen. De verzendkosten/invoerrechten betalen en dan ook nog een winstmarge erop.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
Of je moet zelf gaan importeren, dus gewoon vanaf de abercrombie.com website bestellen, en dan dus "duur" op je iegen webshop te koop zetten om toch nog wat winst te maken, maar volgens mij mag dit officieel niet eens. Per bestelling mag je ook maar 2 dezelfde items bestellen in dezelfde maat.
zonde zonde, maar goed dan maar wachten tot ze ooit komen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:46 schreef men_in_red het volgende:
Je zult gewoon moeten wachten tot Abercrombie meer winkels gaat openen in Europa, misschien komt er ooit wel een in Amsterdam. Als retailer verkopen gaat niet werken inderdaad, A&F wil de verkoop volledig in de hand houden, daarom is ook gelijk alle kleding die je niet koopt bij een officile A&F (online) winkel verdacht. Als de winkel in Londen open is kan je ook daar wel een keer naartoe gaan, Met easyjet betaal je als je goedkoop plant maar 70 euro voor een retourtje incl. belastingen enzo. Als je daar een dagje londen aan vast maakt is het wel goed te doen vind ik.
Ik denk eerder dat zo'n polo dan rond de 70 euro gaat kosten, maar ook al zal het 80+ worden, je hebt in ieder geval de gelegenheid om ze in het echt te zien en te passen voordat je ze koopt. En je hoeft niet op je bestelling te wachten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:55 schreef Repeat het volgende:
de prijzen zullen hier dan wel veel hoger komen te liggen denk ik. In de VS betaal je 50 dollar voor een polo, die zal hier dan zo 80+ worden om het exclusief te houden, aangezien alle kleding in de VS goedkoper is.
Ik in ieder geval wel, en ik ben vast niet de enige.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:30 schreef nelisb het volgende:
maar mensen willen dus wel extra betalen als ze het kunnen passen en gelijk meenemen?
dat klopt, hier nog 1tje namelijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel, en ik ben vast niet de enige.
Dit ben ik wel met je eens....en Ellemieke ziet er weer lekker uit trouwens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:12 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel hip dat ze alleen daar verkopen... zou het niet leuk vinden als hier in elke Men At Work A&F verkocht... Of er een A&F winkel in A'dam komt... loopt iedereen er mee...
Ik kwam deze trouwens net tegen...
[afbeelding]
Goh zou dat komen doordat smaken verschillen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:18 schreef Obnx het volgende:
Zag een jongen er mee lopen vandaag in de stad. Zo geel t-shirtje. Ik vond het maar goedkoop een saai uitzien.
Dat was er vast één die hij bij de America Today heeft gekocht voor een schamele ¤20,-.....die zijn inderdaad ook aardig karig kwa kwaliteit en dat is er ook van af te zien, die shit van de America Today is B-kwaliteit afkomstig van outlets.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:18 schreef Obnx het volgende:
Zag een jongen er mee lopen vandaag in de stad. Zo geel t-shirtje. Ik vond het maar goedkoop een saai uitzien.
Zag een jongen er mee lopen vandaag in de stad. Zo geel t-shirtje. Ik vond het maar goedkoop een saai uitzien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goh zou dat komen doordat smaken verschillen?
Och poppie... dat vind je al lomp?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:02 schreef Obnx het volgende:
[..]
Hou die lompe opmerkingen maar voortaan voor je.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |