Ik zal nog is een keer zeggen dat je een mooi overhemd hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:50 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, druif.
Een echte kindervriend staat voor iedereen klaar!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Molluck het volgende:
Ik dank u, exact mijn mening.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:55 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Een echte kindervriend staat voor iedereen klaar!
Frontrunner heeft alleen collectie 2005 of ouder, dus niet zo vreemd dat die prijzen lager zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:50 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, druif.
Maar je moet je prijzen aanpassen aan 'de markt' en niet aan je eigen situatie. Dat jij toevallig invoerrechten en dergelijke hebt moeten betalen is je eigen schuld... ik vind het belachelijk om die kosten mee te nemen in de prijs waar je 'm tweedehands voor verkoopt.
Dergelijke A&F vesten liggen bijvoorbeeld bij Front Runner in A'dam voor een euro of 79 in de winkel. Ze zijn iets anders, maar qua model en kwaliteit identiek.
Voor 85 slijt je zo'n ding echt niet hoor.
Rekkie zegt verkopen die hap...... maar niet aan mij voor 85 euroquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
We wachten even af wat Rekkie zegt
exactquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Coconut het volgende:
[..]
Frontrunner heeft alleen collectie 2005 of ouder, dus niet zo vreemd dat die prijzen lager zijnEn ik ben zeker bekend met de wisselkoers maar ook inderdaad met verzendkosten, btw en invoerrechten. Het betreffende vest is, als je er 85 euro voor betaald alsnog goedkoper dan wanneer je hem zelf bij A&F zou bestellen. Bovendien leek er wel aardige vraag naar dit vest, dus ik vind dat de verkoper deze prijs er best voor kan vragen. Dat doet hij namelijk ook: vragen wat de potentiele koper vindt van deze prijs.
heb jij ook nog andere kleding dan A&Fquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:48 schreef Coconut het volgende:
Net ook weer wat besteld![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Hehe, het is 50/50 denk ik. Ik heb ook aparte stapels met alleen A&F in m'n kastquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:40 schreef mic_forever het volgende:
heb jij ook nog andere kleding dan A&F
Ik wil je gehele collectie wel is een x op foto zien :p
ik heb daar ook last vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:33 schreef Coconut het volgende:
[..]
Hehe, het is 50/50 denk ik. Ik heb ook aparte stapels met alleen A&F in m'n kast![]()
Ik zal er idd eens een foto van maken![]()
Deze bestelling is trouwens backordered tot 4/9, dus nog even een maandje wachten![]()
Damn, die hoodie! Hebben!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:38 schreef men_in_red het volgende:
Zijn er meer mensen ook geintresseerd in de abercrombie Kids collectie? Ik heb even de size chart bekeken, en denk dat ik wel XL ga passen. Voordeel is dat de kids collectie een stuk goedkoper is dan de `grote` collectie.
Wat plaatjes:
hele mooie hoodie imo, 40 dollar
[afbeelding]
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
Ik heb zelf een week geleden het Lumber Road vest binnengekregen. Zoals bekend valt deze nogal ruim, ik hou hier niet van en ben der dus niet tevreden mee. Ik dacht misschien is iemand anders geinteresseerd om deze over te nemen. Het gaat om het volgende vest:
[afbeelding]
In maat M
Reageer hier of mail me op duijvenvoorde [at] wanadoo punt nl
Ik heb normaal een S heren, maar een kids polo XL is exact dezelfde maatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:38 schreef men_in_red het volgende:
Zijn er meer mensen ook geintresseerd in de abercrombie Kids collectie? Ik heb even de size chart bekeken, en denk dat ik wel XL ga passen. Voordeel is dat de kids collectie een stuk goedkoper is dan de `grote` collectie.
Wat plaatjes:
jas, voor de kids 100 dollar, en op abercrombie.com 200.
[afbeelding]
hele mooie hoodie imo, 40 dollar
[afbeelding]
mooie trui, 25 dollar
[afbeelding]
rugby shirt, 40 dollar
[afbeelding]
goed om te weten, bedankt!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:49 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik heb normaal een S heren, maar een kids polo XL is exact dezelfde maat
You are welcome. In de shops in Amerika kan je zelf kiezen uit verschillende kleurtjes mooses op je polo. Grappig detailquote:
Maar als ik de matentabellen bekijk van mannen S, en jongens XL verschilt dat wel iets van elkaar. Of is dat te verwaarlozen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:49 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik heb normaal een S heren, maar een kids polo XL is exact dezelfde maat
hoe ruim valt die uit dan ruim genoeg om een oude A&F L maat te zijn of dat ook weer net niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
Ik heb zelf een week geleden het Lumber Road vest binnengekregen. Zoals bekend valt deze nogal ruim, ik hou hier niet van en ben der dus niet tevreden mee. Ik dacht misschien is iemand anders geinteresseerd om deze over te nemen. Het gaat om het volgende vest:
[afbeelding]
In maat M
Reageer hier of mail me op duijvenvoorde [at] wanadoo punt nl
Bij polo's is het in ieder geval te verwaarlozen. Zal hem er vandaag even naast leggen voor de exacte verschillenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:10 schreef Domenica het volgende:
[..]
Maar als ik de matentabellen bekijk van mannen S, en jongens XL verschilt dat wel iets van elkaar. Of is dat te verwaarlozen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |