Geen idee ze moeten eens een add to myAT knopje maken.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:03 schreef Ascaroth het volgende:
Hoe krijg ik dit topic in de My Active Topics-lijst?
Gebruik Bookmarks!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:03 schreef Ascaroth het volgende:
Hoe krijg ik dit topic in de My Active Topics-lijst?
Ja uitverkocht zal het wel niet zijn deze zomer, maar ik ga binnenkort wel eens mijn kaartje halenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand die weet hoeveel kaarten er al verkocht zijn?
quote:
Hey... weer terug?quote:
Niks officieel nee.. maar als Lowlands ze niet boekt.. zijn ze dom.. en dat zijn ze toch al, dus dan zijn ze dom in het kwadraatquote:Op maandag 3 juli 2006 18:04 schreef Collaborator het volgende:
is het nou officieel dat the dresden dolls komen, want ze staan hier onder bevestigd... maar kan er NERGENS iets van vinden.
quote:
Boeien, dat had ik vorig jaar ook. Geen enkel probleem hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 21:46 schreef Dupje het volgende:
Blaat ik baal, heb wrs de week na Lowlands intro week...
Hmz, niet handig!
Das pas een goed idee.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geen idee ze moeten eens een add to myAT knopje maken.
Had een vriendin van mij vorig jaar ook, om 7 uur 's ochtends weg.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:46 schreef Dupje het volgende:
Blaat ik baal, heb wrs de week na Lowlands intro week...
Hmz, niet handig!
mail?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:27 schreef _Etter_ het volgende:
Ja dan hoef ik niet deze mail te schrijven als tvp...
dat sluit mooi aan, nachtje door dansen, 5 uur van het terrein af; spullen inpakken nog een biertje drinken en op naar de busquote:Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Had een vriendin van mij vorig jaar ook, om 7 uur 's ochtends weg.![]()
quote:NIEUWTJES!
Zoals beloofd, nieuwe namen:
The Twilight Singers feat. Greg Dulli & Mark Lanegan - Dirty Pretty Things - Be Your Own PET - Mastodon
Binnenkort meer lekkers!
Mopperkontquote:
Be Your Own Pet is ook wel leuk trouwens.quote:The Twilight Singers feat. Greg Dulli & Mark Lanegan
Er was eens ... een band die Afghan Whigs heette en vrij succesvol was, maar helaas ten gronde ging aan overmatig neuspoederen en andere verlokkingen van de rock 'n roll. Maar frontman Greg Dulli had met zijn Twilight Singers gelukkig andere plannen, en zie, twee prachtige albums vol diepgravende melodieuze gitaarrock later, staat-ie zomaar weer op de Lowlands-planken. En hij brengt een speciale gast mee: Mark Lanegan, ook zo'n jaren negentig icoon, en bekend van duetten met o.a. Josh Homme en Isobel Campbell. Twee muzikale grootheden op het podium mét een superband ernaast: laat je overweldigen door The Twilight Singers!
Hak eens de knoop door... wil je.. Ga of ga niet, maar laat ons verder niet in spanning...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:30 schreef maniack28 het volgende:
Och jee.. ze boeken een metalbandMastadon
Maar waar blijft de punk nou?
Ik ben nog steeds niet overtuigd... en Dresden Dolls komen niet
Be Your Own PET / Punk / Punkquote:
Als beide blokkenschema's bekend zijn ga ik kiezenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hak eens de knoop door... wil je.. Ga of ga niet, maar laat ons verder niet in spanning...![]()
Pas een week vantevoren hoop ik en uitverkocht...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als beide blokkenschema's bekend zijn ga ik kiezen
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pas een week vantevoren hoop ik en uitverkocht...![]()
Nee is het ook niet, maar je twijfelt al maanden en elke keer horen wij weer dat je twijfelt.. Als je dan zo lang al twijfelt... ga pukkelpoppen, denk ik dan.... Ik had de keus dan al gemaakt....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
![]()
Het is toch logisch dat ik twijfel? Kijk... Pukkelpop heeft een aantal dingen die Lowlands niet heeft, zoals Radiohead, Turbonegro, Millencolin, Dresden Dolls, Officer Jones and his Patrol Car Problems, nog wat onbekende punkbands.... Lowlands heeft daar eigenlijk niet iets tegenover staan, behalve Opeth. Het is toch niet gek dat ik dan twijfel?
En ik ga geen 40 euro betalen voor Radiohead, dus dat zit er niet in...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, maar je twijfelt al maanden en elke keer horen wij weer dat je twijfelt.. Als je dan zo lang al twijfelt... ga pukkelpoppen, denk ik dan.... Ik had de keus dan al gemaakt....
![]()
En ik baal echt wel dat Radiohead niet komt.. neem dat maar van me aan.. het is dat we eind aug ze gaan zien in de HMH, anders was ik denk ik naar PP gegaan..
Gelukkig heb ik op Roskilde alvast wat bands gezien, maakt het weer een stukje makkelijker. Om jullie te helpen:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:36 schreef Ascaroth het volgende:
Ik vrees nu al voor het blokkenschema trouwens. Dat kan niet anders dan een overlappingshel worden.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:53 schreef peaceman het volgende:
Is dat alles wat je gezien hebt op Roskilde Sack?
Ga je nog een verslagje schrijven?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
Wel alles wat ik gezien heb en wat ook op Lowlands staat.
Verder oa. gezien: Whomadewho, Jenny Wilson, Radiosoulwax, Guns n' Roses, Front 242, Happy Mondays, Sergent Garcia, Bob Dylan, Seeed, Deftones, Primal Scream, Phoenix, Kanye West, Ricardo Villalobos, Magtens Corridorer, Annie Nightingale, Natasja & Ragga Pack, the Strokes, Coldcut en Roger Waters.
En nog een hoop dingen maar heel even gezien of ergens veraf slapend in het gras meegekregen
heeeeel misschien als ik nog zin krijg. d'r is namelijk toch nooit iemand die het Roskilde-topic doorleest. kan iedereen roskilde wel aanraden: dat is echt nog de overtreffende trap van lowlands wat betreft gaafheidquote:
Ik lees daar wel... soms..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
heeeeel misschien als ik nog zin krijg. d'r is namelijk toch nooit iemand die het Roskilde-topic doorleest. kan iedereen roskilde wel aanraden: dat is echt nog de overtreffende trap van lowlands wat betreft gaafheid![]()
roskilde moet je gewoon meegemaakt hebben
nouja, misschien dat ik dan toch maar snel iets in elkaar typ.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik lees daar wel... soms..
En verslagjes vind ik helemaal leuk...
Roskilde staat, net als Sziget wel op het lijstje om ooit te bezoeken, maar met kind wordt het gewoon wat lastiger…
Topquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
nouja, misschien dat ik dan toch maar snel iets in elkaar typ.
Een dagje Pinkpop kan zoiezo hebben wij gemerkt...quote:als 't kind wat ouder is kan het trouwens best mee. veel mensen gezien met kinderen. de denen zijn echt ideaal festivalvolk: niet zo duw en trekkerig. relaxt, vriendelijk en netjes. ik zou een kind nooit meenemen naar lowlands, maar roskilde kan prima. als je een makkelijk kind hebt en zelf niet overal vooraan wil staan en alles wil zien natuurlijk.
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Top![]()
[..]
Een dagje Pinkpop kan zoiezo hebben wij gemerkt...
Maar ja, wij willen eigenlijk samen ook wel een kleine... enfin, misschien volgend jaar Roskilde.. maar dan moet ik ook wel ander werk hebben.....
ben ik het echt niet mee eens, vooral de band waarmee Matisyahu speelt doet het echt flink goed en appart. Dissonante solo's heb ik nog weinig gehoord in Reggae!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Overslaan:Matisyahu: 't Enige bijzondere is zijn uiterlijk. Zo'n beetje elke Jamaicaan doet het beter.
Sorry, ik vond het echt totaal oninteressant. Slaapverwekkend zelfs.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:55 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
ben ik het echt niet mee eens, vooral de band waarmee Matisyahu speelt doet het echt flink goed en appart. Dissonante solo's heb ik nog weinig gehoord in Reggae!
heb je het ook live gezien dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sorry, ik vond het echt totaal oninteressant. Slaapverwekkend zelfs.
Er staat toch dat ik al die bands dit weekend al op Roskilde heb gezienquote:
oh hehe natuurlijk, me brein zit een beetje in een frituurpan... sorryquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Er staat toch dat ik al die bands dit weekend al op Roskilde heb gezien![]()
Sziget is ook heel relaxt .. waarom zijn al die 'relaxte' nederlanders op lowlands eigenlijk niet relaxed ... raar is dat. Wij zijn best wel een onbeleefd volkje eigenlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
nouja, misschien dat ik dan toch maar snel iets in elkaar typ.
als 't kind wat ouder is kan het trouwens best mee. veel mensen gezien met kinderen. de denen zijn echt ideaal festivalvolk: niet zo duw en trekkerig. relaxt, vriendelijk en netjes. ik zou een kind nooit meenemen naar lowlands, maar roskilde kan prima. als je een makkelijk kind hebt en zelf niet overal vooraan wil staan en alles wil zien natuurlijk.
Ik vind dat wel meevallen hoor... zeker vergeleken met de Nederlanders die op Werchter komen... die zijn pas erg!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sziget is ook heel relaxt .. waarom zijn al die 'relaxte' nederlanders op lowlands eigenlijk niet relaxed ... raar is dat. Wij zijn best wel een onbeleefd volkje eigenlijk![]()
Ik vind de Belgen op Werchter minstens net zo erg. Snap echt niet dat iedereen zo lyrisch is over de Belgen. Dronken, knetterstoned, duwen, trekken, schreeuwen, totale desinteresse in de bands. Ik vond ze echt walgelijk. Ook omdat een aantal zo verschrikkelijk neerkijkt op Nederlanders trouwensquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen hoor... zeker vergeleken met de Nederlanders die op Werchter komen... die zijn pas erg!
Mag zo zijn, maar wat Sack zegt is wel waar... Menig Jamaicaan doet het stukken beter. Ik snap ook niet waarom het zo'n hype is, zo goed is hij namelijk helemaal niet...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:55 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
ben ik het echt niet mee eens, vooral de band waarmee Matisyahu speelt doet het echt flink goed en appart. Dissonante solo's heb ik nog weinig gehoord in Reggae!
In dat geval... Vooral niet naar Dour gaan. Ik heb mezelf er groen en geel geërgert aan dat soort idioten (met name fransozen).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind de Belgen op Werchter minstens net zo erg. Snap echt niet dat iedereen zo lyrisch is over de Belgen. Dronken, knetterstoned, duwen, trekken, schreeuwen, totale desinteresse in de bands. Ik vond ze echt walgelijk. Ook omdat een aantal zo verschrikkelijk neerkijkt op Nederlanders trouwens
*Streept Frankrijk weg*. Iemand trouwens ervaringen met Duitsers en Engelsen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
In dat geval... Vooral niet naar Dour gaan. Ik heb mezelf er groen en geel geërgert aan dat soort idioten (met name fransozen).
quote:Ow... En het eten is er niet te vreten! Alleen dáárom zou je al naar Lowlands gaan, voor 't eten! I love it! Pannenkoeken, everzwijnhammetjes, gepofte aardappelen, broodje beenham, pizza... Ik vreet mezelf altijd ongans op Lowlands
Mijn visie is juist dat de meeste Nederlanders die op Werchter komen, zich beter lijken te voelen dan de gemiddelde belg...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind de Belgen op Werchter minstens net zo erg. Snap echt niet dat iedereen zo lyrisch is over de Belgen. Dronken, knetterstoned, duwen, trekken, schreeuwen, totale desinteresse in de bands. Ik vond ze echt walgelijk. Ook omdat een aantal zo verschrikkelijk neerkijkt op Nederlanders trouwens
Grappig dat je dat zegt van excuses aanbieden... dat was afgelopen Pinkpop ook het geval. Dat doet prettig aan.quote:(ja ja, dat is allemaal generalisatie ik weet het)
De Nederlanders zijn vooral erg qua voordringen en ongeduldig zijn. En qua het binnen een kwartier goor maken van sanitaire voorzieningen. En het slopen van alles. En qua luidruchtig zijn.
De Skandinaviers zijn gewoon heel geduldig. Lekker boeien of ik 2 of 3 minuten in de rij sta voor een biertje. Lekker belangrijk of 10 of 15 meter van het podium sta. Ze zullen zich echt niet met alle geweld door de menigte beuken. En ze zijn gewoon absoluut niet agressief. Geen boze blik gezien bij een duwtje of als ik per ongeluk op een zittend persoon ging staan in de drukte. En zelf gewoon om niets al excuses aanbieden.
En gewoon aan het eind van de dag nog schone dixies. Tot de nok toe gevult met schijt, kots en andere troep, maar je kunt gewoon nog op de bril zitten. Geen ondergescheten deurhendels, ondergepiste toiletrollen en dat soort lol. Gewoon schoon![]()
En nog leuker is dat het normaal een heel teruggetrokken volkje is. Maar giet er liters bier in en ze worden enorm spraakzaam. Nog nooit zo veel contact gehad met medefestivalgangers
Denen, Zweden, Noren en Finnen![]()
Maar dat is terrechtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn visie is juist dat de meeste Nederlanders die op Werchter komen, zich beter lijken te voelen dan de gemiddelde belg...
Reserve-Duitserquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:11 schreef DeVinger het volgende:
Vorig jaar heb ik het hele weekend met 60euro gedaan
Dit jaar heb ik weer geld zat
geef me dan is namenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Mag zo zijn, maar wat Sack zegt is wel waar... Menig Jamaicaan doet het stukken beter. Ik snap ook niet waarom het zo'n hype is, zo goed is hij namelijk helemaal niet...
Ik ook met ¤60, dit jaar zit ik er gelukkig warmer bijquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:11 schreef DeVinger het volgende:
Vorig jaar heb ik het hele weekend met 60euro gedaan
Dit jaar heb ik weer geld zat
Israel Vibrationquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:04 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
geef me dan is namen
(altijd wanneer ik reggae hoorde vond ik het maar een beetje suffe zooi)
ok zal vrijdag is ff de platenzaak doorzoekenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Israel Vibration
Steel Pulse
Culture
Morgan Heritage
Seeed (en dit zijn duitsers nota bene!)
Culcha Candela (eveneens duitsers en ook op Lowlands te bezichtigen)
Gentlemen (eveneens een duitser...)
Luciano
Toots & The Maytals
Anthony B.
Capleton
Groundation (Amerikanen...)
Sly & Robbie
Tanya Stephens
Meer ska:
* The Slackers
* The Skatalites
* The Internationals
* Rude Rich & The High Notes (Hollanders)
Mogen er best wel een aantal van komenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Israel Vibration
Steel Pulse
Culture
Morgan Heritage
Seeed (en dit zijn duitsers nota bene!)
Culcha Candela (eveneens duitsers en ook op Lowlands te bezichtigen)
Gentlemen (eveneens een duitser...)
Luciano
Toots & The Maytals
Anthony B.
Capleton
Groundation (Amerikanen...)
Sly & Robbie
Tanya Stephens
Meer ska:
* The Slackers
* The Skatalites
* The Internationals
* Rude Rich & The High Notes (Hollanders)
inc luchtbedje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:37 schreef Roellio het volgende:
Ik heb vorig jaar maar 400 euro uitgegeven.
excl. kaartje.
Enorm veel. Ik zou maar snel zijn!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:03 schreef Fiama het volgende:
Volgende week maar een kaartje halen!
Heeft iemand een idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn?
quote:
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:10 schreef Spec87 het volgende:
Btw, dans le rock kwam toch ook op lowlands? zoiets heb ik opgevangen in de indie topics. Het staat nog niet in de OP.
Cool. Ik ga hem in de OP zetten voor de volgende keerquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Cool. Ik ga hem in de OP zetten voor de volgende keer
Gedaanquote:
Owja, die vergeet ik nou gewoon helemaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Mogen er best wel een aantal van komenLucky Dube is ook leuk
op Pinkpop bij dEUS stond er een Belg in het voorste vak en die ging zomaar even pissen. Terwijl het vak bijna vol wasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
(ja ja, dat is allemaal generalisatie ik weet het)
uhm, shit, dat klopt. kan ook geen alternatief vinden. zal m'n uit de op weghalenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:18 schreef lienelien het volgende:
pssst.. het 'luister' linkje bij Tiga in de OP doettet niet![]()
jammer, is 'ie zo heel alleen zonder luister-linkjequote:Op woensdag 5 juli 2006 17:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
uhm, shit, dat klopt. kan ook geen alternatief vinden. zal m'n uit de op weghalen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
jammer, is 'ie zo heel alleen zonder luister-linkje![]()
![]()
Zou Lowlands de Powlands ook dit jaar weer aanwezig zijn?![]()
Jeuhhj! Ik heb tegenwoordig ook een wallpaper-aankunnende telefoon: Lowlands de Powlands op mijn telefoontjequote:
Ik hoop het niet. Iig geen interessante namen meer. Ik moet nu al teveel zien..quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:09 schreef Blinker het volgende:
Zouden er nog veel namen bij komen?
Ik hoop het wel.. er zijn te weinig goeie namenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Iig geen interessante namen meer. Ik moet nu al teveel zien..
Zo mag je 'm niet meer noemen he, luister de Llovcast #3.quote:
Lowlands De Powlands voor intimiquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zo mag je 'm niet meer noemen he, luister de Llovcast #3.
Tegenwoordig luistert hij naar de naam: LDP (el die pie)
Het luister-linkje bij The Kooks klopt trouwens ook niet, deze werkt wel: http://www.myspace.com/thekooksbrighton
Jah! dat vraag ik me af.. hoeveel geld ben je gemiddeld kwijt aan lowlands? (excl. kaartje)quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:57 schreef Collaborator het volgende:
Met 7 euro op een dag overleef ik het wel
Ik heb inmiddels mijn mening enigszins bijgesteld. Er staan best een paar leuke namen tussen. Niet overdadig veel, maar genoeg om te gaan denk ik...quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.. er zijn te weinig goeie namen
300 à 400 euro!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:46 schreef Mr.Black het volgende:
[..]
Jah! dat vraag ik me af.. hoeveel geld ben je gemiddeld kwijt aan lowlands? (excl. kaartje)
wat hij zegtquote:
Wow.. dat is 130 euro per dag! Ik dacht (hoop) zelf meer aan 50 a 70 euro per dag.quote:
Bullcrap... Je geeft inderdaad 3 à 400 euri uit als je jezelf helemaal de pleuris invreet en zuipt. Als je gewoon normaal drinkt en eet en twee avonden flink doorzakt ben je met max 200 euri goed rond.quote:
dat kan, maar de vraag was toch wat iedereen uitgafquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:53 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Bullcrap... Je geeft inderdaad 3 à 400 euri uit als je jezelf helemaal de pleuris invreet en zuipt. Als je gewoon normaal drinkt en eet en twee avonden flink doorzakt ben je met max 200 euri goed rond.
Vorig jaar heb ik 120 euro in heel het weekend uitgegeven.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:46 schreef Mr.Black het volgende:
[..]
Jah! dat vraag ik me af.. hoeveel geld ben je gemiddeld kwijt aan lowlands? (excl. kaartje)
Ik ken geen mensen die bekertjes terug brengenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
Indicatie: 2 euri per biertje... 1,80 als je bekertjes terug inlevert...
Maaltijd: 5 à 6 euri...
quote:8.18.06
Friday Pukkelpop Hasselt, BEL BUY TICKETS HERE
8.19.06
Saturday Highfield Festival Erfurt, GER BUY TICKETS HERE
Die zijn knetter! Laatst nog in Rdam gezien.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:15 schreef _Etter_ het volgende:
Mastodon! cool!
Wat wil je nou horen, dude. Ik tief die kutbekertjes gewoon weg en puur voor de lol stamp ik ze ook nog even plat zodat anderen er niets aan hebben. De vraag was simpel. ik gaf er een simpel antwoord op. Wat is je probleem.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:53 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Bullcrap... Je geeft inderdaad 3 à 400 euri uit als je jezelf helemaal de pleuris invreet en zuipt. Als je gewoon normaal drinkt en eet en twee avonden flink doorzakt ben je met max 200 euri goed rond.
Maar zuip je nou echt 700 liter weg en vreet je er echt 15 kilo bij?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen, dude. Ik tief die kutbekertjes gewoon weg en puur voor de lol stamp ik ze ook nog even plat zodat anderen er niets aan hebben. De vraag was simpel. ik gaf er een simpel antwoord op. Wat is je probleem.
Met gemak!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar zuip je nou echt 700 liter weg en vreet je er echt 15 kilo bij?
Respectquote:
Trein is prima te doen.. ik wacht nog even afquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:43 schreef hydraulix het volgende:
Eigenlijk vind ik de line-up van Pukkelpop leuker, maar niemand wilt mee en ik zit ook met vervoer![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:44 schreef peaceman het volgende:
Kunnen de pukkelpoppers niet naar hun eigen topic gaan...![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen, dude. Ik tief die kutbekertjes gewoon weg en puur voor de lol stamp ik ze ook nog even plat zodat anderen er niets aan hebben. De vraag was simpel. ik gaf er een simpel antwoord op. Wat is je probleem.
Ze werken meestal alleen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:35 schreef ruud_fr het volgende:
Lopen er op Lowlands ook hele gezinnen met kinderen te rapen?
Het scheelt als je veel van huis meeneemtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb vorig jaar maar rond de 80 á 90 euro opgemaakt in het hele weekend aan eten en drinken. Geen idee hoe, maar it's true.
Al dat bier is al zwaar genoeg...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Blinker het volgende:
[..]
Het scheelt als je veel van huis meeneemt
en als je dat niet doet scheelt dat heel wat sjouwenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Blinker het volgende:
[..]
Het scheelt als je veel van huis meeneemt
ow, ja dat is altijd wel flink sjouwenquote:
Het is het waardquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, ja dat is altijd wel flink sjouwen
afgelopen jaar was ik zo binnen, jaar ervoor ook, kwestie van vroeg gaan, dan sta je vooraan. Dat doen we ook pas sinds een paar jaar heel vroeg gaan, inderdaad omdat het vreselijke vervelend is om je tent in het donker te moeten opzetten. En het is kut als je moet gaan opzetten als iedereen om je heen al staat. Nu hoor ik zelf bij het publiekquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:42 schreef diedlaughing het volgende:
Ik het vorig jaar met 100 euro gedaan.
We hadden veel eten zelf meegenomen.
Hoop niet dat we dit jaar op donderdag ook weer zolaat door de controles heen zijn.
In het donker je tentje op zetten is ook niet echt geslaagd.
We waren er om 4 uur smiddags.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
afgelopen jaar was ik zo binnen, jaar ervoor ook, kwestie van vroeg gaan, dan sta je vooraan. Dat doen we ook pas sinds een paar jaar heel vroeg gaan, inderdaad omdat het vreselijke vervelend is om je tent in het donker te moeten opzetten. En het is kut als je moet gaan opzetten als iedereen om je heen al staat. Nu hoor ik zelf bij het publiek
geen idee, we gaan al 2 jaar rond een uur of 9.30 van huis zodat we 5 kwartier later op de dijk in de rij kunnen aansluiten. En afgelopen jaar dus heerlijk met een koud biertje in de zon gezetenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:01 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
We waren er om 4 uur smiddags.
Het jaar ervoor ging het terrein ook om 6 uur open en toen waren met een uur binnen.
Geen idee waarom het vorige jaar zolang duurde.
18:00 u. stipt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:27 schreef BeRightBack het volgende:
Hoe laat gaan de poorten ook alweer open?
Vorig moesten wij ook in het donker de tent opzetten..
hoelaat ben je dan binnen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef Roellio het volgende:
Wij staan meestal rond 14:30 voor de poort.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, als je maar op tijd bent voor de immer falende meet![]()
Wij hadden vorig jaar een mini meetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Was er vorig jaar ook al niet zo'n tekening?
Anders roepen we wel de hele tijd Fok! jou!?! tegen iedereen..![]()
Ja, dan maken we net zoveel vrienden als dat jaar dat we gingen modderglijden en zo'n dronken kale beer in het slootje duwden!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Was er vorig jaar ook al niet zo'n tekening?
Anders roepen we wel de hele tijd Fok! jou!?! tegen iedereen..![]()
Aldus Lowlands.nlquote:HOUT
Méér lekkers, hadden we gezegd. Welnu, wat te denken van een portie Morningwood?
Ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:09 schreef BeRightBack het volgende:
Was het vorig jaar ook niet op precies dezelfde plek?
Dusquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:23 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn vriendin heeft maandag om half 9 een herkansing Nederlands....
meeting gaan altijd misquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:49 schreef rubbereend het volgende:meeting
Ooit op donderdag Heatwave gemeet bij de 24uurs tent.
En ergens midden in de nacht op een camping per ongeluk Sum en BlaBlub ontmoet en nog een hele rits andere Fokkerspuur toeval
Maar ehh, hoe herken je ze dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:49 schreef rubbereend het volgende:meeting
En ergens midden in de nacht op een camping per ongeluk Sum en BlaBlub ontmoet en nog een hele rits andere Fokkerspuur toeval
treinkaartje in België zit wel bij de prijs van het ticket in hèquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:43 schreef hydraulix het volgende:
Eigenlijk vind ik de line-up van Pukkelpop leuker, maar niemand wilt mee en ik zit ook met vervoer![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[ quote:
HOUT
Méér lekkers, hadden we gezegd. Welnu, wat te denken van een portie Morningwood? ]
Aldus Lowlands.nl
ja vertel iets nieuwsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:42 schreef Piliniak het volgende:
Op de LL-site staat Morningwood als nieuwe naam.
hehe 2004 had PP de "eigen huis en tuin" tune mee .. niet zo leuk als mensen tenten op zien zetten met dat deuntje op de achtergrond terwijl je zelf een biertje drinktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
afgelopen jaar was ik zo binnen, jaar ervoor ook, kwestie van vroeg gaan, dan sta je vooraan. Dat doen we ook pas sinds een paar jaar heel vroeg gaan, inderdaad omdat het vreselijke vervelend is om je tent in het donker te moeten opzetten. En het is kut als je moet gaan opzetten als iedereen om je heen al staat. Nu hoor ik zelf bij het publiek
Ik was er in 2004 helemaal nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe 2004 had PP de "eigen huis en tuin" tune mee .. niet zo leuk als mensen tenten op zien zetten met dat deuntje op de achtergrond terwijl je zelf een biertje drinkt
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe 2004 had PP de "eigen huis en tuin" tune mee .. niet zo leuk als mensen tenten op zien zetten met dat deuntje op de achtergrond terwijl je zelf een biertje drinkt
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die kan je dan nog gewoon kopenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:17 schreef WarPuppy het volgende:
Hoezit het eigenlijk met de kaarten? Want ik wil wel kopen, maar pas over 2 weken
maar jij stond NIET op de goede plek dus was ook meer geluk dan wijsheidquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:11 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja!
Daar heb ik toen Fok!sters Camoth en -Sum- gemeet.Die waren er wél.
nouja wij zochten andere fokkers waarvan we alleen ongeveeer wisten waar ze stonden en wij hadden zown debiel bij ons die toen midden in de nacht over de camping FOOOOOOOOOOOOKKK!!! FOKFORUUUUUUUUM!!! ging roepenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:49 schreef rubbereend het volgende:meeting
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:27 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nouja wij zochten andere fokkers waarvan we alleen ongeveeer wisten waar ze stonden en wij hadden zown debiel bij ons die toen midden in de nacht over de camping FOOOOOOOOOOOOKKK!!! FOKFORUUUUUUUUM!!! ging roepen
en toen stond er een meisje langs de kant van de weg die zo heel verbaasd 'ja?' zei
die bleek bij jullie te horen
dit was in 2004 dan, roellio was in 2005
Zelfde hier ! Hoop dat het niet teveel verschilt van RWquote:Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef labello het volgende:
Vraagje voor de Lowlands diehards. Ik ben voor het laatst geweest in 1997 (ben normaal gesproken een Werchterganger) en nu dus dit jaar weer. Ik heb er onwijs veel zin in, maar ik kan me helemaal niks meer herinneren van de campings.
Wat is een leuke camping om op te staan (beetje aan te lopen vanuit de auto voor de spullen en ook niet te ver van het festivalterrein)? En begrijp ik goed dat er dus al vanaf donderdagochtend een enorme file bij de capmings staat terwijl die pas om 18:00 open gaan?
1. Camping 3 ('s nachts de meest luidruchtige, maar wel meest gezellige camping.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef labello het volgende:
Vraagje voor de Lowlands diehards. Ik ben voor het laatst geweest in 1997 (ben normaal gesproken een Werchterganger) en nu dus dit jaar weer. Ik heb er onwijs veel zin in, maar ik kan me helemaal niks meer herinneren van de campings.
Wat is een leuke camping om op te staan (beetje aan te lopen vanuit de auto voor de spullen en ook niet te ver van het festivalterrein)? En begrijp ik goed dat er dus al vanaf donderdagochtend een enorme file bij de capmings staat terwijl die pas om 18:00 open gaan?
Ik had Camoths telefoonnr. Dat was uiteindelijk de doorslaggevende factor in onze 'meet'.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:25 schreef -Sum- het volgende:
[..]
maar jij stond NIET op de goede plek dus was ook meer geluk dan wijsheid
Camping 1quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:04 schreef Dupje het volgende:
Jeeeej, heb ook vrij van mn werk, dus nu kan ik gaan!
Camping 1
...Een modderfokker?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef Debsterr het volgende:
Er gaan best veel fokkers naar LL he? Ik ga dit jaar voor het eerst
met een fokker
![]()
.
Ja klopt, heb die dag nog niet mega veel wat ik wil zien dus komt wel goed uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Waarschijnlijk staan ze dan de 19de op LL
quote:X-Ray / 11 jul 2006
We zullen eens een jaartje GEEN nieuwe tent op Lowlands neerzetten, ja daaag, het moet voor ons ook een beetje leuk blijven. Enter X-Ray; een podiumloods met 350 man capaciteit waarin veelal het vernieuwende muzikale en electronische experiment wordt gezocht. De programmering:
TFT Tennis (special) - Lotterboys - Nid & Sancy - Bong-Ra - DJ /rupture - DJ Stamppod - Charly & Gallus & Mc.Krish - Cobra Killer - Elitechnique - The Subs - Dønald & Bjørn - DJ Superchique - Daniel Meteo - Pierre Bastien - Louie Austen - Kids In Tracksuits - Jahcoozi - Mike Relm - A-Trak - Plastician - Loefah
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:56 schreef soul114 het volgende:
Feeder @ Lowlands?
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=677
Leuk!quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
¡Forward Russia!, schijnen ook ergens bevestigd te zijn.
Niet boos worden als ze niet komen he? Ik geloof er zelf voorlopig nog niets van namelijk...quote:
Joh......vertel nog eensquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:07 schreef maniack28 het volgende:
Ut zal me een worst wezen.. ik mis nog steeds enkele goeie namen
Ja.. ze luisteren nietquote:
Ik zei 'Leuk!', ik was niet het hele topic aan het doorstuiteren, dus zo erg is het niet als ze toch niet zouden komenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet boos worden als ze niet komen he? Ik geloof er zelf voorlopig nog niets van namelijk...
Ik geef je weinig kans dat die tussen hun Australische en Mexicaanse tourdata nog even een extra staartje plakken aan hun dan al een tijdje beeindigde Europese tour............quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:11 schreef lienelien het volgende:
Als The Strokes nou eens zouden komen..![]()
Jij mag niks meer wensenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zei 'Leuk!', ik was niet het hele topic aan het doorstuiteren, dus zo erg is het niet als ze toch niet zouden komen
Als The Strokes nou eens zouden komen..![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij mag niks meer wensenalleen ik mag dat
![]()
staat op lowlands.nlquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
¡Forward Russia!, Andre Kuipers en Marinka Copier (laatste twee voor Lowlands University neem ik aan?) schijnen ook ergens bevestigd te zijn. Maar daar kan ik verder niets officieels over vinden, dus ik weet niet hoe veel daar van waar is
that's cheating man!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik had Camoths telefoonnr. Dat was uiteindelijk de doorslaggevende factor in onze 'meet'.
Wij willen er ook nog wel wat leuks bij... kan jij lekker naar Pukkelpop of Dourquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:07 schreef maniack28 het volgende:
Ut zal me een worst wezen.. ik mis nog steeds enkele goeie namen
Waar kan ik zo'n hond en zo'n witte stok met rode strepen krijgen?quote:
Je staat meer dan een uur in de rij kan ik je vast vertellen... Reken op een uurtje of 3, 4... Controle geschied meestal teekproefsgewijs. Her en der plukken ze er iemand uit en die keren ze even binnenstebuiten. Over het algemeen is de kans groter dat je zo door kan lopen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:16 schreef EvilMistress het volgende:
Hoe gaat die controle eigenlijk? Je staat toch ongeveer een uur in de rij, maar verder? Spitten ze je hele tas door om te kijken of je iets bij hebt?
Ach, als iedereen nou gewoon eens af zou leren dat ze niet een uur voor de poorten open gaan allemaal massaal moeten gaan staan... Als je gewoon relaxt blijft zitten op je tas, beetje ouwehoeren met de buren, blowtje doen, biertje drinken, van 't mooie weer genieten, chicks op de foto zet, meedoet met mobieltje werpen, etc. etc. etc. dan is die drie uur voorbij voor je er erg in hebt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:27 schreef Dupje het volgende:
Vorig jaar stond ik 3 uur en 10 minuten in de rij... In het begin was t nog wel grappig, beetje kletsen met je mede lotgenoten om je heen, maar na 1,5 uur heb je dat ook wel weer gezien...
Hier doet ie het gewoonquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:30 schreef super-muffin het volgende:
De LL site doet het niet meer
Ik krijg alleen de achtergrond te zien, voor de rest niks.
vorig jaar heb ik drie en een half uur in de rij gestaan.
eens, ik weet niet wiens iedee het is om om 17.00u al te gaan staan en aan te schuivenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ach, als iedereen nou gewoon eens af zou leren dat ze niet een uur voor de poorten open gaan allemaal massaal moeten gaan staan... Als je gewoon relaxt blijft zitten op je tas, beetje ouwehoeren met de buren, blowtje doen, biertje drinken, van 't mooie weer genieten, chicks op de foto zet, meedoet met mobieltje werpen, etc. etc. etc. dan is die drie uur voorbij voor je er erg in hebt.
Ah, dankje! Dan waag ik het er toch maar op. En drie uur? Jeetje... dan mogen we ook wel eerder weggaan!quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Je staat meer dan een uur in de rij kan ik je vast vertellen... Reken op een uurtje of 3, 4... Controle geschied meestal teekproefsgewijs. Her en der plukken ze er iemand uit en die keren ze even binnenstebuiten. Over het algemeen is de kans groter dat je zo door kan lopen.
of je moet rond 11 uur wel op de dijk staan dan kom je vooraan bij de ingang te zitten en als je rond 3 uur komt dan kan je op wat wachttijd tellen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:00 schreef EvilMistress het volgende:
[..]
Ah, dankje! Dan waag ik het er toch maar op. En drie uur? Jeetje... dan mogen we ook wel eerder weggaan!
Jij bent er zeker zo een die nog nooit op donderdag is gegaan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Leuk als je al 's ochtends op het terrein bent. Op donderdag is er toch nog geen fuck te doen
Genoeg te doen. Bier drinken met vrienden op de camping, naar de 24uurs tent, andere campings op en wat mensen ontmoeten...quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Leuk als je al 's ochtends op het terrein bent. Op donderdag is er toch nog geen fuck te doen
inderdaad, de donderdag isquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Genoeg te doen. Bier drinken met vrienden op de camping, naar de 24uurs tent, andere campings op en wat mensen ontmoeten...
Ik ben er altijd rond 13:00 uur op donderdag
Bier ook, want dan is het nog soort van koudquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:26 schreef rubbereend het volgende:
hamburgers zijn ook het lekkerst op donderdag
en dan ben je ook nog optimitisch over je eigen voorraad.............quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bier ook, want dan is het nog soort van koud![]()
[Hier staat een hamburgermeisjes-opmerking]quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:26 schreef rubbereend het volgende:
hamburgers zijn ook het lekkerst op donderdag
wat een gekut.....op Roskilde kun je gewoon je bandje halen, ga je terug en gooi je ergens je spullen gewoon over een hek heenquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Je staat meer dan een uur in de rij kan ik je vast vertellen... Reken op een uurtje of 3, 4... Controle geschied meestal teekproefsgewijs. Her en der plukken ze er iemand uit en die keren ze even binnenstebuiten. Over het algemeen is de kans groter dat je zo door kan lopen.
quote:hamburgers zijn ook het lekkerst op donderdag
quote:TOEVOEGINGEN
Tilburg Cowboys' Ruilcaravan, De Verzuchting, eigen buttons maken bij de Buttonman en straattheateract Liesje Smolders zijn toegevoegd aan het toch al uitdagende programma van het Lima-gebied. Verder: een balletje slaan met Urban Golf (powered by Coca-Cola) op de oever van Lake Lowlands, en uitzweten in de sauna tijdens The Höyry Sauna Party aan de overkant van het water. Voor meer info kijk je natuurlijk snel bij het programma!
Is gewoon hetzelfde. Snap ook niet helemaal waarom ze zichzelf nu opeens Planet Pendulum noemen ipv. Pendulum (onder die naam kwamen tot nog toe al hun albums enzo uit). Maar daar zullen ze vast een goede reden voor hebben.....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:49 schreef augurkenkoning het volgende:
weet iemand hoe het zit met pendulum? Er staat nou opeens planet pendulum op de line up. Is dat hetzelfde? Mag hopen van wel...
Planet Pendulum is de naam van hun wereldtour.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is gewoon hetzelfde. Snap ook niet helemaal waarom ze zichzelf nu opeens Planet Pendulum noemen ipv. Pendulum (onder die naam kwamen tot nog toe al hun albums enzo uit). Maar daar zullen ze vast een goede reden voor hebben.....
En dan hernoemen ze gelijk de bandnaam ook maar?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:22 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Planet Pendulum is de naam van hun wereldtour.
Blijkbaar, misschien heeft het te maken met de manier ze optreden. Nu soort van Liveshow ipv DJ set.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dan hernoemen ze gelijk de bandnaam ook maar?
ik heb altijd het idee dat donderdagnacht al 2/3 van de bezoekers er isquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:55 schreef crossover het volgende:
Heerlijk, lekker in de rij zitten, beetje bier drinken, tegen mensen ouwehoeren. Daarna (relatief) rustig een plaatsje zoeken en tent opzoeken
EN je bent de grootste drukte voor.. Tenzij iedereen op donderdag gaat![]()
quote:LIMA-ACTS
Een viertal toevoegingen aan het Lima-programma:
Mocky (foto) - Paolo Nutini - La Troba Kung Fu - Nomades Et Skaetera
Benieuwd? Kijk dan bij het programma.
Ik hoorde dat het blokkenschema 26 juli op de site komt. De Volkskrant-bijlage zal dan ook wel rond die tijd verschijnen!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:16 schreef greatgonzo het volgende:
wanneer komt de Volkskrant bijlage??
De 26ste dus inderdaad, wil je nog adverteren, dan ben je helaas te laatquote:Deadline-data voor adverteren in de eerstvolgende uitgaven:
Lowlands Programmakrant 2006 verschijnt: woensdag 26 juli 2006
reserveren uiterlijk: woensdag 05 juli 2006
materiaal: woensdag 12 juli 2006
Lowlands Programmaboekje 2006 verschijnt: vrijdag 18 augustus 2006
reserveren uiterlijk: maandag 31 juli 2006
materiaal: vrijdag 4 augustus 2006
Lowlands Daily Paradise 2006 verschijnt: vrijdag 18, zaterdag 19 en zondag 20 augustus 2006
reserveren uiterlijk: maandag 31 juli 2006
materiaal: vrijdag 4 augustus 2006
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De 26ste dus inderdaad, wil je nog adverteren, dan ben je helaas te laat![]()
quote:
dat krijg je bij binnenlkomst, maar rond de verschijning van de Volkskrant bijlage komt op de site het blokkenschema te staan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:59 schreef Sautor het volgende:
En het programmaboekje daar staat het blokkenschema in? Of staat dat al in de programmakrant?
wel al een hoop namen, maar nog niet alle!quote:En zijn alle namen dan al bekend? (ja ik ben een nieuweling)
In dat Volkskrantding staat toch wel al het programma (al dan niet in blokkenschema) en alle namen? Of vergis ik me nou?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat krijg je bij binnenlkomst, maar rond de verschijning van de Volkskrant bijlage komt op de site het blokkenschema te staan.
[..]
wel al een hoop namen, maar nog niet alle!
Dat heb je helemaal juist.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
In dat Volkskrantding staat toch wel al het programma (al dan niet in blokkenschema) en alle namen? Of vergis ik me nou?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
In dat Volkskrantding staat toch wel al het programma (al dan niet in blokkenschema) en alle namen? Of vergis ik me nou?
Vooral live lijkt het me best vetquote:Op zondag 16 juli 2006 12:20 schreef jerver73 het volgende:
wolfmother inderdaad, ben ik ook erg benieuwd naar
Heb ik gezien in de melkwegquote:Op zondag 16 juli 2006 12:20 schreef jerver73 het volgende:
wolfmother inderdaad, ben ik ook erg benieuwd naar
Mag het misschien iets pittiger....?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:59 schreef rubbereend het volgende:
Timo Maas heeft nog wel een gaatje voor Lowlands in zn agenda!
Ja, dat doe ik dit jaar alweer voor de zevende keer. Eigen touringcar van Alkmaar naar Lowlands heen èn terug.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:36 schreef crossover het volgende:
Hoezo, heb je zelf wat georganiseerd?
Kooltuin zeker?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:38 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dit jaar alweer voor de zevende keer. Eigen touringcar van Alkmaar naar Lowlands heen èn terug.
Voorgaande jaren zat ik meestal rond de 40 mensen. Vorig jaar voor het eerst vol en 3 die niet mee konden, en dit jaar al een stuk of 8 die niet mee kunnen. Als een dubbeldekker 200 euries duurder is boek ik die wel.
quote:Dit jaar toeren zij langs onder andere Vlissingen, Scheveningen, Dance Valley en Lowlands. Maar zaterdag 15 juli (vanaf 01:00 uur) is de main stage van de Waerdse Tempel aan de beurt.
Ben Lee en Martha Wainwright heb ik voor 't volgende topic doorgestreept. Ben Lee was een van de eerste namen waar festivalinfo.nl mee kwam, maar verder is daar nooit meer iets van vernomen. Martha Wainwright had zichzelf bevestigd op haar site, maar die datum is inmiddels vervangen door een ander optreden.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:38 schreef nr.126 het volgende:
Ik zie in de 'bevestigde' lijst bijvoorbeeld Ben Lee, Dresden Dolls, Martha Wainwright en The Revs staan.
Vanwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |