abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:53:43 #51
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39505429
Is dat alles wat je gezien hebt op Roskilde Sack?
pi_39505605
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:53 schreef peaceman het volgende:
Is dat alles wat je gezien hebt op Roskilde Sack?
Tuurlijk niet

Wel alles wat ik gezien heb en wat ook op Lowlands staat.

Verder oa. gezien: Whomadewho, Jenny Wilson, Radiosoulwax, Guns n' Roses, Front 242, Happy Mondays, Sergent Garcia, Bob Dylan, Seeed, Deftones, Primal Scream, Phoenix, Kanye West, Ricardo Villalobos, Magtens Corridorer, Annie Nightingale, Natasja & Ragga Pack, the Strokes, Coldcut, Tool en Roger Waters.

En nog een hoop dingen maar heel even gezien of ergens veraf slapend in het gras meegekregen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:00:57 #53
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39505648
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Tuurlijk niet

Wel alles wat ik gezien heb en wat ook op Lowlands staat.

Verder oa. gezien: Whomadewho, Jenny Wilson, Radiosoulwax, Guns n' Roses, Front 242, Happy Mondays, Sergent Garcia, Bob Dylan, Seeed, Deftones, Primal Scream, Phoenix, Kanye West, Ricardo Villalobos, Magtens Corridorer, Annie Nightingale, Natasja & Ragga Pack, the Strokes, Coldcut en Roger Waters.

En nog een hoop dingen maar heel even gezien of ergens veraf slapend in het gras meegekregen
Ga je nog een verslagje schrijven?
pi_39505729
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:00 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ga je nog een verslagje schrijven?
heeeeel misschien als ik nog zin krijg. d'r is namelijk toch nooit iemand die het Roskilde-topic doorleest. kan iedereen roskilde wel aanraden: dat is echt nog de overtreffende trap van lowlands wat betreft gaafheid

roskilde moet je gewoon meegemaakt hebben
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:09:55 #55
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39505930
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

heeeeel misschien als ik nog zin krijg. d'r is namelijk toch nooit iemand die het Roskilde-topic doorleest. kan iedereen roskilde wel aanraden: dat is echt nog de overtreffende trap van lowlands wat betreft gaafheid

roskilde moet je gewoon meegemaakt hebben
Ik lees daar wel... soms..
En verslagjes vind ik helemaal leuk...
Roskilde staat, net als Sziget wel op het lijstje om ooit te bezoeken, maar met kind wordt het gewoon wat lastiger…
pi_39506095
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:09 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik lees daar wel... soms..
En verslagjes vind ik helemaal leuk...
Roskilde staat, net als Sziget wel op het lijstje om ooit te bezoeken, maar met kind wordt het gewoon wat lastiger…
nouja, misschien dat ik dan toch maar snel iets in elkaar typ.

als 't kind wat ouder is kan het trouwens best mee. veel mensen gezien met kinderen. de denen zijn echt ideaal festivalvolk: niet zo duw en trekkerig. relaxt, vriendelijk en netjes. ik zou een kind nooit meenemen naar lowlands, maar roskilde kan prima. als je een makkelijk kind hebt en zelf niet overal vooraan wil staan en alles wil zien natuurlijk.
pi_39506240
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dirty Pretty Things
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:24:16 #58
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39506365
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

quote:
als 't kind wat ouder is kan het trouwens best mee. veel mensen gezien met kinderen. de denen zijn echt ideaal festivalvolk: niet zo duw en trekkerig. relaxt, vriendelijk en netjes. ik zou een kind nooit meenemen naar lowlands, maar roskilde kan prima. als je een makkelijk kind hebt en zelf niet overal vooraan wil staan en alles wil zien natuurlijk.
Een dagje Pinkpop kan zoiezo hebben wij gemerkt...
Maar ja, wij willen eigenlijk samen ook wel een kleine... enfin, misschien volgend jaar Roskilde.. maar dan moet ik ook wel ander werk hebben.....
pi_39507858
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:24 schreef peaceman het volgende:

[..]

[..]

Een dagje Pinkpop kan zoiezo hebben wij gemerkt...
Maar ja, wij willen eigenlijk samen ook wel een kleine... enfin, misschien volgend jaar Roskilde.. maar dan moet ik ook wel ander werk hebben.....
Speciaal voor jou:

Roskilde 2006
pi_39509073
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Overslaan:

• Matisyahu: 't Enige bijzondere is zijn uiterlijk. Zo'n beetje elke Jamaicaan doet het beter.
  • ben ik het echt niet mee eens, vooral de band waarmee Matisyahu speelt doet het echt flink goed en appart. Dissonante solo's heb ik nog weinig gehoord in Reggae!
    pi_39509270
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 15:55 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

ben ik het echt niet mee eens, vooral de band waarmee Matisyahu speelt doet het echt flink goed en appart. Dissonante solo's heb ik nog weinig gehoord in Reggae!
    Sorry, ik vond het echt totaal oninteressant. Slaapverwekkend zelfs.
    pi_39509409
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 16:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Sorry, ik vond het echt totaal oninteressant. Slaapverwekkend zelfs.
    heb je het ook live gezien dan?
    pi_39509457
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 16:07 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

heb je het ook live gezien dan?
    Er staat toch dat ik al die bands dit weekend al op Roskilde heb gezien
    pi_39510627
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 16:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Er staat toch dat ik al die bands dit weekend al op Roskilde heb gezien
    oh hehe natuurlijk, me brein zit een beetje in een frituurpan... sorry
      Moderator dinsdag 4 juli 2006 @ 16:45:17 #65
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_39510718
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Sziget is ook heel relaxt .. waarom zijn al die 'relaxte' nederlanders op lowlands eigenlijk niet relaxed ... raar is dat. Wij zijn best wel een onbeleefd volkje eigenlijk
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
      dinsdag 4 juli 2006 @ 16:48:05 #66
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39510834
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Sziget is ook heel relaxt .. waarom zijn al die 'relaxte' nederlanders op lowlands eigenlijk niet relaxed ... raar is dat. Wij zijn best wel een onbeleefd volkje eigenlijk
    Ik vind dat wel meevallen hoor... zeker vergeleken met de Nederlanders die op Werchter komen... die zijn pas erg!
    pi_39511156
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 16:48 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen hoor... zeker vergeleken met de Nederlanders die op Werchter komen... die zijn pas erg!
    Ik vind de Belgen op Werchter minstens net zo erg. Snap echt niet dat iedereen zo lyrisch is over de Belgen. Dronken, knetterstoned, duwen, trekken, schreeuwen, totale desinteresse in de bands. Ik vond ze echt walgelijk. Ook omdat een aantal zo verschrikkelijk neerkijkt op Nederlanders trouwens

(ja ja, dat is allemaal generalisatie ik weet het)

De Nederlanders zijn vooral erg qua voordringen en ongeduldig zijn. En qua het binnen een kwartier goor maken van sanitaire voorzieningen. En het slopen van alles. En qua luidruchtig zijn.

De Skandinaviers zijn gewoon heel geduldig. Lekker boeien of ik 2 of 3 minuten in de rij sta voor een biertje. Lekker belangrijk of 10 of 15 meter van het podium sta. Ze zullen zich echt niet met alle geweld door de menigte beuken. En ze zijn gewoon absoluut niet agressief. Geen boze blik gezien bij een duwtje of als ik per ongeluk op een zittend persoon ging staan in de drukte. En zelf gewoon om niets al excuses aanbieden.

En gewoon aan het eind van de dag nog schone dixies. Tot de nok toe gevult met schijt, kots en andere troep, maar je kunt gewoon nog op de bril zitten. Geen ondergescheten deurhendels, ondergepiste toiletrollen en dat soort lol. Gewoon schoon

En nog leuker is dat het normaal een heel teruggetrokken volkje is. Maar giet er liters bier in en ze worden enorm spraakzaam. Nog nooit zo veel contact gehad met medefestivalgangers

Denen, Zweden, Noren en Finnen
      dinsdag 4 juli 2006 @ 17:02:30 #68
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_39511288
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 15:55 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

ben ik het echt niet mee eens, vooral de band waarmee Matisyahu speelt doet het echt flink goed en appart. Dissonante solo's heb ik nog weinig gehoord in Reggae!
    Mag zo zijn, maar wat Sack zegt is wel waar... Menig Jamaicaan doet het stukken beter. Ik snap ook niet waarom het zo'n hype is, zo goed is hij namelijk helemaal niet...
      dinsdag 4 juli 2006 @ 17:06:47 #69
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_39511431
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik vind de Belgen op Werchter minstens net zo erg. Snap echt niet dat iedereen zo lyrisch is over de Belgen. Dronken, knetterstoned, duwen, trekken, schreeuwen, totale desinteresse in de bands. Ik vond ze echt walgelijk. Ook omdat een aantal zo verschrikkelijk neerkijkt op Nederlanders trouwens
    In dat geval... Vooral niet naar Dour gaan. Ik heb mezelf er groen en geel geërgert aan dat soort idioten (met name fransozen).

Ow... En het eten is er niet te vreten! Alleen dáárom zou je al naar Lowlands gaan, voor 't eten! I love it! Pannenkoeken, everzwijnhammetjes, gepofte aardappelen, broodje beenham, pizza... Ik vreet mezelf altijd ongans op Lowlands
    pi_39511501
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 17:06 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

In dat geval... Vooral niet naar Dour gaan. Ik heb mezelf er groen en geel geërgert aan dat soort idioten (met name fransozen).
    *Streept Frankrijk weg*. Iemand trouwens ervaringen met Duitsers en Engelsen?

't Is trouwens ook een kwestie van gedrag overnemen: ook de Nederlanders, Belgen, Duitsers en Engelsen waren top op Roskilde. En datzelfde hoor je ook over Sziget.
    quote:
    Ow... En het eten is er niet te vreten! Alleen dáárom zou je al naar Lowlands gaan, voor 't eten! I love it! Pannenkoeken, everzwijnhammetjes, gepofte aardappelen, broodje beenham, pizza... Ik vreet mezelf altijd ongans op Lowlands
      dinsdag 4 juli 2006 @ 17:09:15 #71
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39511516
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Mijn visie is juist dat de meeste Nederlanders die op Werchter komen, zich beter lijken te voelen dan de gemiddelde belg...
    quote:
    (ja ja, dat is allemaal generalisatie ik weet het)

De Nederlanders zijn vooral erg qua voordringen en ongeduldig zijn. En qua het binnen een kwartier goor maken van sanitaire voorzieningen. En het slopen van alles. En qua luidruchtig zijn.

De Skandinaviers zijn gewoon heel geduldig. Lekker boeien of ik 2 of 3 minuten in de rij sta voor een biertje. Lekker belangrijk of 10 of 15 meter van het podium sta. Ze zullen zich echt niet met alle geweld door de menigte beuken. En ze zijn gewoon absoluut niet agressief. Geen boze blik gezien bij een duwtje of als ik per ongeluk op een zittend persoon ging staan in de drukte. En zelf gewoon om niets al excuses aanbieden.

En gewoon aan het eind van de dag nog schone dixies. Tot de nok toe gevult met schijt, kots en andere troep, maar je kunt gewoon nog op de bril zitten. Geen ondergescheten deurhendels, ondergepiste toiletrollen en dat soort lol. Gewoon schoon

En nog leuker is dat het normaal een heel teruggetrokken volkje is. Maar giet er liters bier in en ze worden enorm spraakzaam. Nog nooit zo veel contact gehad met medefestivalgangers

Denen, Zweden, Noren en Finnen
    Grappig dat je dat zegt van excuses aanbieden... dat was afgelopen Pinkpop ook het geval. Dat doet prettig aan.

Overigens vind ik scandinaviërs ook aardig mensen
    pi_39511554
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 17:09 schreef peaceman het volgende:

[..]

Mijn visie is juist dat de meeste Nederlanders die op Werchter komen, zich beter lijken te voelen dan de gemiddelde belg...
    Maar dat is terrecht
      dinsdag 4 juli 2006 @ 17:10:28 #73
    38070 Kabouter_Krulleput
    Kabouter_Krulleput
    pi_39511559
    Hehe, het eten op Lowlands is idd lekker. Vooral die Peruviaanse deeg/kaasrolletjes, daar kon ik geen genoeg van krijgen vorig jaar
    I don't really come from outer space || Last.fm
    pi_39511590
    Vorig jaar heb ik het hele weekend met 60euro gedaan

Dit jaar heb ik weer geld zat
      dinsdag 4 juli 2006 @ 17:12:44 #75
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39511641
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 17:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Maar dat is terrecht

Foei!
    pi_39511799
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 17:12 schreef peaceman het volgende:

[..]

Foei!
    Reserve-Duitser
    pi_39513336
    quote:
    Dirty Pretty Things

Jeeehj
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 juli 2006 @ 18:44:58 #78
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_39514182
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 17:11 schreef DeVinger het volgende:

daar haal ik nog geen dag mee
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_39514557
    Ik volgens mij met ¤40 en lief lachen
      dinsdag 4 juli 2006 @ 19:35:27 #80
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_39515670
    Ik vorig jaar 90 euro en een zus die bij de hema tent werkte
    Bernie en ik zijn tof.
      dinsdag 4 juli 2006 @ 20:08:17 #81
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_39516709
    Ik heb het vorig jaar met 2 gratis kaartjes gedaan
    pi_39520654
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 17:02 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Mag zo zijn, maar wat Sack zegt is wel waar... Menig Jamaicaan doet het stukken beter. Ik snap ook niet waarom het zo'n hype is, zo goed is hij namelijk helemaal niet...
    geef me dan is namen
    (altijd wanneer ik reggae hoorde vond ik het maar een beetje suffe zooi)
      dinsdag 4 juli 2006 @ 22:12:11 #83
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_39520902
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 17:11 schreef DeVinger het volgende:

Ik ook met ¤60, dit jaar zit ik er gelukkig warmer bij .
      woensdag 5 juli 2006 @ 10:31:07 #84
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_39533057
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 22:04 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

geef me dan is namen
    (altijd wanneer ik reggae hoorde vond ik het maar een beetje suffe zooi)
    Israel Vibration
    Steel Pulse
    Culture
    Morgan Heritage
    Seeed (en dit zijn duitsers nota bene!)
    Culcha Candela (eveneens duitsers en ook op Lowlands te bezichtigen)
    Gentlemen (eveneens een duitser...)
    Luciano
    Toots & The Maytals
    Anthony B.
    Capleton
    Groundation (Amerikanen...)
    Sly & Robbie
    Tanya Stephens

Meer ska:
    * The Slackers
    * The Skatalites
    * The Internationals
    * Rude Rich & The High Notes (Hollanders )
      woensdag 5 juli 2006 @ 10:40:35 #85
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39533316
    The Congos zijn ook leuk Ska-boss
    pi_39534684
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Israel Vibration
    Steel Pulse
    Culture
    Morgan Heritage
    Luciano
    Toots & The Maytals
    Anthony B.
    Capleton
    Sly & Robbie
    Tanya Stephens

Meer ska:
    * The Slackers
    * The Skatalites
    * The Internationals
    ok zal vrijdag is ff de platenzaak doorzoeken
    pi_39534995
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Israel Vibration
    Steel Pulse
    Culture
    Morgan Heritage
    Luciano
    Toots & The Maytals
    Anthony B.
    Capleton
    Sly & Robbie
    Tanya Stephens

Meer ska:
    * The Slackers
    * The Skatalites
    * The Internationals
    Mogen er best wel een aantal van komen Lucky Dube is ook leuk
    pi_39535079
    Ik heb vorig jaar maar 400 euro uitgegeven.

excl. kaartje.
      woensdag 5 juli 2006 @ 12:18:39 #89
    16149 -Sum-
    opsodeflikkermietertieven!!
    pi_39536405
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 11:37 schreef Roellio het volgende:
    Ik heb vorig jaar maar 400 euro uitgegeven.

excl. kaartje.
    inc luchtbedje?
      woensdag 5 juli 2006 @ 12:27:03 #90
    126098 VaderJacob
    Ik krijg nog geld van je!!
    pi_39536684
    Ja hoor 3 dagen aan het strand liggen en dan kan je je tvp niet meer op de 1e pagina zetten
    Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
    pi_39536710
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 12:18 schreef -Sum- het volgende:

[..]

inc luchtbedje?
    pi_39537838
    Volgende week maar een kaartje halen!

Heeft iemand een idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn?
    pi_39538053
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 13:03 schreef Fiama het volgende:
    Volgende week maar een kaartje halen!

Heeft iemand een idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn?
    Enorm veel. Ik zou maar snel zijn!
      woensdag 5 juli 2006 @ 13:10:14 #94
    100137 Spec87
    Love lights up the world
    pi_39538080
    Btw, dans le rock kwam toch ook op lowlands? zoiets heb ik opgevangen in de indie topics. Het staat nog niet in de OP.
    pi_39541135
    quote:
    Dirty Pretty Things
    If those who are wiser always step down, we'd be ruled by the dumb... Why do the smart always step down?
    pi_39541431
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 13:10 schreef Spec87 het volgende:
    Btw, dans le rock kwam toch ook op lowlands? zoiets heb ik opgevangen in de indie topics. Het staat nog niet in de OP.
    Heb je een linkje?
    pi_39541493
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 14:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Heb je een linkje?
    www.danslerock.nl
    pi_39541551
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 14:57 schreef lienelien het volgende:

[..]

www.danslerock.nl
    Cool. Ik ga hem in de OP zetten voor de volgende keer
    pi_39541717
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 14:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Cool. Ik ga hem in de OP zetten voor de volgende keer
    pi_39541764
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 15:03 schreef lienelien het volgende:

[..]

Gedaan
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')