Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:53 schreef peaceman het volgende:
Is dat alles wat je gezien hebt op Roskilde Sack?
Ga je nog een verslagje schrijven?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
Wel alles wat ik gezien heb en wat ook op Lowlands staat.
Verder oa. gezien: Whomadewho, Jenny Wilson, Radiosoulwax, Guns n' Roses, Front 242, Happy Mondays, Sergent Garcia, Bob Dylan, Seeed, Deftones, Primal Scream, Phoenix, Kanye West, Ricardo Villalobos, Magtens Corridorer, Annie Nightingale, Natasja & Ragga Pack, the Strokes, Coldcut en Roger Waters.
En nog een hoop dingen maar heel even gezien of ergens veraf slapend in het gras meegekregen
heeeeel misschien als ik nog zin krijg. d'r is namelijk toch nooit iemand die het Roskilde-topic doorleest. kan iedereen roskilde wel aanraden: dat is echt nog de overtreffende trap van lowlands wat betreft gaafheidquote:
Ik lees daar wel... soms..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
heeeeel misschien als ik nog zin krijg. d'r is namelijk toch nooit iemand die het Roskilde-topic doorleest. kan iedereen roskilde wel aanraden: dat is echt nog de overtreffende trap van lowlands wat betreft gaafheid![]()
roskilde moet je gewoon meegemaakt hebben
nouja, misschien dat ik dan toch maar snel iets in elkaar typ.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik lees daar wel... soms..
En verslagjes vind ik helemaal leuk...
Roskilde staat, net als Sziget wel op het lijstje om ooit te bezoeken, maar met kind wordt het gewoon wat lastiger…
Topquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
nouja, misschien dat ik dan toch maar snel iets in elkaar typ.
Een dagje Pinkpop kan zoiezo hebben wij gemerkt...quote:als 't kind wat ouder is kan het trouwens best mee. veel mensen gezien met kinderen. de denen zijn echt ideaal festivalvolk: niet zo duw en trekkerig. relaxt, vriendelijk en netjes. ik zou een kind nooit meenemen naar lowlands, maar roskilde kan prima. als je een makkelijk kind hebt en zelf niet overal vooraan wil staan en alles wil zien natuurlijk.
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Top![]()
[..]
Een dagje Pinkpop kan zoiezo hebben wij gemerkt...
Maar ja, wij willen eigenlijk samen ook wel een kleine... enfin, misschien volgend jaar Roskilde.. maar dan moet ik ook wel ander werk hebben.....
ben ik het echt niet mee eens, vooral de band waarmee Matisyahu speelt doet het echt flink goed en appart. Dissonante solo's heb ik nog weinig gehoord in Reggae!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Overslaan:Matisyahu: 't Enige bijzondere is zijn uiterlijk. Zo'n beetje elke Jamaicaan doet het beter.
Sorry, ik vond het echt totaal oninteressant. Slaapverwekkend zelfs.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:55 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
ben ik het echt niet mee eens, vooral de band waarmee Matisyahu speelt doet het echt flink goed en appart. Dissonante solo's heb ik nog weinig gehoord in Reggae!
heb je het ook live gezien dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sorry, ik vond het echt totaal oninteressant. Slaapverwekkend zelfs.
Er staat toch dat ik al die bands dit weekend al op Roskilde heb gezienquote:
oh hehe natuurlijk, me brein zit een beetje in een frituurpan... sorryquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Er staat toch dat ik al die bands dit weekend al op Roskilde heb gezien![]()
Sziget is ook heel relaxt .. waarom zijn al die 'relaxte' nederlanders op lowlands eigenlijk niet relaxed ... raar is dat. Wij zijn best wel een onbeleefd volkje eigenlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
nouja, misschien dat ik dan toch maar snel iets in elkaar typ.
als 't kind wat ouder is kan het trouwens best mee. veel mensen gezien met kinderen. de denen zijn echt ideaal festivalvolk: niet zo duw en trekkerig. relaxt, vriendelijk en netjes. ik zou een kind nooit meenemen naar lowlands, maar roskilde kan prima. als je een makkelijk kind hebt en zelf niet overal vooraan wil staan en alles wil zien natuurlijk.
Ik vind dat wel meevallen hoor... zeker vergeleken met de Nederlanders die op Werchter komen... die zijn pas erg!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sziget is ook heel relaxt .. waarom zijn al die 'relaxte' nederlanders op lowlands eigenlijk niet relaxed ... raar is dat. Wij zijn best wel een onbeleefd volkje eigenlijk![]()
Ik vind de Belgen op Werchter minstens net zo erg. Snap echt niet dat iedereen zo lyrisch is over de Belgen. Dronken, knetterstoned, duwen, trekken, schreeuwen, totale desinteresse in de bands. Ik vond ze echt walgelijk. Ook omdat een aantal zo verschrikkelijk neerkijkt op Nederlanders trouwensquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen hoor... zeker vergeleken met de Nederlanders die op Werchter komen... die zijn pas erg!
Mag zo zijn, maar wat Sack zegt is wel waar... Menig Jamaicaan doet het stukken beter. Ik snap ook niet waarom het zo'n hype is, zo goed is hij namelijk helemaal niet...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:55 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
ben ik het echt niet mee eens, vooral de band waarmee Matisyahu speelt doet het echt flink goed en appart. Dissonante solo's heb ik nog weinig gehoord in Reggae!
In dat geval... Vooral niet naar Dour gaan. Ik heb mezelf er groen en geel geërgert aan dat soort idioten (met name fransozen).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind de Belgen op Werchter minstens net zo erg. Snap echt niet dat iedereen zo lyrisch is over de Belgen. Dronken, knetterstoned, duwen, trekken, schreeuwen, totale desinteresse in de bands. Ik vond ze echt walgelijk. Ook omdat een aantal zo verschrikkelijk neerkijkt op Nederlanders trouwens
*Streept Frankrijk weg*. Iemand trouwens ervaringen met Duitsers en Engelsen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
In dat geval... Vooral niet naar Dour gaan. Ik heb mezelf er groen en geel geërgert aan dat soort idioten (met name fransozen).
quote:Ow... En het eten is er niet te vreten! Alleen dáárom zou je al naar Lowlands gaan, voor 't eten! I love it! Pannenkoeken, everzwijnhammetjes, gepofte aardappelen, broodje beenham, pizza... Ik vreet mezelf altijd ongans op Lowlands
Mijn visie is juist dat de meeste Nederlanders die op Werchter komen, zich beter lijken te voelen dan de gemiddelde belg...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind de Belgen op Werchter minstens net zo erg. Snap echt niet dat iedereen zo lyrisch is over de Belgen. Dronken, knetterstoned, duwen, trekken, schreeuwen, totale desinteresse in de bands. Ik vond ze echt walgelijk. Ook omdat een aantal zo verschrikkelijk neerkijkt op Nederlanders trouwens
Grappig dat je dat zegt van excuses aanbieden... dat was afgelopen Pinkpop ook het geval. Dat doet prettig aan.quote:(ja ja, dat is allemaal generalisatie ik weet het)
De Nederlanders zijn vooral erg qua voordringen en ongeduldig zijn. En qua het binnen een kwartier goor maken van sanitaire voorzieningen. En het slopen van alles. En qua luidruchtig zijn.
De Skandinaviers zijn gewoon heel geduldig. Lekker boeien of ik 2 of 3 minuten in de rij sta voor een biertje. Lekker belangrijk of 10 of 15 meter van het podium sta. Ze zullen zich echt niet met alle geweld door de menigte beuken. En ze zijn gewoon absoluut niet agressief. Geen boze blik gezien bij een duwtje of als ik per ongeluk op een zittend persoon ging staan in de drukte. En zelf gewoon om niets al excuses aanbieden.
En gewoon aan het eind van de dag nog schone dixies. Tot de nok toe gevult met schijt, kots en andere troep, maar je kunt gewoon nog op de bril zitten. Geen ondergescheten deurhendels, ondergepiste toiletrollen en dat soort lol. Gewoon schoon![]()
En nog leuker is dat het normaal een heel teruggetrokken volkje is. Maar giet er liters bier in en ze worden enorm spraakzaam. Nog nooit zo veel contact gehad met medefestivalgangers
Denen, Zweden, Noren en Finnen![]()
Maar dat is terrechtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn visie is juist dat de meeste Nederlanders die op Werchter komen, zich beter lijken te voelen dan de gemiddelde belg...
Reserve-Duitserquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:11 schreef DeVinger het volgende:
Vorig jaar heb ik het hele weekend met 60euro gedaan
Dit jaar heb ik weer geld zat
geef me dan is namenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Mag zo zijn, maar wat Sack zegt is wel waar... Menig Jamaicaan doet het stukken beter. Ik snap ook niet waarom het zo'n hype is, zo goed is hij namelijk helemaal niet...
Ik ook met ¤60, dit jaar zit ik er gelukkig warmer bijquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:11 schreef DeVinger het volgende:
Vorig jaar heb ik het hele weekend met 60euro gedaan
Dit jaar heb ik weer geld zat
Israel Vibrationquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:04 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
geef me dan is namen
(altijd wanneer ik reggae hoorde vond ik het maar een beetje suffe zooi)
ok zal vrijdag is ff de platenzaak doorzoekenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Israel Vibration
Steel Pulse
Culture
Morgan Heritage
Seeed (en dit zijn duitsers nota bene!)
Culcha Candela (eveneens duitsers en ook op Lowlands te bezichtigen)
Gentlemen (eveneens een duitser...)
Luciano
Toots & The Maytals
Anthony B.
Capleton
Groundation (Amerikanen...)
Sly & Robbie
Tanya Stephens
Meer ska:
* The Slackers
* The Skatalites
* The Internationals
* Rude Rich & The High Notes (Hollanders)
Mogen er best wel een aantal van komenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Israel Vibration
Steel Pulse
Culture
Morgan Heritage
Seeed (en dit zijn duitsers nota bene!)
Culcha Candela (eveneens duitsers en ook op Lowlands te bezichtigen)
Gentlemen (eveneens een duitser...)
Luciano
Toots & The Maytals
Anthony B.
Capleton
Groundation (Amerikanen...)
Sly & Robbie
Tanya Stephens
Meer ska:
* The Slackers
* The Skatalites
* The Internationals
* Rude Rich & The High Notes (Hollanders)
inc luchtbedje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:37 schreef Roellio het volgende:
Ik heb vorig jaar maar 400 euro uitgegeven.
excl. kaartje.
Enorm veel. Ik zou maar snel zijn!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:03 schreef Fiama het volgende:
Volgende week maar een kaartje halen!
Heeft iemand een idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn?
quote:
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:10 schreef Spec87 het volgende:
Btw, dans le rock kwam toch ook op lowlands? zoiets heb ik opgevangen in de indie topics. Het staat nog niet in de OP.
Cool. Ik ga hem in de OP zetten voor de volgende keerquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Cool. Ik ga hem in de OP zetten voor de volgende keer
Gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |