Owja, die vergeet ik nou gewoon helemaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Mogen er best wel een aantal van komenLucky Dube is ook leuk
op Pinkpop bij dEUS stond er een Belg in het voorste vak en die ging zomaar even pissen. Terwijl het vak bijna vol wasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind de Belgen op Werchter minstens net zo erg. Snap echt niet dat iedereen zo lyrisch is over de Belgen. Dronken, knetterstoned, duwen, trekken, schreeuwen, totale desinteresse in de bands. Ik vond ze echt walgelijk. Ook omdat een aantal zo verschrikkelijk neerkijkt op Nederlanders trouwens
(ja ja, dat is allemaal generalisatie ik weet het)
uhm, shit, dat klopt. kan ook geen alternatief vinden. zal m'n uit de op weghalenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:18 schreef lienelien het volgende:
pssst.. het 'luister' linkje bij Tiga in de OP doettet niet![]()
jammer, is 'ie zo heel alleen zonder luister-linkjequote:Op woensdag 5 juli 2006 17:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
uhm, shit, dat klopt. kan ook geen alternatief vinden. zal m'n uit de op weghalen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
jammer, is 'ie zo heel alleen zonder luister-linkje![]()
![]()
Zou Lowlands de Powlands ook dit jaar weer aanwezig zijn?![]()
Jeuhhj! Ik heb tegenwoordig ook een wallpaper-aankunnende telefoon: Lowlands de Powlands op mijn telefoontjequote:
Ik hoop het niet. Iig geen interessante namen meer. Ik moet nu al teveel zien..quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:09 schreef Blinker het volgende:
Zouden er nog veel namen bij komen?
Ik hoop het wel.. er zijn te weinig goeie namenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Iig geen interessante namen meer. Ik moet nu al teveel zien..
Zo mag je 'm niet meer noemen he, luister de Llovcast #3.quote:
Lowlands De Powlands voor intimiquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zo mag je 'm niet meer noemen he, luister de Llovcast #3.
Tegenwoordig luistert hij naar de naam: LDP (el die pie)
Het luister-linkje bij The Kooks klopt trouwens ook niet, deze werkt wel: http://www.myspace.com/thekooksbrighton
Jah! dat vraag ik me af.. hoeveel geld ben je gemiddeld kwijt aan lowlands? (excl. kaartje)quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:57 schreef Collaborator het volgende:
Met 7 euro op een dag overleef ik het wel
Ik heb inmiddels mijn mening enigszins bijgesteld. Er staan best een paar leuke namen tussen. Niet overdadig veel, maar genoeg om te gaan denk ik...quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.. er zijn te weinig goeie namen
300 à 400 euro!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:46 schreef Mr.Black het volgende:
[..]
Jah! dat vraag ik me af.. hoeveel geld ben je gemiddeld kwijt aan lowlands? (excl. kaartje)
wat hij zegtquote:
Wow.. dat is 130 euro per dag! Ik dacht (hoop) zelf meer aan 50 a 70 euro per dag.quote:
Bullcrap... Je geeft inderdaad 3 à 400 euri uit als je jezelf helemaal de pleuris invreet en zuipt. Als je gewoon normaal drinkt en eet en twee avonden flink doorzakt ben je met max 200 euri goed rond.quote:
dat kan, maar de vraag was toch wat iedereen uitgafquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:53 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Bullcrap... Je geeft inderdaad 3 à 400 euri uit als je jezelf helemaal de pleuris invreet en zuipt. Als je gewoon normaal drinkt en eet en twee avonden flink doorzakt ben je met max 200 euri goed rond.
Vorig jaar heb ik 120 euro in heel het weekend uitgegeven.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:46 schreef Mr.Black het volgende:
[..]
Jah! dat vraag ik me af.. hoeveel geld ben je gemiddeld kwijt aan lowlands? (excl. kaartje)
Ik ken geen mensen die bekertjes terug brengenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
Indicatie: 2 euri per biertje... 1,80 als je bekertjes terug inlevert...
Maaltijd: 5 à 6 euri...
quote:8.18.06
Friday Pukkelpop Hasselt, BEL BUY TICKETS HERE
8.19.06
Saturday Highfield Festival Erfurt, GER BUY TICKETS HERE
Die zijn knetter! Laatst nog in Rdam gezien.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:15 schreef _Etter_ het volgende:
Mastodon! cool!
Wat wil je nou horen, dude. Ik tief die kutbekertjes gewoon weg en puur voor de lol stamp ik ze ook nog even plat zodat anderen er niets aan hebben. De vraag was simpel. ik gaf er een simpel antwoord op. Wat is je probleem.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:53 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Bullcrap... Je geeft inderdaad 3 à 400 euri uit als je jezelf helemaal de pleuris invreet en zuipt. Als je gewoon normaal drinkt en eet en twee avonden flink doorzakt ben je met max 200 euri goed rond.
Maar zuip je nou echt 700 liter weg en vreet je er echt 15 kilo bij?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen, dude. Ik tief die kutbekertjes gewoon weg en puur voor de lol stamp ik ze ook nog even plat zodat anderen er niets aan hebben. De vraag was simpel. ik gaf er een simpel antwoord op. Wat is je probleem.
Met gemak!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar zuip je nou echt 700 liter weg en vreet je er echt 15 kilo bij?
Respectquote:
Trein is prima te doen.. ik wacht nog even afquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:43 schreef hydraulix het volgende:
Eigenlijk vind ik de line-up van Pukkelpop leuker, maar niemand wilt mee en ik zit ook met vervoer![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:44 schreef peaceman het volgende:
Kunnen de pukkelpoppers niet naar hun eigen topic gaan...![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen, dude. Ik tief die kutbekertjes gewoon weg en puur voor de lol stamp ik ze ook nog even plat zodat anderen er niets aan hebben. De vraag was simpel. ik gaf er een simpel antwoord op. Wat is je probleem.
Ze werken meestal alleen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:35 schreef ruud_fr het volgende:
Lopen er op Lowlands ook hele gezinnen met kinderen te rapen?
Het scheelt als je veel van huis meeneemtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb vorig jaar maar rond de 80 á 90 euro opgemaakt in het hele weekend aan eten en drinken. Geen idee hoe, maar it's true.
Al dat bier is al zwaar genoeg...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Blinker het volgende:
[..]
Het scheelt als je veel van huis meeneemt
en als je dat niet doet scheelt dat heel wat sjouwenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Blinker het volgende:
[..]
Het scheelt als je veel van huis meeneemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |