ow, ja dat is altijd wel flink sjouwenquote:
Het is het waardquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, ja dat is altijd wel flink sjouwen
afgelopen jaar was ik zo binnen, jaar ervoor ook, kwestie van vroeg gaan, dan sta je vooraan. Dat doen we ook pas sinds een paar jaar heel vroeg gaan, inderdaad omdat het vreselijke vervelend is om je tent in het donker te moeten opzetten. En het is kut als je moet gaan opzetten als iedereen om je heen al staat. Nu hoor ik zelf bij het publiekquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:42 schreef diedlaughing het volgende:
Ik het vorig jaar met 100 euro gedaan.
We hadden veel eten zelf meegenomen.
Hoop niet dat we dit jaar op donderdag ook weer zolaat door de controles heen zijn.
In het donker je tentje op zetten is ook niet echt geslaagd.
We waren er om 4 uur smiddags.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
afgelopen jaar was ik zo binnen, jaar ervoor ook, kwestie van vroeg gaan, dan sta je vooraan. Dat doen we ook pas sinds een paar jaar heel vroeg gaan, inderdaad omdat het vreselijke vervelend is om je tent in het donker te moeten opzetten. En het is kut als je moet gaan opzetten als iedereen om je heen al staat. Nu hoor ik zelf bij het publiek
geen idee, we gaan al 2 jaar rond een uur of 9.30 van huis zodat we 5 kwartier later op de dijk in de rij kunnen aansluiten. En afgelopen jaar dus heerlijk met een koud biertje in de zon gezetenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:01 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
We waren er om 4 uur smiddags.
Het jaar ervoor ging het terrein ook om 6 uur open en toen waren met een uur binnen.
Geen idee waarom het vorige jaar zolang duurde.
18:00 u. stipt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:27 schreef BeRightBack het volgende:
Hoe laat gaan de poorten ook alweer open?
Vorig moesten wij ook in het donker de tent opzetten..
hoelaat ben je dan binnen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef Roellio het volgende:
Wij staan meestal rond 14:30 voor de poort.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, als je maar op tijd bent voor de immer falende meet![]()
Wij hadden vorig jaar een mini meetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Was er vorig jaar ook al niet zo'n tekening?
Anders roepen we wel de hele tijd Fok! jou!?! tegen iedereen..![]()
Ja, dan maken we net zoveel vrienden als dat jaar dat we gingen modderglijden en zo'n dronken kale beer in het slootje duwden!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Was er vorig jaar ook al niet zo'n tekening?
Anders roepen we wel de hele tijd Fok! jou!?! tegen iedereen..![]()
Aldus Lowlands.nlquote:HOUT
Méér lekkers, hadden we gezegd. Welnu, wat te denken van een portie Morningwood?
Ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:09 schreef BeRightBack het volgende:
Was het vorig jaar ook niet op precies dezelfde plek?
Dusquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:23 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn vriendin heeft maandag om half 9 een herkansing Nederlands....
meeting gaan altijd misquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:49 schreef rubbereend het volgende:meeting
Ooit op donderdag Heatwave gemeet bij de 24uurs tent.
En ergens midden in de nacht op een camping per ongeluk Sum en BlaBlub ontmoet en nog een hele rits andere Fokkerspuur toeval
Maar ehh, hoe herken je ze dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:49 schreef rubbereend het volgende:meeting
En ergens midden in de nacht op een camping per ongeluk Sum en BlaBlub ontmoet en nog een hele rits andere Fokkerspuur toeval
treinkaartje in België zit wel bij de prijs van het ticket in hèquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:43 schreef hydraulix het volgende:
Eigenlijk vind ik de line-up van Pukkelpop leuker, maar niemand wilt mee en ik zit ook met vervoer![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[ quote:
HOUT
Méér lekkers, hadden we gezegd. Welnu, wat te denken van een portie Morningwood? ]
Aldus Lowlands.nl
ja vertel iets nieuwsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:42 schreef Piliniak het volgende:
Op de LL-site staat Morningwood als nieuwe naam.
hehe 2004 had PP de "eigen huis en tuin" tune mee .. niet zo leuk als mensen tenten op zien zetten met dat deuntje op de achtergrond terwijl je zelf een biertje drinktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
afgelopen jaar was ik zo binnen, jaar ervoor ook, kwestie van vroeg gaan, dan sta je vooraan. Dat doen we ook pas sinds een paar jaar heel vroeg gaan, inderdaad omdat het vreselijke vervelend is om je tent in het donker te moeten opzetten. En het is kut als je moet gaan opzetten als iedereen om je heen al staat. Nu hoor ik zelf bij het publiek
Ik was er in 2004 helemaal nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe 2004 had PP de "eigen huis en tuin" tune mee .. niet zo leuk als mensen tenten op zien zetten met dat deuntje op de achtergrond terwijl je zelf een biertje drinkt
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe 2004 had PP de "eigen huis en tuin" tune mee .. niet zo leuk als mensen tenten op zien zetten met dat deuntje op de achtergrond terwijl je zelf een biertje drinkt
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die kan je dan nog gewoon kopenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:17 schreef WarPuppy het volgende:
Hoezit het eigenlijk met de kaarten? Want ik wil wel kopen, maar pas over 2 weken
maar jij stond NIET op de goede plek dus was ook meer geluk dan wijsheidquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:11 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja!
Daar heb ik toen Fok!sters Camoth en -Sum- gemeet.Die waren er wél.
nouja wij zochten andere fokkers waarvan we alleen ongeveeer wisten waar ze stonden en wij hadden zown debiel bij ons die toen midden in de nacht over de camping FOOOOOOOOOOOOKKK!!! FOKFORUUUUUUUUM!!! ging roepenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:49 schreef rubbereend het volgende:meeting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |