Had een vriendin van mij vorig jaar ook, om 7 uur 's ochtends weg.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:46 schreef Dupje het volgende:
Blaat ik baal, heb wrs de week na Lowlands intro week...
Hmz, niet handig!
mail?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:27 schreef _Etter_ het volgende:
Ja dan hoef ik niet deze mail te schrijven als tvp...
dat sluit mooi aan, nachtje door dansen, 5 uur van het terrein af; spullen inpakken nog een biertje drinken en op naar de busquote:Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Had een vriendin van mij vorig jaar ook, om 7 uur 's ochtends weg.![]()
quote:NIEUWTJES!
Zoals beloofd, nieuwe namen:
The Twilight Singers feat. Greg Dulli & Mark Lanegan - Dirty Pretty Things - Be Your Own PET - Mastodon
Binnenkort meer lekkers!
Mopperkontquote:
Be Your Own Pet is ook wel leuk trouwens.quote:The Twilight Singers feat. Greg Dulli & Mark Lanegan
Er was eens ... een band die Afghan Whigs heette en vrij succesvol was, maar helaas ten gronde ging aan overmatig neuspoederen en andere verlokkingen van de rock 'n roll. Maar frontman Greg Dulli had met zijn Twilight Singers gelukkig andere plannen, en zie, twee prachtige albums vol diepgravende melodieuze gitaarrock later, staat-ie zomaar weer op de Lowlands-planken. En hij brengt een speciale gast mee: Mark Lanegan, ook zo'n jaren negentig icoon, en bekend van duetten met o.a. Josh Homme en Isobel Campbell. Twee muzikale grootheden op het podium mét een superband ernaast: laat je overweldigen door The Twilight Singers!
Hak eens de knoop door... wil je.. Ga of ga niet, maar laat ons verder niet in spanning...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:30 schreef maniack28 het volgende:
Och jee.. ze boeken een metalbandMastadon
Maar waar blijft de punk nou?
Ik ben nog steeds niet overtuigd... en Dresden Dolls komen niet
Be Your Own PET / Punk / Punkquote:
Als beide blokkenschema's bekend zijn ga ik kiezenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hak eens de knoop door... wil je.. Ga of ga niet, maar laat ons verder niet in spanning...![]()
Pas een week vantevoren hoop ik en uitverkocht...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als beide blokkenschema's bekend zijn ga ik kiezen
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pas een week vantevoren hoop ik en uitverkocht...![]()
Nee is het ook niet, maar je twijfelt al maanden en elke keer horen wij weer dat je twijfelt.. Als je dan zo lang al twijfelt... ga pukkelpoppen, denk ik dan.... Ik had de keus dan al gemaakt....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
![]()
Het is toch logisch dat ik twijfel? Kijk... Pukkelpop heeft een aantal dingen die Lowlands niet heeft, zoals Radiohead, Turbonegro, Millencolin, Dresden Dolls, Officer Jones and his Patrol Car Problems, nog wat onbekende punkbands.... Lowlands heeft daar eigenlijk niet iets tegenover staan, behalve Opeth. Het is toch niet gek dat ik dan twijfel?
En ik ga geen 40 euro betalen voor Radiohead, dus dat zit er niet in...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, maar je twijfelt al maanden en elke keer horen wij weer dat je twijfelt.. Als je dan zo lang al twijfelt... ga pukkelpoppen, denk ik dan.... Ik had de keus dan al gemaakt....
![]()
En ik baal echt wel dat Radiohead niet komt.. neem dat maar van me aan.. het is dat we eind aug ze gaan zien in de HMH, anders was ik denk ik naar PP gegaan..
Gelukkig heb ik op Roskilde alvast wat bands gezien, maakt het weer een stukje makkelijker. Om jullie te helpen:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:36 schreef Ascaroth het volgende:
Ik vrees nu al voor het blokkenschema trouwens. Dat kan niet anders dan een overlappingshel worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |