Die was vandaag ook aardigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die doos die niks zei of weer een andere?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die was vandaag ook aardig(we deden haar aflossen inclusief nog een meisje die ook nog eens vandaag werd ontslagen) Maar dit is dus een andere.
ik las af flossenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die was vandaag ook aardig(we deden haar aflossen inclusief nog een meisje die ook nog eens vandaag werd ontslagen) Maar dit is dus een andere.
Whehehe , dat zagen ze aankomen dus hebben ze jou maar aangenomen om haar te vervangenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vaak niet op komen dagen, te laat afbellen, te laat komen.
Dus wel terecht denk ik zo
Ze hebben zelfs 2 mensen aangenomenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Whehehe , dat zagen ze aankomen dus hebben ze jou maar aangenomen om haar te vervangen
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs 2 mensen aangenomen
Maar ik maak wel zo'n beetje de meeste uren, geloof ik.
one lovequote:
als het door gaat komen er zeker heel wat leuke verhalen jha.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
one love
mark het huis uitDat wordt een fotoblog bijhouden over de verpaupering van die woning
maar ik ga pittenff beetje bijkomen van alle tentamenstress
je blaat KNEUSquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:58 schreef BaraCuda het volgende:
Er had een of andere corrupte italiaanse voetballer zich van een balkon laten vallen had ik gehoord?
Jammer genoeg voor hem leeft hij nogOnbetrouwbaar gedoe dat italiaans team, en heel dat wk er bij
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:54 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
halve finale
![]()
![]()
duitsers flink aan de![]()
geven
![]()
Oh ja, de wannabe-motorpoliteiagent.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk eens even na tegen wie je het hebtNatuurlijk kan ik niet nadenken
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja, de wannabe-motorpoliteiagent.
Dat jochie van net 18?quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat jochie van net 18?
Die pummel met een IQ wat misschien een halve punt hoger is dan dat van -XX-?
quote:De man met de grooste voorhuid van de MC?
Als het goed is staat er een mintgroene Ford Fiësta bij Tettero, het autobedrifj daar vlak bij. Zet die er maar tegen aan, das de oude van mn schoonmoeder.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:52 schreef MewBie het volgende:
Als iemand nog behoefte voelt om vanavond wat vernieling aan te richten:
Gaarne de flitspaal na de tunnel voor het CS in Den Haag langs, richting Binckhorst aan de rechterkant.![]()
Als jij mij nu direct de sleutels geeft ben ik er nog gek genoeg voor ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het goed is staat er een mintgroene Ford Fiësta bij Tettero, het autobedrifj daar vlak bij. Zet die er maar tegen aan, das de oude van mn schoonmoeder.
Bed
En alle roodlichtcamera's in Rotterdamquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:52 schreef MewBie het volgende:
Als iemand nog behoefte voelt om vanavond wat vernieling aan te richten:
Gaarne de flitspaal na de tunnel voor het CS in Den Haag langs, richting Binckhorst aan de rechterkant.![]()
Paal aangereden en spontaan in de fik?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:57 schreef MewBie het volgende:
[..]
Als jij mij nu direct de sleutels geeft ben ik er nog gek genoeg voor ook![]()
Maar dat veranderd niks aan het feit dat die foto er dan nog steeds is
Pessotto niet meer in levensgevaarquote:
Nee met Ronny James Dio op deze LP,quote:
aan het voorgaren voor morgen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:46 schreef ook_gek het volgende:
zo ik weet niet wat jullie doen. Maar ik zit heerlijk wakker te worden in de tuin gek in de volle zon
jha zo zal je het kunnen noemen jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:47 schreef lipje het volgende:
[..]
aan het voorgaren voor morgen?
* lipje heeft wel weer zin in KREEFT
die is voor het quoten archief. Zonder typfoutenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Dio is ook zeker niet verkeerd!
Ik dacht dat ik de enieg was met een quote archief?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:51 schreef lipje het volgende:
[..]
die is voor het quoten archief. Zonder typfouten
Laat dan eens wat memorabele quotes uit jou archief zien?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:04 schreef lipje het volgende:
nee hoor.
waarom moet alles bewezen worden?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Laat dan eens wat memorabele quotes uit jou archief zien?
ik heb een dieren verzorging opleiding gedaan hoorquote:
Anders steek je er even een stokje in. Dan word ie nog heter.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:20 schreef ook_gek het volgende:
hoe heet mag een notebook worden. DIe van mij is aan het bakken
en dan open je een topic in DIG over de vraag hoe heet je processor mag worden, omdat ie t nu niet goed doetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Anders steek je er even een stokje in. Dan word ie nog heter.
krijg toch een nieuwe notebookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:23 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan open je een topic in DIG over de vraag hoe heet je processor mag worden, omdat ie t nu niet goed doet
Prachtig topic was dat jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:23 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan open je een topic in DIG over de vraag hoe heet je processor mag worden, omdat ie t nu niet goed doet
TestDrive: TDI. Maikuuul! Kijk, een vriendje voor je!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:29 schreef lipje het volgende:
Die maikuul cloon van een Turquaz had gister ook een mooie
ben jij vanavond nog op msn. Zo niet mail effe je 06 nummer voor morgenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:02 schreef BoJo het volgende:
ik heb net meuk gehaalt om m'n auto beetje bij te poetsen
ga dat maar eens doen![]()
ik ben er denk ik wel ff en anders mail ik je wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben jij vanavond nog op msn. Zo niet mail effe je 06 nummer voor morgen![]()
ik loop gewoon rond denk ik. Ligt er ook aan wie ik allemaal tegen kom.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben er denk ik wel ff en anders mail ik je wel.![]()
Ik sta sowieso ergens bij de grote groep 155s![]()
Poetsen in de zon mag niet, foeiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:02 schreef BoJo het volgende:
ik heb net meuk gehaalt om m'n auto beetje bij te poetsen
ga dat maar eens doen![]()
volgende week mag je de mijne poetsenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ook maar ik stond in de schaduw... in de garage zie ik geen moer![]()
ben kapot man![]()
![]()
Dat was toch gisteren? Mijn ouders zijn gister nl. ook vertrokken ivm Fryslan Vaartquote:
Dat was de hele week, vandaag slotdag. Heb even bij de finish van de zonnebootjes gekekenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was toch gisteren? Mijn ouders zijn gister nl. ook vertrokken ivm Fryslan Vaart
hoezo dat danquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
Eindelijk thuis.
En ik krijg een schijthekel aan de civic joh![]()
Het is een Honda die het er moeilijk heeft.quote:
Hij slaat af, hij gaat ontiegelijk langzaam naar de 120, noem maar op.quote:
Mooi zo, spoel jezlef maar door de gootsteen dan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:54 schreef ook_gek het volgende:
ik ben gesmolten
je paps is toch een uebersleutelaar?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij slaat af, hij gaat ontiegelijk langzaam naar de 120, noem maar op.
Volgens mij overlijdt ie binnenkort(of de benzinefilter is gewoon vuiltjes)
Hij heeft het druk druk druk. Dus ik leen nu even mijn moeders autoquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft het druk druk druk. Dus ik leen nu even mijn moeders autoDie ga ik nu omruilen
Mogen zij lekker in die kutcivic rijden
Ik ga er vandoor dus
M5 ook nog een vats mannetje?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor onze vatse lurkert, M5
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Ford Transit
Eigenaar: De Zeeuw
Land van herkomst: Nederland
Datum: 29 juni 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Jha die is goed manquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:11 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe die set is meesterlijk, die heb ik ooit aan markie gepasst nog
Vooral als na de 22 minuut de hardcore erin komt![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe heeft sjans in zn nieuwe SC topic
Je pakt het ook helemaal verkeerd aan, dat zie ik zlefs.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Ik heb vaak zat sjans, ik kop het alleen zo zelden in
Of naast is een beter woord denk ik
[afbeelding]
Je vader is een dief, hij stal alle sterren uit de hemel en stopte ze in je ogenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je pakt het ook helemaal verkeerd aan, dat zie ik zlefs.
Je meot niet zeggen: ik wil je wel ontmoeten, maar kan pas over een maand....
maar:
"mijn ogen branden van verlangen, en met heel mn hart zie ik uit naar het moment, op het heetst van de oogstmaand, dat ik je eindelijk kan ontmoeten"
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je vader is een dief, hij stal alle sterren uit de hemel en stopte ze in je ogen![]()
Whehe ach, afgelopen donderdag kreeg ik al na een kwartier met opzet een glas bier over me heen gekieperd![]()
[afbeelding]
Een meisje botst tegen me aan, haar drinken klotst over d'r rand van d'r glas, hup d'r decolleté in. Toen moest ik een beetje _hard_ lachenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?Wat zei je wat zo erg was?
"ik ben bevriend met Herman Vink"?
KLUNS! Je had meteen dr tieten moeten grijpen onder het motto "sorry, ik maak het wle weer droog"quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een meisje botst tegen me aan, haar drinken klotst over d'r rand van d'r glas, hup d'r decolleté in. Toen moest ik een beetje _hard_ lachen
*PLONS*
Dus toen ben ik maar boos geworden en toen was ze bang [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Ze was beslist niet knap.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KLUNS! Je had meteen dr tieten moeten grijpen onder het motto "sorry, ik maak het wle weer droog"
Had je ook bier over je heen gekregen, maar had je er ten minste plezier van gehad
Oooooooooooooooow. Dan heb je goed gehandeldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze was beslist niet knap.En er was ook geen uitstraling om dat te compenseren.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik gun je alle liefde en geluk van de wereld.
Daarom gun ik je de andere 19 nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry het is me niet gelukt hem te laten bannen
Nee die stop je bij nietsvermoedende meisjes tussen de tieten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daarom gun ik je de andere 19 niet
[afbeelding]
Met of zonder uitjes, moppie?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee die stop je bij nietsvermoedende meisjes tussen de tieten.
ik boycot dat woordquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met of zonder uitjes, moppie?
[afbeelding]
Das Fwnk zn vaste fotostekkie toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:14 schreef nogal het volgende:
Dit jaar met een voetbal toernooi wezen stappen in stadkanaal (in de Stapotheek de FOX)
nee hoor, precies het goede topic.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:33 schreef lipje het volgende:
verkeerde topic Alexxxxx
Wat is het verschil daartussen dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:09 schreef lipje het volgende:
Was dat een Mclaren SLR of een gewone SLR?
zeker wetenquote:
Als ik 18 ben mag ik bij Moggie in Statskanaal komen wonen zei die.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef ook_gek het volgende:
dat op je zelf gaan wonen heeft nog heel wat voeten in de aarde![]()
cool tegen die tijd moet je me effe een seintje geven ben heel benieuwd!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
Als ik 18 ben mag ik bij Moggie in Statskanaal komen wonen zei die.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
cool tegen die tijd moet je me effe een seintje geven ben heel benieuwd!
Heb je nu een hok gevonden?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef ook_gek het volgende:
dat op je zelf gaan wonen heeft nog heel wat voeten in de aarde![]()
Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:59 schreef ook_gek het volgende:
ja heb een hok gevonden ja en nee niks niet terug naar huis.
Ik ga het zeker weten overleven![]()
Waar ga je zitten, hoe groot is je hok en heb je huisgenootjes?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:59 schreef ook_gek het volgende:
ja heb een hok gevonden ja en nee niks niet terug naar huis.
Ik ga het zeker weten overleven![]()
eigen huisje voor mij helemaal alleen en niemand anders dan mijquote:Op zondag 2 juli 2006 00:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Waar ga je zitten, hoe groot is je hok en heb je huisgenootjes?
ja inderdaadquote:
kom je wel?quote:Op zondag 2 juli 2006 07:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja inderdaad
En ik ben helemaal helemaal naar de klote gek
Laatste Voyeur Chouquote:Op zondag 2 juli 2006 08:27 schreef Chou het volgende:
[..]
Zeg dat woord "Bult" nu niet, straks zitten ze weer in je fobo te gluren![]()
Ik heb gisteren met de rex geholpen. Ik heb overal schrammen en bulten zag ik netquote:Op zondag 2 juli 2006 09:03 schreef lipje het volgende:
mogguh
muggebeet meis, of heb je je koppie tegen een object geramd ?
Auto's sleutelen geeft altijd bloed en bultenquote:Op zondag 2 juli 2006 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met de rex geholpen. Ik heb overal schrammen en bulten zag ik net
Maar die op mijn voorhoofd kwam door de achterklep, die stond iets lager dan ik dacht
OMFG van wlek Hells Gayngel site komen die foto'squote:Op zondag 2 juli 2006 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
En wat doet BrauN tijdens zijn ban?
[afbeelding]
Ik wil het niet weten. Tonks heeft ze vast met groot plezier allemaal bekeken.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OMFG van wlek Hells Gayngel site komen die foto's
die is zelf toch ook dik en harig?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Tonks heeft ze vast met groot plezier allemaal bekeken.
[afbeelding]
Nee dat is Bupa, die is dik harig, homo en zit in een rolstoel.quote:
Ze ruimen zichzelf op zo te lezen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:26 schreef PNG het volgende:
Automaxx overigens lees ik net: organisatie van nul, 100 auto's bekrast, 1 gast met clio tegen 6 andere wagens aangereden vannacht, 1 dode door heroine schijnbaar, en nog met 70 man ofzoiets achter vermoedelijke daders aan. Kortom, gezellige meeting voor vleugelauto's geweest.
Ze deden een poging:quote:Op zondag 2 juli 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze ruimen zichzelf op zo te lezen.
[afbeelding]
Ja want die slaan elkaar natuurlijk normaal bij de eerste beste gelegenheid de hersens inquote:Draggers en Drifters bij elkaar aan een pilsje en BBQ. Nederlander,belg, duitser, ier, fransman. 1 happy family.
Automaxx trekt dan ook volk met Celica's die Supra IV vleugels deropplakken:quote:Op zondag 2 juli 2006 14:04 schreef Tjabbo het volgende:
ik snap de commotie niet, er zijn toch alleen duitse auto's de pineut
hahaha HAPquote:Op zondag 2 juli 2006 14:24 schreef PNG het volgende:
[..]
Automaxx trekt dan ook volk met Celica's die Supra IV vleugels deropplakken:
3 bier, en sommigen blijken nog dommer dan dat ze zich voordoen.
P.S. Overigens zijn er niet alleen Duitse auto's bekrast, maar lezen is moeilijk.
Me like me likequote:Op zondag 2 juli 2006 14:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik nomineer je bij deze voor 'de-schot-voor-open-doel-award'
[afbeelding]
ik heb een foto gemaakt van zijn specs. Want die lag netjes achter de voorraadquote:Op zondag 2 juli 2006 09:03 schreef BaraCuda het volgende:
Worden er nog foto's gemaakt waarbij bepaalde rijders met hun smoel tegen de voorruit hangen in een bocht?
Ja. PTA was leuker met jou erbijquote:
En Peu ligt jankend in het grind?quote:
die ging de baan niet opquote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En Peu ligt jankend in het grind?
[afbeelding]
Wat een Pussy en hij had deze keer nog wel grote velgenquote:
hij had gezeik met z'n remmen, ik ook trouwens..quote:Op zondag 2 juli 2006 16:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een Pussy en hij had deze keer nog wel grote velgen![]()
[afbeelding]
Fading? Tja zou er een keramisch setje voor een Maserati 155 zijn?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij had gezeik met z'n remmen, ik ook trouwens..
kwam ik op de Audi S bocht aan gestormt, wil ik remmen en pedaal hard maar weinig remmen![]()
![]()
na 3x stampen ging ie toch maar remmen... paps naast me met kromme tenen![]()
nee geen fading, dat heb ik weleens bij m'n vorige gemerktquote:Op zondag 2 juli 2006 16:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fading? Tja zou er een keramisch setje voor een Maserati 155 zijn?Maar dat hele warme weer helpt ook niet natuurlijk.
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga tegen mn ouders zeiken dat ze een huis met een grote schuur moeten kopen, dan kan ik een oude auto kopen
[afbeelding]
die F430s maken zo geil geluid jaquote:Op zondag 2 juli 2006 17:05 schreef ook_gek het volgende:
boJo heb je die rode F430 nog gezien die helemaal los ging met vrij rijden. Die ging me toch snel gek![]()
elke keer driften door die bochten heen. Later effe gekeken en hij had hem heel stoer op alles uit staan![]()
En die F430 spider die ook lekker ging had hem op race staan. En wat een geluid zeg
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:12 schreef BoJo het volgende:
Waren er meer dan 1 rode F430 ? Want om 9:00 ging er eentje precies achter mij staan
Dan valt je eigen autootje aardig in het niet![]()
En Mark wanneer ben je nou weg gegaan? Was je al pleitte voordat wij de baan op gingen? We zouden eerst gaan toen ik je smste maar die schijt pizzakoeriers waren nog bezig, dus moesten we daarop wachten![]()
Was wel grappig toen ik aan Peu vroeg of hij jou gezien had, hij zei ja ik zag hem ff anders moet je hem bellen. Maar ik heb z'n nummer niet, zei ik van ik heb hem wel maar ik mocht hem niet aan je geven![]()
![]()
ja dat vertelde je, die heb ik niet eens gezienquote:Op zondag 2 juli 2006 17:29 schreef ook_gek het volgende:
ik heb nog een foto van peu zijn velgen en de specs van zijn auto
en dat geluid was gewoon eng rillend zo mooiquote:Op zondag 2 juli 2006 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
De achterkant van de 430 blijft prachtig
[afbeelding]
laatmaaaaarquote:Op zondag 2 juli 2006 17:37 schreef ook_gek het volgende:
ik heb jouw auto niet gezien helaas. Wie weet wel maar herkende ik hem niet. Die van peu is niet zo moeilijk![]()
Ik heb geen web space waar ik die shit kan uploaden....
ik wel, mail ze ff door naar bojan apenstaart haaima punt comquote:Op zondag 2 juli 2006 17:37 schreef ook_gek het volgende:
ik heb jouw auto niet gezien helaas. Wie weet wel maar herkende ik hem niet. Die van peu is niet zo moeilijk![]()
Ik heb geen web space waar ik die shit kan uploaden....
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dat geluid was gewoon eng rillend zo mooi
Was Alfristi er niet?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:39 schreef BoJo het volgende:
hier sta ik achter die zwarte samen met m'n pa te wachten tot we de baan op mochten
[afbeelding]
Bummerquote:Op zondag 2 juli 2006 17:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee zijn vriendin was ziek dus kon helaas niet komen![]()
dat gaat niet werken via mail, misschien kan ik upload account voor je maken. ff kijkenquote:Op zondag 2 juli 2006 17:47 schreef ook_gek het volgende:
heb nu geen zin om die shit kleiner te maken. Ze zijn nu bij elkaar 67MB![]()
eet zequote:Op zondag 2 juli 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga maar eens wat te vreten in elkaar droaijeh
[afbeelding]
Ja die is net uitquote:Op zondag 2 juli 2006 18:03 schreef ook_gek het volgende:
he effe iets anders. Ik wist niet dat de BMW M6 cabrio al uit was?
Ik zie net een zwarte hier rond rijden. Durf alleen geen foto te maken want er zaten nou ja niet zulk vriendelijke uit ziende medelanders in![]()
en het was een echt heb het kenteken gecontroleerd. Nog geen 2 weken oud.quote:
ja oooh jongen toen die Daytona samen met deze 308 GTM :quote:Op zondag 2 juli 2006 18:40 schreef ook_gek het volgende:
die ferrari daytona ging overgens ook helemaal los he op de baan. Dat was ook niet meer normaal zoals die te keer ging gek![]()
lijkt me sterk, wellicht in 1 van die trailers ofzoquote:Op zondag 2 juli 2006 18:49 schreef ook_gek het volgende:
ik heb die 308 zien aankomen. Die man was aan het vechten in die auto man
maar hoe is dat ding naar zandvoort gekomen? Want er zaten geen sliks onder.
Hij is toch niet komen rijden?
Ze is gewoon geweest hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
helemaal vergeten te kijken![]()
waar was je vandaag?![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze is gewoon geweest hoor![]()
Zorg eens dat je wat meer opvalt manIedereen loopt je mis
[afbeelding]
maak je niet druk ik heb haar ook niet gezien en zij mij ook niet ( ga ik effe van uit )quote:
Ik was er pas om 14:00 en rond 15:30 - 16:00 weer gegaan want er was niet veel meer te doenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
helemaal vergeten te kijken![]()
waar was je vandaag?![]()
21-sr-jv. Is een neppe. Banjerde net door Delft heen. Alles is perfect zelfs de roostertjes staat M in.. En er zit een grote brede negert in.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en het was een echt heb het kenteken gecontroleerd. Nog geen 2 weken oud.
Kan alleen het kenteken nergens meer vinden
Maar wat een geil ding man. Maar ja gastjes van nog geen 25 in die wagen he
Het was een reply op de post van bara, pipolientjequote:Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan ja op mijn opmerking, pipo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |