je blaat KNEUSquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:58 schreef BaraCuda het volgende:
Er had een of andere corrupte italiaanse voetballer zich van een balkon laten vallen had ik gehoord?
Jammer genoeg voor hem leeft hij nogOnbetrouwbaar gedoe dat italiaans team, en heel dat wk er bij
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:54 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
halve finale
![]()
![]()
duitsers flink aan de![]()
geven
![]()
Oh ja, de wannabe-motorpoliteiagent.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk eens even na tegen wie je het hebtNatuurlijk kan ik niet nadenken
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja, de wannabe-motorpoliteiagent.
Dat jochie van net 18?quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat jochie van net 18?
Die pummel met een IQ wat misschien een halve punt hoger is dan dat van -XX-?
quote:De man met de grooste voorhuid van de MC?
Als het goed is staat er een mintgroene Ford Fiësta bij Tettero, het autobedrifj daar vlak bij. Zet die er maar tegen aan, das de oude van mn schoonmoeder.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:52 schreef MewBie het volgende:
Als iemand nog behoefte voelt om vanavond wat vernieling aan te richten:
Gaarne de flitspaal na de tunnel voor het CS in Den Haag langs, richting Binckhorst aan de rechterkant.![]()
Als jij mij nu direct de sleutels geeft ben ik er nog gek genoeg voor ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het goed is staat er een mintgroene Ford Fiësta bij Tettero, het autobedrifj daar vlak bij. Zet die er maar tegen aan, das de oude van mn schoonmoeder.
Bed
En alle roodlichtcamera's in Rotterdamquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:52 schreef MewBie het volgende:
Als iemand nog behoefte voelt om vanavond wat vernieling aan te richten:
Gaarne de flitspaal na de tunnel voor het CS in Den Haag langs, richting Binckhorst aan de rechterkant.![]()
Paal aangereden en spontaan in de fik?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:57 schreef MewBie het volgende:
[..]
Als jij mij nu direct de sleutels geeft ben ik er nog gek genoeg voor ook![]()
Maar dat veranderd niks aan het feit dat die foto er dan nog steeds is
Pessotto niet meer in levensgevaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |