Die was vandaag ook aardigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die doos die niks zei of weer een andere?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die was vandaag ook aardig(we deden haar aflossen inclusief nog een meisje die ook nog eens vandaag werd ontslagen) Maar dit is dus een andere.
ik las af flossenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die was vandaag ook aardig(we deden haar aflossen inclusief nog een meisje die ook nog eens vandaag werd ontslagen) Maar dit is dus een andere.
Whehehe , dat zagen ze aankomen dus hebben ze jou maar aangenomen om haar te vervangenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vaak niet op komen dagen, te laat afbellen, te laat komen.
Dus wel terecht denk ik zo
Ze hebben zelfs 2 mensen aangenomenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Whehehe , dat zagen ze aankomen dus hebben ze jou maar aangenomen om haar te vervangen
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs 2 mensen aangenomen
Maar ik maak wel zo'n beetje de meeste uren, geloof ik.
one lovequote:
als het door gaat komen er zeker heel wat leuke verhalen jha.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
one love
mark het huis uitDat wordt een fotoblog bijhouden over de verpaupering van die woning
maar ik ga pittenff beetje bijkomen van alle tentamenstress
je blaat KNEUSquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:58 schreef BaraCuda het volgende:
Er had een of andere corrupte italiaanse voetballer zich van een balkon laten vallen had ik gehoord?
Jammer genoeg voor hem leeft hij nogOnbetrouwbaar gedoe dat italiaans team, en heel dat wk er bij
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:54 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
halve finale
![]()
![]()
duitsers flink aan de![]()
geven
![]()
Oh ja, de wannabe-motorpoliteiagent.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk eens even na tegen wie je het hebtNatuurlijk kan ik niet nadenken
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja, de wannabe-motorpoliteiagent.
Dat jochie van net 18?quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat jochie van net 18?
Die pummel met een IQ wat misschien een halve punt hoger is dan dat van -XX-?
quote:De man met de grooste voorhuid van de MC?
Als het goed is staat er een mintgroene Ford Fiësta bij Tettero, het autobedrifj daar vlak bij. Zet die er maar tegen aan, das de oude van mn schoonmoeder.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:52 schreef MewBie het volgende:
Als iemand nog behoefte voelt om vanavond wat vernieling aan te richten:
Gaarne de flitspaal na de tunnel voor het CS in Den Haag langs, richting Binckhorst aan de rechterkant.![]()
Als jij mij nu direct de sleutels geeft ben ik er nog gek genoeg voor ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het goed is staat er een mintgroene Ford Fiësta bij Tettero, het autobedrifj daar vlak bij. Zet die er maar tegen aan, das de oude van mn schoonmoeder.
Bed
En alle roodlichtcamera's in Rotterdamquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:52 schreef MewBie het volgende:
Als iemand nog behoefte voelt om vanavond wat vernieling aan te richten:
Gaarne de flitspaal na de tunnel voor het CS in Den Haag langs, richting Binckhorst aan de rechterkant.![]()
Paal aangereden en spontaan in de fik?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:57 schreef MewBie het volgende:
[..]
Als jij mij nu direct de sleutels geeft ben ik er nog gek genoeg voor ook![]()
Maar dat veranderd niks aan het feit dat die foto er dan nog steeds is
Pessotto niet meer in levensgevaarquote:
Nee met Ronny James Dio op deze LP,quote:
aan het voorgaren voor morgen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:46 schreef ook_gek het volgende:
zo ik weet niet wat jullie doen. Maar ik zit heerlijk wakker te worden in de tuin gek in de volle zon
jha zo zal je het kunnen noemen jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:47 schreef lipje het volgende:
[..]
aan het voorgaren voor morgen?
* lipje heeft wel weer zin in KREEFT
die is voor het quoten archief. Zonder typfoutenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Dio is ook zeker niet verkeerd!
Ik dacht dat ik de enieg was met een quote archief?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:51 schreef lipje het volgende:
[..]
die is voor het quoten archief. Zonder typfouten
Laat dan eens wat memorabele quotes uit jou archief zien?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:04 schreef lipje het volgende:
nee hoor.
waarom moet alles bewezen worden?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Laat dan eens wat memorabele quotes uit jou archief zien?
ik heb een dieren verzorging opleiding gedaan hoorquote:
Anders steek je er even een stokje in. Dan word ie nog heter.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:20 schreef ook_gek het volgende:
hoe heet mag een notebook worden. DIe van mij is aan het bakken
en dan open je een topic in DIG over de vraag hoe heet je processor mag worden, omdat ie t nu niet goed doetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Anders steek je er even een stokje in. Dan word ie nog heter.
krijg toch een nieuwe notebookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:23 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan open je een topic in DIG over de vraag hoe heet je processor mag worden, omdat ie t nu niet goed doet
Prachtig topic was dat jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:23 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan open je een topic in DIG over de vraag hoe heet je processor mag worden, omdat ie t nu niet goed doet
TestDrive: TDI. Maikuuul! Kijk, een vriendje voor je!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:29 schreef lipje het volgende:
Die maikuul cloon van een Turquaz had gister ook een mooie
ben jij vanavond nog op msn. Zo niet mail effe je 06 nummer voor morgenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:02 schreef BoJo het volgende:
ik heb net meuk gehaalt om m'n auto beetje bij te poetsen
ga dat maar eens doen![]()
ik ben er denk ik wel ff en anders mail ik je wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben jij vanavond nog op msn. Zo niet mail effe je 06 nummer voor morgen![]()
ik loop gewoon rond denk ik. Ligt er ook aan wie ik allemaal tegen kom.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben er denk ik wel ff en anders mail ik je wel.![]()
Ik sta sowieso ergens bij de grote groep 155s![]()
Poetsen in de zon mag niet, foeiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:02 schreef BoJo het volgende:
ik heb net meuk gehaalt om m'n auto beetje bij te poetsen
ga dat maar eens doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |