Dat ja. Wat zou het mooi zijn om met 2/3 uur slaap genoeg te hebben, en gedurende die paar uur continu heftig door wilde dromen vermaakt te wordenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:15 schreef Ringo het volgende:
Maar ik begrijp je punt, als ik weer eens na 12en mijn nest uitstrompel en ik zie hoe prachtig weer het is..
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat ja. Wat zou het mooi zijn om met 2/3 uur slaap genoeg te hebben, en gedurende die paar uur continu heftig door wilde dromen vermaakt te worden
Fok!ken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:33 schreef Omkron het volgende:
Wat zou je anders dan moeten doen.. ipv. slapen..?
Het meeste kan ik vanuit mijn bed doen. Slapen is een groot goed voor mij..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Fok!ken?
Werken?
Een boek lezen?
Een boek schrijven?
Gezellig doen met andere mensen?
Tv kijken?
Gewoon wat je anders ook overdag doet.![]()
Ik pleit voor 10 uur slapen en 8 uur doezelen en friemelenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:39 schreef Biancavia het volgende:
Ik pleit ervoor om voortaan 18 uur per dag te slapen.
Duracell.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Slapen is broodnodig. Als je 10 nachten niet slaapt dan draai je door.
Ik weet er alles van dus. Heb een keer 5 nachten niet geslapen en dat heb ik geweten ook.
Slaap is om te herstellen. Je hebt slaap nodig in het leven. Herstel is nodig. Je kunt niet 100 dagen zonder slaap, dan raak je sowieso uitgeput.
Slapen is bedoeld om de batterij op te laden ook wel.
Vertel? Kreeg je waanbeelden oid?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Slapen is broodnodig. Als je 10 nachten niet slaapt dan draai je door.
Ik weet er alles van dus. Heb een keer 5 nachten niet geslapen en dat heb ik geweten ook.
10 uur slapen en 14 uur doezelen en friemelen!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:43 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik pleit voor 10 uur slapen en 8 uur doezelen en friemelen![]()
Dat klopt. Heel eng gevoel. Je gaat stemmen horen, en geluiden vervormen, idd alsof je bepaalde drugs hebt ingenomen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:49 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Heb ooit ergens gelezen [volgens mij de BNN scheurkalender...] dat als je een aantal nachten achter elkaar niet slaapt, dat je letterlijk gaat dagdromen -> Je droomt terwijl je wakker bent, waardoor zelfs hallucinaties kunnen ontstaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |