Laatste Voyeur Chouquote:Op zondag 2 juli 2006 08:27 schreef Chou het volgende:
[..]
Zeg dat woord "Bult" nu niet, straks zitten ze weer in je fobo te gluren![]()
Ik heb gisteren met de rex geholpen. Ik heb overal schrammen en bulten zag ik netquote:Op zondag 2 juli 2006 09:03 schreef lipje het volgende:
mogguh
muggebeet meis, of heb je je koppie tegen een object geramd ?
Auto's sleutelen geeft altijd bloed en bultenquote:Op zondag 2 juli 2006 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met de rex geholpen. Ik heb overal schrammen en bulten zag ik net
Maar die op mijn voorhoofd kwam door de achterklep, die stond iets lager dan ik dacht
OMFG van wlek Hells Gayngel site komen die foto'squote:Op zondag 2 juli 2006 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
En wat doet BrauN tijdens zijn ban?
[afbeelding]
Ik wil het niet weten. Tonks heeft ze vast met groot plezier allemaal bekeken.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OMFG van wlek Hells Gayngel site komen die foto's
die is zelf toch ook dik en harig?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Tonks heeft ze vast met groot plezier allemaal bekeken.
[afbeelding]
Nee dat is Bupa, die is dik harig, homo en zit in een rolstoel.quote:
Ze ruimen zichzelf op zo te lezen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:26 schreef PNG het volgende:
Automaxx overigens lees ik net: organisatie van nul, 100 auto's bekrast, 1 gast met clio tegen 6 andere wagens aangereden vannacht, 1 dode door heroine schijnbaar, en nog met 70 man ofzoiets achter vermoedelijke daders aan. Kortom, gezellige meeting voor vleugelauto's geweest.
Ze deden een poging:quote:Op zondag 2 juli 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze ruimen zichzelf op zo te lezen.
[afbeelding]
Ja want die slaan elkaar natuurlijk normaal bij de eerste beste gelegenheid de hersens inquote:Draggers en Drifters bij elkaar aan een pilsje en BBQ. Nederlander,belg, duitser, ier, fransman. 1 happy family.
Automaxx trekt dan ook volk met Celica's die Supra IV vleugels deropplakken:quote:Op zondag 2 juli 2006 14:04 schreef Tjabbo het volgende:
ik snap de commotie niet, er zijn toch alleen duitse auto's de pineut
hahaha HAPquote:Op zondag 2 juli 2006 14:24 schreef PNG het volgende:
[..]
Automaxx trekt dan ook volk met Celica's die Supra IV vleugels deropplakken:
3 bier, en sommigen blijken nog dommer dan dat ze zich voordoen.
P.S. Overigens zijn er niet alleen Duitse auto's bekrast, maar lezen is moeilijk.
Me like me likequote:Op zondag 2 juli 2006 14:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik nomineer je bij deze voor 'de-schot-voor-open-doel-award'
[afbeelding]
ik heb een foto gemaakt van zijn specs. Want die lag netjes achter de voorraadquote:Op zondag 2 juli 2006 09:03 schreef BaraCuda het volgende:
Worden er nog foto's gemaakt waarbij bepaalde rijders met hun smoel tegen de voorruit hangen in een bocht?
Ja. PTA was leuker met jou erbijquote:
En Peu ligt jankend in het grind?quote:
die ging de baan niet opquote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En Peu ligt jankend in het grind?
[afbeelding]
Wat een Pussy en hij had deze keer nog wel grote velgenquote:
hij had gezeik met z'n remmen, ik ook trouwens..quote:Op zondag 2 juli 2006 16:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een Pussy en hij had deze keer nog wel grote velgen![]()
[afbeelding]
Fading? Tja zou er een keramisch setje voor een Maserati 155 zijn?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij had gezeik met z'n remmen, ik ook trouwens..
kwam ik op de Audi S bocht aan gestormt, wil ik remmen en pedaal hard maar weinig remmen![]()
![]()
na 3x stampen ging ie toch maar remmen... paps naast me met kromme tenen![]()
nee geen fading, dat heb ik weleens bij m'n vorige gemerktquote:Op zondag 2 juli 2006 16:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fading? Tja zou er een keramisch setje voor een Maserati 155 zijn?Maar dat hele warme weer helpt ook niet natuurlijk.
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga tegen mn ouders zeiken dat ze een huis met een grote schuur moeten kopen, dan kan ik een oude auto kopen
[afbeelding]
die F430s maken zo geil geluid jaquote:Op zondag 2 juli 2006 17:05 schreef ook_gek het volgende:
boJo heb je die rode F430 nog gezien die helemaal los ging met vrij rijden. Die ging me toch snel gek![]()
elke keer driften door die bochten heen. Later effe gekeken en hij had hem heel stoer op alles uit staan![]()
En die F430 spider die ook lekker ging had hem op race staan. En wat een geluid zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |