Laatste Voyeur Chouquote:Op zondag 2 juli 2006 08:27 schreef Chou het volgende:
[..]
Zeg dat woord "Bult" nu niet, straks zitten ze weer in je fobo te gluren![]()
Ik heb gisteren met de rex geholpen. Ik heb overal schrammen en bulten zag ik netquote:Op zondag 2 juli 2006 09:03 schreef lipje het volgende:
mogguh
muggebeet meis, of heb je je koppie tegen een object geramd ?
Auto's sleutelen geeft altijd bloed en bultenquote:Op zondag 2 juli 2006 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met de rex geholpen. Ik heb overal schrammen en bulten zag ik net
Maar die op mijn voorhoofd kwam door de achterklep, die stond iets lager dan ik dacht
OMFG van wlek Hells Gayngel site komen die foto'squote:Op zondag 2 juli 2006 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
En wat doet BrauN tijdens zijn ban?
[afbeelding]
Ik wil het niet weten. Tonks heeft ze vast met groot plezier allemaal bekeken.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OMFG van wlek Hells Gayngel site komen die foto's
die is zelf toch ook dik en harig?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Tonks heeft ze vast met groot plezier allemaal bekeken.
[afbeelding]
Nee dat is Bupa, die is dik harig, homo en zit in een rolstoel.quote:
Ze ruimen zichzelf op zo te lezen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:26 schreef PNG het volgende:
Automaxx overigens lees ik net: organisatie van nul, 100 auto's bekrast, 1 gast met clio tegen 6 andere wagens aangereden vannacht, 1 dode door heroine schijnbaar, en nog met 70 man ofzoiets achter vermoedelijke daders aan. Kortom, gezellige meeting voor vleugelauto's geweest.
Ze deden een poging:quote:Op zondag 2 juli 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze ruimen zichzelf op zo te lezen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |