quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:14 schreef Unimog het volgende:
Ik kan niet inzien wat er nou goed is aan twee jaar in een kuil op de Veluwe op de moffen te gaan liggen wachten.
Al zouden ze jou wel in een goed diepe kuil op de Veluwe mogen leggen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:14 schreef Maikuuul het volgende:
Pff oorlog gek, zoeen onzin.
Hopelijk voeren ze het niet meer in.
Dan leer je tenminste nog een man te zijn, en je doet wat aan je gezondheid en je ontwikkeling.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:14 schreef Unimog het volgende:
Ik kan niet inzien wat er nou goed is aan twee jaar in een kuil op de Veluwe op de moffen te gaan liggen wachten.
Hee ik mag dan wel LBO hebben ik ben niet achterlijk drolquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:17 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dan leer je tenminste nog een man te zijn, en je doet wat aan je gezondheid en je ontwikkeling.
Eigenlijk zouden ze alle jongens die stoppen met school voor hun achtiende in het leger moeten.
Wat maakt het uit, om die mensen het leger in te laten gaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:18 schreef Unimog het volgende:
[..]
Hee ik mag dan wel LBO hebben ik ben niet achterlijk drolIk heb verdomme drie jaar zakken met bonen gesleept op het poolse platte land om aan mn centen te komen, begin me niet te vertellen wat een man zijn is.
S5?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:23 schreef Unimog het volgende:
Ik ben afgekeurd destijds op psychise gronden ofzoiets.
Sterven in een bak met zand voor het economisch belang van het vaderland, zulks een heldendood.quote:
Ik weet het niet meer, ik dronk en blowde nogal veel en ik had een hanekam enzo. Ik denk dat ze me gewoon ni moestenquote:
Ik kan me niet herinneren dat ik zo'n brief heb gehad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik had inderdaad ook zo'n mooie brief thuis dat ik "dienstplichtig ben" maar alleen in tijd van nood zou het mogelijk kunnen zijn dat ik eventueel misschien opgeroepen zou kunnen worden voor een keuring/selectie.
Ofzo.
Niet in onze provinciequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:15 schreef Unimog het volgende:
[..]
Al zouden ze jou wel in een goed diepe kuil op de Veluwe mogen leggen.
Aangeschaft? In het oostblok oid?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:30 schreef murp het volgende:
de dienstplicht moet weer worden aangeschaft
Ben jij dat Meki?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:30 schreef murp het volgende:
de dienstplicht moet weer worden aangeschaft
Wat voor type ben ik dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:32 schreef murp het volgende:
[..]
![]()
al die types zoals jou moet maar eens een half jaar in dienst gaan
Idd. Daar leer je veel nuttiger zaken dan spellen en grammatica enzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:32 schreef murp het volgende:
[..]
![]()
al die types zoals jou moet maar eens een half jaar in dienst gaan
Dat zwarte klinkt behoorlijk gay, en daar stopt ik ook met lezenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:11 schreef john6 het volgende:
heb vandaag met een oude dienstkameraad over "toen" liggen ouwehoeren.
op gegeven moment toen we het over onze dienstplicht hadden (1985) kregen we het erover dat het zonde is dat men de dienstplicht heeft afgeschaft.
onze mening is dat deze tijd goed is geweest voor onze ontwikkeling en het zelfstandig op eigen benen te staan.
hoe denken jullie hierover?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Daar leer je veel nuttiger zaken dan spellen en grammatica enzo![]()
hahaha,mischien. je weet toch dat je na 24 uur recht had op je maatjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:36 schreef Plots het volgende:
[..]
Dat zwarte klinkt behoorlijk gay, en daar stopt ik ook met lezen
Klopt, je kan vrachtwagen chaffeur worden, monteur you name it.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Daar leer je veel nuttiger zaken dan spellen en grammatica enzo![]()
sommige mensen verneuken zichzelf en anderen omdat ze te veel vrije tijd en met verkeerde vrienden omgaan... heel weinig disipline.. kijk maar naar middelbare scholen..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:37 schreef Sjoewe het volgende:
Hee ze hebben wel veel Mercedessen in het legerMaar dan ben ik nog wel benieuwd naar de motivatie achter je ongegronde verwijt. Ik doe tenslotte een academische opleiding en ik besteed m'n halve zomer aan vrijwillerswerk. Ik ben beslist een blok aan het been van dit wonderschone land
vrouwen zijn ook inbegrepen natuurlijk in die hernieuwde dienstplichtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben benieuwd wat er van de assertieve grote bek van al die metroseksuele ventjes heden ten dage in hun Evisu enzo terecht komt als ze 2 jaar lang in kaki moeten lopen en echt eens doen wat iemand zegt
tuig... disipline!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:42 schreef Conflict het volgende:
Ik ben nooit op komen dagen op de keuring![]()
Ja en geef nou eens antwoord op m'n vraag. En geloof je echt dat er toen er wel een dienstplicht was er geen verkeerde vrienden waren en iedereen discipline had?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:41 schreef murp het volgende:
[..]
sommige mensen verneuken zichzelf en anderen omdat ze te veel vrije tijd en met verkeerde vrienden omgaan... heel weinig disipline.. kijk maar naar middelbare scholen..
beetje disipline in het leven door het leger..
Ik had maar twee dagen later geboren hoeven zijn en dan was ik niet dienstplichtig geweest. Ik heb ooit nog eens een oproep gehad om op het stadhuis te verschijnen, maar dat heb ik ook niet gedaan. Nooit meer iets van gehoord.quote:
ik durf gewoon te wedden dat het beter is.. nederland is toch wat aan het veranderen zoals je zelf weet.. durfte jij vroeger op de lagere school iets te flikken zoals ze dat nu doen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en geef nou eens antwoord op m'n vraag. En geloof je echt dat er toen er wel een dienstplicht was er geen verkeerde vrienden waren en iedereen discipline had?
Dienstplicht hoort bij Nederland? Dit land bestaat bij de lafheid van ons Hollanders en het financieel vermogen om huurlegers in te zetten, kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:46 schreef murp het volgende:
[..]
ik durf gewoon te wedden dat het beter is.. nederland is toch wat aan het veranderen zoals je zelf weet.. durfte jij vroeger op de lagere school iets te flikken zoals ze dat nu doen?
en gewoon, dienstplicht hoort gewoon bij nederland...
draag maar eens wetenschappelijke bronnen aan waaruit dat blijkt dan. ik geloof er niets van dat het beter is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:46 schreef murp het volgende:
[..]
ik durf gewoon te wedden dat het beter is.. nederland is toch wat aan het veranderen zoals je zelf weet.. durfte jij vroeger op de lagere school iets te flikken zoals ze dat nu doen?
en gewoon, dienstplicht hoort gewoon bij nederland...
zelf een ongelofelijke onbenul zoals jij misschien ben, weet je dat er veel veranderd is met de scholen.. meer geweld enzo.. daar hoef ik niet eens een bron voor op te zoeken.... ik ben je bron..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:49 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
draag maar eens wetenschappelijke bronnen aan waaruit dat blijkt dan. ik geloof er niets van dat het beter is.
Tis duidelijk dat wat discipline aan jouw adres in ieder geval niet misstaan hadquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:05 schreef murp het volgende:
[..]
zelf een ongelofelijke onbenul zoals jij misschien ben, weet je dat er veel veranderd is met de scholen.. meer geweld enzo.. daar hoef ik niet eens een bron voor op te zoeken.... ik ben je bron..
Zie derde postquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
de dienstplicht is niet eens afgeschaft, maar opgeschort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |