quote:Op zondag 2 juli 2006 17:12 schreef BoJo het volgende:
Waren er meer dan 1 rode F430 ? Want om 9:00 ging er eentje precies achter mij staan
Dan valt je eigen autootje aardig in het niet![]()
En Mark wanneer ben je nou weg gegaan? Was je al pleitte voordat wij de baan op gingen? We zouden eerst gaan toen ik je smste maar die schijt pizzakoeriers waren nog bezig, dus moesten we daarop wachten![]()
Was wel grappig toen ik aan Peu vroeg of hij jou gezien had, hij zei ja ik zag hem ff anders moet je hem bellen. Maar ik heb z'n nummer niet, zei ik van ik heb hem wel maar ik mocht hem niet aan je geven![]()
![]()
ja dat vertelde je, die heb ik niet eens gezienquote:Op zondag 2 juli 2006 17:29 schreef ook_gek het volgende:
ik heb nog een foto van peu zijn velgen en de specs van zijn auto
en dat geluid was gewoon eng rillend zo mooiquote:Op zondag 2 juli 2006 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
De achterkant van de 430 blijft prachtig
[afbeelding]
laatmaaaaarquote:Op zondag 2 juli 2006 17:37 schreef ook_gek het volgende:
ik heb jouw auto niet gezien helaas. Wie weet wel maar herkende ik hem niet. Die van peu is niet zo moeilijk![]()
Ik heb geen web space waar ik die shit kan uploaden....
ik wel, mail ze ff door naar bojan apenstaart haaima punt comquote:Op zondag 2 juli 2006 17:37 schreef ook_gek het volgende:
ik heb jouw auto niet gezien helaas. Wie weet wel maar herkende ik hem niet. Die van peu is niet zo moeilijk![]()
Ik heb geen web space waar ik die shit kan uploaden....
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dat geluid was gewoon eng rillend zo mooi
Was Alfristi er niet?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:39 schreef BoJo het volgende:
hier sta ik achter die zwarte samen met m'n pa te wachten tot we de baan op mochten
[afbeelding]
Bummerquote:Op zondag 2 juli 2006 17:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee zijn vriendin was ziek dus kon helaas niet komen![]()
dat gaat niet werken via mail, misschien kan ik upload account voor je maken. ff kijkenquote:Op zondag 2 juli 2006 17:47 schreef ook_gek het volgende:
heb nu geen zin om die shit kleiner te maken. Ze zijn nu bij elkaar 67MB![]()
eet zequote:Op zondag 2 juli 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga maar eens wat te vreten in elkaar droaijeh
[afbeelding]
Ja die is net uitquote:Op zondag 2 juli 2006 18:03 schreef ook_gek het volgende:
he effe iets anders. Ik wist niet dat de BMW M6 cabrio al uit was?
Ik zie net een zwarte hier rond rijden. Durf alleen geen foto te maken want er zaten nou ja niet zulk vriendelijke uit ziende medelanders in![]()
en het was een echt heb het kenteken gecontroleerd. Nog geen 2 weken oud.quote:
ja oooh jongen toen die Daytona samen met deze 308 GTM :quote:Op zondag 2 juli 2006 18:40 schreef ook_gek het volgende:
die ferrari daytona ging overgens ook helemaal los he op de baan. Dat was ook niet meer normaal zoals die te keer ging gek![]()
lijkt me sterk, wellicht in 1 van die trailers ofzoquote:Op zondag 2 juli 2006 18:49 schreef ook_gek het volgende:
ik heb die 308 zien aankomen. Die man was aan het vechten in die auto man
maar hoe is dat ding naar zandvoort gekomen? Want er zaten geen sliks onder.
Hij is toch niet komen rijden?
Ze is gewoon geweest hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
helemaal vergeten te kijken![]()
waar was je vandaag?![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze is gewoon geweest hoor![]()
Zorg eens dat je wat meer opvalt manIedereen loopt je mis
[afbeelding]
maak je niet druk ik heb haar ook niet gezien en zij mij ook niet ( ga ik effe van uit )quote:
Ik was er pas om 14:00 en rond 15:30 - 16:00 weer gegaan want er was niet veel meer te doenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
helemaal vergeten te kijken![]()
waar was je vandaag?![]()
21-sr-jv. Is een neppe. Banjerde net door Delft heen. Alles is perfect zelfs de roostertjes staat M in.. En er zit een grote brede negert in.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en het was een echt heb het kenteken gecontroleerd. Nog geen 2 weken oud.
Kan alleen het kenteken nergens meer vinden
Maar wat een geil ding man. Maar ja gastjes van nog geen 25 in die wagen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |