volgende week mag je de mijne poetsenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ook maar ik stond in de schaduw... in de garage zie ik geen moer![]()
ben kapot man![]()
![]()
Dat was toch gisteren? Mijn ouders zijn gister nl. ook vertrokken ivm Fryslan Vaartquote:
Dat was de hele week, vandaag slotdag. Heb even bij de finish van de zonnebootjes gekekenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was toch gisteren? Mijn ouders zijn gister nl. ook vertrokken ivm Fryslan Vaart
hoezo dat danquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
Eindelijk thuis.
En ik krijg een schijthekel aan de civic joh![]()
Het is een Honda die het er moeilijk heeft.quote:
Hij slaat af, hij gaat ontiegelijk langzaam naar de 120, noem maar op.quote:
Mooi zo, spoel jezlef maar door de gootsteen dan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:54 schreef ook_gek het volgende:
ik ben gesmolten
je paps is toch een uebersleutelaar?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij slaat af, hij gaat ontiegelijk langzaam naar de 120, noem maar op.
Volgens mij overlijdt ie binnenkort(of de benzinefilter is gewoon vuiltjes)
Hij heeft het druk druk druk. Dus ik leen nu even mijn moeders autoquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft het druk druk druk. Dus ik leen nu even mijn moeders autoDie ga ik nu omruilen
Mogen zij lekker in die kutcivic rijden
Ik ga er vandoor dus
M5 ook nog een vats mannetje?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor onze vatse lurkert, M5
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Ford Transit
Eigenaar: De Zeeuw
Land van herkomst: Nederland
Datum: 29 juni 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Jha die is goed manquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:11 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe die set is meesterlijk, die heb ik ooit aan markie gepasst nog
Vooral als na de 22 minuut de hardcore erin komt![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe heeft sjans in zn nieuwe SC topic
Je pakt het ook helemaal verkeerd aan, dat zie ik zlefs.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Ik heb vaak zat sjans, ik kop het alleen zo zelden in
Of naast is een beter woord denk ik
[afbeelding]
Je vader is een dief, hij stal alle sterren uit de hemel en stopte ze in je ogenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je pakt het ook helemaal verkeerd aan, dat zie ik zlefs.
Je meot niet zeggen: ik wil je wel ontmoeten, maar kan pas over een maand....
maar:
"mijn ogen branden van verlangen, en met heel mn hart zie ik uit naar het moment, op het heetst van de oogstmaand, dat ik je eindelijk kan ontmoeten"
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je vader is een dief, hij stal alle sterren uit de hemel en stopte ze in je ogen![]()
Whehe ach, afgelopen donderdag kreeg ik al na een kwartier met opzet een glas bier over me heen gekieperd![]()
[afbeelding]
Een meisje botst tegen me aan, haar drinken klotst over d'r rand van d'r glas, hup d'r decolleté in. Toen moest ik een beetje _hard_ lachenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?Wat zei je wat zo erg was?
"ik ben bevriend met Herman Vink"?

KLUNS! Je had meteen dr tieten moeten grijpen onder het motto "sorry, ik maak het wle weer droog"quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een meisje botst tegen me aan, haar drinken klotst over d'r rand van d'r glas, hup d'r decolleté in. Toen moest ik een beetje _hard_ lachen
*PLONS*
Dus toen ben ik maar boos geworden en toen was ze bang [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Ze was beslist niet knap.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KLUNS! Je had meteen dr tieten moeten grijpen onder het motto "sorry, ik maak het wle weer droog"
Had je ook bier over je heen gekregen, maar had je er ten minste plezier van gehad
Oooooooooooooooow. Dan heb je goed gehandeldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze was beslist niet knap.En er was ook geen uitstraling om dat te compenseren.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik gun je alle liefde en geluk van de wereld.
Daarom gun ik je de andere 19 nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry het is me niet gelukt hem te laten bannen
Nee die stop je bij nietsvermoedende meisjes tussen de tieten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daarom gun ik je de andere 19 niet
[afbeelding]
Met of zonder uitjes, moppie?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee die stop je bij nietsvermoedende meisjes tussen de tieten.
ik boycot dat woordquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met of zonder uitjes, moppie?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |