Hehe, ik was al bijna half-naakte mannen gaan posten om wat leven in de brouwerij te krijgen, hier...quote:
Bijna half naakt, is dat een verkapte manier om te zeggen dat ze helemaal naakt zijn, of juist kleding aan hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hehe, ik was al bijna half-naakte mannen gaan posten om wat leven in de brouwerij te krijgen, hier...
Snuggerkont...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna half naakt, is dat een verkapte manier om te zeggen dat ze helemaal naakt zijn, of juist kleding aan hebben.
Dag bloemenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:18 schreef Sunjammer het volgende:
Doe eens?
niet doen hoor, voor je het weet zit dus heel je mailbox vol met ranzige emailquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hehe, ik was al bijna half-naakte mannen gaan posten om wat leven in de brouwerij te krijgen, hier...
Ik zet SJ's e-mail er wel bij.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:28 schreef Stroekie het volgende:
niet doen hoor, voor je het weet zit dus heel je mailbox vol met ranzige email![]()
Dag Mamaloe/Mamalouquote:
Als Rita nou eens gewoon opstaptquote:
Nee nu nog steeds nietquote:
Of gewoon suf, zoals SJ...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:44 schreef Weemz het volgende:
'Wat kijk je zuur!'
'Oh, moet ik neutraal kijken dan?'
'Hoe kan je neutraal kijken dan?'
'pH 7.'
Dat noemen we ingebouwde encryptie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:38 schreef Stroekie het volgende:
althans volgens mij kan er niemand anders dan ik wijs uit mijn hanenpootjes
Kom bij mij dan ook even langs, als je toch bezig bent.quote:
De titel is dan ook "bijna niets"quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:23 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
De voorkant heeft op geen enkele manier een link met de film.
quote:
Ja, inderdaad. Rotmeidquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als Eva nu eens het fatsoen had gehad om van die appel af te blijven![]()
Uiterlijk zegt niet alles.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ik werd wel enigszins gelokt door de voorkant als ik eerlijk ben![]()
![]()
De lofuiting van de uploader hielp me over de streep. Sqeeze vond overigens deze film 1 van de beste 18 homofilms.quote:
Nu ik die hoes weer eens zie, en even gecontroleerd heb op IMDB moet ik toch tot grote schande mijn mening bijstellen en geloof ik niet dat ik hem gezien heb Wel heb ik volgens mij anderhalf jaar terug of zo pogingen gedaan om film op internet te verzamelen maar ben ik uiteindelijk gestrand omdat ik niet het volledige bestand binnen kon halenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:00 schreef BB_Koning het volgende:
Stroek, jij zie me gisteren dat je de film ook gezien hebt, hoe vond je de film![]()
Squeeze gaat ook alleen maar over plaatjesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:00 schreef BB_Koning het volgende:
Sqeeze vond overigens deze film 1 van de beste 18 homofilms.
Na het vertrek van de volledie redactie van Squeeze naar Winq heeft dat blad toch ook wel flink aan image en toonaangevendheid moeten inboetenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Squeeze gaat ook alleen maar over plaatjes
En het was al niks...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:26 schreef Stroekie het volgende:
Na het vertrek van de volledie redactie van Squeeze naar Winq heeft dat blad toch ook wel flink aan image en toonaangevendheid moeten inboeten
Kortom het is er toen wel op achteruit gegaan![]()
Soortgenootquote:
quote:
Idd!quote:
Waxxer krijgt daar nog eens een volle vensterbank met die lichtgevende dingen Hij heeft ook al zo'n groen exemplaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
het is een flamingo, volgende keer deze:
jah, met een scheve sterquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:55 schreef Stroekie het volgende:
Waxxer krijgt daar nog eens een volle vensterbank met die lichtgevende dingen Hij heeft ook al zo'n groen exemplaar
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
het is een flamingo, volgende keer deze:
Die moet binnen een jaar toch wel ergens te vinden zijn?!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:00 schreef XMN8R het volgende:
Deze dan maar doen voor in de keuken?
[afbeelding]
En deze voor in de slaapkamer?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:07 schreef XMN8R het volgende:
Deze is zijn cool! En helemįįl niet kitscherig![]()
ok, *noteer*quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:12 schreef Waxxer het volgende:Neon-paleis Waxxer!
Helemaaaaaaaaalll niet fout idd!![]()
"...Je bent in de buurt maar je kunt het niet vinden? Wacht, ik help je wel even!"quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:15 schreef Waxxer het volgende:
"Ow, ik zal even een lampje aan zetten...."
OCH ja, nu je dat zegt gaat er wel een lichtje branden...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
"...Je bent in de buurt maar je kunt het niet vinden? Wacht, ik help je wel even!"
Ikheb 'm ook gezien .... neh, vond hem ook niet zo geweldig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De lofuiting van de uploader hielp me over de streep. Sqeeze vond overigens deze film 1 van de beste 18 homofilms.
Stroek, jij zie me gisteren dat je de film ook gezien hebt, hoe vond je de film![]()
Joehoe, ook hallo!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikheb 'm ook gezien .... neh, vond hem ook niet zo geweldig.
Is alweer een tijd geleden, maar kan me dat nog wel herinneren.
Tips voor gay cinema:
Mysterious Skin
Get Real
Sommersturm
Of gods & monsters
Sommersturm gaat over kinderenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Tips voor gay cinema:
Mysterious Skin
Get Real
Sommersturm
Of gods & monsters
Die's idd erg leuk, jah. Andere must-see: Jeffrey, met o.a. Patrick Stewart en Sigourney Weaver.quote:
quote:Goedkoop opgepikt in Londen. Laaggespannen verwachtingen, maar het blijkt uiteindelijk gewoon een lekkere film. Tori Spelling is irritant, zoals te verwachten, maar dat zit vooral in haar personage. De rest van de cast acteert redelijk geloofwaardig. Christian Campbell speelt een heerlijk schattige jongen, compleet met verlegen oogwerk tijdens flirtpogingen die zijn kant op komen. J.P. Conti als stoere gogo-danser met gevoelige kanten komt lekker sympathiek over. De diverse bijfiguren, waarin subtiel met stereotypen gespeeld wordt, stelen enerzijds stukjes van de show, maar geven tegelijk ook de ruimte aan de hoofdpersonages om te schitteren in de obstakels die ze creėren. Opvallend, overigens, hoe de drag queen in het verhaal lijkt op Tori Spelling. Lijkt me niet heel complimenteus voor haar...
De film zit vol humor, mooie momentjes van kleine intimiteit en gaat gewoon lekker eerlijk met homoseksualiteit om. Het verhaal is lekker relaxed, niet superdiep, maar zeker niet oppervlakkig. Vermakelijk en redelijk realistisch, al verwacht ik niet dat twee mannen in New York zo makkelijk op straat kunnen zoenen. Iets idealistisch, dus, maar dat is ook de kracht. Er wordt geen issue van gemaakt.
Het grootste minpunt is dat de film je niet meteen in het verhaal sleurt. Pas vanaf het moment dat de twee hoofdpersonen elkaar ontmoeten begint de film echt te leven. De lekkere lijven die geregeld in beeld komen helpen natuurlijk wel.
Gefeliciteerd. Waarover?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:07 schreef Weemz het volgende:
Zo. Klaar met mijn bachelorthesis, nou ja, ik moet nog ff mijn verslag uitprinten en inleveren...
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeee jij bent die GJ uit Amsterdam!!!![]()
Zit je ook al op Fok??!!
Wax, what drugs are you on?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja toch niet dan jij bent toch die ene van Fame en de foto's?
Niets atmquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heroine, speed, dat soort spul. En jij?
Koffie, alcohol, chocola, suiker..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa maar zo af en toe eehhh....?Dan neem je wel eens een flinkeeehhh kop koffie he?
Vlarp, help, ik stuiterquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:32 schreef Vlarp het volgende:
Haaaaai!
Tering, ik was doorgezweten toen ik thuis kwam net. Best warm om te fietsen
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:27 schreef DennisMoore het volgende:
*basilicum op muur smeer*
Haai!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vlarp, help, ik stuiteren met deze opmerking bevind jij je in de gevarenzone, maar ik houd me in!
"quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haai!!!
Zullen we samen stuiteren?
Ik ga wel eerst even eten, maar we houden telepatisch contact ok?
Je smeert ze niet op de muur?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
*potje zure haring leeg-eet*.
Zitten er maar 3 in....
Na drie weken met dit zomerweer hmmmmm....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
Vis met basilicum? Hmmm...
O god, niet een film over hivquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die's idd erg leuk, jah. Andere must-see: Jeffrey, met o.a. Patrick Stewart en Sigourney Weaver.
Moet je even doorheen kijken.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:45 schreef Waxxer het volgende:
....Nou, Vlarp is wel érg lang aan het tafelen he?
Owja...even opschrijven voordat ik het weer vergeetquote:
M: Vorm was ok, maar gaat snel vervelen. Trage intro ook. Te langdradig. Idd soort van Alice in Wonderland. TE VAAG ook...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mirrormask: vorm was keitof maar verhaal gewoon Alice in Wonderland
Hoodwinked: overgeslagen
Dat gaat goed komen hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
Oh en voor ik het vergeet
Andyvie en al die andere lucky birds die morgenavond naar Sensation/Navigaytion gaan
veel plezier
Das Experiment op RTL7 vond ik beterquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:43 schreef davidov het volgende:
Snatch...kijk dat is nou wel een geinige film op tv
Is ook beter maar was er niet van op de hoogte dat het op tv was.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Das Experiment op RTL7 vond ik beter
Wat een grappig idee eigenlijk he, dat iedereen die hier reageert achter een computer zit!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:45 schreef davidov het volgende:
[..]
Is ook beter maar was er niet van op de hoogte dat het op tv was.
Verhuis gewoon naar Amsterdam als je er zo dol op bent!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een grappig idee eigenlijk he, dat iedereen die hier reageert achter een computer zit!Dus ik zie het grote, vooroorlogse raam al open staan, met een briesje naar binnen en de geluiden uit de stad op de achtergrond en het getsjielp van de vogeltjes in het Vondelpark en dan lees je zeg maar dit allemaal!
Nou sorry hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Verhuis gewoon naar Amsterdam als je er zo dol op bent!
Ik hoor niet eens een koe!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Da's alleen Alex heur, ik zit met een industrieterrein,tramrails en een standaard kozijn
Ik bedoelde het goed! het is de enige manier om de "full experience" te beleven!quote:
Ik ga eens even met papį praten wanneer hij weer thuis is van vakantie. Even een goed vader-zoon gesprek over hypotheken enzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed! het is de enige manier om de "full experience" te beleven!
Als ik het raam open zou zetten dan hoor ik helemaal niks. Het is doodstil in het kleine dorpje van mijn oudersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een grappig idee eigenlijk he, dat iedereen die hier reageert achter een computer zit!Dus ik zie het grote, vooroorlogse raam al open staan, met een briesje naar binnen en de geluiden uit de stad op de achtergrond en het getsjielp van de vogeltjes in het Vondelpark en dan lees je zeg maar dit allemaal!
Goed zooooo Blubberzwijn!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben naar de dokter geweest waxxer!!
Ik durf niet buiten te zitten ivm vleermuizen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Als ik het raam open zou zetten dan hoor ik helemaal niks. Het is doodstil in het kleine dorpje van mijn ouders![]()
En slakken! vergeet de slakken niet!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik durf niet buiten te zitten ivm vleermuizen.
Die hebben we hier niet, denk ik. Hoewel....een kat van mijn ouders is wel eens met een vleermuis thuisgekomen, maar dat is al jaren geleden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik durf niet buiten te zitten ivm vleermuizen.
Die heeft PadreWax allemaal verwijderd denk ikquote:
Hedde al unnen moaier dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die heeft PadreWax allemaal verwijderd denk ikals ze hier al waren. En de slakken in MIJN tuin zijn hoop ik allemaal hartstikke uitgedroogd en in de slakkenhemel!
Mor'n mo'k moaien.
Ik modde mooie biej vooder! Da's eegelek cloodte, maar wa mok danneh?quote:
.........graszaad en kunstmest.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:22 schreef davidov het volgende:
Maaien? daar heb je toch gras voor nodig?
... een stukje gras?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik modde mooie biej vooder! Da's eegelek cloodte, maar wa mok danneh?
Ik koop voor mezelf nog een maaiertje en..... (rest volgt)
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
.........graszaad en kunstmest.
Flauwerd!!!![]()
Het groeit heus nog hoor!
*bid*
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:29 schreef davidov het volgende:
[..]:D
Sorry, het lukt je vast wel ooit....ooit komt er wel wat uit dat zaad van jou
ok ok ok ik zal me weer inhouden en je besparenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Dįvidov!
Het zaad van het tśincentrum bedoel je!!
OOIT wordt mijn gras groener dan de muren van DM!!
![]()
Dįn pas?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef davidov het volgende:
[..]
ok ok ok ik zal me weer inhouden en je besparen
Je zal idd ooit een beeldige tuin hebbenEn dan kom ik langs om het te bewonderen
Oe eerder dan? feestje bij waxxer?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dįn pas?
Naja, ik moet nog:
* een maaier
* een sproeier
* zįįd, flink veel zįįd
* kunstmest
En dan moet het lukken.
lol, gnightquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doen we!!![]()
Maarrrr nu ga ik slapen...
Welterusten!![]()
![]()
Vrijdag: Uit eten met de Hoeremetapas, 't apparttement laten zien en Frisofeestquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Joehoe, ook hallo!
Zo, Ang3l, ein-de-lijk weekend en allemaal plannetjes om te doen??
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:08 schreef davidov het volgende:
Hoera, de ventilator draait weer overuren op mn kamer
De bladen zijn niet allemaal even zwaar, vandaar dat ik 'm wat heb moeten vastklemmen en op een stevige plaat heb geschroefdquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De bladen zijn niet allemaal even zwaar, vandaar dat ik 'm wat heb moeten vastklemmen en op een stevige plaat heb geschroefd
AT5quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:48 schreef davidov het volgende:
Lol kijk ik op AT5 een stukje over vrouwlijke timmermannen
Ik meteen denken *die spoort niet, het is vast een...*
Voordat ik mn zin in mn hoofd kon afmaken hoorde ik al op tv "samen met haar partner Monica gaat ze haar keuken verbouwen"![]()
Heb je het in de zon water gegeven ofzo?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:33 schreef Waxxer het volgende:
Volgens de mevrouw van de Intratuin is mijn gras verbrand.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:33 schreef Waxxer het volgende:
Volgens de mevrouw van de Intratuin is mijn gras verbrand.
Neeneenee!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je het in de zon water gegeven ofzo?
Mja misschien heeft ze het fout hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:36 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
Verbranden, heb je daar niet eerst gras voor nodig?
Ok dat is flauw... maar hoe kan het in vredesnaam verbranden...
Behoorlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het gek als ik zeg dat ik jonge grasspiertjes, die net boven de grond uitkomen schattig vind?
Dan houd ik mijn mond maarquote:
Dįn ben je de lul!quote:Nederlanders met 21 kilo cocaļne gepakt in Peru
01 juli 2006, 14:51 (plaats uw reactie)
LIMA (ANP) - Op het vliegveld van de Peruaanse hoofdstad Lima zijn drie Nederlanders opgepakt met 21 kilo cocaļne in hun bagage. Dat heeft een woordvoerder van de Peruaanse politie zaterdag bekendgemaakt. De drie Nederlanders zeiden ieder 5000 dollar te ontvangen voor het smokkelen van de harddrugs.
Het totale aantal Nederlanders dat dit jaar in Peru wegens drugssmokkel is opgepakt, komt hiermee op 23. Dat is twee keer zoveel als in de eerste helft van vorig jaar. Over heel 2004 waren het er nog tien. Alleen al in april van dit jaar arresteerde de politie vijftien Nederlandse drugssmokkelaars op het vliegveld van de Zuid-Amerikaanse metropool.
Dus je gaat morgen met een onfatsoenlijke korte broek de set op?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb twee shirtjes gekocht
Maar ik ging voor een fatsoenlijke korte broek en die hadden ze niet meer
Neuh.. gewoon een 3/4 broek dan maar. Een wittequote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus je gaat morgen met een onfatsoenlijke korte broek de set op?
Je hebt verloren?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:42 schreef davidov het volgende:
*likt zijn wonden na een gezellige ruzie*
Lijkt me idd veiliger met al die homo's om je heen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:36 schreef Vlarp het volgende:
Neuh.. gewoon een 3/4 broek dan maar. Een witte
Moet ik een verbanddoos pakken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:42 schreef davidov het volgende:
*likt zijn wonden na een gezellige ruzie*
Ik was iig niet de winnaar...als die er uberhaupt wasquote:
Nou...een pleister zou wel handig zijn eigenlijkquote:
quote:(is een verbanddoos trouwens een vrouwelijke mummie?)
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:55 schreef davidov het volgende:
Nou...een pleister zou wel handig zijn eigenlijk
't is wel lekker buiten jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Poe hey, wat een weer.
Gelukkig is het niet zo enorm benauwd en waait het
Op Kreta is het niet benauwd.. hier welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:54 schreef NathaN het volgende:
Na 2 weken Kreta ben ik dit weer wel gewend.
Dat wordt het vanzelf als je berg op, berg af moet lopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:55 schreef Vlarp het volgende:
Op Kreta is het niet benauwd.. hier wel
Mag ik mee(doen)??quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is wel lekker buiten ja
Al zweet ik me nog de touwtering.. Kan leuk worden morgen met al die zwetende Pieten en Sinterklaas vol opgetuigd voor de opname's
Je ogen zijn ook bijna zo groot als D-cups...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Het was de aanval van de D-cups gister
mocht je nog geen homo zijn, dan zou je het er zo van wordenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Het was de aanval van de D-cups gister
Moet je even aanpappen met de regisseur. Maar die zit momenteel aan de chocolade muntenquote:
kut voor jequote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:47 schreef Andyvie het volgende:
Ok, ik kom er dus nu achter dat ik te mager ben voor de broek die ik aanwilde naar Sensation
Heel snel heel veel eten?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:47 schreef Andyvie het volgende:
Ok, ik kom er dus nu achter dat ik te mager ben voor de broek die ik aanwilde naar Sensation
Ach, het KAN wel, dus ik denk dat ik hem wel aantrek, maar het was niet helemaal wat ik gedacht had...quote:
Nou ja, het stomme was dat ik dacht dat ik aangekomen was, maar dat is dus blijkbaar niet het gevalquote:
Gewoon je riem heel strak doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef Andyvie het volgende:
Ach, het KAN wel, dus ik denk dat ik hem wel aantrek, maar het was niet helemaal wat ik gedacht had...
Wa'n herrie onder je raam zegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:40 schreef Jerruh het volgende:
haha steeph, gave foto
the attack of the giant cellulitisboobs.
haha ja, mijn medebewoner flipte daardoor, serieus... ging helemaal door het lintquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wa'n herrie onder je raam zegDynamo was bezig
Lijkt me enorm gezellig daarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ja, mijn medebewoner flipte daardoor, serieus... ging helemaal door het lint
ik ookquote:
Ik ga zo douchen, rik komt zo. We gaan torrchsong kijken en daarna op stap.quote:
Neequote:
En voldoende PARs, lijkt me.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Neewil ik graag zien, maar daar staan de subs, een sample en een incomplete movie
KLABAM!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
Wie komt er een ijsje bij me eten? Ik ga bij de Australian werken.![]()
"klimt weer terug op z'n stoel na er eerst dus vanaf gedonderd te zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben niet lui, hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"klimt weer terug op z'n stoel na er eerst dus vanaf gedonderd te zijn.
Jij een vakantiebaantje![]()
Heeft ook niet te maken met het feit dat ik een beeld van je zou hebben van lui, maar meer met het beeld dat jij andere dingen belangrijker vind. Kortom eigenlijk al heel jong een levensgenieterquote:
Doe mij een paar liter Belgian Chocolatequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vindt die vierkante dikke bonbons wel zo verschikkelijk lekkerquote:
Ik zal wel een paar kilo aankomen in de vakantie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vindt die vierkante dikke bonbons wel zo verschikkelijk lekker![]()
![]()
ik duft ze echter bijna nooit in huis te nemen, want dan kan ik mezelf niet in de hand houden en eet ik ze alle 12 zo op een middag achter elkaar op.![]()
Ja het is dus ook puur uit zelfbescherming dat ik zulke winkels niet te vaak van binnen ziequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zal wel een paar kilo aankomen in de vakantie.
Neem de kip lekker mee naar het strand, ga naar een film of begraaf het beestje, bij de buren in de tuin niet al te diep en wel een plekje in de zon.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en ik heb net een kip gekocht.
Een dooie.
Nu eens verzinnen wat ik ermee zal doen.
Kijk, dįįr heb je wat aan! Waren įlle fokkers maar zo onbaatzuchtig behulpzaam!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:50 schreef HuubTuub het volgende:
Neem de kip lekker mee naar het strand, ga naar een film of begraaf het beestje, bij de buren in de tuin niet al te diep en wel een plekje in de zon.
Meestal kook ik de kip ongeveer 40 minuten vervolgens kook ik rijst. Pluk de kip,meng het met de rijst en vries het in kleine porties in. Da's voor de honden.
Beter vastschroeven?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb vroeg in de avond gegeten en nu rammelt mijn maag...
Nee, hoor. Daarvoor was ik minstens even erg.quote:
En je bent al zo bolquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zal wel een paar kilo aankomen in de vakantie.
quote:
Over zwaar gesproken, niet dat ik jou bol wil noemen, maar jij schijnt ook wel een grote jongen te zijn, is t niet?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaaawww... Nouhou!!!![]()
Maak dat kind niet zo onzeker!!! Hij moet enorm aankomen, dus laat hem maar lekker van het ijs snoepen!!
quote:Op zondag 2 juli 2006 01:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Over zwaar gesproken, niet dat ik jou bol wil noemen, maar jij schijnt ook wel een grote jongen te zijn, is t niet?
Kom maar op met de stats: lengte, gewicht![]()
BB Waxerquote:Op zondag 2 juli 2006 01:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben 1m93 en 84 kiloik wįs heel netjes 76, maar vooral het kantoorwerk heeft enorm zijn werk gedaan.
Dus naja, dat wordt vinger in de keel he?
Je hebt het zwaar...quote:
Jawelquote:Op zondag 2 juli 2006 09:59 schreef HuubTuub het volgende:
optreden?
Maar je was toch gaan stappen gisteren... ben je dan niet lekker brak?
Ik treed op met de Pussycat Dolls als danser, soms achtergrondkoor van de Toppers (jeweetwel) en heel af en toe nog met mijn goede en close vriendin Anita Meyer een duetjequote:Op zondag 2 juli 2006 10:18 schreef HuubTuub het volgende:
Wat voor een soort optreden doe je dan?
Ja ofwel: ik zit in een demonstratieteam met een mengeling van streetdance, hiphop & breakdance en we doen demonstraties geven. En vandaag is de finale van het seizoen van 't filiaal in Venray (vorige week was die van Eindhoven/Geldrop).quote:
Wat klinkt dat Lee Towersquote:Op zondag 2 juli 2006 10:21 schreef Ang3l het volgende:
heel af en toe nog met mijn goede en close vriendin Anita Meyer een duetje
Wat een stomme jasquote:Op zondag 2 juli 2006 15:35 schreef HuubTuub het volgende:
Warm of niet... ik heb net toch maar een zomerjas gekocht. Het was een koopje...
[afbeelding]
niet waarquote:
Ik ben het er niet mee eensquote:
De enige logische verklaringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |