Ik ben niet lui, hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"klimt weer terug op z'n stoel na er eerst dus vanaf gedonderd te zijn.
Jij een vakantiebaantje![]()
Heeft ook niet te maken met het feit dat ik een beeld van je zou hebben van lui, maar meer met het beeld dat jij andere dingen belangrijker vind. Kortom eigenlijk al heel jong een levensgenieterquote:
Doe mij een paar liter Belgian Chocolatequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
Wie komt er een ijsje bij me eten? Ik ga bij de Australian werken.![]()
Ik vindt die vierkante dikke bonbons wel zo verschikkelijk lekkerquote:
Ik zal wel een paar kilo aankomen in de vakantie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vindt die vierkante dikke bonbons wel zo verschikkelijk lekker![]()
![]()
ik duft ze echter bijna nooit in huis te nemen, want dan kan ik mezelf niet in de hand houden en eet ik ze alle 12 zo op een middag achter elkaar op.![]()
Ja het is dus ook puur uit zelfbescherming dat ik zulke winkels niet te vaak van binnen ziequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zal wel een paar kilo aankomen in de vakantie.
Neem de kip lekker mee naar het strand, ga naar een film of begraaf het beestje, bij de buren in de tuin niet al te diep en wel een plekje in de zon.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en ik heb net een kip gekocht.
Een dooie.
Nu eens verzinnen wat ik ermee zal doen.
Kijk, dáár heb je wat aan! Waren álle fokkers maar zo onbaatzuchtig behulpzaam!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:50 schreef HuubTuub het volgende:
Neem de kip lekker mee naar het strand, ga naar een film of begraaf het beestje, bij de buren in de tuin niet al te diep en wel een plekje in de zon.
Meestal kook ik de kip ongeveer 40 minuten vervolgens kook ik rijst. Pluk de kip,meng het met de rijst en vries het in kleine porties in. Da's voor de honden.
Beter vastschroeven?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb vroeg in de avond gegeten en nu rammelt mijn maag...
Nee, hoor. Daarvoor was ik minstens even erg.quote:
En je bent al zo bolquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zal wel een paar kilo aankomen in de vakantie.
quote:
Over zwaar gesproken, niet dat ik jou bol wil noemen, maar jij schijnt ook wel een grote jongen te zijn, is t niet?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaaawww... Nouhou!!!![]()
Maak dat kind niet zo onzeker!!! Hij moet enorm aankomen, dus laat hem maar lekker van het ijs snoepen!!
quote:Op zondag 2 juli 2006 01:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Over zwaar gesproken, niet dat ik jou bol wil noemen, maar jij schijnt ook wel een grote jongen te zijn, is t niet?
Kom maar op met de stats: lengte, gewicht![]()
BB Waxerquote:Op zondag 2 juli 2006 01:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben 1m93 en 84 kiloik wás heel netjes 76, maar vooral het kantoorwerk heeft enorm zijn werk gedaan.
Dus naja, dat wordt vinger in de keel he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |