Lijkt me enorm gezellig daarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ja, mijn medebewoner flipte daardoor, serieus... ging helemaal door het lint
ik ookquote:
Ik ga zo douchen, rik komt zo. We gaan torrchsong kijken en daarna op stap.quote:
Neequote:
En voldoende PARs, lijkt me.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Neewil ik graag zien, maar daar staan de subs, een sample en een incomplete movie
KLABAM!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
Wie komt er een ijsje bij me eten? Ik ga bij de Australian werken.![]()
"klimt weer terug op z'n stoel na er eerst dus vanaf gedonderd te zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben niet lui, hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"klimt weer terug op z'n stoel na er eerst dus vanaf gedonderd te zijn.
Jij een vakantiebaantje![]()
Heeft ook niet te maken met het feit dat ik een beeld van je zou hebben van lui, maar meer met het beeld dat jij andere dingen belangrijker vind. Kortom eigenlijk al heel jong een levensgenieterquote:
Doe mij een paar liter Belgian Chocolatequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vindt die vierkante dikke bonbons wel zo verschikkelijk lekkerquote:
Ik zal wel een paar kilo aankomen in de vakantie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vindt die vierkante dikke bonbons wel zo verschikkelijk lekker![]()
![]()
ik duft ze echter bijna nooit in huis te nemen, want dan kan ik mezelf niet in de hand houden en eet ik ze alle 12 zo op een middag achter elkaar op.![]()
Ja het is dus ook puur uit zelfbescherming dat ik zulke winkels niet te vaak van binnen ziequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zal wel een paar kilo aankomen in de vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |