Neem de kip lekker mee naar het strand, ga naar een film of begraaf het beestje, bij de buren in de tuin niet al te diep en wel een plekje in de zon.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en ik heb net een kip gekocht.
Een dooie.
Nu eens verzinnen wat ik ermee zal doen.
Kijk, dáár heb je wat aan! Waren álle fokkers maar zo onbaatzuchtig behulpzaam!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:50 schreef HuubTuub het volgende:
Neem de kip lekker mee naar het strand, ga naar een film of begraaf het beestje, bij de buren in de tuin niet al te diep en wel een plekje in de zon.
Meestal kook ik de kip ongeveer 40 minuten vervolgens kook ik rijst. Pluk de kip,meng het met de rijst en vries het in kleine porties in. Da's voor de honden.
Beter vastschroeven?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb vroeg in de avond gegeten en nu rammelt mijn maag...
Nee, hoor. Daarvoor was ik minstens even erg.quote:
En je bent al zo bolquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zal wel een paar kilo aankomen in de vakantie.
quote:
Over zwaar gesproken, niet dat ik jou bol wil noemen, maar jij schijnt ook wel een grote jongen te zijn, is t niet?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaaawww... Nouhou!!!![]()
Maak dat kind niet zo onzeker!!! Hij moet enorm aankomen, dus laat hem maar lekker van het ijs snoepen!!
quote:Op zondag 2 juli 2006 01:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Over zwaar gesproken, niet dat ik jou bol wil noemen, maar jij schijnt ook wel een grote jongen te zijn, is t niet?
Kom maar op met de stats: lengte, gewicht![]()
BB Waxerquote:Op zondag 2 juli 2006 01:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben 1m93 en 84 kiloik wás heel netjes 76, maar vooral het kantoorwerk heeft enorm zijn werk gedaan.
Dus naja, dat wordt vinger in de keel he?
Je hebt het zwaar...quote:
Jawelquote:Op zondag 2 juli 2006 09:59 schreef HuubTuub het volgende:
optreden?
Maar je was toch gaan stappen gisteren... ben je dan niet lekker brak?
Ik treed op met de Pussycat Dolls als danser, soms achtergrondkoor van de Toppers (jeweetwel) en heel af en toe nog met mijn goede en close vriendin Anita Meyer een duetjequote:Op zondag 2 juli 2006 10:18 schreef HuubTuub het volgende:
Wat voor een soort optreden doe je dan?
Ja ofwel: ik zit in een demonstratieteam met een mengeling van streetdance, hiphop & breakdance en we doen demonstraties geven. En vandaag is de finale van het seizoen van 't filiaal in Venray (vorige week was die van Eindhoven/Geldrop).quote:
Wat klinkt dat Lee Towersquote:Op zondag 2 juli 2006 10:21 schreef Ang3l het volgende:
heel af en toe nog met mijn goede en close vriendin Anita Meyer een duetje
Wat een stomme jasquote:Op zondag 2 juli 2006 15:35 schreef HuubTuub het volgende:
Warm of niet... ik heb net toch maar een zomerjas gekocht. Het was een koopje...
[afbeelding]
niet waarquote:
Ik ben het er niet mee eensquote:
De enige logische verklaringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |