't is wel lekker buiten jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Poe hey, wat een weer.
Gelukkig is het niet zo enorm benauwd en waait het
Op Kreta is het niet benauwd.. hier welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:54 schreef NathaN het volgende:
Na 2 weken Kreta ben ik dit weer wel gewend.
Dat wordt het vanzelf als je berg op, berg af moet lopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:55 schreef Vlarp het volgende:
Op Kreta is het niet benauwd.. hier wel
Mag ik mee(doen)??quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is wel lekker buiten ja
Al zweet ik me nog de touwtering.. Kan leuk worden morgen met al die zwetende Pieten en Sinterklaas vol opgetuigd voor de opname's
Je ogen zijn ook bijna zo groot als D-cups...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Het was de aanval van de D-cups gister
mocht je nog geen homo zijn, dan zou je het er zo van wordenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Het was de aanval van de D-cups gister
Moet je even aanpappen met de regisseur. Maar die zit momenteel aan de chocolade muntenquote:
kut voor jequote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:47 schreef Andyvie het volgende:
Ok, ik kom er dus nu achter dat ik te mager ben voor de broek die ik aanwilde naar Sensation
Heel snel heel veel eten?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:47 schreef Andyvie het volgende:
Ok, ik kom er dus nu achter dat ik te mager ben voor de broek die ik aanwilde naar Sensation
Ach, het KAN wel, dus ik denk dat ik hem wel aantrek, maar het was niet helemaal wat ik gedacht had...quote:
Nou ja, het stomme was dat ik dacht dat ik aangekomen was, maar dat is dus blijkbaar niet het gevalquote:
Gewoon je riem heel strak doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef Andyvie het volgende:
Ach, het KAN wel, dus ik denk dat ik hem wel aantrek, maar het was niet helemaal wat ik gedacht had...
Wa'n herrie onder je raam zegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:40 schreef Jerruh het volgende:
haha steeph, gave foto
the attack of the giant cellulitisboobs.
haha ja, mijn medebewoner flipte daardoor, serieus... ging helemaal door het lintquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wa'n herrie onder je raam zegDynamo was bezig
Lijkt me enorm gezellig daarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ja, mijn medebewoner flipte daardoor, serieus... ging helemaal door het lint
ik ookquote:
Ik ga zo douchen, rik komt zo. We gaan torrchsong kijken en daarna op stap.quote:
Neequote:
En voldoende PARs, lijkt me.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Neewil ik graag zien, maar daar staan de subs, een sample en een incomplete movie
KLABAM!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
Wie komt er een ijsje bij me eten? Ik ga bij de Australian werken.![]()
"klimt weer terug op z'n stoel na er eerst dus vanaf gedonderd te zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben niet lui, hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"klimt weer terug op z'n stoel na er eerst dus vanaf gedonderd te zijn.
Jij een vakantiebaantje![]()
Heeft ook niet te maken met het feit dat ik een beeld van je zou hebben van lui, maar meer met het beeld dat jij andere dingen belangrijker vind. Kortom eigenlijk al heel jong een levensgenieterquote:
Doe mij een paar liter Belgian Chocolatequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vindt die vierkante dikke bonbons wel zo verschikkelijk lekkerquote:
Ik zal wel een paar kilo aankomen in de vakantie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vindt die vierkante dikke bonbons wel zo verschikkelijk lekker![]()
![]()
ik duft ze echter bijna nooit in huis te nemen, want dan kan ik mezelf niet in de hand houden en eet ik ze alle 12 zo op een middag achter elkaar op.![]()
Ja het is dus ook puur uit zelfbescherming dat ik zulke winkels niet te vaak van binnen ziequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zal wel een paar kilo aankomen in de vakantie.
Neem de kip lekker mee naar het strand, ga naar een film of begraaf het beestje, bij de buren in de tuin niet al te diep en wel een plekje in de zon.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en ik heb net een kip gekocht.
Een dooie.
Nu eens verzinnen wat ik ermee zal doen.
Kijk, dáár heb je wat aan! Waren álle fokkers maar zo onbaatzuchtig behulpzaam!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:50 schreef HuubTuub het volgende:
Neem de kip lekker mee naar het strand, ga naar een film of begraaf het beestje, bij de buren in de tuin niet al te diep en wel een plekje in de zon.
Meestal kook ik de kip ongeveer 40 minuten vervolgens kook ik rijst. Pluk de kip,meng het met de rijst en vries het in kleine porties in. Da's voor de honden.
Beter vastschroeven?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb vroeg in de avond gegeten en nu rammelt mijn maag...
Nee, hoor. Daarvoor was ik minstens even erg.quote:
En je bent al zo bolquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zal wel een paar kilo aankomen in de vakantie.
quote:
Over zwaar gesproken, niet dat ik jou bol wil noemen, maar jij schijnt ook wel een grote jongen te zijn, is t niet?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaaawww... Nouhou!!!![]()
Maak dat kind niet zo onzeker!!! Hij moet enorm aankomen, dus laat hem maar lekker van het ijs snoepen!!
quote:Op zondag 2 juli 2006 01:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Over zwaar gesproken, niet dat ik jou bol wil noemen, maar jij schijnt ook wel een grote jongen te zijn, is t niet?
Kom maar op met de stats: lengte, gewicht![]()
BB Waxerquote:Op zondag 2 juli 2006 01:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben 1m93 en 84 kiloik wás heel netjes 76, maar vooral het kantoorwerk heeft enorm zijn werk gedaan.
Dus naja, dat wordt vinger in de keel he?
Je hebt het zwaar...quote:
Jawelquote:Op zondag 2 juli 2006 09:59 schreef HuubTuub het volgende:
optreden?
Maar je was toch gaan stappen gisteren... ben je dan niet lekker brak?
Ik treed op met de Pussycat Dolls als danser, soms achtergrondkoor van de Toppers (jeweetwel) en heel af en toe nog met mijn goede en close vriendin Anita Meyer een duetjequote:Op zondag 2 juli 2006 10:18 schreef HuubTuub het volgende:
Wat voor een soort optreden doe je dan?
Ja ofwel: ik zit in een demonstratieteam met een mengeling van streetdance, hiphop & breakdance en we doen demonstraties geven. En vandaag is de finale van het seizoen van 't filiaal in Venray (vorige week was die van Eindhoven/Geldrop).quote:
Wat klinkt dat Lee Towersquote:Op zondag 2 juli 2006 10:21 schreef Ang3l het volgende:
heel af en toe nog met mijn goede en close vriendin Anita Meyer een duetje
Wat een stomme jasquote:Op zondag 2 juli 2006 15:35 schreef HuubTuub het volgende:
Warm of niet... ik heb net toch maar een zomerjas gekocht. Het was een koopje...
[afbeelding]
niet waarquote:
Ik ben het er niet mee eensquote:
De enige logische verklaringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |