't is wel lekker buiten jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Poe hey, wat een weer.
Gelukkig is het niet zo enorm benauwd en waait het
Op Kreta is het niet benauwd.. hier welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:54 schreef NathaN het volgende:
Na 2 weken Kreta ben ik dit weer wel gewend.
Dat wordt het vanzelf als je berg op, berg af moet lopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:55 schreef Vlarp het volgende:
Op Kreta is het niet benauwd.. hier wel
Mag ik mee(doen)??quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is wel lekker buiten ja
Al zweet ik me nog de touwtering.. Kan leuk worden morgen met al die zwetende Pieten en Sinterklaas vol opgetuigd voor de opname's
Je ogen zijn ook bijna zo groot als D-cups...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Het was de aanval van de D-cups gister
mocht je nog geen homo zijn, dan zou je het er zo van wordenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Het was de aanval van de D-cups gister
Moet je even aanpappen met de regisseur. Maar die zit momenteel aan de chocolade muntenquote:
kut voor jequote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:47 schreef Andyvie het volgende:
Ok, ik kom er dus nu achter dat ik te mager ben voor de broek die ik aanwilde naar Sensation
Heel snel heel veel eten?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:47 schreef Andyvie het volgende:
Ok, ik kom er dus nu achter dat ik te mager ben voor de broek die ik aanwilde naar Sensation
Ach, het KAN wel, dus ik denk dat ik hem wel aantrek, maar het was niet helemaal wat ik gedacht had...quote:
Nou ja, het stomme was dat ik dacht dat ik aangekomen was, maar dat is dus blijkbaar niet het gevalquote:
Gewoon je riem heel strak doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef Andyvie het volgende:
Ach, het KAN wel, dus ik denk dat ik hem wel aantrek, maar het was niet helemaal wat ik gedacht had...
Wa'n herrie onder je raam zegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:40 schreef Jerruh het volgende:
haha steeph, gave foto
the attack of the giant cellulitisboobs.
haha ja, mijn medebewoner flipte daardoor, serieus... ging helemaal door het lintquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wa'n herrie onder je raam zegDynamo was bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |